Éhes embert nem jó hergelni, hazug embert meg hamar utolérik. Hogy Theo Papáék mindezek ellenére minek ködösítenek, ahelyett, hogy bevallanák az elkavart megrendelést, sosem fogom megérteni. Lehet, hogy Gáborék akkor sem akarnák soha többet tőlük a pizzát, de biztosan kisebb lett volna a motiváció ehhez a levélhez.
Összejövetelt terveztünk barátokkal és gyermekeikkel, 7 gyermek és 6 felnőtt társult ehhez. A Theo Papától rendeltünk három családi pizzát ehhez az eseményhez. 15 órára hívtuk a vendégeket, 14.20-kor adtuk fel a megrendelést, hogy friss legyen a pizza.
15:40-kor telefonáltunk először, ekkor azt a tájékoztatást kaptuk, hogy nincs semmi gond, ők 90 perces határidőt vállalnak és pár perc múlva ott lesz (a 90 perces vállalási idő biztos megtalálható a honlapon, bár egyelőre nem találom, tehát el lehet dugva, és a visszaigazoló e-mailben sem szerepel). A diszpécser jelezte, hogy forgalmi akadályok vannak. Nem volt gond, vártunk tovább.
16.30-kor, több mint két órával a rendelés leadása után azért már elég idegesek voltunk, ekkor már szívesen adtunk volna enni a vendégeknek. A diszpécser azt mondta, hogy nem érik el a futárt, de pár perc múlva ott lesz. Itt már kezdtem szkeptikus lenni, úgyhogy negyed óra után hívtam újra a Theo Papát, ezt már nem vették fel. Ötször próbálkoztam tíz perc leforgása alatt, de egyszer sem vették fel, szerintem már tiltólistára került a telefonszámom.
Eközben megbeszéltünk, hogy ha nem sikerül, akkor rendelünk máshonnan és miközben én várakoztam, hátha a Theo Papa lesz oly kedves felvenni a telefont, a feleségem rendelt a DonPepétől (elhozatalra, második házhozszállítást nem kockáztattunk ma). Utána átvettem a feleségem telefonját és arról hívtam a Theo Papát, ezt rögtön felvették. Pár perccel öt előtt, két és fél órával a megrendelés után arról tájékoztattak, hogy mindjárt itt lesz a futár. Elnézést, bocsánat, nyilvánvalóan nem hangzott el, a két és fél órás késés rutinhelyzet. Ekkor már mondtam, hogy nem kérjük, szeretném a már kifizetett pénz visszautalását. TP: Azt nem lehet, de a futár odaadja készpénzben.
Végül a futár 17.20-kor érkezett meg, három órával a megrendelés után. Kedves volt, de megmutatta a kinyomtatott cetlin, hogy bár a rendelésem valóban 14.20-kör jött, ő a Theo Papától 16.05-kor kapta meg, hat másik címmel együtt. Mondtam, hogy nem kérem mert az asszony már a Don Pepénél és hozza a pizzát, és ezt már egyeztettem a központtal. Erről a futár nem hallott, úgyhogy vissza kellett mennie az autóhoz pénzért. Azt megkérdezte, hogy a rendeléshez járó ajándékdesszertet szeretném-e. Erre igent mondtam. Mikor visszaért a futár az autóból, azt mondta, hogy sajnos nem tudja odaadni az ajándékdesszertet sem, mert az ő béréből fogják levonni. No comment.
Amikor a theo papások majdnem másfél órával a megrendelés után azt mondták, hogy pár perc múlva ott lesz a pizza és a közlekedés miatt késik a futár, akkor simán hazudtak, mert még ki sem adták az ételt a futárnak. Két órával a megrendelés után még egyszer hazudtak, hogy mindjárt ott lesz, majd úgy döntöttek, hogy a folyamatosan panaszkodó vevő telefonját egyszerűen nem veszik fel. A futár által kárpótlásként felajánlott desszertet meg visszavonták. Elnézést nem kértek. Gratulálok.
Az utolsó 100 komment: