Tékozló Homár

Nem cicabarátok a magyar szállodák

2013.10.24. 15:20 | jackyll | 126 komment

cat-sink.jpgÉrthetetlen módon kevés szállodában lelkesülnek be, ha a kedves vendég a macskájával együtt érkezne. Szilvi több helyen érdeklődött, és első körben olyat helyeket talált, ahova nem, felárral vagy csak raktárra néző szobába mehettek volna:

A problémám nem érinti az összes embert, "csak" azokat, akik olyan elvetemültek, hogy évente néhány alkalommal 2-3 napra szeretnék igénybe venni egy-egy magyarországi 3-4 csillagos szálloda szolgáltatásait, és "csak" azokat, akik mindezt egy kisállattal kívánják megtenni. Értetlenül állok az elmúlt egy hónap "adatgyűjtésének" (keresésének) eredménye előtt. A vonarcvashegyi Zenitből kiindulva (ahol a cicát diszkontáron fogadva hihetetlenül normálisan és kedvesen állva a témához, és ahol eszerint a elkényeztettek) lelkesen vetettem bele magam a keresgélésbe a néhány alapparaméternek megfelelő szálloda közül kiválasztani azokat, melyeknél nem okoz gondot a kisállat fogadása. Negatív reklámot nevesítéssel nem csinálok egyik szállodának se, a tapasztalatokról bárki megbizonyosodhat, illetve az emailezés a rendelkezésemre áll.

 Az egyik zen-spa-wellness-mindenféle szálloda kategorikusan nemet mondott mind a kutya, mind a macska vonatkozásában.

 
 A másik a két fő két éjszaka félpanzió árának HARMADÁT szerette volna elkérni egy amúgy pedigrés (tehát zárt tenyészetből származó, semmilyen betegséget nem hordozó, oltott), igényesen, csak lakásban tartott, jólnevelt (nem mászik fel sehova, függönyre pláne, nem rongál, mindenhol abszolút kulturáltan viselkedő) cica után. (Az állat után egy darab speciális takarítás szükségeltetik, ezért sem értem, hogy miért nem tartózkodás után, hanem éjszakánként számláznak állat után. Ebben az esetben ráadásul ilyen horrorösszeget.)
 
 A harmadik fogad ugyan kisállatot, de amikor forszírozni kezdték, hogy mielőbb jelezzek vissza, jön-e a cica, rákérdeztem, hogy mennyiben más az állatot fogadó szoba, mint a normál. Noshát, egy olyan erdei hegyvidéki szállodában, ahova az ember elsősorban a kilátás miatt megy, közölték, hogy az állatos szobák hátra, a gazdasági épületre néznek.
 
 És - némi pozitívumként - volt még egy szálloda, ami hasonló kategóriájú, de az árfekvéséből és nemreklámozottságából gondolom, elsősorban külföldiekre épít, annyit mondott, hogy csak bizonyos típusú szobában tudnak elhelyezni, mert ezek vannak a bejárathoz közel, és onnan lehet gyorsan kijutni kutyussal. Amikor jeleztem, hogy cicáról lenne szó, azt mondták, akkor bármely szobát válaszhatom (szintenként eltérő stílusúak).
 
 Csak zárójelben jegyzem meg, hogy kutya és macska szállodában engem még soha nem zavart hangoskodással vagy egyéb módon, (gondolom, a rendszeresen utaztatott állatok (viszonylag) jólneveltek), szállóvendég illetve az ő gyereke annál inkább.
 
 Ezek után nem túl sok kedvem van keresgélni, de valószínűleg - ha menni akarok - kénytelen leszek ezeket a számomra érthetetlen köröket lefutni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faus to 2013.10.24. 15:25:44

Na de mi van akkor, ha cicus kiszalad a folyosóra és felfosik a falra? Biztos nem Szilvike fogja letakarítani...

Leadfoot 2013.10.24. 15:29:02

@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt: És mi van, ha a cicus kirobbantja a III. világháborút? Jobb felkészülni...

opati666 2013.10.24. 15:33:20

Szeretnék egyszer eljutni oda, hogy már csak ilyen problémáim legyenek...

Egyébként kutya-macska nem szállodába való. Vegyenek ki egy házat, oszt jónapot!

andand 2013.10.24. 15:40:08

@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt: Volt vaegyszer macskád? Nagyon hamar szobatiszták, nem szívesen piszkolnak akárhová, a homokos, földes helyeket szeretik, és könnyű rászoktatni, hogy mindig ugyanoda végezze a dolgát, pl. a gazdi által vitt tálba rakott macskaalomba.

Leadfoot 2013.10.24. 15:48:11

@opati666: "kutya-macska nem szállodába való"

Miért? Törvény van rá? Vagy mert te azt mondod?

Sokorai_Atala 2013.10.24. 15:49:51

Gondolom az is számít, hogy sokan allergiások az állatszőrre, s ha egy olyan vendégnek adják ki utána a szobát, az nehogy megfulladozgasson:).

SH4RK 2013.10.24. 15:50:00

Nem tudom, én ilyenkor le szoktam passzolni a macskát barátokhoz... Egyszerűbb, mint szánt szándékkal sz.patni magam.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.10.24. 15:51:23

Utálom a macskákat. Írjak még többet is??

bobsys 2013.10.24. 15:52:21

Mert a macskat nem lehet am otthon hagyni 3 napra a vegen meg macska pszichologushoz kell vinni

helianthus 2013.10.24. 15:52:27

De édi a cica! Volt már? Ez maximális cukifaktor.
XD

Kipper 2013.10.24. 15:54:27

Hat, ha nekem szallodam lenne, en sem engednek be allatokat, macskat meg vegkepp nem. Sokan allergiasak a macskaszorre, es ha az emlitett "specialis takaritas" esetleg nem sikerul tokeletesre, a hotel esetleg komoly karteritesi per ele nezhetne. Megeri? Nem.
Raadasul a legelvetemultebb terminator macska gazdija is biztosan meg van rola gyozodve, hogy az o kis kedvence bizony jolnevelt es semmiben nem tesz kart. (Leginkabb Robert De Niro macskaja jut eszembe az Apadra utok cimu filmbol.)

Kipper 2013.10.24. 15:55:29

Marmint a hasonmas macska.

FDToth 2013.10.24. 16:00:11

Már ott sántít a dolog h egy állat mit keres házban/lakásban?
Nem értem azokat az embereket akik kutyát/macskát tartanak benn, főleg azokat nem, akik egy kis panellakásban! Az egy dolog h az állat hű társ, de csak az önző ember mellett az ;)

kakukk11 2013.10.24. 16:05:33

Állattal szállodába menni? Nem lehetne ám, otthon hagyni, ááá, nem, ahhoz IQ kell. Inkább reménytelen harcot vívsz a szállodákkal, tuti csak azért, hogy ezzel szórakoztasd magad.

andand 2013.10.24. 16:05:43

Rakd ki akkor a pokokat, hangyakat es egyeb allatfajtakat is. Na meg a poratkakat is. :)

Amugy en nem vinnem az allatot magammal szallodaba, szerintem minden koltozes stresszes nekik (hacsak nem teljesen hazban, bent nott fel, de az szerintem enyhen allatkinzas egy nagy teruletet igenylo allatnal).

Faus to 2013.10.24. 16:06:04

És Szilvi, milyen érzés az, amikor a barátod/barátnőd éppen hátulról "kényeztet" és cicuskára akkor jön rá a foshatnék? És ráadásul úgy sikerül, hogy a fele nem az alomba, hanem mellé sikerül a szőnyegre?

Sokorai_Atala 2013.10.24. 16:06:28

@FDToth: azért jobb nekik a panelben, mint az 1x1-es ketrecben 5-6 társukkal együtt.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.24. 16:11:16

@SH4RK: "le szoktam passzolni a macskát barátokhoz"

Az én ismerőseimnél a macska marad otthon, és a barátok jönnek etetni.

FDToth 2013.10.24. 16:14:51

@Sokorai_Atala: egyetértek. viszont itt meg jön a másik probléma: rengetek az elhagyott, menhelyes állat. tudom h kegyetlenül hangzik és vhol erkölcstelen is, de ha túl sokan vannak és már a menhely sem tudja magát fenntartani, akkor miért nem altatják el párukat? Persze ez is pénzbe kerül, de közel sem annyiba, mintha évekig ellátják őket és a kutya se néz feléjük...

a kisvakond 2013.10.24. 16:16:48

Sajnos rengeteg állat jár szállodába, nem kell ahhoz macskának vagy kutyának lenni. Mindenesetre én nem tartom helyesnek.

SH4RK 2013.10.24. 16:18:38

@atpijkamo: Az is megoldás. Csak azért szoktam lepasszolni, mert ismeri őket, és így elvan esténként, nem unatkozik. Amúgy kertes ház, legalább a nap jó részében felügyelet alatt van.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.24. 16:19:05

@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt: És ha a barát a szerszámát a függönybe törli? Melyiket dobja ki előbb?

England win The Ashes! 2013.10.24. 16:42:23

"Negatív reklámot nevesítéssel nem csinálok egyik szállodának se, a tapasztalatokról bárki megbizonyosodhat, illetve az emailezés a rendelkezésemre áll."

Pedig nem lenne rossz egy ilyen lista. Hogy tudjam, hol érdemes megszállni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.24. 16:44:47

Poszter mi a lófaszt csinál a macskájával a szállodába', he'? Pedigrés, b+!

Baluci 2013.10.24. 16:52:34

@atpijkamo: Ááááá... Ezen besírtam!...

jézushka 2013.10.24. 17:09:49

@amsz: A macskák meg gondolom téged. :)

bigmac 2013.10.24. 17:53:00

@Leadfoot: " Miért? Törvény van rá? Vagy mert te azt mondod?"
törvény az nincs rá, de pl van önkormányzati rendelet hogy boltba vendéglátó egységbe nem ér bevinni háziállatot, kivéve vakvezető kutya...

Szerinted mért hozták ezt a rendeletet?
Na ugyanazért nem való szállodába se...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.24. 18:06:41

Raktárra néző (míj romantikus), alapparaméter (hát nemaranyos).:D A spaba már belenyugodtam, de baszdki, mindig van új gagyiság, most már zen is van, zen!
Á, eddig a pontig szimpóziumoztam őőő szimpatisszonáltam a posztolóval, de nehogy már ez legyen a jó macsekismérv, hogy csak lakásban tartott. Te akkor mi yogon kívánol nemotthon tartózkodni, sőt még teljesen máshol is, mint ahol egyébként laxváros? Ban. Az ilyen macsaka az, amit ha kiraksz kétméterre a bejáratiajtótól, elkezd szirénázni, mint egy lobotomizált fába szorult féregszar. Sejthető, hogy az ilyetén állattartással én nem értek egyet. Kérlek szopj le egy kutyát.
Erdei hegyvidéken túrázzál, ne bentről kifele nézzél (igen, a macska is tud sétálni, így az evolúció általla benne van). Az, hogy téged nem zavart még állat@szálloda, az nem jelenti azt, hogy nem fogsz felriadni egy szonnszéd szobában álmod közben csaholó egyéb ebre. Vagy akár pár öblös vakkantás az éjszakacsendjében is elég hatásos tud lenni. Amennyire rosszindulatú vagyok, ezt is kívánom neked (persze csak fejlődésd céljábul).

helianthus 2013.10.24. 18:14:51

@Kellemes Zérókomponista: mi az, hogy szpoj le egy kutyát? Kérjél bocsánatot! o_O

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.24. 18:44:55

@helianthus: mér, te voltál a posztoló?:D Dehogy kérek, ez egy állat! Soha nem engedi ki a macskáját, természetellenes környezetben érzelmi önkielégít. Sok félrecsúszott(ság) van. Falhoz állítom és tapadós-cuppanós játékpuskából kijövő fektegumi-végű (azazhát elejű) lövedékkel homlokon lövöm. Tágra nyílt szemei jelzik majd rémültségét.

Karfiolseggű Irigy Fotelforradalmár (törölt) 2013.10.24. 19:01:20

nem mindenki azért megy szállodába, hogy elviselje más állatait. elég az idióta embereket meg a hülye kölykeiket elviselni. macska meg kutya nem embereknek szánt hotelbe való.

helianthus 2013.10.24. 19:22:07

@Kellemes Zérókomponista: nem! De ez akkor is csúnya volt tőled.

Manyecska 2013.10.24. 20:23:53

Zen-wellnes-spa?? atyaúristen..

CID 2013.10.24. 20:30:35

Esse normális, macskát elvinni othonról... Kutyát még oké, nade cicát?Biztos élvezi szerencsétlen.

@Kellemes Zérókomponista: Te nem vagy normális :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.24. 20:33:51

én olyan szállcsiba akarok menni, ahová az embereket nem engedik be. böfögnek, vakarják a töküket az asztal alatt és 24/7-be gajdolnak részegen. belehugyoznak az úszómedencébe, lopják az eszcájgot és a törölközőt, vacsorára tornyot pakolnak a rántotthúsból a tányérra aztán otthagyják a felét. inkább kutya/macska.

Manyecska 2013.10.24. 20:38:28

@CID: :DDD fája foga, a Cataflam jó cucc!:DD :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.10.24. 20:44:58

fenti szállodákban vajon lehet-e diszkréten szoptatni?

Manyecska 2013.10.24. 20:45:44

@RosszQtya: igen...egy bagzó macskás szomszéddal:))

Manyecska 2013.10.24. 20:49:00

Fejlettebb országokban a türcsivel együtt a macskát is cserélik mindennap..:D

CID 2013.10.24. 20:53:08

@Manyecska /névtelenülFosóÁllatok.Klub//: az, tényleg jó, de azért egy fogorvos sem semmi. Egyébként szívesen megoldanám a problémáját;) Mijeza pörgés a Cataflammal, bekapom, fogfájás oda, oszt annyi?

határon 2013.10.24. 21:04:29

Én írtam a posztot. Csak az érdemi hozzászólásokra reagálok, elsősorban néhány kiegészítéssel a történet érhetőségéhez.
A zen-spa-akármi megjelölés azért volt, hogy elkerüljem a szálloda megnevezését. És nem a zen volt a választásnál a lényeg.
Az alapparaméterek: hegyvidék, erdő, egy úszomedence, ennyi.
A szálloda éttermébe nem lehet állatot bevinni, de a törvény is csak az élelmiszerboltokat jelöli meg kivételként.
És nahát, van jónéhány étterem, ahol jólnevelt kutyusok ücsörögnek az asztal alatt, míg a gazdi ebédel és érdekes módon senkit sem zavarnak. A korlátoltak meg szerencsére nem járnak oda.
Nem volt szó a lakás méretéről, nem "kis panel". Ezek a cicák így vannak tenyésztve, kint is megélnének, de a házimacskánál sokkal embercentrikusabbak, és jobban érzi magát a lakásban, illetve ha velem van máshol, mint ha mással otthon - az enyém ilyen, és figyelembe veszem az igényeit. Sőt, fürdeni is szeret, és autózni is. Kicsit korlátolt az átlagember sematikus gondolkodása. A macskák tulajdonságaival kapcsolatban is.
Rokonaim túl messze laknak ahhoz, hogy náluk hagyjam a macskát.
3 barátnőmnél hagyhatnám, de egyik se gyerekkori barátnő és senkinek, még nekik se adom oda a lakáskulcsom. Ráadásul kettejük házicicát tart, és azok a betegségek, amelyekre ők immunisak, az enyémnek nincs védettsége.
Egyszer sem "fosott", mert minőségi kaját eszik és normálisan van etetve, sőt, oltásai vannak és orvoshoz rendszeresen viszem. De ezt az olyan tirpákok, akik képtelenek még a normális kommunikációra is, természetesen nem érthetik. Az ilyen mentalitású embereknek általában sajnálatra méltó a családjuk és ne tartsanak állatot, mert annak az büntetés lenne.
Velem volt előzőleg is a macska a Zenitben, ahogy írtam, semmi kárt és problémát nem csinált, szeretett ott lenni, jól érezte magát, nem parázott, semmi.
És a vázolt problémák a kutyásokat is érintik.
A macskát azért tartom lakásban, mert nincs kertes házam. És nem szirénázik az utcán, sem a hordozóban, sem a Balaton-parton, sem a parkban, ahova ki szoktam vinni. De költöttem rá eleget ahhoz, hogy ne csesszem ki egy társasház közös tereibe, ahogy a "felelős állattartók" egyébként, és ahogy vidéken a véletlen almok felesleges kölykeit az utcákra.
Amire nem gondoltam, az allergiások, és az esetleges nehezen takaríthatóság, ennek ellenére sem gondolom, hogy hátrányosan kellene megkülönböztetni az állattal érkezőket, akik fizetnek is az állat szállásáért.
Soha nem volt még gond egyik általam látogatott szállodában sem kutyával-macskával. (Jellemzően amúgy szállóvendéggel, gyerekkel se.)
De itt úgy látom, a lényegi info elsikkadt, sokkal inkább az állatkedvelők hozzászólásainak és az állatgyűlölők vagdalkozásainak színterévé vált a hely.
És akkor én túl is léptem a témán, túl sok érdemi hozzászólás nem érkezett - akitől mégis, annak köszi :)

Manyecska 2013.10.24. 21:05:18

@CID: nemtom a zuram szedi a fogára mindig, de valami okból akkor nekem is elkezd fájni két nap múlva megfigyeltem:(( :D! Erős cucc, a gyomrot is kicsinálja:)

Manyecska 2013.10.24. 21:06:55

@határon: Szia!:) Ne törődj velük egyik sem százas. Épp tengerimalac-hámot akarok venni mert sétáltatni akarom:DD..közük?:) Csak félek hogy elviszi egy sas vagy ilyesmi.

Manyecska 2013.10.24. 21:09:32

Zen és wellnes hogyan viszonyul egymáshoz, mer sehogyse..:O:O legalább jó pénzt elkérnek érte??:(

Manyecska 2013.10.24. 21:10:55

@atpijkamo: jó, nem akarom, de a fűben elszökik és átmegy a kerítés alatt vagy elragadja valami bagoly tudomisén:D..már unom a szőnyeget feltekerni ahányszor kirakom szaladgálni:)

wrstjnethn 2013.10.24. 21:11:01

Már csak arra lennék kíváncsi, mi a helyzet a vakvezető kutyákkal. Mert ugye azok olyan helyekre is bemehetnek, ahova egyéb kutya nem...

Manyecska 2013.10.24. 21:12:23

@Manyecska /névtelenülFosóÁllatok.Klub//: cölöphöz kikötöm mint a kecskét azt legeljen..hátnem hátde.

CID 2013.10.24. 21:18:44

@határon: szexelsz te rendesen( már, nem a macskával )?

Azért ennyire nem lehet a padlón a homár, hogy ilyen posztokat kreáljon, ez tutti kitaláció, ilyen baromságot, ember nem ír...

Manyecska 2013.10.24. 21:20:39

Nayó most elolvasom a posztot már mit fikáztok ezerrel. Macska a szállcsiban. És? Volt ahol hullát találtak a matrac alatt...::D

Atörökk 2013.10.24. 21:30:22

Én nem tudom, akárhény szállodában voltam eddig szobacicával, sehol nem reklamáltak.

Manyecska 2013.10.24. 21:35:01

Hallottam már olyat hogy vicces barátok amíg aludt a tag...körberakták az ágyát az összes fellelhető pálmával /folyosó/, bukszussal..:DDDDDD

sinok 2013.10.24. 21:36:20

"Csak zárójelben jegyzem meg, hogy kutya és macska szállodában engem még soha nem zavart hangoskodással vagy egyéb módon, (gondolom, a rendszeresen utaztatott állatok (viszonylag) jólneveltek), szállóvendég illetve az ő gyereke annál inkább."

Kedves posztoló. Ezt nem kellett volna.

Brit Kék Macska 2013.10.24. 21:42:48

Hú, de messze (még mindig) A Nyugat....

Brit Kék Macska 2013.10.24. 22:01:57

@sinok: Kutyát ugatni, macskát nyávogni én se hallottam még soha szállodában. Gyereket üvölteni fél éjszaka és reggeli közben, vacsora közben, kaját szanaszét dobálni az étteremben, asztalra hányni, levesben kézzel pancsolni egyebek ... annál inkább.

CsakMintTe 2013.10.24. 23:00:50

Én a végletekig macskabarát vagyok, de... vagyis épp ezért gondolom úgy, hogy a macska általában nehezen tűri a környezetváltozást. Ami csak egy dolog, ez még nem a szálloda dolga, csak a macsek és gazdája magánügye. Viszont saját tapasztalat, hogy az én egyébként teljesen szobatiszta macskám mindig csak másodszorra találja meg az almot. Egyszer ugye hozzánk került, egyszer költöztem, egyszer pedig anyámnál nyaraltattam a cicát, és a legelső kimenetel mindháromszor a kanapé volt. Többször persze nem, onnantól csakis az alomba járt, de míg egy otthoni kanapét némi átkozódás kíséretében lepucolok, addig egy szállodában ugyan mit szólnának...? Még albérletet is nehéz találni, ahova kutyát, macskát lehet vinni, pedig azt a bérlő magának takarítja, tehát valószínű gondosabb, mint egy két éjszakás kiruccanáson.

Szóval nem tudom, de nekem meg se fordulna a fejemben, hogy magammal vigyem nyaralni szegényt... Akinek meg mégis, az küzdjön meg érte, az ügy nem reménytelen, csak komplikált.

(Most olvastam el a posztoló reagját, és csak annyit fűznék hozzá, hogy egyetlen szállodavezetésnek sem kötelessége bemondásra elhinni, hogy ez a macska nem úgy viselkedik, mint az átlag macska - még ha tényleg nem is -, és el kell fogadni, hogy az ő üzletmenetének az a bizonyos sematikus gondolkodás sokkal jobbat tesz. Ha ő nem eleve "macskás hotelnek" építette a szállodáját, akkor elég akárhány esetből egyetlenegy, amikor a kedves macskavendég problémát okoz - mondjuk nehezen eltüntethető szagnyomot.

Ja, és már csak egyetlen kérdésem maradt: miféle macska ez, ha nem házimacska?)

Tobrex2013 2013.10.25. 00:09:01

@határon: a posztolónak:
Általában a drágább és inkább a német-osztrák vendégkörre építő szállodák "állatbarátok", illetve felkészültebbek a kutyák, macskák fogadása terén.
termalonline.hu/termal-hirek/nyaralas-a-haziallattal

Az a fenti cikkből is kiderül, hogy a kutyás-macskás vendégek nem jelentenek extra gondot a szállodáknak. Illetve az is, hogy a teljes vendégforgalmon belül nagyon alacsony az állatos vendégek aránya. Ha több ilyen vendég lenne, akkor a szállodák is talán felkészültebbek lennének.

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.10.25. 01:02:18

Nekem is nagyon nehéz szállodát találni az állataim számára. Me' van a Dezső, ő kibaszott gorilla. Van a Gábor, na ő víziló. Kata, a disznó. Bazsi meg féreg. Vili nagymenő cápa. Bözse a (pláza)cica. Lali egyszerű, amőba. Géza meg ló(fasz). Csabi=Jeti/Godzilla. Ernő, a nő. Nehéz így, na...

vitalis06 2013.10.25. 01:59:27

Kutyáim is vannak, macskáim is. A kutyák mindíg jönnek velünk, a macskák soha. Sokkal jobban érzik magukat otthon, bőven elég ha egy barát naponta felmegy megetetni őket. Veszélyesnek is tartanám magammal vinni őket, bármikor elszaladhatnának, mert a kutyával szemben nem jöbbek vissza ha hívom őket.

Sandor Akarki 2013.10.25. 02:27:38

@FDToth: " akkor miért nem altatják el párukat?" pontosan ezt teszik.

Pörög a lufi (törölt) 2013.10.25. 02:55:29

@YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici: Nekem is van egy Ernő nevű lovam, vitte volna őt is a család mikor idén nyaralni mentünk, de az állatgyűlölő szálloda-management nem hagyta. Mondtuk nekik, hogy nem mászik fel a falra, nem harap és szobatiszta is, de nem hatotta meg őket. (Erről is a Zorbán viktór tehet!)
Teljes mértékben együtt érzek Szilvivel!

popszegecs 2013.10.25. 03:22:09

@Tobrex2013: ott a pont, a poszter megpróbál csóró pénzért extra szolgáltatást elvárni. (a szálloda alapból nem egy állatbarát dolog.) nyugaton is az
úgynevezett állatbarát szállodák igen borsos árat kérnek a témáért. csak ott van annyi kultúra az emberekben, hogy ha állatot tartanak, akkor nem a sóletmaradékkal etetik meg hisztiznek a kutyaadó meg a szállodai felár miatt, hanem tudják, hogy ez ráfordítással jár.

(nincs is minden házban a fele lakásban kutya, csak annak, aki időt és pénzt is komolyan tud áldozni)

Alaister Grand 2013.10.25. 03:45:38

Engem nem zavar, ha valaki állatbuzi, amíg azt otthon, 4 fal között csinálja. De beteges gerjedelmét ne mutogassa ország-világ előtt. Abban a szobában, ahova ő az állatával akar menni, más emberek is megszállnának, és nem szeretnének találkozni a korábbi lakó életstílusának nyomaival.

2013.10.25. 04:36:47

Cicus meg kutyus, az. A bp tvs lexike a posztiro?

vizsla_barat 2013.10.25. 04:52:48

Es amig a poszter welnesszel,addig mi van a macskaval? Vagy viszi cicaszaunaba? Cicasitter kerestetik. Az ilyen embertipust imadjak a marketingesek. Kiszamithato. Gondolkodas nelkul szorja a penzt. Mar csak azt kene kiirni a szalloda ajtora: cicaknak csak szajkosarral. Kovetkezo felirat: szajkosar kolcsonzes: 10000/nap. Szinre fujas: 50000. Kimerithetlen penzforras mondom en.

Karfiolseggű Irigy Fotelforradalmár (törölt) 2013.10.25. 05:12:58

@Alaister Grand: erről van szó. Pl. én annyira allergiás vagyok a macskaszőrre, hogy már attól fulladok, ha olyan emberrel érintkezek, akinek macskája van. Nem is kell az állattal találkoznom. Szóval tuti perelném azt a hotelt, amelyik macskás szobát ad ki nekem. Gyűlölöm a redvás macskákat, mert beteg vagyok tőlük.

hexa 2013.10.25. 07:03:33

"Nem cicabarátok a magyar szállodák"
Sem. Es javasolnam, hogy probalkozz mondjuk egy nemet vagy francia szallodanal, de inkabb csak telefonon, ugyanis szemelyesen ha azonnal ki nem is dobnak, de kilatasba helyezik a biztonsagiak latogatasat. :)
Es utanna lehet hisztizni, hogy mennyire rosszak a magyar szallodak.

Drago Brutic 2013.10.25. 07:26:20

Helló! Én a "képtelen kommunikációjú, sajnálatra méltó családú ember" vagyok. Te meg egy buta vidéki, nárcisztikus tyúk, aki a divathóbortjait beletolja mindenki képébe. Előbb a szállodákat, most minket gyötörsz a hülyeségeiddel.

Drago Brutic 2013.10.25. 07:29:01

Ja, és van egy macskánk, akinek eddig mindig megoldottuk az elhelyezését nyaraláskor, tizedannyi energiával, amellyel te erre az egészre rápörögsz.

Xezs 2013.10.25. 07:29:31

Szemétség ha azt mondom, hogy én meg olyan szállodába nem mennék, ahova beengednek kutyát meg macskát? Nem ott a helye és kész.

Haten 2013.10.25. 07:43:35

Kedves posztoló idén szekszelt-e már? Abba kellene fordítani ezt a sok felesleges energiát.

Faus to 2013.10.25. 07:44:22

Kedves Szilvi! Én azt javasolnám, kényeztesd a cicusod végbélnyílását otthon a nyelveddel, ne pedig egy szállodában, ahol utánad esetleg mások is megszállnának. Ja, és ha nem bírod a kritikát, ne a homáron panaszkodj!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2013.10.25. 07:52:50

@lili.hu: az nem a macska hibája, hogy te életképtelen túltenyésztett modern ember vagy.

Karfiolseggű Irigy Fotelforradalmár (törölt) 2013.10.25. 07:56:51

@Réka ‎: Az viszont a te hibád, ha csak annyi agyad van, hogy nem vagy képes felfogni: a hotel embereknek készült, nem állatoknak. Remélem rajtad ia kitör majd valami jó kis állatszőr-allergia, vagy valamelyik családtagodon, akit szeretsz, majd akkor pofázz. Egy embereknek létrehozott szállodában nem egy redvás állat élvez előnyöket, ezt próbáld meg felfogni - bár megértem, ha nehéz neked.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.25. 08:02:02

Egyetértek a levélíróval!!!!!
Nekem se fogadták szívesen a szállodában, amikor vittem magammal az óriáskígyómat!!!!!!
Én ezt nagyon sérelmesnek tartom kérem!

Van egy ismerősöm, akinek a gyapjas jakját nem fogadták szívesen egy szállodában, szóval nem egyedi az eset!!!!!!

Állattartók, fogjunk össze az elnyomás és kizsákmányolás ellen!!!

záporeső 2013.10.25. 08:19:26

@határon:
Gondolkodtam én is már, hogy a macskákkal menjek hétvégi kikapcsolódósára, de inkább otthon maradtak. Két estét kibírtak egyedül elég eléjük rakott étellel-itallal, alommal, még látogatni se kellett őket senkinek.
Egyébként wellness hotel szerintem nem sok van, ami macskákat befogadna, én inkább csak panziókkal, magánszállásokkal próbálkoznék.
Meg az is érthető, ha plusz pénzt kérnek érte, nem csak a takarítás miatt, de bármilyen jól nevelt az a macska, tapasztalatom szerint, csak a megszokott környezetben tudja, hogy mit szabad meg mit nem. Tehát egy új helyen bármikor csinálhat valami kárt.
És szerintem abban sincs semmi, hogy állattal érkezőknek csak bizonyos szobákat adnak oda. Elsősorban az allergia miatt, másodsorban nem mindenki szereti a lakásban/szobában az állatokat és bármennyire alaposan is takarítanak, a macskaszőrt elég nehéz teljesen eltüntetni...
Szóval én nem látok semmi felháborítót abban amit írtál, annak ellenére, hogy nekem is van két szobamacskám, akikkel rendszeres időközönként még vonatozni is szoktam, szóval ők is bírják az utazást meg a környezet változást.

Egyébként egy valamit nem értek. Azt írod, hogy nem adod oda az ismerőseidnek a macskád, hogy vigyázzanak rá, mert van házi macskájuk, akiktől esetleg betegséget kaphat el. Viszont a parkba kiviszed sétáltatni, ahol kóbor macskák járnak, és sokkal nagyobb eséllyel kap el bármilyen betegséget a macska, mint a házi, rendszeresen orvoshoz vitt macskáktól...

Manyecska 2013.10.25. 08:20:44

@hexa: kínai szállcsi?? Szerintem kábé ott fogadják.

Manyecska 2013.10.25. 08:29:04

Dehát a macskák helyhez kötődnek főleg nem gazdához. Mért kellene kitenni ennek a vegzatúrának?? masszázsra úgyse megy, vizet utálja. Elolvastam a posztot.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.25. 08:30:39

Én nagy macskás és kutyás vagyok. Ennek ellenére nem vinném el egyiket sem szállodába. Egyszer felmerült, amikor tengerpartra mentem, egy apartmanban, hoyg milyen jól néz ki, amikor az emberlánya sétál a tengerparton, hófehér hosszúruhában, kezében a szandálja, és a kutyája ott futkos a hullámok között, oszt majd jön a a fehérló a herceggel is....(láttam már ilyet a mozi vásznon.
Aztán leestem a realitások talajára. A kutyám azt a 8 órát a kocsiban kínzásnak tekintené, végig azt gondolná, hoyg állatorvoshoz viszem. 1.MIre a tengerhez érnénk, addigra az összes szőre kihullana az idegességtől.
2. Folyamatosan rá kell figyelnem nyaralás alatt. 3. Sziklás a tengerpart.
4. Nincs hosszúfehér ruhám. 5. nincs herceg.6. és nincs fehérlova. 7. Öreg vagyok én már ilyenhez.

Manyecska 2013.10.25. 08:41:52

Egy ismerősöm kutyája ott esett teherbe, egy szállcsiban. Persze nem a portástól hanem egy másik kutyától, haza se ment aznap éjjel:))...mivan ha bagzani kezd a macska???

Manyecska 2013.10.25. 08:46:43

Meg még az paraszt aki étkezés közben a szomszédját bámulja mit csinál.. Mennyé lakatlan szigetre akkor b+ ha ennyire utálod az embereket.

Leadfoot 2013.10.25. 08:52:37

@bigmac: Azért a bolt meg a vendéglő nem ugyanaz, mint a szálloda, azt gondlom tudod.

Mérgező Hulladék 2013.10.25. 09:13:32

@Manyecska /névtelenülFosóÁllatok.Klub//: hát nem jött még le a posztból meg a hozzászólásból, hogy ez nem egy átlagos macska, amilyen a hozzánk hasonló hétköznapi prosztóknak van, hanem különleges, akárcsak a gazdája? ;)

Manyecska 2013.10.25. 09:19:32

@Mérgező Hulladék: mér és akkor körbetekeri egy karúszóval..?:) Nem vagyok trendi..

Csigorin 2013.10.25. 09:46:03

Utalom a macskakat. Kepmutato hizelgo alattomos rohadt dogok egytol egyig.
Nem veletlen hogy a nok szeretik oket elsosorban...

Valamokka 2013.10.25. 09:56:47

@határon: Egy indok a szállodák részéről mindent visz, és innentől kezdve a műbalhéd alaptalan.
Szállodavezetőként én sem vállalnám be, hogy a következő vendégeim valamelyike amiatt az anafilaxiás sokk miatt hal meg, amit az adott esetben nagyon súlyos macskaszőr-allergiája okoz.
Legyenek állatos hotelek, meg legyenek ne állatos hotelek. Ennyi.

De aki nem-állatosat üzemeltet, azon ne kérd számon, hogy miért nem fogad téged a macskáddal. Azért, mert ő így döntött.

Csigorin 2013.10.25. 10:42:02

@zsiráfffff: Az mas kerdes es mas tema, de azert a noket utalom nem pedig a macskakat :) Viszont csak a forditottja ertelmezheto, leven nem szivesen lennek "dugva" ferfi letemre :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 10:43:50

@Csigorin: pedig teljesen logikus. ha a nőket utálod, akkor ideje lenne kipróbálnod a férfiszerelmet. ki tudja merre van a boldogság, nemigaz?

Csigorin 2013.10.25. 10:47:11

@zsiráfffff: Az a logikai bukkano itt, hogy a pinat viszont szeretem :)
Csak egy aljas evolucios lepes soran a nok osszenottek vele, ezert nem haltak meg ki.
Nem is ertem ilyen fontos hatalom felett mint a pina hogy rendelkezhetnek ilyen kiszamithatatlan veszelyes teremtmenyek mint a nok... Nem szabadna ezt a tarsadalomnak engednie, ez igy nagyon veszelyes :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 10:54:41

@Csigorin: megértem a problémádat. én például mindég kipiszkálom a főtt répát meg a zellert a húslevesbül mer azt nem szeretem benne. de anélkül meg nem lehet normális húslevest főzni.

viszont van egy megoldási javaslatom is: ha nem fontos a pina hőmérséklete, akkor vehecc ilyen útipinát a webbótokba. az tartalmazza szinte az összes pozitív tulajdonságot, a negatívat meg egyet se. esetleg megmikrózod kicsit és kész is van a tökéletes pina, nő nélkül.

Csigorin 2013.10.25. 10:57:16

@zsiráfffff: ez a husleveses hasonlat tetszik :)
Csak ugye a husleves eseteben az ember nem all neki uj zellereket/repakat keresni hogy hatha azoknak majd megiscsak jo ize lesz. (Mitol lenne ha egyszer eddig se volt?)

Utobbi javaslatot meg megfontolom)

Panelproli 2013.10.25. 11:47:41

A szállodák nem alanyi jogon utálják a kutya-macska tulajdonosokat illetve az állataikat.
Tisztában vannak a ténnyel, miszerint az "igényes" vendégek azon kívül, hogy összeszarják a csempét és lehányják a falat, fel vannak háborodva, ha kutya macska állatot látnak a szálloda folyosóján közlekedni.
Mert ők igényesek és jogaik vannak.
-Miezamacskaság-kérdezik felháborodásban és kártérítést követelnek.
Sok esetben ezért nem toleránsak a szállodák.
És tudvalévő mindig, mindenhol és minden körülmények között akad minimum egy ember, aki nem szereti az állatokat a környezetében látni.
Pár éve a Móricz Zsigmond körtér felújításakor az őröknek kivittem egy ŐRkutyát. Kellett, mert a siserehad már ott nyűzsgött az értékek között.
Másnap egy hölgy az egyik ottani házból lejött és közölte:
-Ugat a kutya!
Mondtam neki, hálistennek, ez a dolga! Majd akkor jöjjön legközelebb szólni, ha nyávog, mert akkor baj van!

Nebel 2013.10.25. 11:47:45

A post író egy elmebeteg, vagy túl régóta egyedül élő nő.

obluda 2013.10.25. 12:09:58

Nekem is van kutyám, én is szívesen viszem mindenfelé (még mielőtt: ő nem kínzásnak éli meg, élvezi az új ingereket - plusz képes jólnevelten viselkedni), de úgy vélem, a posztoló aránytévesztésben van.
A szállodának igenis joga van azt mondani, hogy állattal nem, vagy csak korlátok közt. Ezzel persze elveszíti azt a pénzt, amit otthagynál, de nyilván többet nyer valamilyen módon azzal, ha nem vagy ott (vagy legalábbis így gondolja). Ha ez rossz üzletpolitika, akkor meg majd tönkremegy.

De egy nem kimodottan állatosnak hirdetett szállodában nem várhatod el a többi vendégtől, hogy szelíden mosolyogjanak az állat láttán. Allergiától eltekintve sem. Van, aki egyszerűen nem szereti a kutyát/macskát, vagy neadjisten fél tőle. Én elvárom az ilyen szomszédtól, hogy ne szóljon be azért, ha mégis összefutunk a lépcsőházban, ő meg elvárja tőlem, hogy ne engedjem a nyakába ugrani a kutyát, és ez így mindkét fél részéről korrekt. De egy szálloda az nem a saját házad.
Azt hallom, hogy pl. Ausztriában sokkal állatbarátabbak a vendéglátósok, akár vendéglő, akár szálloda esetén, és oké, ettől még messze vagyunk. De lássuk be: attól az állattartási kultúrától is igen messze vagyunk...

És csak az egész margójára: nemrég volt kutya-világkiállítás Budapesten, tele volt a város fajtatiszta, papíros, drága, elvileg sokfele utaztatott (hiszen aki kiállításokra jár, az nem csak évi egyre viszi az állatot) és jólnevelt kutyával meg a gazdáikkal. A kétsarokra levő szállóban is laktak páran. A WDS második napján megjelent egy kis cetli a szálloda bejárati ajtajánál, amelyik angolul és cirill betűkkel kérte a kedves vendégeket, hogy a kutyákat ne a szálloda területén vécéztessék... (Van egy kis kertje/terasza.) Nem csodálnám, ha ezek után az a szállodás, aki egyszer jófej volt az állattal érkező vendéggel, többet a küszöbre se engedi. És bár ez nekem mint normális kutyásnak elég nagy szívás, de megértem. Annál hálásabb vagyok azoknak, akik mégis bevállalják...

Manyecska 2013.10.25. 12:10:07

@zsiráfffff: az nem ugyanaz, itt szakértők állítják:D

Xezs 2013.10.25. 16:50:21

@obluda: Ez a sztori azért meglepő számomra, mert hajlamos vagyok azt hinni, hogy csak a magyarok szaratják a kutyáikat összevissza. Ezekszerint a fullgazdag drága kutyás külföldiek sem különbek.

Egyébként a kutyapisi ugyanakkora probléma mint a kutyaszar, azt meg aztán végképp lehetetlen összeszedni, viszont cserébe csúnya, büdös, és még a vakolatot is lemarja.

♔bаtyu♔ 2013.10.25. 17:45:58

Nem a szálloda utálja a cicákat, hanem az utánad következő vendég, aki nem igazán csípi, a cicaszőrt. Ha a cicád vedlik, akkor főleg.

Beszéld meg velük, hogy kifizeted az extra tisztítást, több tízezer Ft és bármelyik szobát választhatod.

Répalaki Edömér 2013.10.25. 20:35:51

@obluda / @Xezs: Megvizsgálta valaki tüzetesebben azokat a fekália kolbászkákat? Na, ugye! Szóval miből is gondoljátok, hogy a kutyák piszkítottak a teraszra?

Répalaki Edömér 2013.10.25. 21:04:02

Ja, most nézem csak, hogy a posztíró nő? Akkor nem értem a problémát: az én hölgy ismerőseim minden utazásra magukkal viszik a cicusukat és őket bizony tárt karokkal (és olykor lábakkal) várják a szállodában. Van, hogy a személyzet önzetlenül felajánlja a kis bundácskájuk megkefélését, cirógatását, néha még a nózijukat is odadörgölik, ráadásul majonézes virslivel kínálják vacsorára.
Jómagam egy afrikai anakonda (latinul "boa maxima"), a hétköznapi nyelvben csak "csupasz kígyó" néven ismert kedvenccel utazom a világban. Nem mondom, hogy nincs, aki ne ijedne meg tőle, de általában már messziről tudható, hogy mely szállótársnők nem idegenkednek tőle, pláne annak tudatában, hogy nagyon szeret megbújni majd minden szűk, meleg odúban. Sőt, anál is inkább, ha nedves.

obluda 2013.10.25. 22:42:52

@Xezs: Ezek "tőlünk keletebbre" külföldiek voltak, amellett, hogy tényleg fullgazdag drága kutyások.
És akkor most én is előítéletes voltam:)))

Xezs 2013.10.25. 23:47:01

@obluda: Mindenesetre sosem fogom megérteni az utcán szaratást/hugyáltatást. Vajon mit szólna egy ilyen, ha hazáig követném, majd mikor bement az ajtón, fognám magam és lehugyoznám az ajtaját jó bőséggel? Ezzel a gondolattal már számtalanszor eljátszottam.

august 2013.10.27. 08:36:23

Kedves Pósztoló! Neked inkább gyerek kéne.

10 pszichiáterből 9 ezt javasolná.

Ja, és gyerekért nincs felár.

Der Beste 2013.10.28. 05:57:30

@FDToth: Nekem is pont ez a véleményem.

lylyom 2013.10.28. 21:44:18

@határon: Az esztergomi A Bazilika alatt panzió maximálisan cicabarát!Az ott dolgozók is nagyon kedvesek, mindenkinek csak ajánlani tudom!!!

tejcsokoládé (törölt) 2013.10.29. 19:33:03

Nekem az a velemenyem, hogy a posztolonak kene egy pasi akivel tud...ooo...hmhm...szoval ugyis tudjatok. A szex hianya ezt teszi az emberrel...

tejcsokoládé (törölt) 2013.10.29. 19:37:07

Nem mellesleg nehany hete meglatogattam egy angol baratomat, akinek tortenetesen van ket macskaja. En tenyleg birom oket, de egy ora utan kenytelen voltam meginni egy kalcium injekciot es szepen, csorgo konnnyekkel es orral tavozni. A jo edesanyjat annak, aki ilyesminek akar kitenni csak azert, mert az elmebeteg nem tud elszakadbi a macskajatol. Amugy az allatt nem valo lakasba, semmilyenbe, semmilyen.

é3hesvagyok 2013.10.29. 20:17:08

A poszttoló komolyan azon problémázik, hogy normális családok gyermekei egy-két pukival és hangos böfögéssel zavarják, míg ő a szánalmasan kényeztetett-dédelgetett allergiát okozó büdös dögjével csak felárért alhat egy ágyban?

Elég savanyú ember az, aki minden örömét egy négylábú fazéktöltelékkel osztja meg, és féltékenyen leszólja azokat, akiknek saját gyerekeik is vannak.

Xezs 2013.10.29. 21:21:17

@é3hesvagyok: A macskás nők túlnyomó többsége sértődött vénszatyor akinek nem lett vagy nem lehetett gyereke és a macska pótolja azt. És persze gyűlöli az összes gyerekes anyukát mert nekik sikerült. Legalábbis én ezt tapasztaltam.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.10.31. 13:40:32

@Xezs: Van benne igazság, de egy kicsit közhely. Szerintem a kisállatok valóban sokszor az anyai ösztön kiélését szolgálják.

Kátay Julianna 2017.02.03. 16:44:57

Tud valaki olyan szállást, ahová NEM engednek be kisállatot? _)
süti beállítások módosítása