Károlynak egy műanyag alkatrész helyett küldött egy egész dömpert a Dohánytoys:
Lelkes olvasód vagyok, a számtalan történet hatására manapság már egészséges adag pesszimizmussal és paranoiával felvértezve intézem napi teendőimet. Ugyanakkor jólesik időnként azokat a történeteket is látni, amelyekben kifejezetten emberséges cégekkel és ügyintézéssel szembesül az egyszeri vásárló. Ezeknek a történeteknek a sorát szeretném bővíteni a sajátommal.
Tavaly karácsonyra a kisfiam kapott a nagyszüleitől egy dömpert, amelyet a Dohány Kft. gyártott, de a Tesco árusított. Sajnos már csak otthon, a vásárlásból hazatérve vették észre, hogy a plató vége meg volt repedve és letörése esetén komoly vágást ejthetett volna tipegő korú utódunkon. Megpróbálták megragasztani a letörhető darabokat, de ez nem vezetett eredményre. Februárban e-mailben megkerestem a Dohány Kft-t és érdeklődtem, hogy van-e lehetőség a plató cseréjére, a költségek térítése ellenében.Még aznap válaszoltak és ingyenes cserét ajánlottak, de ehhez Gyálra kellett volna utaznunk, ami Heves megyéből elindulva már költséges lett volna, ezért megkértem őket, hogy ha lehet, postán küldjék el a platót. Megígérték, hogy elküldik a platót. Hetekkel később érdeklődtem a plató felől, mert nem érkezett róla hír, és tartottam tőle, hogy elkallódott a Magyar Posta útvesztőiben. Újra ígéretet kaptam, hogy elküldik a platót, amely helyett ma egy teljes dömpert kaptunk, teljesen ingyenesen.
Ezúton szeretném megköszönni a Dohány Kft. munkatársainak, különösen Mártának, az ügyintézést és a kedvességét. Azt hiszem, ha minden cég így kezelné a vásárlóit és ügyfeleit, talán a Homár is nyugdíjba vonulhatna. :)
Az utolsó 100 komment: