Tékozló Homár

Az első netes vásárlás egyben az utolsó is lett az Edigital miatt

2015.12.22. 15:20 | Homár Hilda | 51 komment

extreme_digital_1.jpg

Esküszöm, hogy nem vagyunk rászállva az Edigitalra, de egyszerűen nincs olyan hét, hogy ne jönne valami komoly panasz rájuk. Persze minél nagyobb forgalmat bonyolít egy cég, annál valószínűbben csúsznak be hibák is, de a hibás teljesítésnél általában ezerszer jobban kiveri a biztosítékot a slendrián ügyfélkezelés. Amiről az Edigital mintha egyáltalán nem akarna tudomást venni. Gergőék és a hasonlóan pechesek ebben a posztba találnak sorvezetőt a tennivalókhoz (- határon átnyúló ügyintézés.)

Kedves Homár,

Szeretném megosztani azt az elég szürreális történetet, ami velünk épp megesik...

Apósomék karácsonyra szerették volna lecserélni a régi tv-jüket, és belevágtak életük első internetes vásárlásába, az én segítségemmel. Rendeltünk egy ívelt tv-t az Extreme Digital-tól fekete pénteken. Bár ne tettük volna... Innentől kronológiai sorrendben folytatom:

7. nap: kaptunk egy emailt, miszerint rendelésünk teljesült az előző napon. Ami olyan szempontból érdekes volt, hogy nem szállítottak ki semmit sem előző napon, sem azon a napon, sem a következő 6 napban... Gondoltam, valamit elnéztek. Sebaj, várunk türelmesen...

13. nap:  elfogyott a türelmünk és felhívtam a futárszolgálatot, ahol tájékoztattak, hogy másnap kiszállítják, de nem apósom nevét és címét mondták, amire a tv-t rendeltük, hanem a cég nevét és címét ahol dolgozom. Szoktam rendelni erre a névre és valószínűleg összecserélte az adatokat az Extreme Digital... Ekkor pontosítottam a nevet és a címet, hogy ne rossz helyre szállítsák ki. 

14. nap: jött a futár. Nagyon sietett... Anyósom azért kibontatta vele a tv-t megnézte nagyjából a készüléket az előszobában. Megjegyezte, hogy lát valami fura gyűrődést a sarkán, de aztán megbeszélték, hogy biztos le kell venni a fóliát róla. A fuvarlevelet anyósom aláírta, majd a futár elment. Ezután alaposabban szemügyre vette a TV-t és egyrészt rájött, hogy a képernyőn nincs fólia, másrészt látszott, hogy a tv belül össze van törve. A külső felület sértetlen volt, de belül nagyon sok repedés, törés látszódott. A fuvarlevélen amúgy rossz dátum szerepelt (a 7 nappal azelőtti), illetve továbbra is a rossz céges név és cím. Amit tollal áthúztak és odafirkálták a jó nevet és címet, valamint a számlán ugyancsak a rossz cím és név szerepelt.

Miután anyósom rájött, hogy mit szállítottak ki, egyből hívta a futárt, hogy törött tv-t hozott, vigye el. Ő közölte, hogy ő ilyet nem tud, hívják az E-Digitált. Én fel is hívtam őket, ahol 20 perc várakozás után azt mondták, hogy mivel anyósom aláírta a fuvarlevelet, ezért nincs mit tenni.... Esetleg próbáljunk meg elállni a vásárlástól és vigyük vissza e legközelebbi boltba.

Vissza is vitték a Campona-ban található üzletbe kb 1 órával az átvétel után, ahol apósom azonnali cserét kért, mondván neki ehhez 3 napon belül joga van, ha rossz a készülék. Ott nagy nehezen átvették a TV-t, és azt mondták hogy visszaküldik a szervizbe, hogy megállapítsák mi a gond.

25. nap: érkezett egy sms, hogy a készülék átvehető a boltban... (Naívan azt gondoltuk, hogy az új készülék..) Elmentünk átvenni az új készüléket, viszont az üzletben közölték, hogy nincs új készülék. A szerviz megállapította, hogy külső behatás érte a tv-t, ezért nem cserélik, nem javítják, vigyük el ezt a rosszat. Többet nem tudnak tenni... Ha gondunk van forduljunk a fogyasztóvédelemhez... A lényeg az ő verziójuk szerint tehát az, hogy miután kiszállították a tv-t, rossz számlával, a 63 éves anyósom 5 perc alatt úgy összetörte a tv-t, hogy az csak belülről sérüljön, külsérelmi nyom ne látszódjon rajta. Ezután pedig azonnal visszavittük és azt kamuztuk, hogy így kaptuk...

A törött tv-t nem vettük át, mostantól az ügyvédünknél és a fogyasztóvédelemnél van az ügy... Természetesen én ezentúl a közelükbe sem megyek, pedig cégesen elég sokat vásároltunk ott... Apósomék pedig soha többé nem akarnak semmit interneten rendelni, hiába is mondanám nekik, hogy én nagyon sokszor rendelek mindenféle dolgot gond nélkül... Ennyi,

Üdvözlettel, 

Gergő

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napalm 2015.12.22. 15:28:48

Nem értem az embereket.
Batár tv-t miért kell lóti-futi futárokkal kihozatni?
Azt elhozom ismerőssel, vagy olyan cégnél veszem (ahogy vettem is) aki árában be is üzemeli.
Ívelt faszom.
Itt nem nullázás hanem elsőzés van. Indexes berögződés.
Szóval első után második!

metal · http://electric.blog.hu 2015.12.22. 15:30:50

Sajnos ez nem lesz egyszerű eset. Aláírta, hogy sértetlenül átvette, innentől már nagyjából mindegy, hogy mit mond:(.

Ezt amúgy nem értem: "a 63 éves anyósom 5 perc alatt úgy összetörte a tv-t,"
egy töréshez fél perc is elég.

sáros_tehén 2015.12.22. 15:33:07

Azért egy ívelt TV nem két forint.
Én tuti csak úgy mernék ilyet venni, hogy én személyesen veszem át. (akár otthon akár a boltban)

Edigital hozza a formáját. (sajnos)

Dugovics Tifusz 2015.12.22. 15:34:02

Csak egy domborító kalapács kéne! Aztán kalapálni, kalapálni...., amit kell!

borso 2015.12.22. 15:44:27

baromira nem értem az embereket. Puffog itt össze vissza, hogy többet nem rendel neten meg stb stb. Vazze, mi a faszért nem lehet megnézni, hogy mit hozott az a kurva futár? Addig fontos amig megrendeled meg kifizeted, de az már nem, hogy mit veszel át????? Ilyen esetben otthon kell lenni, kibontani, átnézni, bekapcsolni. Hogy a futárnak nem tetszik? az ő baja. Nagyon sokat rendelek neten a világ minden pontjáról de magyarországon is. Előre soha nem fizetek (kivéve Ebay ahol ott a Paypal garancia mögöttem), ha jön a futár kibontom átnézem ÉS UTÁNA ÍROM ALÁ? HOGY ÁTVETTEM. Néha puffognak a futárok, mert van hogy 10-15 perc mire megnézem, de ez van. Ha minden OK a futár kap még 500 jattot és a következő csomagomat már aranytálcán hozza. Tele van minden az edigital patkányságaival. Honnan rendel? edigitaltól. Elmegy érte, átnézi, átveszi, eszi kipróbálja? NEM, otthonhagyja az anyósnál aki 63 évesen veszi át 5 perc alatt a több százezres terméket. Vazze! Az 5 dolláros vásárlásomnál is kibontom, megnézem. Nem a net a hülye cimbi, hanem te!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 15:46:33

Az edigital egél szar hely (após is állandóan onnan rendel, még jó, hogy eddig nem szoptatta be magát), de
1. ezt lehet tudni
2. miért vesz át olyat ami fura? gyűrődés? fólia? nem lát?
3. aláírta, szívás.
4. fogyasztóvédelem esetleg
5. gondolom az edigitalnak addig nem éri meg ügfyélkezelni, amíg amúgy is van elég hülye, akit meg tudnak szívatni.

vandorlow 2015.12.22. 15:50:35

Itt valami sántít: A 63 éves mammer egyedül megállapította, hogy BELÜL össze van törve a TV. Ráadásul úgy, hogy külsérelmi nyoma nem volt, de belül "nagyon sok repedés, törés látszódott". És még a fóliát is hiányolta.
Graulálok a teljesítményéhez. Mégis, ki ő, a röntgenlátású szupernagyi?? Vagy csak egyedül kibontotta a fóliából, aztán dobott vele egy hátast...?

Egyébként nem sajnálom a posztolót, mert az én nagyanyámnak maximum a háta ívelt, de mégse nyavalyog...

Darth Revan 2015.12.22. 15:53:51

Amikor atveszed a csomagod, max azt nyugtazod, hogy nincs rajta kulso lathato serules, nem ismered el, hogy belul is minden okes.

Soha nem szoktam a futarral megvaratni, amig kibontom a csomagot. Soha nem volt gondom ebbol. Igaz, nem az edigitaltol, hanem az amazontol szoktam rendelni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 16:07:03

@Darth Revan: "Igaz, nem az edigitaltol, hanem az amazontol szoktam rendelni. "
Itt volt a lényeg...

Dikusz 2015.12.22. 16:13:45

@vandorlow: :))) hát ezen felröhögtem. Légyszíves ne írj ilyeneket, hogy ívelt hátú nagyi, mert a délutáni kávé a monitoromon fog landolni.
Egyébként mitől jobb egy ívelt TV?

ööö,izé 2015.12.22. 16:14:56

Azt hiszem én agyvérzést kapnék.
Legyen az bármi, de egy ilyen ívelt cucc kb. negyedmillától kezdődik, még olvasni is szörnyű.
Milyen világot élünk, hogy ilyen történetek tömege esik meg? Qrva fárasztó úgy élni, hogy állandóan résen kell lenni, hogy hol csesznek át, ha ennek ellenére megteszik akkor beleállni és végigvinni a konfliktust. Hány meg hány ember van, aki szemrebbenés nélkül b@ssza át a másikat? Egy egyszerű nem sok tételes napi bevásárlás is kalandjárat, 5-10%-a a vevőszolgálatnál köt ki, vagy a pénztáros "véletlenül" rosszul/többet húz le, áll a sor, mert várjuk a kulcsot (a vezetőnél van, a pénztárgépből csak azzal lehet kivenni a tételt).
De visszatérve a posztra: csak ez a cég hanyadik méregdrága -és törött műszaki berendezését veteti meg valakivel? Neki semmi kockázat, ha észreveszi a köcsög vevő fizetés előtt akkor ad neki épet. (Vagy, -mint nemrég itt olvashattuk: megtagadja a kiszolgálást, mert előtte a hibás cuccért verte a palávert.) Ne mondja nekem senki, hogy ez az ED-nál nem tudatos! Tuti a szállító cég is benne van, ennyi csomagot nem lehet összetörni. A futárúrnak és édesanyjának 3X ilyen szép élményt kívánok! Felgyűrődött fóliába tekerve természetesen.

vandorlow 2015.12.22. 16:23:28

@Dikusz: Nem tudom mivel tud többet az ívelt TV, de biztos jobb azt nézni, mint egy ívelt hátú nagyit. Ja, bocs a kávédért. :)

The Crazy One 2015.12.22. 16:49:04

Tehát "lát valami fura gyűrődést a sarkán," majd aláírja, hogy sérülés mentesen, kifogás nélkül átvette a küldeményt?

Freddy a Krüger 2015.12.22. 17:19:17

Posztozónak van e kacsatollas zöld kalapja?

fillérbaszó vadász 2015.12.22. 17:33:57

@metal: Hát ha már lefelé esik, akkor már fél másodperc is elég neki.

Aureliano Buendía 2015.12.22. 18:01:42

@ColT: minden cégnek addig vagy ügyfél, amíg a kasszánál fizetsz.
De az ívelt tévé nem olcsó (egyáltalán minek?), de akkor legyen ott olyan az átvételnél, aki ért hozzá.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 18:48:30

Amúgy a legviccesebb az ok-okozatiság összekapcsolása. Internetről vettük -> átvágtak -> internet rossz, nem veszünk interneten. Ezt nagyon sok embernél látom, mintegy az ismeretlentől való félelem önigazolásaként, fogalmuk nincs, mit csinálnak, de az úgy tuti rossz mert ő nem tudja. Logik!

@Aureliano Buendía: Ennyi. Meg mondjuk ha azzalé át lehetett vágni szegény nénit, hogy az a fólia, akkor már régen rossz :s

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 18:59:03

@vandorlow: Gondolom a dobozon belül.

Félreértés ne essék, az edigital fullba' nyomta a kretént, de a postoló, ha ennyiért rendel valamit... Ööööö

Dezsike 2015.12.22. 19:06:54

@ColT: Eddig semmi gondom nem volt internetes vásárlásnál, ellenben amikor személyesen vásároltunk egy nem olcsó dolgot egy visszavitt, visszacsomagolt cuccot kaptunk teljes áron. Aki akar ugyan úgy átb@sz az üzletben is. Szerencséjük, hogy szó nélkül visszavették (talán a vevőszolgálatos nem volt benne a buliban).

Dugovics Tifusz 2015.12.22. 19:12:29

Ma egy Sony boltban láttam egy négy milliósat...

50 000-ért (50km-en belül ) garancia nélkül én is haza szállítom! :)

További magyar hang 2015.12.22. 20:29:03

Lehet, hogy az Extreme Digital valamilyen selejtraktárból (outletből) szerzi a portékát ultraolcsón és azt próbálja itthon piaci áron rásózni a népre?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.22. 20:48:11

@Dezsike: Ennyi...

@További magyar hang: Nem hiszem, mert csomó cucc van a környékemen is onnan, de hogy szarnak a vásárlóra, az tuti. Sajnos ezek az itteni viszonyok...

Igazsagos2.0 2015.12.22. 23:39:07

Családi IP címet tönkretették bármelyik fiókot használom mindig az eredetit dobja ki

Ez már visszaélés és bűncselekmény kategória

Még jó hogy húsz mobil netet is hasznàlhatok akár :)

A poszter meg ne bánkódjon ügyis csak 1 évig nézhetné a tvjét öregeknek meg nem a lapostévé a lényeg hanem hogy foglalkozzanak velük az unokák

Az nem kerül pénzbe

Igazsagos2.0 2015.12.22. 23:51:20

Anyósnak meg nem így kell nyalni poszter

Ha bármi gond van minőségileg azonnal pénzt kérni vissza!

Edigitalnál sajna ha 2 árut rendelsz minimum 5 munkanap
Amúgy igaza van a poszternak de sajna ezt be bukta

Ja munkahelyre nem jó rendelni mert lényegében a magánéletedet plakátolod ki

Pl rendeltem laptopot máris összesúgnának a kollégák h kinek mit ide

Persze attól függ mi az a cég és a poszter ki

Mindenesetre bátor ember az aki melóhelyre rendel csomagot

Rendelésnèl a poszter volt a béna h nem ügyelt a számlàzási szállítási címre nèvre

Szóval 1:1

De mivel az edigital egy utolsó darabos tv-t adott el valszeg (ősi trükk)
Ezért 2:1 az edigitalt megverjük

A nagyobb gond az h leszerepelt a poszter az Anyósnak após előtt pedig kaszál hatott volna

Ja meglepôdne a poszter h én mi mindent össze tudnèk törni csak a melleimmel :)

De psszt nincs árulkodás

zdanee 2015.12.23. 00:37:03

Csak annyit akarok mondani, hogy az edigitalt megvette valami afrikai bútorkereskedő cég. Nyilván kell a pénz a sok nigériai milliomos hercegnek, akiktől naponta kapom a leveleket...

KaTe 2015.12.23. 00:39:45

Posztoló: Jobb lett volna, ha inkább a munkahelyedre jön és / vagy te veszed át személyesen. Gyűrődés volt a dobozon? Értem, hogy az öregekkel csak a gond van, meg nem valami rafináltak, de akkor nem is szabad rájuk bízni ilyesmit. Főleg nem egy meglehetősen drága tévé esetében.

KaTe 2015.12.23. 00:50:25

Azért az ilyen és ehhez hasonló posztoknál elgondolkodok, hogy vajon nem -e a konkurensek szórakoznak egymással és próbálják meg lehordani a másik cégét a nyilvánosság előtt. Megannyi rendelésem volt már AQUA-tól és EDIGITAL-tól is, több garanciális ügyet is intéztem velük. Minden esetben korrektek voltak, eddig.

Black Hole 2015.12.23. 01:27:17

Jééé, mindig azt hittem, hogy valami szar tv-m van! Hát most nézem, hogy ívelt! Olyan szépen domborodik az eleje, hogy öröm nézni! Az emberek meg gyünnek-mennek benne, és még az is kihallatszik belőle, hogy mit beszélnek!

Bánatos Teknősbéka 2015.12.23. 06:22:04

Az ED mifelénk a Royal-Sprint futárszolgálattal szállíttat. Eddig végtelenül korrektek voltak. Edesanyámnak, mikor mosógépet hoztak, felhozták az emeletre, kibontották, átnézették A-Z-ig, csomagolóanyagot elvitték. Köszöntek jövet, menet, ha kalapjuk lett volna azt is megemelik. Tehát maximálisan meg voltam velük elégedve. Mármint most a kiszállítás minőségére gondolok, nem feltétlenül az ED ügyfélkezelésre. DE ilyenkor érdemes a másik fél helyébe képzelni magunkat. Kiviszel egy TV-t, ott megnézik, aláírják, hogy minden OK, aztán egy óra múlva verik az asztalt, hogy törött. Bocsáttassék meg nekem, de azért bennem is felmerülne a gyanú, hogy nem-e éppen a rendeltetési helyére pakolás közben ejtette após- és/vagy anyós-pajtás pofára készüléket.

szmoker (Homo Trollicus) 2015.12.23. 06:34:56

@ColT: "ez kérem kizárt dolog, mert nem tudom!" :)

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 06:54:34

Ez a hilda megint játssza a Lendvai Ildikót és cenzúrázgat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.23. 07:38:32

Igi ma elszabadult, ahogy nézem...

@szmoker (Homo Trollicus): Úgy

@fillérbaszó vadász: Megint?

@Black Hole: Akartam már írni :D Az Edigital mióta árul használt tévét?
De várj, a tiéd lapos? Vagy ha nem, szerzünk úthengert, és kilapítjuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.23. 07:39:54

@KaTe: Eddig.
Aztán egyszer csak derült égből jön, hogy nem azok. Ez benne van errefelé :S

2015.12.23. 07:53:34

@További magyar hang:
Inkább a nagy számok törvénye, nagyon sokból könnyen akad selejt. A hozzáállás a másuk fele a dolognak...

wazzu 2015.12.23. 09:59:08

Már elnézést. De ha hozzám behoznának egy törött terméket, én sem repdesnék az örömtől, hogy kicseréljem. Most képzeljétek el, mindenki aki eltör egy ilyen értékű készüléket, dalolva visszahozza, nekem meg cserélni kell? Tönkremennék homár.. Sajnos könnyű leejteni egy ilyen tévét! Nem tudom, mi lesz a bíróságon, de itt sajnos nincs kizárva, hogy tényleg az ügyfél törte el. Ezért mondom, ilyen értékű dolgot a netről ne, vagy ha igen, akkor személyes átvétellel, vagy jó alaposan megnézve,kibontva. Különben nem tudjuk a futárszolgálatra terhelni a hibát!

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 10:20:32

@ColT: Bocs, tévedtem. Ez esetben én voltam a hülye, nem Hilda, mert olyan hozzászólásomat kerestem, amit nem ez alá a poszt alá írtam. Nem találtam és azt hittem hogy kinyesték, de tévedtem. Úgyhogy Hilda, bocs!

Manyecska 2015.12.23. 12:21:59

@Igazsagos2.0: basszus ha veszek egy kétméteres HD full extra lóf.sz stb.tévét mekkkkora csipketerítőt kell már rá horgolnom:(( ! :D /XD/

wazzu 2015.12.23. 13:14:08

@Manyecska: hosszút és vékonyat Ha esetleg lelóg akkor pedig ügyelj a pixel méretre :D

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 16:25:39

@Lambó Murci: Gondolom nem is majd a HD csatornákat nézik akkor meg tök pixeles lesz a bazi nagy tevén.

Black Hole 2015.12.23. 19:32:15

@ColT: nem, nem lapos! Ívelt! Ívelődik az eleje, olyan szép domborúra! :-)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.12.24. 20:15:42

@KaTe: Vannak szerencsés emberek és vannak, akik bevonzzák a bajt. Én valahogy nem tudok műszaki cikket venni úgy, hogy minden rendben legyen (függetlenül attól, hogy magamnak, vagy másnak veszem, tehát nem én kúrom el őket)

gabest1 2015.12.26. 03:04:17

Rájöttem. Azért volt gyűrődés a sarkán, mert az edigi hajlította íveltre.

Taxomükke (UK) 2015.12.26. 13:17:38

En csak aztatat nem ertem, hogy a poruljart vasarlok azonnal megtalaljak a Homart a poruljaras UTAN... Elotte nyilvan asse tudtak, letezik, vagy talan arra gondoltak, mint a tapasztalatlan rulettezok, hogy nyolc fekete utan biztosan piros szam jon ki...

CockTail86 2015.12.30. 17:15:58

1. Miért kell ívelt és szerintem b@szottul drága tv-t megvenni 65 körüli idős párnak???

2. miért kell ezt futárral kiszállítatni?

3. miért vásárolsz az extreme digital-nál, amikor NEM néztél körül előtte gondolom SEHOl, főleg itt a "tékozló homár" blogon.

4. nem kellett volna az idősre bízni a gondolom jó drága tv átvételét!

5. megérdemelted! :/ :)
süti beállítások módosítása