Se köpni, se bunkózni nem szép dolog, de ezt kezelni - pláne egy minden bizonnyal ittas, tehát nem teljesen beszámítható állapotú személy esetében - épp egy biztonsági szakembernek kéne a legjobban tudnia.
Kedves Homár!
A tegnapi este a Klikk gasztróbisztró előtt történt egy eset, ami feltette az i-re a pontot.
Többször voltam már a Klikk-ben, ami a Gozsdu udvar területén található, no nem jökedvemből, hanem általában már csak az volt nyitva, ott volt csak zene, vagy a társaság valamelyik tagja ellenállhatatlan vágyat érzett arra, hogy túlárazott ócska koktélokat szürcsölgessen, mer' hú de jó.
Eddigi tapasztalataim: Absolut vodka helyett a bárpultos rendszeresen russian-t üt fel, ami a többszörösébe kerül, a biztonságiőr, amikor úgy dönt, 50 perccel a zárási idő előtt, levág eléd két műanyag poharat, hogy zárunk, menjetek ( persze ezt megelőzően 2 perccel, még kiadták a vodka szódát.) Azt, ahogy a kisebbségieket, rosszabbul öltözötteket, nem engedik be, mondanom sem kell. A kiszolgálás emellett hihetetlen lassú, a kétezresből nem tudok visszaadni effektus itt is megfigyelhető, rejtett költségnek ott a felszolgálási díj, nem emlékszem, pontosan, hogy hány százalék, de meglepően sok azért a két méterért amit a pultosnak meg kell tenni.
Tehát: tegnap este a Spílerben fogyasztottunk, de elkezdtek zárni, úgyhogy gondoltuk benézünk a Klikk Bistrobar-ba, hátha ott még van élet. A Klikkhez érve megálltunk, barátom dohányzott. Ekkor történt meg a baj: köpött egyet, mire a biztonságiak elkezdték minősíthetetlen hangnemben szidalmazni. Ő erre visszaszólt valamit, amire kettő ránk támadt, a barátomról tudni kell, hogy nagyon erős igazság érzettel verte meg az ég, úgyhogy csak tovább pofázott. Ennek az eredménye az lett, hogy őt többször erősen megütötték, engem, úgy hogy nem csináltam semmit, csak közéjük álltam széttett karral, mint valami hülye albatrosz kb 10 centiről lefújtak paprika sprayyel, amiből a riksások, a járókelők és a tetőn üldögélő galambok is kaptak. Ezek után elvesztettem a látásomat kb. 1 órára, barátomnak felszakadt a feje két helyen. A taxi állomáshoz nagy nehezen sikerült kibotladoznom.
Miután hazaértem felhívtam a Klikk-et, hogy ezt mégis hogyan képzelik, a válasz hárítás volt, meg hogy nem ők alkalmazzák a biztonságiakat (hazugság), amikor tájékoztattam őket, hogy feljelentés lesz az ügyből, lecsapták a kagylót. Azzal tisztában vagyok, hogy nem kéne köpködni, nem kéne visszaszólni, stb. De nézzétek az én szemszögemből a dolgot. Nem tudok dolgozni menni, mehetek látleletet vetetni, mehetek a rendőrségre, fürödhetek egész nap jéghideg vízben.
Köszönjük a remek estét Klikk!
Üdv: Péter
UPDATE! júli.5.
Még tegnap este kaptuk az alábbi reagálást a Klikktől:
Tisztelt szerkesztőség!
A mai napon megjelent paprika spray-s bejegyzéssel kapcsolatban írok. Szinte kizártnak tartjuk, hogy a Klikk által alkalmazott biztonsági őrök legyenek az eset főszereplői. Szeretnénk továbbá megkérdezni, hogy a levélíró említett-e üzenetében pontosan mikor történt az állítólagos eset? Tudomásunk szerint ugyanis nem kerültek ilyen dulakodásba a biztonsági őreink sem az elmúlt napokban, de hetekben sem.
A Gozsdu udvar területén többen is alkalmaznak biztonsági őröket.
A face controll nem egy egyedi dolog. Rengeteg szórakozó- és vendéglátóhely alkalmazza ezt és a célja a békésen szórakozni, vacsorázni vágyó közönség megvédése a vállalhatatlanul viselkedő, illuminált, trágár vagy agresszív vendégektől.
Rendőri intézkedés nem történt a levélíró által történt eset miatt és ha valóban ilyen"súlyos sérüléseket" szenvedtek nem értjük, hogy tudtak kisétálni a taxi drosztig és miért nem hívtak oda egy járőrt.
A Gozsdu udvar az egyik legfrekventáltabb terület a budapesti éjszakában. Rengeteg ember fordul meg és köztük gyakran akadnak részeg és agresszív, gusztustalanul viselkedő vendégek, akik másnap nem teljesen úgy emlékeznek vissza a történtekre, mint a józanul dolgozó személyzet. Minden ok nélkül nem fognak a biztonsági őrök senkibe belekötni.
Több sebből vérzik a történet. Nagyon is megkérdőjelezhető a valóságalapja, már elég ha csak azt a mondatot nézzük, hogy "Absolute vodka helyett a bárpultos rendszeresen russian-t üt fel, ami a többszörösébe kerül..."
Nem hogy nem kerül többszörösébe, de ugyanannyiba kerül nálunk a két vodka. Ha az este folyamán elfogy egy termék, azt az árban és minőségben leginkább megegyezővel fogják pótolni, bármelyik forgalmas szórakozóhelyen.A kisebbségiek pedig zárójelben hozzátennénk R&B bulijainkon rendszeresen érzik magukat nagyon jól nálunk.
Ápolatlan, verekedésből jövő, túl részeg, trágárul hangoskodó, köpködő, dulakodó vendégek továbbra is fent fognak akadni a face controllunkon!
A levélnek úgy tűnik rossz hír keltés a célja és teljességgel megalapozatlan, koholt történet az egész.
Perrel pedig ne részegen, telefonon fenyegetőzzön, hanem fogadjon ügyvédet és tegye meg a szükséges jogi lépéseket, bár kétséges, hogy lesz hozzá elég alapja az illetőnek...KLIKK Management
UPDATE júli 26.
Albatrosz Péterrel még a poszt megjelenésekor cseteltünk, de csak most jöttünk rá, hogy ennek tartalmát jól megtartottuk magunknak, de mélyen hiszünk a jobb későn, mint soha mondásban, úgyhogy tessék, Péter válasza arra kérdésre, hogy ment-e orvoshoz, tett-e feljelentést.
Nem mentem el, ugye a haveromnak kellett volna latleleletet vetetni, a rendorseget kihivtam a helyszinre meg ejszaka, de nem lattam, megprobalt 3 lany elcsalni es kirabolni, ugyhogy hazamentem, ezekutan hivtam a klikket, ok ugy reagaltak ahogy vartam, a rendorsegrol azota tobbszor is kerestek, beszeltem veluk es egyet ertettunk abban, hogy ertelme nincs feljelentgetni, nem fog senki elokerulni.
Nem számítok igazából semmi pozitívra, ma láttam a posztotokat, olvasgattam, látom hogy áll hozzá a legtöbb ember a dologhoz. Nem az jön át nekik, hogy valakit ok nélkül lefújtak, egy másikat meg egy mondvacsinált ok miatt jól pofánvágják, hanem az, hogy miért használom a "barátom" szót, nyilván meleg vagyok, ha a gozsduba véletlen betévedek, akkor gazdag paraszt, ha már megiszom 2 sört, akkor halálrészeg hülyegyerek, ha ez éjfél után történik akkor egyből garázda junkie.
Nem azért írtam nektek, hogy kisírjam magamat, hanem mert úgy gondolom, hogy elég volt a félmaffiózó nemhivatalos szervek ügyködéséből, elég az ostoba biztonságiak királykodásából, elég a paraszt lehúzós taxisból, elég a simliből, átbaszásból, visszaélésekből. Ha senki nem ír ezekről, akkor tovább történnek ezek a dolgok, és durvulnak.
Hogy miért álltam közéjük? Úgy gondoltam hogy nem célszerű kinézni a 3 biztonsági közül egyet és jól megütni, mert bezúzzák a fejem, és még a rendőrség is jól megszivat. Futni nem akartam, gyáva dolog szarban hagyni a HAVERodat.
Tanultam a leckéből, a Gozsdunak a közelébe nem megyek.
A köpködés meg... paraszt dolog. NEm mondtam, hogy nem az, hülye volt, csak a reakciót éreztem túlzottnak.
metal · http://electric.blog.hu 2016.07.04. 15:23:16
nyakira 2016.07.04. 15:32:41
The Crazy One 3om 2016.07.04. 15:33:30
megamenn 2016.07.04. 15:33:45
The Crazy One 3om 2016.07.04. 15:36:57
"a biztonságiak elkezdték minősíthetetlen hangnemben szidalmazni. Ő erre visszaszólt valamit"
Bizonyára az a valami az irodalmi stílusú esszéidézet volt...
Manyecska. 2016.07.04. 15:37:05
Ha posztert megvigasztalja a farbatoszok /ejtsd: albatrosz csak nincs ékezetes betűm!/ is hideg vízben fürdenek..
ööö,izé 2016.07.04. 15:37:38
nyakira 2016.07.04. 15:39:34
@Manyecs: on most a homardon all.
Manyecska. 2016.07.04. 15:41:03
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.07.04. 15:41:26
bit.do/votma
sáros_tehén 2016.07.04. 15:41:32
Ha be tudod bizonyítani hogy paprika spray volt akkor nyerő vagy. Ugyanis az KKV eszköz, így közterületen senki (még biztiőr sem) tarthat magánál.
ööö,izé 2016.07.04. 15:42:23
Manyecska. 2016.07.04. 15:43:07
kiskár 2016.07.04. 15:43:25
Oda kell menni!
Csulázásért meg kijárt a saller, tök jogosan. ("majd én megtanítalak arra amire az anyád nem tudott, itt nincs suszter aki elköltözzön miattad" )
megamenn 2016.07.04. 15:45:50
Manyecska. 2016.07.04. 15:46:02
Na.Lapozzunk!
The Crazy One 3om 2016.07.04. 15:46:34
ööö,izé 2016.07.04. 15:48:19
Manyecska. 2016.07.04. 15:49:04
Manyecska. 2016.07.04. 15:52:48
Úgyhogy visszahajtva hagyhatja a vécédeszkát, felőlem.:P
megamenn 2016.07.04. 15:54:41
most komolyan, ki a fütyülőm írná le, hogy "a részeg paraszt haverom kiköpött a biztőrök felé, meg jól beszóltnekik, erre azok elküldték az anyukájába, ő meg vissza, aztán széccsapták a pofáját"
helyette van ez a nyafogás amit persze senki nem nyel be -még hildalagút sem- és a posteaueaer azt várja, hogy sajnálkozzon a neves nívós kommendó. ( ezt most találtam ki, nem kicsit jó mi ? )
ööö,izé 2016.07.04. 15:59:01
Hát nem.
Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 16:10:03
mechanikus körte 2016.07.04. 16:15:45
mechanikus körte 2016.07.04. 16:17:02
ptspts 2016.07.04. 16:26:04
1. Nyilvános helyen (pl. utcán) köpni szabad, azt nem tiltja jogszabály.
2. Magánterületen kárt okozni nem szabad.
3. Egy egyszeri köpés olyan alacsony kárnak számít, hogy a magánterület tulajdonosa valószínűleg nem megy perre miatta.
4. Magánterületről a biztonsági őr eltávolíthatja a nem kívánt személyeket. Hogy ki a nem kívánt személy, azt a tulajdonos és a biztonsági őr is eldöntheti, indoklás nélkül is.
5. A biztonsági őr az eltávolításhoz szükséges minimális erőszakot alkalmazhat. (Például nem üthet, ha egy lökéssel is könnyen el tudja távolítani az illetőt. És nem lökhet, ha egy felszólítással is el tudja távolítani.)
Jogi szempontból tehát nem mindegy, hol történt az erőszakos konfliktus. Ha a posztoló perre megy, akkor az ügyvédje úgyis felvilágosítja a releváns részletekről és a nyerési esélyeiről. A perhez érdemes minél több bizonyítékot begyűjteni még a helyszínen vagy gyorsan (pl. fotók, orvosi látlelet).
Ez a poszt két szempontból is tanulságos: a leírtak alapján mindenki eldöntheti, megy-e a Klikkbe a jövőben, továbbá mindenki eldöntheti, milyen mértékben és formában ad a jövőben hangot igazságérzetének nála erősebbekkel szemben.
FDToth 2016.07.04. 16:37:47
pengusz 2016.07.04. 16:51:13
ptspts 2016.07.04. 17:05:10
> két tökrészeg
Van plusz információd az esetről a poszt szövegén kívül? Mert a posztból nem derül ki, mennyire voltak részegek.
> egymásnak ellentmondó
Miből gondolod, hogy a posztoló és a pasija nem egyeztetik a sztorijukat, mielőtt a bíróságra mennek?
> ütött elsőnek a társad
Miből gondolod, hogy ez az egyetlen körülmény, amit a bíróság mérlegel majd, és hogy a két sztori meghallgatása után a biztonsági őrök sztoriját rögtön elhiszik?
Manyecska. 2016.07.04. 17:27:01
Manyecska. 2016.07.04. 17:29:57
Én már voltam garázda, sza....:P
Manyecska. 2016.07.04. 17:32:59
Dezsike 2016.07.04. 17:35:26
pengusz 2016.07.04. 17:37:22
Nekem nincsenek információim, mert én hajnal 2 után már bőven alszom, lévén 4-kor kelek. A piálásokról ő maga ír. Mondjuk elmesélhetné azt is, mennyit " fogyasztottak" az előző helyeken, lehet hogy igazad van, és csan szénsavmentes vizet.
Te is írtad, hogy a helyszínen kellett volna bizonyítékot gyűjteni. Vajon miért nem hívtak rendőrt? Pedig "állítólag" mások is kaptak a spréből. Másnap látleletet felvetetni, lógni a melóból az megy.
stoilt 2016.07.04. 17:38:38
Dikusz 2016.07.04. 17:54:20
A krapek lemerevedett, a fiam meg addig elhúzta a csíkot.
Manyecska. 2016.07.04. 18:01:21
The Crazy One 3om 2016.07.04. 18:07:51
Dikusz 2016.07.04. 18:13:28
Történetesen ez a hely nem kimondottan az utcán van, nem tudom jártál-e már arra. Én sétáltam át a Gozsdu-udvaron, a házak udvarán vannak a kávézók, bisztrók. Kétségtelen van egy sajátos hangulata, mondjuk semmi pénzért nem laknék ott. Annak idején ez egy zárt tömb volt, lakóházak, az utcáról be sem lehetett menni.
Azt meg én kérdezném tőled/tőletek: áruljátok el nekem legyetek szívesek, mi a jó az ilyen helyekben? Drága, zsúfolt, hangos. A környék annyira teli van az ilyen apró helyekkel, hogy alig lehet tudni melyik szék melyik kávézóhoz tartozik. Egyszerűen túl sok van kis helyen belőlük.
ptspts 2016.07.04. 18:35:12
> az 1-es pontra: azért nem gondolod komolyan ugye, hogy ha valaki egy vendéglátóhely közvetlen környékén egy nagyot csulázik az aszfaltra, azt szó nélkül kellene hagyni.
Ebben egyetértünk, szerintem sem kéne szó nélkül hagyni.
Ha a vendég a belső udvaron, a helyszín bejárata előtt köp, akkor például így szól a profi biztonsági őr: ,,Kérem, uram, ha köpnie kell, akkor a kukába vagy egy zsebkendőbe tegye, vagy a mosdóban intézze el.'' Ezután a biztonsági őr maga törli fel a köpést egy zsebkendővel. Ha a köpő vendég ezután hangosan zavarja többi vendéget, vagy még egyet köp, akkor a biztonsági őr úgy dönt, hogy távozásra szólítja fel. Ha ezután a vendég nem távozik önszántából, akkor a biztonsági őr minimális erőszakkal kényszeríti távozásra. Ehhez a legtöbb esetben se ütés, se spray nem kell.
Ez egy szép álom volt, bárcsak valóra válna.
Drago Brutic1 2016.07.04. 18:38:53
De valahogy a lényeg elsiklik a kommentek közt: milyen biztonsági őrök ezek, akik egy kocsmakörnyéken átlagos esetet (vizelés, hányás, csulázás) ilyen agresszióval tudnak kezelni? Ezek szerint a részeg emberek megnyilvánulásait képtelenek kezelni, akkor minek dolgoznak ilyen helyeken? Magam részéről az ilyen figurákat utálom az országban: a gyalogost oktató taxist, a vásárlót gyűlölő pénztárost, meg a részeg dzsankikat verő kidobókat. Miért nem dolgoznak máshol, ha alkalmatlanok?
gabors 2016.07.04. 18:40:29
WTF????
eddig birtam olvasni a tobbi is llyen ???
terhes no ? kiskutya? roki parkalo van-e a posztban ???
ptspts 2016.07.04. 18:40:53
ööö,izé 2016.07.04. 18:58:51
Ha a nyálért elverték a poszterékat, egy kis kakiért vajon mit kaptak volna?
Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 19:08:19
Phil Necro 2016.07.04. 19:13:24
Phil Necro 2016.07.04. 19:16:14
The Crazy One 3om 2016.07.04. 19:21:48
Dikusz 2016.07.04. 19:53:06
Azért gyanítom, hogy itt az történt, hogy a posztoló a bejárat környékén állva köpött egyet.
A biztonsági őr beszólt neki, a barátja (egyikük sem volt már szomjas) nekiállt emberkedni. Nem tudjuk a levél alapján eldönteni, hogy ki kezdte a bunyót. A posztoló azt írja, hogy kettőjük közé állt, ebből akár az is lehet, hogy a haver kezdte a verekedést.
Olvastam, hallottam (itt a blogon is) sokszor durvák a biztonsági őrök, de nem lehet a leírt esetben úgy kezdődött az egész, hogy visszaütöttek?
KaTe 2016.07.04. 20:14:13
Répázó 2016.07.04. 20:39:08
Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 20:44:28
Dikusz 2016.07.04. 21:07:03
Azért a posztban leírtak alapján úgy tűnik, hogy mindkét oldal vastagon benne volt a dologban. Nem kötözködni szeretnék veled, csak kérdezlek. Szerinted hogy kellett volna kizárólag csak ezt az esetet lerendeznie a biztonsági őrnek? Ahogy olvastam a posztot, így történhetett szerintem (jó volna ha a posztoló hozzászólna):
Két piás pasas, miután az egyik hely bezárt, szeretett volna még inni. Odamentek a Klikk elé, az egyik bagózott, majd egy jó nagyot köpött az udvarra, vélhetőleg közel a székekhez/bejárathoz. A biztonsági őr ráordított, gondolom a köpködő édesanyját emlegette, a bagózó visszaordított, és mivel a pia dolgozott benne, elindult, hogy behúz egyet a biztonsági őrnek. Ezért írhatta a posztoló, hogy kettőjük közé állt. Mindenki azt mondja, a biztonsági őrök bunkók, de biztos, hogy csak ők?
Dikusz 2016.07.04. 21:10:20
Robothghép 2016.07.04. 21:17:58
Panaszkodik egy sort, hogy szar a pia és lassú a kiszolgálás meg magas a szervízdíj. A haverja megiszik egy fél rosé-fröccsös buzilimonádét amitől rögtön Amerika kapitánynak érzi magát.
-Mi legyen öcsém?
-Támadjunk valamerre, benne van a boogie a lábamban.
-Klikk?
-Klikkesen, spiccesen. Ja az jó lesz az ilyen kultúr-értelmiségieknek, mint amilyenek mi vagyunk B+.
....
-Peti lejmoljál már valakitől egy cigit, pangok.
-Tüze nem volt a parasztnak?
-Szívjad gyulladásig. -Anyád.
-Kaparja a turha a torkomat.
-Ne tartsd magadban. -Fulladnál meg.
-Gyerekek nem kéne tahó tapló tróger módjára köpködni! Jó, hogy nem szartok mindjárt ide.
-Mér' ki vagy Te? Kussoljál a haverom összetör albatrosz stílusba köcsög!
-Peti vigyázz spray van nála! ÁÁÁÁÁÁÁ a szemem.
-Téged is lefújt a geci?
-Le B+. Jelentsük fel!
-Legalább a riksás galambok nem szartak le minket ijedtükben.
-Kapar még a torkod?
-Aha ettől a kurva spraytől.
-Most már nekem is.
Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 21:24:31
Konklúzió: Egy idióta szól csak be egy kidobónak.
Dikusz 2016.07.04. 21:54:13
Ha lehetne akkor ideírnám, egyik csodálatos bulvárlapban pont írnak egy esetről, ami a Gozsdu udvarban történt az úri közönséggel.
megamenn 2016.07.04. 22:17:20
nickM 2016.07.04. 22:19:58
Dikusz 2016.07.04. 22:21:01
Répázó 2016.07.05. 05:58:24
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.07.05. 06:00:23
Manyecska. 2016.07.05. 07:23:22
Terézágyú 2016.07.05. 07:23:48
"milyen biztonsági őrök ezek, akik egy kocsmakörnyéken átlagos esetet (vizelés, hányás, csulázás) ilyen agresszióval tudnak kezelni? Ezek szerint a részeg emberek megnyilvánulásait képtelenek kezelni"
A murva anyját a részeg embereknek. Vizeljenek, hányjanak, csulázzanak az anyjuk hasában.
Esetleg a te házadban.
"részéről az ilyen figurákat utálom az országban: a gyalogost oktató taxist, a vásárlót gyűlölő pénztárost, meg a részeg dzsankikat verő kidobókat. "
Nyilván mert te magad is részeg vagy.
És persze vásárló, soha nem pénztáros.
informatikusnal nincs butabb leny 2016.07.05. 08:39:55
Nbl 2016.07.05. 08:49:39
"(2)
7
Nem vonatkozik az (1) bekezdésben foglalt tilalom
a)
8
a Magyar Honvédségre, a rendvédelmi szervekre, a Nemzeti Adó- és Vámhivatalra, az Országgyűlési Őrségre, a nemzetbiztonsági szolgálatokra, a Magyarország területén állomásozó fegyveres szervekre, továbbá azokra a szervekre és személyekre, melyeknek a közbiztonságra különösen veszélyes eszköz birtoklását, használatát jogszabály megengedi;"
A biztonsági őr az személy vagy szerv, akinek a jogszabály megengedi.
De sebaj, legalább a buzizás megy.
Sia 2016.07.05. 08:49:57
sáros_tehén 2016.07.05. 08:54:24
Mert azt amit beraktál erről nem rendelkezik.
GQ 2016.07.05. 09:11:58
GQ 2016.07.05. 09:14:03
Terézágyú 2016.07.05. 09:15:01
GQ 2016.07.05. 09:16:10
GQ 2016.07.05. 09:21:31
egyébként most őszintén; szerinted normális az, hogy egy csulázásért, meg néhány beszólásért valakit úgy megvernek, hogy össze kell varrni a fejét? és ehhez agyatlanok még "megérdemelte"znek is?! van baj ebben az országban, nem kevés.
ha mondjuk átmész a piroson - akár gyalog, akár kocsival - ha elkap a rendőr, gumibotozzon meg? ha meg vissza is szólsz, akkor bilincs, aztán verjék ki belőled a szart is? ne vicceljünk már. az erőszak az utolsó lehetőség, főleg annál, aki képezve van, akinek erőfölénye van az átlagemberrel szemben, és akinek az a munkája, hogy a rendbontást megfékezze.
kurva frusztrált és beteg társadalomban élünk, és nem azért, mert ilyen megtörténik, hanem azért, mert erre helyeselnek az emberek. rohadtul remélem, hogy leültetik a biztonsági orkokat.
Adam West 2016.07.05. 09:24:45
1: ne legyél paraszt
2: ha már paraszt voltál, ne pofázz vissza
3: ha paraszt is voltál és még vissza is pofáztál, ne kezdj sírásba, azért ha valaki vette a fáradtságot, hogy anyád helyett megneveljen
PONT
GQ 2016.07.05. 09:25:21
Terézágyú 2016.07.05. 09:31:05
"egyébként most őszintén; szerinted normális az, hogy egy csulázásért, meg néhány beszólásért valakit úgy megvernek, hogy össze kell varrni a fejét?"
És néhány uborkáért (~300 Ft), amit ellopnak a kertedből, mekkora büntetés jár????
"és akinek az a munkája, hogy a rendbontást megfékezze"
Hát, megfékezte.
"kurva frusztrált és beteg társadalomban élünk, és nem azért, mert ilyen megtörténik, hanem azért, mert erre helyeselnek az emberek"
Szerintem is beteges, hogy az ittas, hőzöngő huligánokat véded.
Egyébként ezt írja a pószter: "a barátomról tudni kell, hogy nagyon erős igazság érzettel verte meg az ég, úgyhogy csak tovább pofázott."
Hát, a barátja szerint is "pofázott"...
"rohadtul remélem, hogy leültetik a biztonsági orkokat. "
Hát, ha kiderül, hogy tilos a paprikaspray, felőlem leültethetik :)
De ugye a pószter most teszi meg a feljelentést, miután a szesz már kiürült belőle, na ja :)
Tehát arra, hogy ittas volt, már nincs bizonyíték...
Drago Brutic1 2016.07.05. 09:38:13
Gondolkodási stílusod: ha én a fogyatékkal élők jogairól írok, bizonyosan egy nyominger vagyok. Ha azt írom, hogy egy részegnek is vannak jogai, akkor részeg vagyok. Bravó, tényleg, egészen káprázatos! Ha azt írom, hogy egy köpésért nem jár verés, válaszolsz: köpjenek a házamba. Micsoda riposzt! És akkor most írjam, hogy neked meg egy parasztlengőt kívánok a biztonsági őrtől ezért a kommentedért? Inkább azt javaslom: néha olvasni is kéne, nemcsak írni.
Terézágyú 2016.07.05. 09:48:56
"Ha azt írom, hogy egy részegnek is vannak jogai, akkor részeg vagyok. "
Ha tényleg mindenkinek (!) véded a jogait, akkor igazad van.
De ha a részegek jogait CSAK AZÉRT véded, mert te magad is szoktál részeg lenni, illetve kifejezetten fordult is már elő ilyen eset, mint a pószteré - akkor ez bizony szimplán csak a saját vélt "igazad" védése.
"Ha azt írom, hogy egy köpésért nem jár verés, válaszolsz: köpjenek a házamba."
Nem, te nem a köpésről írtál, hanem
"egy kocsmakörnyéken átlagos esetet (vizelés, hányás, csulázás) ilyen agresszióval tudnak kezelni? Ezek szerint a részeg emberek megnyilvánulásait képtelenek kezelni"
Tehát szerinted a részegen utcán vizelés, hányás is sima, átlagos ügy.
Mellesleg a pószter haverját nem a köpésért verték meg, hanem azért mert "tovább pofázott"... a saját barátja írta így.
GQ 2016.07.05. 09:49:12
GQ 2016.07.05. 09:55:28
nem, nincs rendben. tök mind1, hogy ittas, nem ittas, köpött vagy sem. nem verünk meg embereket az utcán, mert nagy a szájuk. ha szólunk nekik, nem állnak le, akkor sem. akkor kihívom a szerveket (a rendőrséget), és majd ők elintézik, vagy becsukom az ajtót. ha nekem támad, az más tészta, akkor megpróbálom megállítani, nyilván.
a rendőr sem üthet, lőhet fejbe, csak mert úgy tartja kedve, és mert részegen visszapofázol neki...
Manyecska. 2016.07.05. 09:57:25
sure_shot 2016.07.05. 10:00:44
Drago Brutic1 2016.07.05. 10:00:55
Vagy kérdezzek vissza? Ha te arányosnak tartod a biztonsági őr reakcióját , azért van, mert gyakran versz embereket? Netán megfújod a szembejövőt paprikaspray-vel?
GQ 2016.07.05. 10:03:59
továbbá:
És néhány uborkáért (~300 Ft), amit ellopnak a kertedből, mekkora büntetés jár????
- valszeg egy "a kurvaannyát" tudnék csak csinálni, de az is lehet, hogy néhány uborka fel sem tűnne.
"és akinek az a munkája, hogy a rendbontást megfékezze"
Hát, megfékezte.
- Nem, nem fékezte, eszkalálta. addig nem volt szó tettlegességről.
"kurva frusztrált és beteg társadalomban élünk, és nem azért, mert ilyen megtörténik, hanem azért, mert erre helyeselnek az emberek"
Szerintem is beteges, hogy az ittas, hőzöngő huligánokat véded.
- nem, nem az ittas, hőzöngő huligánokat védem, valamit félreértettél. azt mondtam, hogy azért, mert valakinek beszólnak, vagy folyamatosan pofáznak, nem járja úgy megverni valakit, hogy betörjön a feje. főleg akkor nem élek erőszakkal, ha jól láthatóan testi fölényben vagyok a másikkal szemben, vagy valamilyen küzdősportban jártas vagyok. ezeket nem azért oktatják, hogy szétverd a fél világot kényed-kedved szerint, hanem hogy meg tudd védeni magad, ha egy ilyen faszkalap rád támad.
Manyecska. 2016.07.05. 10:05:50
Hádde ezért pofánfújni. Monnyuk varhatták volna zsákba is aztán Dunába vele..:(
Terézágyú 2016.07.05. 10:06:20
"értem. tehát ha nekem beszól valaki, akkor nyugodtan véresre verhetem, mert úgy tartja kedvem, és természetesen ez rendben van."
Nem verték véresre a pósztert sem, sőt a haverjának sem biztos, hogy ezért szakadt fel a bőre (merhogy erről nem ír ám a pószter: "10 centiről lefújtak paprika sprayyel ... Ezek után elvesztettem a látásomat kb. 1 órára, barátomnak felszakadt a feje két helyen" - ennyi. Most akkor pontosan mi történt? és ez a barát is feljelentést tesz???)
Apropó beszólás: ezzel az országgal az a baj, hogy hogy mindig az az ember "szól be", aki éppen megszegi a törvényt/szabályt stb.
És amikor elfajulnak a dolgok, akkor fel van háborodva, hogy "egy beszólásért" baja lett...
Manyecska. 2016.07.05. 10:10:19
Manyecska. 2016.07.05. 10:16:55
bElannaTorres 2016.07.05. 10:17:26
azért mégis. A biztonsági őr akkor se verhetné meg szerintem ha visszaszólnak neki. Viszont nem túl jó reklám a helynek, hogy ilyeneket vesznek fel. Meg az se ahogy kezelik a problémát, az olyan magyar módi. Hazudd el, sértődj meg, ne válaszolj aztán úgyse lesz belőle semmi. Hát lett. Sokan magyarázkodtak már itt a homáron, pedig el lehetett volna intézni normálisan is.
bElannaTorres 2016.07.05. 10:32:35
plusz hát gondolom az is számít hogy "burzsuj" attól csak még jobban megérdemli, igaz ? :D
GQ 2016.07.05. 10:37:20
a hozzászólásod pedig nyilvánosan tetted, közszemlére bocsájtottad, és ha nekem nem tetszik, ugyanúgy reagálhatok rá, ahogy te is tetted a post-ra.
GQ 2016.07.05. 10:43:48
a rendőr, aki összeverte a pógárt, túlkapott éppen, simán az állásába kerülhet.
miből gondoljátok, hogy ütni-vágni a másikat teljesen normális, akkor is, ha törvényt szeg, vagy esetleg "beszólogat" valakinek?! ez nem a vadnyugat, emberek, térjetek már észhez. mit fogtok szólni, ha egy szar napotokon ti szóltok be úgy valakinek, hogy egy kurva nagy veréssel köszöni meg? befogod a szád, és teljesen rendben lesz a dolog?! ugye, hogy nem?!
GQ 2016.07.05. 10:45:36
tényleg befejeztem, mert meddő a vita veled.
Manyecska. 2016.07.05. 10:49:47
Mondjuk ott kezdődik hogy nem kéne hagyni elfajulni a dolgokat odáig.
Drago Brutic1 2016.07.05. 10:51:55
Szóval te itt (az általam is helyeselt gondolkodásoddal) csakis vesztes lehetsz, mert itt mindenki józan életű, tökéletes, comme il faut - állampolgár. Este tíz után már csak max kommentelnek.
Manyecska. 2016.07.05. 10:53:58
Manyecska. 2016.07.05. 10:55:36
Manyecska. 2016.07.05. 10:56:59
már nem a posztert..
Nick-son 2016.07.05. 11:01:04
Azért azon felröhögtem, hogy Helga az ajtónállókat biztonsági szakembereknek nevezi :))
Végül is a takarítókra is lehet mondani, hogy higiéniai előadó :)
Nbl 2016.07.05. 11:08:03
2005. évi CXXXIII. törvény
a személy- és vagyonvédelmi, valamint a magánnyomozói tevékenység szabályairól
27. § (1) A személy- és vagyonőr tevékenysége gyakorlása során - e törvényben meghatározott feltételek fennállása esetén - jogosult az intézkedésében érintett személyt felhívni kilétének igazolására. Ha az általa erre felkért személy önként és hitelt érdemlően nem igazolja kilétét, a személyazonosság megállapítására - indokolt esetben - igazoltatásra jogosult hatósági személyt kérhet fel.
.
.
.
(4) A személy- és vagyonőr a feladata ellátása során vegyi eszközt (gázsprayt), gumibotot, őrkutyát, valamint - az erre vonatkozó jogszabályok rendelkezései szerint - lőfegyvert tarthat magánál és azokat csak jogos védelmi helyzetben, illetve végszükség esetén alkalmazhatja.
The Crazy One 3om 2016.07.05. 11:11:30
Drago Brutic1 2016.07.05. 11:15:09
Igen, válaszolok:
Véleményem szerint a biztonsági őr már ott rontotta el, hogy belement az anyázásba. Itt már egy szintre hozta magát a két részeggel, majd érvényesítette a fölényét. Véleményem szerint egy jó biztonsági őr ennek az egytizedéből is megoldotta volna a konfliktust, elég egy kimért, határozott felszólítás, és jobb eséllyel hallgattak volna rá. Egy anyázásra már nem lehet árnyaltan reagálni, pláne egy részeg ember részéről. Vagyis, (ahogy sokan írták) a biztonsági őr gerjesztette és nem megoldotta a konfliktust. Ha ilyen alacsony az ingerküszöbe, hamarosan bezárhat a hely.
Írok mást: A portugálok elleni döntetlen után, ha minden rendőr és biztonsági őr így tett volna, az ünneplés súlyos tömegverekedésbe megy át. Ez egy nagyváros sok emberrel, sok tolerancia kell a mindennapos surlódások elkerülésére. Ez a véleményem.
Drago Brutic1 2016.07.05. 11:16:50
Sajnos megint visszaestél. Érvelés helyett ismét előszeded a kis petárdáidat. De azért látok benned fejlődést.
Manyecska. 2016.07.05. 11:18:36
:D
Drago Brutic1 2016.07.05. 11:20:24
Manyecska. 2016.07.05. 11:20:37
Terézágyú 2016.07.05. 11:21:12
"Véleményem szerint a biztonsági őr már ott rontotta el, hogy belement az anyázásba. Itt már egy szintre hozta magát a két részeggel"
Na látod, te magad is részegnek tartod őket, és elismered, hogy ez egy "lentebb" szint...
"Ez egy nagyváros sok emberrel, sok tolerancia kell a mindennapos surlódások elkerülésére. Ez a véleményem. "
Ennyire liberális vagy? Te is tele vagy toleranciával?
Manyecska. 2016.07.05. 11:21:53
Terézágyú 2016.07.05. 11:26:06
Manyecska. 2016.07.05. 11:33:58
GQ 2016.07.05. 11:34:57
"másrészt honnan kéne azt tudnia a kétajtós szekrénynek hogy részeg lehetne pl.agresszív drogos is"
ez nagyon gyenge érv. az utcán sem tudod, ki mellett mész el, és lehet, valaki megfordul és jól leüt hátulról, vagy agresszív vagy éppen drogos. akkor mindenkit verjünk pofán, aki szembe jön és nem ismerjük? vagy fújjuk le? vagy csak szórakozóhelyeken? :)
ha pedig a páciens nekiment a rendőrnek, akkor jogos az önvédelem.
GQ 2016.07.05. 11:36:24
Terézágyú 2016.07.05. 11:39:09
"a vadnyugat volt ilyen, ott lőttek először, aztán kérdeztek"
a fenti sztoriban először köptek.
Terézágyú 2016.07.05. 11:40:52
"Hát lett. Sokan magyarázkodtak már itt a homáron, pedig el lehetett volna intézni normálisan is. "
A legnormálisabb az lett volna, ha a köpködés után csendben marad a főszereplő...
Drago Brutic1 2016.07.05. 11:44:14
"Na látod, te magad is részegnek tartod őket, és elismered, hogy ez egy "lentebb" szint..." Így van. A különbség csak az, hogy kolibriék szabadidejükben bunkóskodtak, a biztiőr meg munkaidejében, zsebében önvédelmi eszközökkel ment le kutyába. Van különbség.
"Ennyire liberális vagy? " Igen, ilyen értelemben mindenképp. A városi fejlődés feltétele a középkortól az alkalmazkodási készség. Kis helyen kötelező. Más kérdés, hogy a falusias, sztyeppei népeknél kevesebb a tolerancia, már egy rossz nézésért is fokost basztak a másik fejébe, lásd Móricz Zsigmond írásait. De talán mi is eljutunk majd arra a szintre, hogy egy köpést a helyén kezeljünk.
The Crazy One 3om 2016.07.05. 11:44:38
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.05. 11:49:08
mifelénk az ijen sudribunkókat csak eccer szokták taknyántenyerölni rendesen, oszt utána mindjárt nem írogatnak a homárra .
ezek se fognak többet, hála a magasságos szűzmárjának.
Terézágyú 2016.07.05. 11:51:42
"De talán mi is eljutunk majd arra a szintre, hogy egy köpést a helyén kezeljünk. "
Egy köpést és az utána következő beszólongatást "pofázást", meg azt, ami utána következett, és amiről a pószter természetesen nem ír.
Egyébként hol a helye egy köpésnek???????..........
""Na látod, te magad is részegnek tartod őket, és elismered, hogy ez egy "lentebb" szint..." Így van. A különbség csak az, hogy kolibriék szabadidejükben bunkóskodtak, a biztiőr meg munkaidejében, zsebében önvédelmi eszközökkel ment le kutyába. Van különbség."
Van, de ne védjük meg már a "szabad idejükben bunkóskodókat"!!!!!!!
De ez a szörnyű az egész sztoriban :(
Hogy ez a "szabad idejében bunkóskodó" lett most a nagy hős, mert sikerült elérnie, hogy lefújják...
Mint amikor a bliccelő hős lett, mert ugyan ő bliccelt, majd kurvaanyázta az ellenőröket, de amikor el akart menni, akkor az egyik eléjeállt, és ez már törvényellenes.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.05. 11:56:19
személy szerint kicsit örülök, hogy elverték őket, javaslatom az lenne, hogy menjenek szépen haza oszt köpködjék/okádják le a kedvesédesannyuk terített asztalát, ő biztosan örülni fog neki.
Drago Brutic1 2016.07.05. 12:00:40
Szerintem ezt félreérted. Senki sem csinál hőst a poszterékből. Én is elítélem a köpködést. De könyörgöm, vegyük már észre a köpés és a verés közötti széles skálát! Semmi sem fekete vagy fehér. De mindegy, már túltárgyaltuk bőven, üdv :)
CoolKoon 2016.07.05. 12:05:39
A feljelentés a minimum. Testi sértésért és garázdaságért, esetleg még valami apróságért (életveszéllyel való fenyegetésért stb.), aztán remélhetőleg a sitten majd egy-két elmebetegebb putris cigány majd csak kicsontozza őket...
Drago Brutic1 2016.07.05. 12:06:01
Terézágyú 2016.07.05. 12:07:33
te is jól tudod, hogy NEM konkrétan a köpésről van szó...
GQ 2016.07.05. 12:08:53
Terézágyú 2016.07.05. 12:08:59
"aztán remélhetőleg a sitten majd egy-két elmebetegebb putris cigány majd csak kicsontozza őket... "
- De hiszen éppen a poszt beküldői is cigányok!
- Tényleg???? Akkor visszavonom az egészet, nagyon helyes, hogy végre valaki kemény kézzel fogja ezeket...!
CoolKoon 2016.07.05. 12:09:42
Terézágyú 2016.07.05. 12:11:24
"ez valóban feljogosít egy kiadós agyalásra bárkit... "
Most írom le huszadszor, de sebaj, még nem törtek le a körmeim:
a köpéssel kezdődött, beszólogatással folytatódott, amire "pofázás" volt a válasz - majd az agyalás... állj, az agyalásról nincs is szó a levélben...
oszt jónapot 2016.07.05. 12:11:26
CoolKoon 2016.07.05. 12:13:03
oszt jónapot 2016.07.05. 12:13:29
"Ennek az eredménye az lett, hogy őt többször erősen megütötték,"
GQ 2016.07.05. 12:13:45
Terézágyú 2016.07.05. 12:16:37
Ebben igazad van.
Terézágyú 2016.07.05. 12:19:00
"Egyrészt honnan veszed, hogy cigányok voltak? Másrészt NAGYIN sok nem cigányt láttam már, aki szintén köpköd az utcán. "
Éppen erről beszélek :)
"Harmadrészt belém is kötöttek már kurva biztonságiak a Szigeten, pedig (szőke hajjal, kék szemmel) nem igazán vahyok cigány. Utálom is őket, mint a szart."
Akkor számodra a sztori bármiről szólhatna, akkor is a másik félnek adnál igazat :)
É2I 2016.07.05. 12:32:43
CoolKoon 2016.07.05. 12:49:42
CoolKoon 2016.07.05. 12:51:29
CoolKoon 2016.07.05. 12:54:44
Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.05. 14:07:04
Faszerkezet 2016.07.05. 14:11:31
Sajnos, ha köpködnek akkor azokra rá fognak szólni. Lehet nem irodalmi stílusban számonkérni a nem irodalmi stílust.... Csak ennek pofon lesz a vége....
Nahmost... Ha szeretnél valaha Petikéből, - ahogy magad is írod- Péter lenni, akkor nem picsogsz egy ilyenen, hogy nagyvoltazarc és csúsztunk....
CoolKoon 2016.07.05. 14:15:50
CoolKoon 2016.07.05. 14:17:26
Faszerkezet 2016.07.05. 14:24:31
Hmmm. Igazat megvallva semennyit.
Ad1. MErt nem köpködöm.
Ad2. Amennyiben igen, és ezért rámszólnak, akkor elnézést kérek.
Majd ha ezután még mindig boxolni szeretne a portás, akkor felállok.
Magyrán. Ha nagy volt az arcom, és beszegték, akkor abból levonom a konzekvenciákat és csöndben továbbgondolom. Nem hisztizek itt mint egy kisgyerek...
De csak mert látom te profi vagy... Gondolom már sok portást/kidobót/ajtónállót csaptál arcon viperával... :)
azt azért csak halkan súgom meg, ha tényleg ilyenre vetemednél, akkor arra nagyon vigyázz, hogy ne egy összeszokott brigáddal kezdj, mert alapból nem egyedül fognak odamenni, és alapból -plekniből- fognak telibebaszni, pusztán azért mert a kezed a zsebedben van. Mert lehet, hogy tulkok, buták, zsirdarabok, de annyira őksem hülyék, hogy ne tudják, hogy bármi lehet ott.
szvsz 2016.07.05. 14:24:40
CoolKoon 2016.07.05. 14:31:40
"mert alapból nem egyedül fognak odamenni, és alapból -plekniből- fognak telibebaszni" - Mondjuk az már rég rossz, ha látom, hogy a férgek bandában közelítenek felém, mert akkor már a vipera nem biztos, hogy elég, hiába is húzom elő.
Faszerkezet 2016.07.05. 14:41:07
Jah, hogy viperád sincs.:D Nem is jó az... Megmar...meghalhatsz...
Treff Bubi 2016.07.05. 15:39:24
kulcsar2011 2016.07.05. 16:21:56
CoolKoon 2016.07.05. 20:01:09
medium size devil 2016.07.05. 20:15:57
FDToth 2016.07.05. 22:01:19
Erdekes modon, nincs nagyon razzia egyik szorakozohelyen sem... Hat igen, mivel az alvilag szorosan osszefonodik a rendorseggel...
A ki meg a valaszlevelet irta a klik neveben... En anno voltam ott, de nem rmiatt nem mrnnek vissza
Pink Pancser 2016.07.07. 10:55:15
"gyakran akadnak részeg és agresszív, gusztustalanul viselkedő vendégek"
www.hirek.idreampage.com/index.php?p_id=758&parent_id=748&show_news=653767&pid=&
Reactor 2016.07.07. 16:06:44
"Y'take my, y'take my face control..."
Amúgy meg NEM a posztoló, hanem a haverja köpködött és emberkedett, a posztolónak az egyetlen bűne az, hogy megpróbált elsimítani egy nézeteltérést. A haverja megérdemelt egy maflást a köpködésért - és nem többet - a posztolót lefújni gázspray-vel viszont natív taplóság és kivagyiság volt, 'nuff said.
Léteznek korrekt biztonsági őrök is. A bankoknál, sőt, a Magyar Államkincstár épületénél is csupa normális, jó beszédkészségű, értelmes őrrel futottam össze - sőt, még a bükki radarállomásnál is. Ha az adott hely képtelen egy ilyet szerződtetni, akkor az a helyet minősíti.
A Klikk meg serényen mosdatja a szerecsent (bocsánat, moZSdatja!!!)...
@ööö,izé: Egy napon majd a rossz emberbe köt bele, és keményen rá fog faragni. Igen, jó poén megütni a hemügés kis köcsögöt, eltörni a hemügéjét, viszont ha a hemügés kis köcsögnek chaingunja van odahaza, nagyon visszafelé fog elsülni a jó tréfa.
2016.07.21. 18:57:16