Látja? Nem látja? Na látja. Igyekszünk megtudni a NFH-tól, hogy mit kell/lehet tenni egy szőrén-szálán eltűnt webshoppal.
Hello Homár!
2014. decemberében vásároltam egy műszaki terméket az ecostore.hu-n. Karácsony napján tönkrement, de a webshop átvételi pontja (Bp., Haller utca), ahol a garanciális ügyek egy részét intézik, csak január 5-én nyitott. Pech. Január 6-án elvittem a boltba a terméket, azt átvették javításra és azóta néma csend.
A honlapon az "Átalakítás miatt zárva" felirat látható napok óta, a telefont nem veszik fel, vagy ki sem csöng, e-mailre nem reagálnak, zárva a bolt, le van húzva a redőny.
Szerinted (szerintetek) hogyan tovább? Esetleg van más is, akkor pórul járt velük?
üdv
Egy vásárló
Az utolsó 100 komment: