Esküszöm, hogy nem vagyunk rászállva az Edigitalra, de egyszerűen nincs olyan hét, hogy ne jönne valami komoly panasz rájuk. Persze minél nagyobb forgalmat bonyolít egy cég, annál valószínűbben csúsznak be hibák is, de a hibás teljesítésnél általában ezerszer jobban kiveri a biztosítékot a slendrián ügyfélkezelés. Amiről az Edigital mintha egyáltalán nem akarna tudomást venni. Gergőék és a hasonlóan pechesek ebben a posztba találnak sorvezetőt a tennivalókhoz (- határon átnyúló ügyintézés.)
Kedves Homár,
Szeretném megosztani azt az elég szürreális történetet, ami velünk épp megesik...
Apósomék karácsonyra szerették volna lecserélni a régi tv-jüket, és belevágtak életük első internetes vásárlásába, az én segítségemmel. Rendeltünk egy ívelt tv-t az Extreme Digital-tól fekete pénteken. Bár ne tettük volna... Innentől kronológiai sorrendben folytatom:
7. nap: kaptunk egy emailt, miszerint rendelésünk teljesült az előző napon. Ami olyan szempontból érdekes volt, hogy nem szállítottak ki semmit sem előző napon, sem azon a napon, sem a következő 6 napban... Gondoltam, valamit elnéztek. Sebaj, várunk türelmesen...
13. nap: elfogyott a türelmünk és felhívtam a futárszolgálatot, ahol tájékoztattak, hogy másnap kiszállítják, de nem apósom nevét és címét mondták, amire a tv-t rendeltük, hanem a cég nevét és címét ahol dolgozom. Szoktam rendelni erre a névre és valószínűleg összecserélte az adatokat az Extreme Digital... Ekkor pontosítottam a nevet és a címet, hogy ne rossz helyre szállítsák ki.
14. nap: jött a futár. Nagyon sietett... Anyósom azért kibontatta vele a tv-t megnézte nagyjából a készüléket az előszobában. Megjegyezte, hogy lát valami fura gyűrődést a sarkán, de aztán megbeszélték, hogy biztos le kell venni a fóliát róla. A fuvarlevelet anyósom aláírta, majd a futár elment. Ezután alaposabban szemügyre vette a TV-t és egyrészt rájött, hogy a képernyőn nincs fólia, másrészt látszott, hogy a tv belül össze van törve. A külső felület sértetlen volt, de belül nagyon sok repedés, törés látszódott. A fuvarlevélen amúgy rossz dátum szerepelt (a 7 nappal azelőtti), illetve továbbra is a rossz céges név és cím. Amit tollal áthúztak és odafirkálták a jó nevet és címet, valamint a számlán ugyancsak a rossz cím és név szerepelt.
Miután anyósom rájött, hogy mit szállítottak ki, egyből hívta a futárt, hogy törött tv-t hozott, vigye el. Ő közölte, hogy ő ilyet nem tud, hívják az E-Digitált. Én fel is hívtam őket, ahol 20 perc várakozás után azt mondták, hogy mivel anyósom aláírta a fuvarlevelet, ezért nincs mit tenni.... Esetleg próbáljunk meg elállni a vásárlástól és vigyük vissza e legközelebbi boltba.
Vissza is vitték a Campona-ban található üzletbe kb 1 órával az átvétel után, ahol apósom azonnali cserét kért, mondván neki ehhez 3 napon belül joga van, ha rossz a készülék. Ott nagy nehezen átvették a TV-t, és azt mondták hogy visszaküldik a szervizbe, hogy megállapítsák mi a gond.
25. nap: érkezett egy sms, hogy a készülék átvehető a boltban... (Naívan azt gondoltuk, hogy az új készülék..) Elmentünk átvenni az új készüléket, viszont az üzletben közölték, hogy nincs új készülék. A szerviz megállapította, hogy külső behatás érte a tv-t, ezért nem cserélik, nem javítják, vigyük el ezt a rosszat. Többet nem tudnak tenni... Ha gondunk van forduljunk a fogyasztóvédelemhez... A lényeg az ő verziójuk szerint tehát az, hogy miután kiszállították a tv-t, rossz számlával, a 63 éves anyósom 5 perc alatt úgy összetörte a tv-t, hogy az csak belülről sérüljön, külsérelmi nyom ne látszódjon rajta. Ezután pedig azonnal visszavittük és azt kamuztuk, hogy így kaptuk...
A törött tv-t nem vettük át, mostantól az ügyvédünknél és a fogyasztóvédelemnél van az ügy... Természetesen én ezentúl a közelükbe sem megyek, pedig cégesen elég sokat vásároltunk ott... Apósomék pedig soha többé nem akarnak semmit interneten rendelni, hiába is mondanám nekik, hogy én nagyon sokszor rendelek mindenféle dolgot gond nélkül... Ennyi,
Üdvözlettel,
Gergő
napalm 2015.12.22. 15:25:36
napalm 2015.12.22. 15:28:48
Batár tv-t miért kell lóti-futi futárokkal kihozatni?
Azt elhozom ismerőssel, vagy olyan cégnél veszem (ahogy vettem is) aki árában be is üzemeli.
Ívelt faszom.
Itt nem nullázás hanem elsőzés van. Indexes berögződés.
Szóval első után második!
metal · http://electric.blog.hu 2015.12.22. 15:30:50
Ezt amúgy nem értem: "a 63 éves anyósom 5 perc alatt úgy összetörte a tv-t,"
egy töréshez fél perc is elég.
sáros_tehén 2015.12.22. 15:33:07
Én tuti csak úgy mernék ilyet venni, hogy én személyesen veszem át. (akár otthon akár a boltban)
Edigital hozza a formáját. (sajnos)
Dugovics Tifusz 2015.12.22. 15:34:02
borso 2015.12.22. 15:44:27
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 15:46:33
1. ezt lehet tudni
2. miért vesz át olyat ami fura? gyűrődés? fólia? nem lát?
3. aláírta, szívás.
4. fogyasztóvédelem esetleg
5. gondolom az edigitalnak addig nem éri meg ügfyélkezelni, amíg amúgy is van elég hülye, akit meg tudnak szívatni.
vandorlow 2015.12.22. 15:50:35
Graulálok a teljesítményéhez. Mégis, ki ő, a röntgenlátású szupernagyi?? Vagy csak egyedül kibontotta a fóliából, aztán dobott vele egy hátast...?
Egyébként nem sajnálom a posztolót, mert az én nagyanyámnak maximum a háta ívelt, de mégse nyavalyog...
Darth Revan 2015.12.22. 15:53:51
Soha nem szoktam a futarral megvaratni, amig kibontom a csomagot. Soha nem volt gondom ebbol. Igaz, nem az edigitaltol, hanem az amazontol szoktam rendelni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 16:07:03
Itt volt a lényeg...
Dikusz 2015.12.22. 16:13:45
Egyébként mitől jobb egy ívelt TV?
ööö,izé 2015.12.22. 16:14:56
Legyen az bármi, de egy ilyen ívelt cucc kb. negyedmillától kezdődik, még olvasni is szörnyű.
Milyen világot élünk, hogy ilyen történetek tömege esik meg? Qrva fárasztó úgy élni, hogy állandóan résen kell lenni, hogy hol csesznek át, ha ennek ellenére megteszik akkor beleállni és végigvinni a konfliktust. Hány meg hány ember van, aki szemrebbenés nélkül b@ssza át a másikat? Egy egyszerű nem sok tételes napi bevásárlás is kalandjárat, 5-10%-a a vevőszolgálatnál köt ki, vagy a pénztáros "véletlenül" rosszul/többet húz le, áll a sor, mert várjuk a kulcsot (a vezetőnél van, a pénztárgépből csak azzal lehet kivenni a tételt).
De visszatérve a posztra: csak ez a cég hanyadik méregdrága -és törött műszaki berendezését veteti meg valakivel? Neki semmi kockázat, ha észreveszi a köcsög vevő fizetés előtt akkor ad neki épet. (Vagy, -mint nemrég itt olvashattuk: megtagadja a kiszolgálást, mert előtte a hibás cuccért verte a palávert.) Ne mondja nekem senki, hogy ez az ED-nál nem tudatos! Tuti a szállító cég is benne van, ennyi csomagot nem lehet összetörni. A futárúrnak és édesanyjának 3X ilyen szép élményt kívánok! Felgyűrődött fóliába tekerve természetesen.
vandorlow 2015.12.22. 16:23:28
The Crazy One 2015.12.22. 16:49:04
Freddy a Krüger 2015.12.22. 17:19:17
fillérbaszó vadász 2015.12.22. 17:33:57
Aureliano Buendía 2015.12.22. 18:01:42
De az ívelt tévé nem olcsó (egyáltalán minek?), de akkor legyen ott olyan az átvételnél, aki ért hozzá.
Aureliano Buendía 2015.12.22. 18:03:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 18:48:30
@Aureliano Buendía: Ennyi. Meg mondjuk ha azzalé át lehetett vágni szegény nénit, hogy az a fólia, akkor már régen rossz :s
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.12.22. 18:54:00
Kérem, vegye fel velem a kapcsolatot!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 18:59:03
Félreértés ne essék, az edigital fullba' nyomta a kretént, de a postoló, ha ennyiért rendel valamit... Ööööö
Dezsike 2015.12.22. 19:06:54
Dugovics Tifusz 2015.12.22. 19:12:29
50 000-ért (50km-en belül ) garancia nélkül én is haza szállítom! :)
További magyar hang 2015.12.22. 20:29:03
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 20:48:11
@További magyar hang: Nem hiszem, mert csomó cucc van a környékemen is onnan, de hogy szarnak a vásárlóra, az tuti. Sajnos ezek az itteni viszonyok...
Igazsagos2.0 2015.12.22. 23:35:35
Igazsagos2.0 2015.12.22. 23:39:07
Ez már visszaélés és bűncselekmény kategória
Még jó hogy húsz mobil netet is hasznàlhatok akár :)
A poszter meg ne bánkódjon ügyis csak 1 évig nézhetné a tvjét öregeknek meg nem a lapostévé a lényeg hanem hogy foglalkozzanak velük az unokák
Az nem kerül pénzbe
Igazsagos2.0 2015.12.22. 23:51:20
Ha bármi gond van minőségileg azonnal pénzt kérni vissza!
Edigitalnál sajna ha 2 árut rendelsz minimum 5 munkanap
Amúgy igaza van a poszternak de sajna ezt be bukta
Ja munkahelyre nem jó rendelni mert lényegében a magánéletedet plakátolod ki
Pl rendeltem laptopot máris összesúgnának a kollégák h kinek mit ide
Persze attól függ mi az a cég és a poszter ki
Mindenesetre bátor ember az aki melóhelyre rendel csomagot
Rendelésnèl a poszter volt a béna h nem ügyelt a számlàzási szállítási címre nèvre
Szóval 1:1
De mivel az edigital egy utolsó darabos tv-t adott el valszeg (ősi trükk)
Ezért 2:1 az edigitalt megverjük
A nagyobb gond az h leszerepelt a poszter az Anyósnak após előtt pedig kaszál hatott volna
Ja meglepôdne a poszter h én mi mindent össze tudnèk törni csak a melleimmel :)
De psszt nincs árulkodás
zdanee 2015.12.23. 00:37:03
KaTe 2015.12.23. 00:39:45
KaTe 2015.12.23. 00:50:25
Black Hole 2015.12.23. 01:27:17
Dugovics Tifusz 2015.12.23. 06:08:23
Bánatos Teknősbéka 2015.12.23. 06:22:04
szmoker (Homo Trollicus) 2015.12.23. 06:34:56
fillérbaszó vadász 2015.12.23. 06:54:34
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.23. 07:38:32
@szmoker (Homo Trollicus): Úgy
@fillérbaszó vadász: Megint?
@Black Hole: Akartam már írni :D Az Edigital mióta árul használt tévét?
De várj, a tiéd lapos? Vagy ha nem, szerzünk úthengert, és kilapítjuk.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.23. 07:39:54
Aztán egyszer csak derült égből jön, hogy nem azok. Ez benne van errefelé :S
2015.12.23. 07:53:34
Inkább a nagy számok törvénye, nagyon sokból könnyen akad selejt. A hozzáállás a másuk fele a dolognak...
wazzu 2015.12.23. 09:59:08
fillérbaszó vadász 2015.12.23. 10:20:32
Manyecska 2015.12.23. 12:21:59
wazzu 2015.12.23. 13:14:08
fillérbaszó vadász 2015.12.23. 16:25:39
Black Hole 2015.12.23. 19:29:50
Black Hole 2015.12.23. 19:32:15
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.12.24. 20:15:42
gabest1 2015.12.26. 03:04:17
Taxomükke (UK) 2015.12.26. 13:17:38
CockTail86 2015.12.30. 17:15:58
2. miért kell ezt futárral kiszállítatni?
3. miért vásárolsz az extreme digital-nál, amikor NEM néztél körül előtte gondolom SEHOl, főleg itt a "tékozló homár" blogon.
4. nem kellett volna az idősre bízni a gondolom jó drága tv átvételét!
5. megérdemelted! :/ :)