Íme a bizonyíték, hogy nemcsak a tisztítószerek meg a kóla más nálunk, mint Nyugat-Európában, hanem az ügyfélszolgálatok is.
Az Inviteles ügyfélszolgálatról szóló poszt kapcsán eszembe jutott, hogy ugyanazon cégnek a magyar és ír ügyfélszolgálata között is mekkora különbség van.
Karácsonykor foglaltam szállást Budapestre a Booking.comon keresztül. Évek óta használom az oldalt, viszont most először tabletről foglaltam, es később, már a szállodában kiderült, hogy a tabletes verzió nem mutat minden költségek (a normal verzióban a szobaár alatt volt egy kis megjegyzés egy további 22 euros díjról).
Egyből felhívtam az ügyfélszolgálatot (a magyar ügyfélszolgálatot), ahol panaszt tettem, ők pedig kérték, hogy küldjek képernyőmentést. Ezt megtettettem, majd hosszas levelezésbe kezdtünk, aminek az volt a vége, hogy én vagyok a hülye, a visszaigazoló mailben benne volt az extra díj (ex igaz, de ugye azt már a foglalás után kaptam), és egyébként is, egy kattintás után láthattam volna az extra díjat is. Az, hogy normál esetben a szobaár alatt mutatta a plusz költséget, és 8 éve vagyok elégedett ügyfele a cégnek, nem hatotta meg őket.
Az ünnepek után, Dublinba visszaérkezve felhívtam az ír ügyfélszolgálatot. Az itteni ügyfélszolgálatos elmondta, hogy kattintás után látható lett volna a díj, de mivel tényleg másként jeleníti meg a tabletes felületen a weboldalt, megérti, hogy nem vetted észre, ezért az elnézésem kérte és visszautalta a 22 eurot. Nem kicsinyeskedtek, nem hülyéztek (a második oldalon valóban fel volt tüntetve a dij, de eddig sohasem volt olyan, hogy a második oldalon ne egyezett volna meg a fizetendő összeg az első oldalon mutatott összeggel). Szóval, ha bárkinek problémája van, próbálja meg rögtön a külföldi ügyfélszolgálat hívni (pedig abban sem vagyok biztos, hogy a magyar ügyfélszolgálat Magyarországon van, lehet, hogy ott ülnek egymás mellett az ir kollégákkal:)
Az utolsó 100 komment: