Tékozló Homár

Nincs elég pénz az OTP-automatákban

2014.05.16. 12:40 | jackyll | 151 komment

Edinának speciális problémája van, ugyanis neki pont a húszezresek hiányoznak, amivel sehol nem lehet fizetni. Ha tényleg jól hallottam, akkor pl. a Budapest Banknál júliustól napi pénzfelvételi limit lesz, úgyhogy addig vegyenek fel pénzt, amíg van.

Szeretném bővíteni az igen kedvelt banki fikázásokat. Gusztustalan húzásnak tartom azt,hogy az OTP IV.kerület Erzsébet utcai fiókjának egyik automatája sem tartalmaz 20.000 Ft-os bankjegyet. Ma szerettem volna felvenni 480.000 Ft-ot ingyenesen automatából. Igen nekem lenne rá lehetőségem egy hónapban egyszer ingyen pénzt felvenni korlát nélkül. Csak még nem igazán sikerült!

Az automatából egyszerre csak 40 db pénzt lehet felvenni. Mivel a legnagyobb címlet csak 10.000-es volt, így nem tudtam felvenni a pénzt. Gondoltam húzok egy sorszámot és megkérdezem, hogy most mi van.A hölgy mondta "hát így jártam" ők nem tudnak semmit csinálni. Mondom neki, hogy de! Mivel az ő hibájukból nem tudtam ingyenesen pénzt felvenni ezért adják ki a maradékot a fiókba ingyenesen. Természetesen voltam én minden csak kedves ügyfél nem.

És különben is nekik semmi közük hozzá azt egy cég üzemelteti. A lényeg az, hogy szàndékos szemétségről van szó csodàlom, hogy nem csak 5000-ek voltak a gépbe, bár szerintem ez lesz a következő húzásuk.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 12:45:19

Baszki, ezeknek a nyanyákoknak semmi se jó! Nem nőttek volna oda a pinához, már rég hagytuk volna őket kihalni.

AtiSnatch 2014.05.16. 12:46:43

nem csak neki hiányoznak a húszezresek. :D

dailyvicodin 2014.05.16. 12:47:45

cserélje el a nénivel a pékségben

ferand1979 2014.05.16. 12:48:49

480 ezer? Ingyenesen? Most akkor BB Bank, vagy OTP?
Csak nekem sántit valahol a történet, vagy csak nem tudom értelmezni a leírtakat...?

AtiSnatch 2014.05.16. 12:50:22

@ferand1979: BB Bank= Big Brother Bank? :D

@dailyvicodin: ááá, nem jó,az azóta fosik a kópos joghurttól :D

Darth Revan 2014.05.16. 12:57:03

Szánalmas poszt. Szanalmas problemaval.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 12:57:33

@ferand1979: en a sajat bankszamlamrol barmennyit ingyenesen veszek fel, miel az en penzem
automatanal van limit, de az en erdekemben
es mindenhol 20 dollaros van benne
erdekes dolgok vannak a vilagban, mi?

ferand1979 2014.05.16. 12:57:43

@AtiSnatch: Budapest Bank... bocsik...
Nade komolyan.. kinek van rá lehetősége, hogy havi 150 ezer helyett 480.000-t vegyen fel?? Akinek ennyije van havi felvételre, miért szarakodik azért a kis összegért amit a maradék fiókos felvétele miatt elkérnének?
És miért nem volt elég a 400 ezer.. majd máskor hozzájut ahhoz a maradék 80 ezerhez, ha köztudott, hogy nincs is mindig annyi pénz az automatákban?
Ne járjon már egy ember majd fél milla pénzzel a zsebében..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.16. 12:58:08

oszt mér teszik a bankba a pénzüket egyáltalán? azér hogy fizethessenek, hogy fölvehessék? maaóóórrgitt.

Darth Revan 2014.05.16. 12:58:56

Ki irta a posztot amugy? Egy ot eves kisgyerek? "40 penzt" lehet kivenni - idiota! 40 db bankjegyet!!!

ferand1979 2014.05.16. 13:00:00

@hagyma: hát a limit pont az ember érdeke...
Ha jól tudom, csúnya nyugati cégek üzemeltetik a "kártyás" rendszert a bankoknál. Az automatákat sem az anyabankok üzemeltetik legtöbbször..

leonito77 2014.05.16. 13:01:24

Én a CIB-nél, amikor bejelentettem az igényemet a havi két ingyenes készpénz felvételre úgy jártam, hogy az ügyintéző hölgy elmagyarázta, hogy, ha sokat akarok felvenni melyik központi automatákhoz menjek, ahol sok a pénz és 20 ezres címletek is vannak az automatában, mert nem mindenhol van így.

10 ezres van az automatában, tehát a posztoló fel tudott volna venni ingyen 400 k-t.

Szerintem ekkora összeg automatából felvétele nem hétköznapi, nem hinném, hogy e mögött valami banki trükk áll.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 13:06:01

@ferand1979: hat bizony az ember erdeke, ha lenyuljak a kartyamat es alattomos modn megtudjak a pin kodomat, akkor nem tudjak egyszerre levenni az osszes penzemet
termeszetesen a sajat bankomrol beszelek BoA, azoknak az ATM-rol ingyenes es ha bemegyek az epuleten belulre, akkor is ingyenes
mas ATM nem fog nekem ingyen penzt adni
de minek mennek mas ATM-hez, mikor van a bankomnak
es ott ingyenes
bar elvetve veszek fel kp-t

ferand1979 2014.05.16. 13:08:18

@sugargiraffusplumps.: ide folyik be a család összes fizetése, nagymama, dédnagypapa nyugdíjja is, hogy ennyit engedélyeztek felvételre?

Egyszer egy K&H bankos pénzfelvételre vártam, amikor az előttem lévő öreg papa bejött a pénzét leellenőrizni. Kicsit nagyothallott, ami miatt szinte kiabálva beszélt, mindenki hallatára.
Számon kérte a bankos ügyfélszolgálatost, hogy miért nem érkezett meg a számlájára a havi 2 összeg (hogy miért kapta, nem tudom), ami egy 200 ezres és egy 400 ezres tétel volt. Ezen felül negyedévente is egy fél millás összeget kapott a folyószámlájára... Kicsit össze volt zavarodva a dátumokkal az öreg, de mindenki füle hallatára megnyugtatták, hogy visszanézve korábbi pénzei érkezését, pár napot kell még várni az összegek beérkezéséhez... De nem értette a bankos csaj, hogy miért volt fontos az öreg bejövetele, hisz mindenki füle hallatára elmondta, hogy pár millió nem leköttött betét rendelkezésére áll... Összenéztünk a várakozók, és kisebb morgolódás hallatszott, mert feltartotta a sort rendesen a pénztárnál. De felvetődött a kérdés, hogy honnét van eme ebbernek ennyi bevétele.. Vagy valami jogdíjakra kapta a pénzt, vagy valami háborús veterán.. Mert ennyi rendszeres jövedelem kevés embernek adatik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.16. 13:11:10

@ferand1979: ne haragudj, de engem nem érdekel, hogy másnak miből van bevétele. kiadja a lakásait, pókerbajnok vagy veterán olimpiai bajnok netán sikeres író, nem mindegy?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 13:14:16

@sugargiraffusplumps.: rengeteg haborus veteran rohangal otthon, akiknek kuldik havonta a milliokat:)
vesztes haboru/k/ utan plane

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.16. 13:14:17

"A hölgy mondta "hát így jártam" ők nem tudnak semmit csinálni. Mondom neki, hogy de! Mivel az ő hibájukból nem tudtam ingyenesen pénzt felvenni ezért adják ki a maradékot a fiókba ingyenesen. Természetesen voltam én minden csak kedves ügyfél nem."
A banknak amúgy sincs semmi kötellezettsége, mert te vagy az ügyfél (szarkazmus).

Amúgy irigylem a problémáidat, ha átutalod nekem, szívesen kiszedek húszezreseket a szar OTP automatáiból.

Manyecska 2014.05.16. 13:14:19

Símaszkban próbáld!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.16. 13:15:27

"A hölgy mondta "hát így jártam""

TÉNYLEG szó szerint ezt mondta vajon az illető???

AtiSnatch 2014.05.16. 13:16:00

@atpijkamo: Balaton Bogár :D

@ferand1979: nem tudom, én zsebbe kapom :D

samcro 2014.05.16. 13:16:31

Mit rinyálsz, baszod? Én már úgy is jártam, hogy az 50.000-es kisváros 3 Erste automatájából 2-ből nem tudtam kivenni, mert _nem volt benne pénz_

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.16. 13:20:25

@ferand1979: A munkásmozgalom valamelyik régi harcosa, aki rendszeres kárpótlást is kap a lágerévekért - amit kápóként élt túl...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:22:03

@Darth Revan: :)) Aki azon vergődik, hogy egy mozdulatra csak néccázezret tud felvenni, attól mit vársz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 13:26:19

@Darth Revan: normalis helyeken a penzfelvetelt osszeghatarhoz kotik ATM-bol, nem darabra
@atpijkamo: neked nincs ilyen problemad 400 ezret meg a gazdalkodj okosabban tarsasjatekban sem lattal

anarch 2014.05.16. 13:27:12

@ferand1979: Vagy vele veteti fel a cukormaffia a vissszaigényelt áfát egy zacsi zsömléért cserébe :(.

Manyecska 2014.05.16. 13:29:02

@ferand1979: az exem-nemrég ment el már haza- feltalálói jogdíjat kap. Évtizedek óta. Lehet mégis hozzá kellett volna mennem:P:)

Bluemotion 2014.05.16. 13:30:27

Marha nehéz lenne tényleg bankkártyát használni.

ferand1979 2014.05.16. 13:31:54

@Kitalátor (másként) gondolkodó: csakis kápóként... Nagypapám összesen alig kapott 400 ezret több részletben 4,5 év kijevi fogda miatt
@AtiSnatch: 480 ezret? irigyellek...
@sugargiraffusplumps.: jó nagy lakása lehet, hogy havi 400 ezret kapna érte.. De ám legyen.. Csak abban a helyzetben, kínunkban, hogy vártuk a sort, mi jutna eszünkbe az hallatán, hogy az öregnek millióji vannak, és több mint fél millás havi jövedelme... Mint hogy az, hogy honnét lehet ez neki? Nem mintha közöm lenne hozzá, és mintha érdekelne amúgy is..

A példát csakis azért írtam le, hogy van olyan akinek nagy a jövedelme, vagy nem tudja kivenni KP-ban az összeset, (mert 400.000 nem elég egy napra) vagy nem is tudja pontosan mikor érkezik...

Eddig a legtöbb amit kivettem a bankból (és nem automatából) az egy 2 milliós összeg, ami egy telek vásárlására kellett.. A gond ott volt, hogy kértek a bankkártya és a személyi ig + lakcímkártyán túl egy második fényképes igazolványt... (jogosítvány, útlevél, vagy egyéb hivatalos fényképes igazolvány...)
nagyon pipa voltam, de érdekelt, hogyha nincs pl. jogsim, akkor nem is kapom meg az összeget? Persze van jogsim, és kiadták, de az én saját pénzemért még nekem okoztak volna kellemetlenséget...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:32:20

@hagyma:

Hagym... Moha fogadást köt Korbullyal, hogy tud olyan értelmes magyar mondatot, amelybe kétszer is beleszövi a Korbuly nevet. Korbuly nem hisz neki, rááll a fogadásra, s Moha kárörvendõen jön is a mondattal:
- Hatkor bújj a seggembe, nyolckor bújj ki belõle!
Korbuly dohogva belátja, hogy vesztett, de azt mondja:
- Várjál csak Moha, dupla vagy semmi alapon fogadjunk, hogy én is tudok olyan értelmes magyar mondatot, amibe kétszer is beleszövöm a nevedet.
Moha rááll, Korbuly pedig jön a mondattal:
- Hej, Moha, Moha, bazd meg te a jó kurva anyádat!
Moha ezután szégyenében elbujdokol fotoszintetizálni.

_parmenion_ 2014.05.16. 13:32:25

Amikor tavaly sok pénzt akartam kivenni, akkor felhívtam az Erstét, hogy hogy is van ez. Mondta nekem is ezt a 40 db max tízezres bankjegy dolgot, és hogy van pár emelt limites automata, pl a westendben lévő. Régebben én is azt hittem, hogy beütöm a kódot, aztán dől a lé, amíg van. Csak valaki mesélt valami limitről. Apropó, szoktatok hobbiból ASZF-eket olvasgatni?

raktor 2014.05.16. 13:35:04

Ez teljességgel hülyeség, vettem már fel 50 db pénzt is.Aki nem hiszi, járjon utána:)
Ja, és az ótépé nyerőgépéből.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 13:36:29

@atpijkamo: a humorod fantasztikusabb mint az eszed
de ez nem nem nagy dicsoseg
@ferand1979: bocs, de te egyszeruen hulyesegeket beszelsz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 13:37:33

@ferand1979: nagyapad 4,5 evet ult a KIJEVI fogdan
elmesz a picsaba:)

ferand1979 2014.05.16. 13:40:40

@hagyma: orosz fogoly volt a 2. világháborúban. Kijevbe hurcolták el akkor.
A 90-es évek elején, mivel magyar katonaként volt kint fogoly, kapott kárpótlásként 420 ezret. Erről papírom is van...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:41:01

@ferand1979: "a személyi ig + lakcímkártyán túl egy második fényképes igazolványt..."

A te érdekedben. Ez egy imposztort mindenképpen lebuktat. Gondolom.

Volt valami történet egy nőről, akinek a hatmillióját egy rá cseppet sem hasonlító másik nő simán felvette a bankból.

Egyébként, amilyen fényképek vannak a személyikben, csak minden tizedik embernek adnék arra pénzt. :))

lüke 2014.05.16. 13:41:07

Nincs,főleg több napos ünnepen

ferand1979 2014.05.16. 13:44:51

@hagyma: mire gondolsz? mi a hülyeség?@atpijkamo: tudom persze az én érdekem.. De! Előtte való nap bejelentettük a 2 milliós KP felvétet. Ismert az egyik ügyintéző szeméylesen, mivel a hitelkonstrukcióban pont Ő segített.
És ha tényleg nincs másik fényképes igazolványom, akkor DNS mintát vesznek??
Nem elég, hogy ott a bankkártyám. Megadtam a PIN kódomat. Odaadtam a személyimet és a lakcímkártyámat... Mi kell még más?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 13:49:54

@ferand1979: ugy altalaban
kiJevi fogdan senki nem ult pl 4.5 evet
ha ismered a fogda jelenteset
meg nem is igazan kiJevbe hurcoltak el az elfogottakat
de ha volt gulag kiJevben is, az akkor sem fogda volt

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:52:59

@ferand1979: "az egyik ügyintéző szeméylesen"

Én értem. De te meg értsd meg, hogy neki ezt írták elő. Végeredményben a te érdekedben.

"És ha tényleg nincs másik fényképes igazolványom, akkor DNS mintát vesznek??"

Nemtom, de biztos megoldják, na. Előfordult már a világtörténelemben, hogy nem a jogosult vette fel a pénzt. Próbálnak valami szabályt hozni, hogy ezt megnehezítsék. A kétoldalas rendelkezést akarod még fél oldallal növelni, hogy "az egyik fényképes igazolvány helyettesíthető azzal, hogy az ügyüntéző ismeri a kuncsaftot, annak rokona, barátja, szerelme, ismerőse..."?

ferand1979 2014.05.16. 13:56:49

@hagyma: ...hogy Te mibe bele nem kötsz... Persze nem csak egy eccerű fogdán volt.. Fogva, elfogva volt az oroszok által, és elvitték fokságba.. És annak idelyén nem volt divat csak úgy bent tartani a fogvatartottakat semmittevéssel.. Dolgoztak...

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 13:58:08

Amúgy igen, szándékos gecység volt, mert ma Magyarországon olyan gyakori, hogy valaki egyben vesz ki félmillát, hogy direkt eltüntették az atéemekből a húszezreseket.

Az ilyen pénzükkel kérkedő faszfejek hiába várnak a homárcseten empátiát.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 13:58:22

@ferand1979: ha foKsagba volt az mas
akkor ertem
akkor megerdemelte 400 rugot

AtiSnatch 2014.05.16. 13:58:23

@ferand1979: Hagyd, menstru izé fotószintetizátor.

ferand1979 2014.05.16. 14:02:41

@atpijkamo: hasolnóan a Tescóban jártam. (tudom, aki a Tescóban vásárol...)
Mivel nincs mindig elég pénz egy nagybevásárlásra a saját kártyámon, viszem a feleségem kártyáját. Tudjuk egymás PIn kódját és azzal vásárolunk. Hiába van felhatalmazásunk a banknál egymás folyószámlájáról való pénzkivétre, ez a kártyára nincs ráírva.
A Tescós pénztáros kiszúrta, hogy nem én vagyok a kártya birtokosa... Hiába bizonygattam, hogy márpedig a feleségem, mutattam volna igazolványt is...
Mivel nem tudtam azzal fizetni, a 2 nyítva tartó kassza sor egyike állt, amíg kisétáltam a Teszkó soron lévő automatához, felvettem a fizetendő összeget és fizettem KP val...
Tudom, a szabály köti a pénztárost...
De a bank sem tudott adni kérésünkre egy maghatalmazást, hogy egymás kártyáját tudjuk használni fizetéskor...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.16. 14:03:20

@hagyma: Egyre többen szeretnénk kapni tőled egy valódi "Üdvözlet Guantánamóról" képes levelező lapot. Tulajdonképpen ha mi ezen a csatornán pontosítunk bizonyos amerikai nemzetbiztonsági információkat, bombarecepteket, amelyeket egy netkávézóból küldözgetsz proxin keresztül a titkos e-mail címünkre, össze is jöhet...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 14:05:18

@ferand1979: Itt most nincs igazad, csak a saját kártyádat használhatod. Kérjél társ kártyát! Ha a péztáros nem vette volna észre, hogy fiú vagy, nem lány, megérdemelte volna a kirúgást.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 14:05:43

@Kitalátor (másként) gondolkodó: bezartak
csak rakottkrumpli receptem van. isteni

nem netkavazom
titkos emilcim johet

ferand1979 2014.05.16. 14:11:27

@atpijkamo: nincs társ kártya lehetőség a mi folyószámlánkhoz.. És nincs értelme arra a 2-3 esetre, amikor külön nagybevásárolni és közben meg nincs pénz a kártyámon, hogy folyószámla típust változtassak.
Az viszont, hogy baj esetén tudjunk hozzáférni a másik folyószámlájához lehetséges... De a kártya használati feltételei nem engedik ezt.
@AtiSnatch: menstru izé férfi létemre... hát ja...
de fogalmazásgátlóm viszont van... Ezért akadnak össze a betűk, a szavak és az értelmek

AtiSnatch 2014.05.16. 14:14:20

@ferand1979: nem te menstruálsz. :D értelmezésgátlód is van? :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 14:26:03

@hagyma: Nem mindenki kretén, aki a védelmem alatt áll. Te például szabad préda vagy.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 14:26:15

@AtiSnatch: ti ketten nagyon jo baratok lehetnetek
de komolyan
mar feranddal
beszeljetek meg egy sorozest

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 14:27:16

@atpijkamo: ...... a szabad preda
ezert szulettel meg
@AtiSnatch: de meg jobb ha meghivod fagyizni

+Z 2014.05.16. 14:39:10

Értem én, hogy a posztolót hülyézni ősi ... szokás, de azé' álljunk meg egy szóra. Kétszer is elolvastam a posztot, de valahogy nem azt vettem le belőle, hogy ez havi problémája az illetőnek.
Azt viszont simán el tudom képzelni, hogy egyszer csak szüksége van valakinek 480e forintra. Ha éppen lakást újít fel, a "mesterek" szeretik a kp-t... Ablakcsere, járólap, csempézés, új bútor az asztalostól, és máris eljutunk a kérdéses összegig.
Amit lehet, hogy két éve gyűjtöget, a számlán hagyott havi 20 ezer forintonként.
A másik kérdés pedig az, hogy ha valóban olyan szerződése van, hogy egy ingyenes és korlátlan pénzfelvétel jár neki, akkor ezt a banknak kutya kötelessége biztosítani.
Most néztem meg kíváncsiságból az otp ATM keresőjét. Nincs olyan szűrési lehetőség, hogy hol lehet x összegnél nagyobbat kivenni.
Vagyis én azt a következtetést tudom levonni az egészből, hogy nyaljanak sünt a kérdéses fiókban, mert nem segítettek a posztolónak a SAJÁT pénzéhez való hozzájutásban.

Martinicske 2014.05.16. 14:39:42

Ez a módja a lakossági megtakarítások növelésének :)

Darth Revan 2014.05.16. 14:45:18

@hagyma: fizikai korlatja van, hogy egyszerre hany darab bankjegyet ad ki az automata. az a 40 db-os limit kb. hihetoen hangzik.
A hozzaszolasomban amugy masrol beszeltem.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.05.16. 15:00:26

Es direkt csak 10ezrest tesznek, hogy ne tudjal kivenni? Hanlon borotvája jut eszembe..

„Sose tulajdonítsd rosszindulatnak azt, amire az ostobaság is elégséges magyarázat.”

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 15:09:59

@vazsmegyeigerdezsház: Az egyik max ötezrest akar, mert nagyobbal nem tud a piacon vásárolni, a másik csak húszezrest, mert nem tud eleget kivenni. Ettől legyél okosabb.

McZozo 2014.05.16. 15:34:53

@ferand1979:
Nem teljesen ertem a problemad mert erre valo a tarskartya. Es bar nalunk is van hogy nejem elkeri a kartyam de abbol adodolag hogy nincs szamlamegosztas. DE ha mar ugyis kozos a szamla akkor nem ertem miert nincs egy tarskartya es kesz

ferand1979 2014.05.16. 15:49:14

@McZozo: két külön folyószámlánk van, és nem is lehet megszüntetni egyiket sem, mert mindkettőn hitel van. A kassza közös, tehát ha kell egymás számlájáról is le tudunk venni kártyával (akkor odaadjuk a másiknak) vagy a bankban a fiókban kp felvételként (ami ugye most elég drága lett)..
Sokszor vásároltunk a másik kártyájával.. Eddig csak egyszer volt problem belőle, akkor meg orvosoltam úgy, hogy otthagytam az árut a szalagon, félig bepakolva a kosárba, már kiszámlázva, de mivel nem lehetett úgy fietni a más kártyájával, elballagtam az ATM autómatához, ami ott volt a tescon belül, kivettem a pénz és visszamentem és KP fizetem...

Mclaurin 2014.05.16. 16:19:57

Itt valóban a postolót ekézők az idióták, mi közük hozzá ki mennyit akar kivenni, attól még a problémája fenn áll, és igaza van. Az irigykedők meg csak nyugodtan fojassák a nyálukat, nyílván nap mint nap ezt teszik a TV-t meg híreket nézve ahol ettől jóval nagyobb összegekről van szó.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 16:23:12

@Mclaurin: Nem szoktam négynyolcvanat kivenni. De ha éppen annyit akarok, és csak néccázat kapok, akkor nem leszek olyan fillérbaszó, hogy vergődjek a nyolcvan ingyenes felvételéért, hanem felveszem, és jónapot.

Ahhoz tényleg kinek mi köze, hogy honnan van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:25:29

@Darth Revan: OK
nalunk a kp-re van limit, de mivel mindenhol 20 dollaros van, nevezhetjuk fizikai korlatnak is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:28:01

@ferand1979: ezt nem etem
ha tudom a nejem PIN kodjat /tudom, mert ugyanaz , mint az enyem, / akkor mitol nem tudok vele fizetni?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 16:31:48

@hagyma: "ezt nem etem"

Mint mindig.

"ha tudom a nejem PIN kodjat /tudom, mert ugyanaz , mint az enyem, / akkor mitol nem tudok vele fizetni?"

Mert azt hiszik rólad, hogy férfi vagy.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:32:41

@atpijkamo: otthon megnezik a kartyadat, mielott lehuzod?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:34:04

es nemek szerint fizetsz?

a humor megint fergeteges volt

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 16:36:16

@hagyma: Más kártyájával nem fizethetsz.

Ha nem pin kódos, akkor elkéri a személyidet.

Ha pin kódos, akkor sem vak a péztáros.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:36:52

@atpijkamo: ja ertem
oda kell adni
fejlettebb orszagokba, nagyobb aruhazakban sose kell odaadani
le tudom huzni magamnak
kisebb benzinkutaknal lehet oda kell, de kurvara nem olvasgatja el
lehuzza oszt jonapot
creditnel kerhetik a jogsit

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 16:38:52

@hagyma: Tudom, fejlettebb országokba szabad lopott kártyával fizetni. Ezt te személyesen harcoltad ki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:40:39

@atpijkamo: ez OK de ha pin kodos minek adnam a kezebe
kint van a terminal lehuzom
beutom
viszlat
5 mp
akkor fizetek a nejem kartyajaval, amikor akarok
mondjuk nem akarok, mert mi maradi modon kozos bankszamlaval es ahhoz tartozo kartyakkal rendelkezunk, tehat nem kell az ove

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:43:14

@atpijkamo: hat, ah ugy lopsz el egy debitkartyat, hogy a pin kod is ra van irva, akkor meg is erde,li
mas esetben eleg nehez lopott kartyaval fizetni
/nekem nem kell ezt kiharcolni, mivel nincs szuksegem kartyat lopni/
eleg az enyem

ptspts 2014.05.16. 16:47:35

@+Z: Egyetértek.

Szerintem nem a kommentelőkre tartozik, hogy a posztolónak mennyi pénze van, honnan van, mennyi idő alatt gyűjtötte, miért akarja felvenni, miért van rá azonnal szüksége, és miért nem akar az ingyenesen járó készpénzfelvételért fizetni.

A posztoló problémája nem hangzik tipikusnak: úgy tippelem, hogy az OTP lakossági ügyfeleinek többsége általában 480 ezer Ft-nál kevesebbet szokott egyszerre felvenni az automatából. Nem osztom viszont egyes kommentelők azon véleményét, hogy mivel a probléma nem tipikus, a posztolónak nem jár, hogy meg legyen oldva, és a bank nem is fogja a kedvéért megoldani, és jobban teszi a posztoló, ha a felmerülő költséget szó nélkül benyeli.

Szerintem úgy helyes, ha ebben az esetben a bankfiók biztosít egy egyszeri ingyenes készpénzfelvételt a posztolónak, és adnak egy listát, hogy mely helyi automatákban van elég pénz, és ha az eset megismétlődik egy olyan automatával, ahol elég pénz szokott lenni, akkor az ottani bankfiók ismét biztosít ingyen készpénzfelvételt. Amelyik bank nem így működik, az számomra nem ügyfélbarát, és ezt is figyelembe fogom venni, mielőtt ott számlát nyitok.

gabors 2014.05.16. 16:50:44

@hagyma: tenyleg eddig fel sem tunt de szinte minden ATM-ben csak 20-as van kirja hogy cimletek azt csak 20-as van (ugyan par honapja kellett hirtelen penz es egy sarki boltba bementem ott volt 10-es van kivetel is ... hulye amerikai szegeny orult "de jo nem kell kivennem 20-at" baszki 2 dollar volt a koltseg mondom de igy nagyon draga lesz ... nem ertette !!!)

a 90-es evek elejen gyakori volt $5 $10 $20

Talan az a gond hogy a 20,000 az mar tul alacsony cimlet? az kb $100 .... ilyen cimletet automataban nem lattam, gondolom biztonsagi okokbol

ehhez errefele bankba kell menni szemelyesen (de ott sem szamitanak fel semmit)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 16:54:17

@hagyma: "ugy lopsz el egy debitkartyat, hogy a pin kod"

Nézz utána, vannak módszerek a PIN kód megszerzésére.

"kozos bankszamlaval es ahhoz tartozo kartyakkal rendelkezunk, tehat nem kell az ove"

Éppen ezt akartam javasolni. Akkor nem értem a vergődésedet. Két külön bankszámla, akkor nem akarnak közösködni, ha mégis, akkor átutalnak egymásnak. Ha egy közös bankszámla, akkor közösen költenek róla. Csak én látom ezt ilyen egyszerűnek?

Attól, hogy valamit meg _tudsz_ tenni, nem biztos, hogy meg _szabad_ tenned. Például a feleségednek van egy céges kocsija, ő vezetheti. Te is tudnád vezetni, a nejed oda is adja a kulcsot, de nem _szabad_ vezetned, mert a tulajdonostól nincs rá engedélyed.

Például itt az elkotmánybíráknak van céges kocsijuk, a sofőrje vezetheti, az alkotmánybíró is vezetheti, de a feleségének nem adhatja oda egy körre.

Meg kell nézni, mit mond a bankkal kötött szerződésed, akárki használhatja a kártyát, vagy csak te, vagy csak te és a feleséged. Fogadok, hogy csak te.

elwood 2014.05.16. 16:55:02

volt idő amikor tökre ingyen lehetett felvenni akárhányszor akármennyi pénzt.

most nem így van, és a poszter a bankokat szidja emiatt. további jó utazást kívánok neki az államvezérelt gazdaságba.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:55:27

@gabors: en meg csak 20 dollaros ATM-el talalkoztam
idegen ATM-nel nana hogy kell fizetni
ha a boltba volt atm , miert nem lehetett kartyaval fizetni?
naja, nehogy fizessek mar erte, hogy felveszek penzt a szamlamrol
es nagyobb osszeget csak a bankombol
ritkan veszek fel kp-t de valahol 6-800 dollar lehet az ATM limit

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 16:58:34

@atpijkamo: mondtam
tul hosszan probalsz okoskodni
pedig roviden sem megy

kakukk11 2014.05.16. 16:59:42

"Igen nekem lenne rá lehetőségem egy hónapban egyszer ingyen pénzt felvenni korlát nélkül."

Na ez így qrvára nem igaz. A végét te költötted hozzá. Neked max. 1 hónapban egyszeri ingyenes kp felvételed van. És itt vége a mondatnak. Nincs odaírva, hogy 40darab húszezrest tudsz felvenni, mint ahogy azt se, hogy korlátlan pénzt,pl százmilliárd forintot se. A 400E Ft-al, ki is végezted a havi ingyenes kp felvételedet.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 17:00:22

@hagyma: Szerintem fussál meneki mégegyszer, mert elsőre nem sikerült feldolgoznod.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 17:01:26

@elwood: ehhez az allamnak semmi koze
a bankok magancegek
lehuznak akit letudnak
sot hat ugy olvastam az "allam" harcolta ki hogy legyen 2 ingyenes felvetel
namost itt en nem viszem a penzem ahhoz a bankhoz ahonnan nem tudom barmikor ingyenesen felvenni
/utalasok, egyeb szolgaltatasok mas tema, dehogy nem vehetek ki a sajat bankom sajat ATM-bol a sajat penzem ingyen, az nonszensz/

elwood 2014.05.16. 17:01:43

@hagyma: "en a sajat bankszamlamrol barmennyit ingyenesen veszek fel"

te egy piacgazdaságban élsz, mi azt már meghaladtuk. a sikeres venezuelai modellt vezetjük be itthon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 17:02:40

@atpijkamo: ez igaz, hogy nem dolgoztam fel
mert nem olvastam el
roviden is hulyesegeket beszelsz, mi lehet egy hosszuban?
kell az nekem?
nem

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 17:04:17

@hagyma: Igazi, hamisítatlan prosztó vagy. Ez elég rövid volt az agyadnak?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 17:05:07

@elwood: bocs
nem otthon elek
de nekem ugy tunik, eppen a kormany birkozik a bankokkal, hogy aggyak azt ami "nyugaton" normalis

elwood 2014.05.16. 17:07:41

@hagyma: sok köze van hozzá az államnak.
most itt az állam a bankokon keresztül szedi be az adót százmilliárdos nagyságrendben.

ezt csak az ügyfelektől tudják beszedni, ezért díjakat emelnek, amit az állam megtilt, aztán kötelezően ingyen kell odaadni az automatából a pénzt ami után a bank fizet államnak, erre tovább kell emelniük a díjtételeket.

a userek meg kombinálnak, hogy itt hány húszezres van meg ott, és szidják a bankokat.

ahol az állam beavatkozik ott mindig egyre nagyobb káosz van. de ezt mindig újra meg kell tanulnunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 17:10:17

@elwood: ez lehet igy van
csak, miert lehet mashol olcsobban adni a banki szolgaltatasokat, mint otthon
es a TESCO penztarosnak miert tobb a fizetese angliaban
stb.
/lehet keleteuropaban torekednek nagyobb haszonra?/

elwood 2014.05.16. 17:11:41

@hagyma: "ami "nyugaton" normalis "

nyugaton nem normális, hogy adószedőnek használják a bankokat, aztán ha beszedik akkor meg jól megrendszabályozzák őket, hogy miért szedik be.

mennyi nálatok a tranzakciós adó ? itt 0.6% amit a banknak akkor is be kell csengetni az államnak, amikor őt ingyenes készpénzfelvételre kötelezik.

elwood 2014.05.16. 17:14:25

@hagyma: a portugál kasszás fizetése is kisebb mint az angolé. a munkaerő-áru ára.

gazdasági fejlettség.

gabors 2014.05.16. 17:15:40

@atpijkamo: csak hogy mondjam MINDEN kartyas fizetesnel amikor szemelyesen teszi az ember az usa-ban is KERHETNEK igazolvanyt. Csak nagyon ritkan teszik meg akkor amikor a penztaros meg nagyon uj. Ebbol hagyma azt kovetkeztette ki hogy itt nincs ilyen mert fejlettebb az orszag.

Valoban a legtobb helyen onkiszolgalo a rendszer, benzinkuttol a postatol a szupermarketig egy csomo olyan dolog van ami 'magyarkent' "furcsa" mert ott sokan "okosban" utaznak. Itt meg alapbol megbiznak a vasarlokban/ugyfelekben.

gabors 2014.05.16. 17:24:51

@hagyma: nekem akkor kp kellett csak abbol a boltbol semmi mas es nem akartam autozni 10 percet az ingyenes atm-ig ott helyben vettem ki a penzt es elcsodalkoztam hogy van $10 cimlet ilyet talan 10 eve nem lattam.

semmi gondom azzal hogy mas banknal fizetnem kell de probalom elkerulni ha lehet. sajat bank nem szamit fel semmit havonta X darab idegen ATM-et hasznalhatok de nem teszem evente egyszer talan.

szombat volt es elozo nap elfelejtettem a melohelyen penzt kivenni es kezpenzzel kelett fizetnem (vannak helyek ahol nem fogadnak el semmilyen kartyat )

gabors 2014.05.16. 17:30:31

@atpijkamo: bocs nem akartam "magyarazni" :-)

Aureliano Buendía 2014.05.16. 17:35:12

@posztoló: most dicsekszel vagy panaszkodsz?

Amúgy keresd Cserpeséket.

gabors 2014.05.16. 17:36:41

index.hu/belfold/2014/05/16/megtudtuk_mi_volt_a_gond_a_repas_zsomlevel/

ebben valami politikai uzenet lehetett mert a sargarepa szine kisertetiesen hasonlit az uralkodo part 25 eve hasznalt narancsize szinehez ....

Narancskommunista (törölt) 2014.05.16. 17:39:06

@hagyma:
De nálatok a banknak nem kell fizetni 6 ezrelék tranzakciós adót, az ingyenes készpénzfelvételes számlák épp emiatt tűntek el, és ezután vezette be az állam a havi 2 ingyenes készpénzfelvételt, de az adót azért beszedi a banktól, a bank meg máshol ezt az ügyféltől.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 17:39:57

@uraaam: "keresd Cserpeséket"

:)) Gyönyörűen összejött egymás közelébe ez a két poszt.

Aureliano Buendía 2014.05.16. 17:39:57

Hogy segítsek is: a CIB automaták egy része ad ki húszezrest.

mrZigi 2014.05.16. 17:53:29

Tényleg, ez hogy a rákba van?
Nagy bank, nagy automatája, közepes méretű plázában.
Eddig soha nem volt olyan, hogy ne lett volna benne pénz (évek óta járok oda, soha de soha ... ).

Az elmúlt 2 hónapban már 2x fordult elő (még csak nem is nyolcadika környékén), hogy CSONT üres volt az automata, egy ezres nem sok annyi sem volt benne.
Most így akarják a bankok kidodzsolni az egyszerre nagy ingyen pénzfelvéteket, hogy inkább nem töltik az automatákat, vagy mi ?

AtiSnatch 2014.05.16. 18:08:10

@mrZigi: nem, az emberek inkább leveszik egybe a 150e pénzt míg régen levettek egy húszast,hogy vegyenek egy cipőt.

OTPedina 2014.05.16. 19:16:48

Drága jóindulatú hozzászólók!
Nem mintha bárkinek is köze lenne hozzá,de nem a fizetésemet szerettem volna felvenni.Nem az államilag megszabott ingyenes havi készpénzfelvételről van szó,hanem egy kártyához tartozó OTP által nyújtott szolgáltatásról,és rohadtul nem szeretek az államnak pénz adni,ha nem muszáj.Ezt az ingyenes készpénzfelvételt az OTP nyújtaná de nem tette ,ezért úgy gondolom ha már hibáztak, nyugodtan kiadhatták volna a pénzt ingyenesen a fiókba.Egyszerűen elvről van szó,miért kell nekem adót fizetnem a leadózott pénzemből HA NEM MUSZÁJ! A sok jóindulatúnak itt,azt üzenem remélem egyszer a kis fizujukat 3 automatából sem tudják felvenni és fizethetik a hat ezreléket a Magyar Államnak!

neet 2014.05.16. 19:51:35

@ferand1979: mondjuk ha nálad van a 30 napnál nem régebbi házassági anyakönyv, még ESETLEG elfogadhatja a pénztáros, de az is lehet, h már elváltál, szal inkább ne. Nem szokásom a beszólogatás, de azzal, h a szalagon hagyod a cuccot és kimész pénzt felvenni, és "mögötted" gyűlik a nép, a pénztáros meg nem tud dolgozni... hááát, nem éppen felhasználóbarát megoldás.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.05.16. 20:14:58

@OTPedina: Kedves Beküldő!

Bizonyára tudod, hogy a készpénzfelvétel technológiai korlátja van. Ez egyes ATM gyártóknál magasabb, azonban az általad használni kívántra valószínűleg a 40 darabos korlát vonatkozik.
A napokban volt egy index-es vagy hvg-s cikk az automatákra vonatkozó anomáliákról, ahol szó esett arról, hogy a bankok igyekeznek az automatákban lévő pénzmennyiséget optimalizálni. Bonyolult algoritmusokkal számolják ki, hogy a használati szokásoknak megfelelő mennyiségű és címletű bankjegyállomány kerüljön az egyes gépekbe. Ezek szerint az Erzsébet utcában lévő fióki gépek tipikus igényei nem teszik szükségessé a 20.000 Ft-os címlet töltését.
Érdeklődj a bankodnál (nem ügyintézőnél), hogy hol található az igényeidnek megfelelő automata a működési környezetedben! :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.05.16. 20:16:34

@neet: Nem fogad el mást, mint amit a kártyaelfogadási szabályzat előír. Ha jót akar magának. Ha élő videotelefon-kapcsolatot hoz létre is az asszonnyal sem lehet elfogadni a más nevére szóló bankkártyát.

Répázó 2014.05.16. 20:47:25

Tudom, Pintér jelentette, hogy rend van, de a posztolónak ajánlanám, hogy ilyen összegeket ne automatánál vegyen ki, mert nagyon gyorsan megtudja, hogy van akinek a hiányos összeg is elég.

gabors 2014.05.16. 21:30:35

@atpijkamo: Csak azt hiszi el amit O lat ... North Carolina az mas azok nem is yenkik ...

Atörökk 2014.05.16. 22:18:29

Legközelebb menjél Fort Knoxba pénzt felvenni, rihe.

elwood 2014.05.16. 22:53:00

@OTPedina:
A posztban még a bankokat szidtad:

"Szeretném bővíteni az igen kedvelt banki fikázásokat. Gusztustalan húzásnak tartom azt,hogy az OTP ..."

ha átállsz arra, hogy állam hoz kellemetlen helyzetbe, én máris egyetértek veled.

Kovács Ferenc 14 2014.05.17. 08:11:32

Én meg úgy jártam, hogy egyszer 74000-et akartam kivenni, és kiadta az automata ezresekben. Úgy ki volt tömve minden zsebem pénzkötegekkel, mint a Michelin gumiemberke, nagyon vicces volt.

Kovács Ferenc 14 2014.05.17. 08:16:56

@mrZigi: Dehogyis, egyszerűen arról van szó, hogy nagy a jólét, és a szorgos bankok nem tudják olyan gyorsan utántöltögetni az automatákat, mint amilyen gyorsan a magyar nép kiveszi azt. :)

hüpike 2014.05.17. 08:24:13

@OTPedina: az automatát valószínűleg nem az adott bank ügyintézői üzemeltetik, felügyelik. Nem az ő felelősségük a bankjegyek biztosítása. Ez valóban az így járt kategória, nem szándékos gonoszság.

neet 2014.05.17. 10:19:06

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: hát én ezt tudom, vicces nickű. Még sose próbáltam más kártyájával fizetni. Ha meg ember viszi az enyémet, pin, atm, azt kp-zik utána, ennyi.
De azért szopatni a pénztárost meg a mögötte állókat, h valaki egy idegen kártyával nem tud fizetni... nonszensz.

élhetetlen 2014.05.17. 13:28:06

@+Z: Én is csak értelmezni próbálom a leírtakat. Ha havonta egyszer vehet fel ingyen pénzt, és mindegy, hogy automatából vagy fiókban, akkor egy kicsit sincs igaza a páciensnek. Az automaták elég okos jószágok. Én csak 100 ezret akartam kivenni a múltkor, nem sikerült, de nagyon korrektül kiírta a gép, hogy nem tudja teljesíteni a kérésemet. Nem örültem a plusz sétának, de elmentem egy másikhoz. Az emberünk viszont felvette a 400 ezret, és a maradékot akarta ingyen a fiókban, ami már második pénzfelvétel, és nem tudom, hogyan képzelte, hogyan igazolja a munkahelye felé az ügyintéző, hogy miért adott ki ingyen pénzt. (Szigorú az elszámolás). Hogyan igazolja a páciens, hogy ő 480 ezret, és nem 400 ezret kért? Stb. Ez tényleg az így járt esete, ráadásul ő lépett rosszul, mikor a töredékösszeget felvette. „nyaljanak sünt a kérdéses fiókban, mert nem segítettek a posztolónak a SAJÁT pénzéhez való hozzájutásban.”. Gondolom, nem lehet elvárni az ügyintézőtől, hogy fizesse zsebből a költséget. Nem vagyok banki ügyintéző, csak gondolkodtam kicsit.

élhetetlen 2014.05.17. 13:43:04

@vazsmegyeigerdezsház: Ne bomoljatok már. Az automatáknak van egy feltöltési rendje, és ha páran felvettek nagyobb összeget, (a havi kétszeri erre fele terel), akkor elfogyott a nagyobb címlet. Az automata, ha be is tudna futni a központba, hogy kifogytam, a pénzszállító autó a hívásra akkor sem tudna soron kívül házhoz menni. Ez ugyanaz, minthogy a futárnak tudnia kell visszaadni. Gondold el, csak napi 20 hely, mindenki húszezressel fizet. Mennyi váltópénzzel kéne elindulnia? Ha készpénzesre rendelek, és nincs itthon közelítő összegem apróban, a megjegyzésben meg szoktam írni, hogy nincs apróm, hogy tudjanak készülni. Egy kis megértést.

alkotmánytcsakipad2fogadok 2014.05.17. 13:47:19

@OTPedina:
Husom ebből nem jösz ki jol.
Kiirta "a kert összeg nem all rendelekzesre" mesz keresel masik atm -et.
akkor mi a problema? Vagy:
kiveszel 330at a kartyadra 150et az allami ingyenessel.
(Ha jol emlekszem a szamokra)
szoval mi a gond?
fogadjuk diplomas a holgyike.

élhetetlen 2014.05.17. 13:53:20

@ptspts: +Z-nek már írtam, eléggé a végén vagyok a kommenteknek, most Neked megismétlem. Amit Te ügyfélbarátnak nevezel, az járhatatlan út, és teljesen felesleges strapa lenne a banknak. Olyan, hogy van elég pénz az automatában, az csak a feltöltés pillanatában biztosított. A többit, ha van kedved, olvasd el Z-nek írtaknál (pl, hogy az automata kiírja, ha nem tudja kiadni az összeget, stb.)

élhetetlen 2014.05.17. 14:09:11

@OTPedina: +Z-nek már írtam, eléggé a végén vagyok a kommenteknek, de a lényeg. Ha nem vetted volna fel a 400 ezret, akkor felvehetted volna a 480 ezret, máshol, más úton. Légy szíves, olvad el +Z-ne írtakat. Na, nem, tudod mit, bevágom. „Én is csak értelmezni próbálom a leírtakat. Ha havonta egyszer vehet fel ingyen pénzt, és mindegy, hogy automatából vagy fiókban, akkor egy kicsit sincs igaza a páciensnek. Az automaták elég okos jószágok. Én csak 100 ezret akartam kivenni a múltkor, nem sikerült, de de nagyon korrektül kiírta a gép, hogy nem tudja teljesíteni a kérésemet. Nem örültem a plusz sétának, de elmentem egy másikhoz. Az emberünk viszont felvette a 400 ezret, és a maradékot akarta ingyen a fiókban, ami már második pénzfelvétel, és nem tudom, hogyan képzelte, hogyan igazolja a munkahelye felé az ügyintéző, hogy miért adott ki ingyen pénzt. (Szigorú az elszámolás). Hogyan igazolja a páciens, hogy ö 480 ezret el nem 400 ezret kért? Stb. Ez tényleg az így járt esete, ráadásul ő lépett rosszul, mikor a töredékösszeget felvette. „nyaljanak sünt a kérdéses fiókban, mert nem segítettek a posztolónak a SAJÁT pénzéhez való hozzájutásban.”. Gondolom, nem lehet elvárni az ügyintézőtő, hogy fizesse zsebből a költséget. Nem vagyok banki ügyintéző, csak gondolkodtam kicsit."
Nincs igazad, és ebben semmi rosszindulat nincs.

élhetetlen 2014.05.17. 14:26:13

@Kovács Ferenc 14: A Tiéd csak vicces volt, engem kitört a frász. 150 ezret kaptam meg „apróban”, szép újak voltak, síkosak. Mikor összehajtottam a köteget, hogy eltegyem, kispriccelt a közepe, úgy szét a járdára. Mázlim volt, mindenki megállt egy három méteres körön kívül, senki nem „segített” összeszedni. (Nem azért ott vettem ki, mert hülye vagyok, csak problémáim vannak a közlekedéssel, és ez az a hely, amit viszonylag könnyen elérek).

+Z 2014.05.17. 15:32:23

@élhetetlen: "Hogyan igazolja a páciens, hogy ő 480 ezret és nem 400 ezret kért?"
Nem egy bonyolult dolog: az automata minden eseményt feljegyez az ő kis naplójába. Vagy a nagy közös naplóba. Vagy akárhova. Ha a posztoló bepötyögött egy összeget, és az automata visszaírta, hogy nem nyert, akkor ennek bizony nyoma marad.
Vagyis az ügyintézőnek nem kell a saját zsebéből fizetnie semmit, csak dolgoznia kellene. Hiszen azért ül ott, hogy ügyintézzen. Írjon bejegyzést a rendszerébe, hogy mi történt és mi a panasz, az automatát üzemeltetők majd jól megnézik a fájlokat, és igazolják a posztolót.
Lehet, hogy ennek van néhány napos átfutása, de nem kell azonnal elhajtani az ÜGYFELET a fenébe, ha csak a szerződés szerinti jogaival szeretne élni, és a SAJÁT pénzét szeretné felvenni.
Én sem vagyok banki ügyintéző, csak gondolkodtam kicsit :)

élhetetlen 2014.05.17. 16:07:48

@+Z: Igen látom, nagyon tudod, hogy igazad van. Azt is látom, hogy az ügyfél, ott, rögtön akarta a maradék ingyenes felvételét, miután felvett már egyszer 400 ezret. Erről szólt a bejegyzés. Erre irtam a „hogyan igazolja”-t. Rosszat lépett, leverheti a bankon egy hetes nyomoztatással, megítélhetik neki a kb ötven forintos jóváírást. Akár még anyagi, és nem anyagi kártérítést is kérhet, mert aznap nem tudott fizetni, ezt mind értem. Csak az egészet nem. Béna volt, aztán felháborodott, Hú, de fasza gyerek, pardon, nő. Ott nem értünk csak egyet, hogy minden panasza jogos lenne, ha akkor reklamál, ott akkor, helyben, MIKOR NEM TUD FELVENNI 480 EZRET, NEM, MIUTÁN FELVETT 400 EZRET. Akkor akár meg is oldották volna a fiókban, gondolom én. De, nem értek hozzá, csak ezt gondolom. Ez a nagybetűs saját pénz meg elég ciki, ha nem tudja elfogadni valaki a bankok, és az automaták működését, hát tartsa otthon.
Mégegyszer mondom, engem is zavar, ha az automata nem tud pénzt adni, de negyven éve OTP-s vagyok, és bakik vannak, de direkt szivatással, szemétséggel még nem találkoztam.

+Z 2014.05.17. 17:56:25

@élhetetlen: Igen, tudom, hogy igazam van :)
Bár ettől még valószínűleg velem van a baj. Talán az lehet az oka, hogy már kb. 17 éve ügyfelekkel foglalkozom. De még a legbunkóbb, ordítva toporzékoló ügyfélnek sem mondhattam azt soha, hogy "Így jártál." Helyette inkább elmagyaráztam neki, hogy mi a probléma oka, és hogy mit fogunk tenni az elhárítása érdekében. Ez a helyes eljárás, még ha mélyen belül át is fut az agyamon a lista a lehetséges durvább válaszokkal, mint a Terminátornak...
Lehet, hogy a posztoló hibázott, amikor kivette az első részletet, és csak utána ment be a bankfiókba. De ez közel sem akkora hiba, mint az ügyintéző hozzáállása az ügyfél panaszához. Mert neki csak annyi dolga lett volna, hogy felveszi a panaszt, majd elmagyarázza az ügyfélnek, hogy ő most helyben azonnal nem tehet semmit, de fáradjon a pénztárhoz (vagy tetszés szerint egy másik automatához), ahol felveheti a maradék pénzt a hirdetmény szerinti költségekkel. Aztán ha a kivizsgálás során azt látják majd, hogy először valóban a magasabb összeget ütötte be, akkor természetesen ezt a jogtalan díjat stornózni fogják a számláján, néhány napon (héten) belül.
Egyébként az otp díjait ismerve ez inkább 800-1000 forint körüli összeg lehet, ha az általában jellemző 1.XX%+minYY összeggel számolom. 50 Ft-ért én sem állnék fél órát sorba egy bankfiókban, de egy ezres az egy, vagy jobb esetben kétnapi ebédre is elég, ha egy átlagos kifőzde árait nézem. És inkább én egyem meg azt az ebédet, mint a bank részvényesei, főleg ha a számlaszerződésem szerint is igazam van.

élhetetlen 2014.05.17. 19:43:09

@+Z: Nem tudom, hogy nem értesz, vagy nem akarsz érteni. Az elhangzott beszélgetést nem hallottuk, azt nem tudom elképzelni, hogy nem mondták, hogy felveheti a maradék 80-at a „hirdetmény szerinti költségekkel”, vagy náluk, vagy egy automatában. Azt mondhatták, hogy az egyszerit eljátszotta. Hogy panaszt tehet, vagy tesz, hogy ő nem így gondolta, és majd kivizsgálják, ez már csak a Te utólagos tanácsodnak tekinthető, de nem hiszem, hogy megáll a panasz, mert az automata figyelmeztette, hogy nem tud annyit adni, amennyit ő kért). Nem azt panaszolja, hogy nem vehette ki a maradékot, hanem, hogy nem azonnal, ingyen. Megpróbálom újra: az automata kiírja, hogy nem tud annyit adni, amennyit kér. Ha nem veszi ki a kevesebbet, akkor léphet, ha kiveszi, akkor nem „lehet, hogy a posztoló hibázott, amikor kivette az első részletet”, hanem felhasználta az egyszeri ingyenesét, TUDVA, hogy az kevesebb, mint amennyit szeretett volna. Akkor lenne igazad, ha az automata nem szól, ő beüt 480 ezret, és minden előzetes figyelmeztetés nélkül csak 400 ezret kap. Azt lehetne a bankra varrni. Na, ezt túlmagyaráztam, de ennek semmi értelme, ráadásul ennyire azért nem is érdekel az eset. Az első hozzászólásom csak arról szólt, hogy ha én hülyeséget csinálok, akkor nem várom el, hogy a világ korrigálja azt, mert nekem jogom van jó megoldást kapni.

tucsok13 2014.05.18. 11:22:49

Egyetértek a posztolóval - nálunk annyival cifrább még a helyzet hogy a környékbeli automatáknak 100e limitje van per felvét - és hiába magasabb a limitem, csak ennyit tudok felvenni :( Már kitapasztaltuk hol ad ki 300e-t legalább, ennél többet még sosem tudtunk felvenni. Építkezés/felújítás miatt kellett, normál esetben mindig kártáyval fizetünk..

Más kártyájával fizetés: itthon elképzelhetetlen. De hagymának igaza van, édesapám kint élt az USA-ban és amikor meghalt hirtelen a barátok mondták hogy nyugodtan vásároljuk le a maradék összeget a kártyájáról - nem kérik el a kártyát, rengeteg önkiszolgáló kassza van, de egyébként sem nézegetik. Viszont ha alkoholt vennél akko a legtöbb államban elkérik a személyit és beírják a számát a gépbe. Szóval más világ, más szabályokkal- nem releváns az összehasonlítás.

Késapati Tamás 2014.05.18. 16:40:33

@hagyma: najó de gondolom csak a krimóba fizetsz kp-val máshol nem igazán, nem?

Kupon Károly 2014.05.18. 20:37:49

Baszmeg, én 480.000-et még a büdös életbe nem láttam egybe, nemhogy felvegyem az automatából aztán itt fröcsögjek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.19. 04:56:24

@Késapati Tamás: mmar ott se,
mar nem jarok krimoba:)
louisvilleben volt egy 24 oras
ott csak kp.
meg a lottora, azt csak kp lehet fizetni
nar altlaban Mery intezi de ha zsufolt a napja, akkor nekem kell
olyankor veszek fel pezt, megveszem a sort es kerek kesbeket

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.05.19. 07:37:26

"szerettem volna felvenni 480.000 Ft-ot ingyenesen"
"40 db pénzt"
"Mondom neki, hogy de!"
"adják ki a maradékot a fiókba ingyenesen"
"nem csak 5000-ek voltak a gépbe"

félanalfabéta, kihaénnem pi....a.
Havonta félmillát nem tudok felvenni, lyully...

Csigorin 2014.05.19. 10:56:13

maskor havonta vedd le a fizetesedet, ne evente!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.05.20. 10:15:27

legközelebb a poster a kézimunkaszakkör pénztárhoz áll lehúzza magának a cuccot és a kártyát is, senki nem fog semmit kérdezni! ;))

KisIst 2014.05.20. 12:09:23

Nincs kedvem az összes hsz-t elolvasni, ezért bocsika, ha már írták:

Az OTP automata kiírja, hogy milyen címletek vannak benne. Tudni kéne olvasni és nem automatikusan nyomkodni...

Egyszer bele ütköztem hasonlóba (az összeg persze jóval alacsonyabb volt), akkor az ATM jelezte, hogy a kért összeg felvételét a rendelkezésre álló címletekből nem tudja megoldani...

Szóval szerintem az ATM mindent megtett, hogy jelezze a hibát az elgondolásban (480k HUF egyösszegű felvétele), a postoló figyelmetlenségét pedig a bankra kenni eléggé szegényes fantáziára vall...

Kovács Ferenc 14 2014.05.20. 15:42:42

@bonifac: Nem az a baja, hogy nem tud félmillát felvenni, hanem hogy nem tud INGYEN felvenni. Mert az neki jár. (Hámer félmillából nem fussa egy kis kezelési kölcségre ám...)

Mr. Megnézzük · http://megneznem.wordpress.com/ 2014.06.23. 18:06:26

Lehet már többek elmondták, de a bankautomatát nem a fiók üzemelteti, hanem az anyacég, a töltést nem a fiók figyeli, hanem egy program. Ez a program úgy van beállítva, hogy az átlagos használat mellett 48/72 óráig még legyen pénz az automatában miután az kiküldte a jelet a központba, hogy az eredetileg betöltött összegnek már csak X százaléka van meg. Ilyenkor az anyacég intézkedik, hogy menjen a pénzszállító és feltöltse a gépet (elvben 24/48 órán belül).

Na ezalatt az idő alatt lehet "kifosztani" a gépet, vagy éppen ekkor nem lehet kivenni teszemazt 480.000 pénzt.

A gép ráadásul konténerrel tölthető, a bank alkalmazottja sem és a pénzszállító sem fér hozzá a kazetták tartalmához, a majdnem üres/üres darabot kiveszi, a bank által adott telit beteszi, a gépet nullázza, az az új (teli) kazetták chipjét beolvassa és így "tudja" mennyi pénz van a gépben. A majdnem vagy teljesen kiürült kazetták mennek a kocsiba, azokat csak a bankközpontban nyitják ki, miután kikapcsolják benne a pénzfestést és beolvassák a chipet, ami eltárolja, hogy még van az adott kazettáben X db adott címletű pénz.

Amúgy az automata típusától és helyétől függően ha jól tudom 1,5 és 15.000.000 forint közötti összeggel kerülhet minden gép feltöltésre, és bár van olyan kis bank, takarékszövetkezet, stb. ahol még ad ki 500-as címletet is, legáltalánosabb töltés négy címletet érint az 1000, 5000, 10000 és 20000 forintosat.

Ha a poszter kicsit jobban utánajár egyébként biztos talált volna megfelelő automatát, amiből ki tudott volna venni akár négymilliót is ha akar - általában a fiókok előterében lévők ilyenek.
süti beállítások módosítása