Tékozló Homár

A Telenor ügyfélszolgálatán sokat szívóknak van egy rossz hírünk, ami egyébként jó is

2015.07.01. 06:31 | homáradmin | 20 komment

A Telenort váratlanul érte az érdeklődés, mint FKF-et a hóesés decemberben, úgyhogy hivatalos közleményben kér elnézést az ügyfélszolgálatain kialakult sorok miatt, és meghosszabbítja a kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatos jelentkezési határidőt, olvastuk az Indexen.

„A Telenort váratlanul érte a hatalmas érdeklődés a július elsejei tarifaváltozással kapcsolatosan, a szokásos napi forgalom többszöröse jelentkezett ügyfélkapcsolati csatornáinkon, ezért az ügyfeleknek az elmúlt időszakban a társaság ügyfélszolgálatain hosszabb ideig kellett várakozniuk. A Telenor ezúton is elnézést kér érintett ügyfeleitől.

Az ügyfelek érdekében kedden a társaság a kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatos jelentkezési határidőt is meghosszabbította, így minden érintett ügyfélnek lesz ideje jelezni döntését és nem a május végi ügyfélértesítőben szereplő július 1-jei dátummal kell számolniuk."

És itt van egy cikk arról, hogy levélben is szólhatunk, ha nem akarunk magasabb mobilszámlát.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venszivar 2015.07.01. 06:49:51

"szívóknak"!?!?

hilda! ne igyál annyit...pénzért ad "öntet" a Meki

Napszúrásra még nem lehet ráfogni, hacsak tényleg nem Tunéziában vagy...

AtiSnatch 2015.07.01. 07:18:24

nem bocsánatot kell kérni (legalábbis nem ezért), hanem bejelenteni, hogy az egész csak vicc volt. max annak emelkedik a havidíja, akinek nincs hűségideje. ja és a kurva anyátok.

igi1 2015.07.01. 07:33:50

@atörökkk: te is vodás leszel holnaptól

igi1 2015.07.01. 07:34:53

@AtiSnatch: én mindig mondtam h halãl a telenorra de nem hisztek nekem most se :(

Szemét scientológus postasbanda

zooDoo 2015.07.01. 07:50:43

Úristen, a telenor még létezik!??

Manyecska 2015.07.01. 08:01:23

F.szé' nem alszotok....

joska61 2015.07.01. 08:38:17

Azért az anyázók végiggondolhatnák, hogy így legalább némi halovány lehetőség van arra, hogy NE emelkedjen az ár.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 08:51:09

váratlanul érte a hatalmas érdeklődés"

Miféle érdeklődés?
Talán felháborodás!

OK akik nem értenek egyet az ÁSZF-fel azokkal mi lesz, marad, meddig marad a régi tarifa?

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 08:56:31

Kártyás előfizetői szerződésekre speciális szabályok vonatkoznak. A jogszabályok szerint ugyanis minden egyes egyenlegfeltöltés egy-egy új szerződés megkötésének minősül"

Mivan?
Ha van egy fizetési vita, fizetem a díjat továbbra , esetleg ügyvédi letétbe teszem, is ameddig egyezségre nem jutunk, igy vagy úgy.
Aztán majd vagy fizetem az emelt díjat vagy elköszönok

További magyar hang 2015.07.01. 09:22:44

Az a súlyos, hogy a Telenor vezetői pozícióiban n számjegyű fizetésért olyanok ülnek, akik tényleg komolyan gondolták ezt az egészet.

Dezsike 2015.07.01. 10:39:47

„A Telenort váratlanul érte a hatalmas érdeklődés a július elsejei tarifaváltozással kapcsolatosan..."
Ezek hülyék? Azt hitték, hogy az emberek szó nélkül benyelik? Így is drága a szogláltatás.

lobster thermidor 2015.07.01. 11:00:29

Na akkor ide is leírom okulásként:

"A Telenornak egy nagy lófax a seggébe! Játsszák a hülyét, miközben pontosan ki van találva, hogy hogyan szívassák meg az előfizetőiket.
Én a T. ügyfele vagyok. Ez itt nem reklám, mert olykor velük is tele van a hócipőm, de az aktualitás jegyében egy ügyintézéssel kapcsolatos pozitív ellenpélda következik!
Ma ránéztem a honlapjukra, hogy az interneten volna - e lehetőség a szerződéssel kapcsolatos ügyben eljárni, amikor felugrott egy chat - ablak. Írtam rá, azonnal válaszolt egy M. nevű hölgy. Ezen a módon a sorban állás, és reménytelen telefonos várakozás helyett otthonról, k.b. 5 perc alatt, kávézás közben kényelmesen a gép előtt ülve, udvarias hangnemben elintéztem a dolgot. A chat - folyamot kinyomtattam, így ha valami véletlenül nem fog működni, akkor megvan a bizonyítéka annak, hogy mikor, hol, és melyik ügyintézővel bonyolítottam a szerződésmódosítás elutasítását."

atörökkk 2015.07.01. 12:27:38

@lobster thermidor:
Nem értem, miért nem lehetett ezt megcsinálni három nappal ezelőtt. Eleve ezt a gusztustalan, sunyi díjemelését sem értem a cégnek, miért gondolták, hogy benyelik az ügyfelek? Alapvetően utálom az erőszakot, de lehet, ha a következő ilyen akciójuk után felgyújtanák egy-két bemutatótermüket, talán átgondolnák a jövőbeni ügyfélkiszolgálási stratégiájukat.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.07.01. 12:57:16

Az a legszebb, hogy az online ügyfélszolgálat oldalán már egy napja karbantartás van...

Black Hole 2015.07.01. 18:37:19

Telenoros Marikát sunáznám!

igi1 2015.07.01. 18:55:54

@Black Hole: csak vigyázz sokan keresik mostanság a kegyeit :)

Black Hole 2015.07.01. 19:30:43

@igi1: szerintem kevered Telenoros Terikével! Ő Kupon Kriszta unokatesója.