Naiv ügyfél a fallal találkozott a Telenor szervizében, ahol megállapították, hogy a külső sérüléstől mentes, de mégis kettétört kijelzőjű telefon valőszínűleg a szentlélek súlya alatt rogyott össze, ami nem garanciális, úgyhogy 40 ezerért javítanák... de utána a garancia tovább él:
Elöljáróban annyit, hogy az alig 3 hónapos, 2 év garanciával rendelkező mobiltelefonommal (Sony Xperia J-vel) problematika történt önnön hibámon kívül, ugyanis a belső kijelző megadta magát, míg a kijelző lap (üveg?) totálisan sértetlen, mert marhára vigyáztam Rá. Egyik pillanatról a másikra csak egy digitálisan betört kijelző fogadott a mozizás után, aminek eredményeképp megpróbáltam szaküzletbe elmenni a garanciális szervizeltetés miatt. Az első helyen kb végig sem hallgattak, már küldtek tovább, míg az Allee Telenoros szaküzletében legalább marha jó fejek voltak, és próbáltak segíteni az ott dolgozók.
Két hét után visszadobták a szervizből a telefonomat, hogy garanciálisan nem javítható...és akár 30.000 - 40.000 forintot is kell fizetnem a kijelzőcseréért, de természetesen a garancia továbbra is él...tessék?! Így minek? Mivan?! Kicsit fura, mert végig egy helyben, a zsebemben volt, úgy, hogy ültem egy adott helyen, nincs benyomva, semmi külső hatás nem érte...akár lehet gyári hibás is a készülék..
A legbosszantóbb az, hogy van rá garanciám (ami olyan, mintha nem lenne) és már harmadjára, negyedjére kell megpróbálnom, hogy megkapjam, ami jár nekem. Az mellékes, hogy már 1 hónapja úgy fizetem a telefont, hogy semmit nem használtam, mert nálam sem volt...
Kérem, akinek volt hasonló problémája már, vagy tud olyat, aki tudna segíteni az jelezzen, ne csak a kiskutyás és kismacskák posztokra jöjjenek levelek, hanem ha lehet erre is!
Az utolsó 100 komment: