Tulajdonképpen mondjatjuk azt is, hogy nem meglepő, de akkor is érthetetlen és bosszantó, hogy a Wizz Air mennyire nagyvonalúan kezeli utasai problémáit. Kár, hogy megteheti.
Kedves Homár blog,
Az alábbi élményt szeretném megosztani veletek, illetve rajtatok keresztül a nagyközönséggel. Idemásolom a Wizzairnek 2016/07/10-én küldött panaszomat (illetve a szerkesztett, rövidített változatát) - közel sem meglepő módon ezidáig nem árasztottak el válaszlevelekkel. Bár a Wizzair eddig sem nyűgözött le a hozzáállásával az, hogy egy utazás alatt két ilyen húzásuk is legyen, az már engem is meglepett.
Előre is köszönöm a segítségeteket abban, hogy ezt másokkal is megismertethetem.
Üdvözlettel
Péter
Tisztelt Ügyfélszolgálat!Az alábbi 2 üggyel kapcsolatban szeretnék panaszt benyújtani Önökhöz:1: A tegnapi napon angliai utazásunkról utaztunk vissza feleségemmel, két testvérével és édesanyjával, akiknek mindez életük első repülőútja volt (az odafele utat leszámítva nyilván). Ennek megfelelően némileg idegesen várták a beszállást Lutonban, ahol is a beszállókapunál a beszállókártyákat ellenőrző alkalmazott szembesített minket a ténnyel, hogy az egyik foglalás (sógornőmé) valamilyen hiba folytán megváltozott, így a becsekkolt státuszból no-show-ba került. Továbbá mivel a gép teljesen tele volt ez azt is jelentette, hogy csak akkor tudott volna sógornőm felszállni, ha valaki a becsekkolt utasok közül nem jelenik meg.
Szerencsétlenségünkre ez nem így történt, így miután több, mint 2,5 órát vártunk a repülőtéren a 80 perc késéssel induló gépre, közölték az angolul amúgy egy hangot sem beszélő sógornőmmel, hogy miután megvette és kifizette a jegyet, megkapta a visszaigazolást, becsekkolt, kinyomtatta a beszállókártyáját, átment a repülőtéri ellenőrzésen, ahol ismételten ellenőrizték a beszállókártya érvényességét – nem repülhet, mert nincs helye.
A történet végül az egyik repülőtéri alkalmazott leleményessége miatt vett fordulatot, akinek volt annyi esze, hogy még egyszer megnézte, hogy van-e hely a gépen és kiderült, hogy van vagy 10, így felszállhattunk. Mondanom sem kell, hogy a beszállókártyán szereplő, lefoglalt helyen természetesen senki nem ült, így ez ha nem szállunk fel, üres lett volna.
El nem tudom képzelni, hogy a 21. században hogyan működhet egy légitársaság egy olyan rendszerrel, amely magától kiléptet utasokat mindenféle értesítés nélkül. Azt hiszem, Önök nincsenek tisztában azzal, hogy a rendszerük milyen kiszolgáltatott helyzetbe tud hozni utasokat, amiknek a kezelésére nincsen meg a megfelelő fórumuk (egy emeltdíjas telefonszám ugyanis nem az): egy idegen országban ragadt utast arra kényszeríteni, hogy adott esetben több ezer forintot fizessen ki a kiszolgáltatottsága mellé, bőven kimeríti a pofátlanság határát.
2: Ugyanezen utazás során, az odautat megelőzően (július 6, 18:50, BUD-LTN) a saját ülőhelyemet megváltoztattam, hogy egy olyan sorba tudjak ülni, ahol egyedül vagyok, hogy nyugodtan tudjak dolgozni. Ennek megfelelően kb 17 órakor vettem a 4. sorban egy helyet, amiért rögtön ki is fizettem 2850 ft-ot. A beszállókapunak csúfolt bódéban viszont kiderült, hogy a változtatás nem jutott el Önökhöz, így a helyem maradt a régi - a honlapjukon szereplő idevonatkozó tájékoztatás ellenére, amely szerint a változtatást a check-in pult bezárásáig (40 perccel az indulás előttig) megtehetem. Miután én pontosan eszerint jártam el, ismételten a számítógépes rendszerük hiányosságai miatt ért hátrány, így ezt nem vagyok hajlandó elfogadni, amit jeleztem is - pénzt nyilván egy fillért sem kaptam vissza.Úgy érzem, hogy miután hosszú évek óta utazom évente többször is a Wizzair-rel, jegyek sokaságát vettem Önöknél, igen sokat költöttem a fedélzeten is, ismerőseimnek, családtagjaimnak ajánlottam, akik szintén Önökkel utaztak, cserébe minősíthetetlen szolgáltatást kaptam, még minősíthetetlenebb hozzáállással fűszerezve. Mostanra már biztos vagyok benne, hogy az arrogáns, pitiáner hozzáállás, mely az ügyfél pénzét jóval az ügyfél elégedettsége elé helyezi, az Önök fő cégpolitikája. Bármennyire is furcsa lehet, de Önök nem egy rendszerváltás előtti SZOT üdülő üzemeltetői, akivel szemben a vendégeknek kuss volt a nevük, mert kiváltság volt odamenni és ha nem utaztak, ezrek jelentkeztek a helyükre, hanem egy versenyhelyzetben levő légitársaság, amely helyett az utasok tudnak pl. a Ryanair-rel vagy az Easyjet-tel utazni, hogy csak néhányat említsek.Továbbra is várom válaszukat
Egysimaegyfordított 2016.08.08. 15:02:58
The Crazy One 3om 2016.08.08. 15:05:37
Egysimaegyfordított 2016.08.08. 15:09:16
Szarazkoro 2016.08.08. 15:11:53
Egysimaegyfordított 2016.08.08. 15:13:12
FDToth 2016.08.08. 15:15:34
Tapasztalat, hogy az easyjet ezerszer jobb es rugalmasabb, mint a wizzair (sajnos nincs annyi bp- kulfold utjuk). Ryanairt hagyjuk, az mas kategoria... Es ott van meg a transavia, ok is baromi jok, de csak kb parizsba mennek innen..
Szarazkoro 2016.08.08. 15:20:05
Egysimaegyfordított 2016.08.08. 15:21:27
andand 2016.08.08. 15:24:15
Szarazkoro 2016.08.08. 15:25:43
lakit 2016.08.08. 15:31:13
enrico palazzo 2016.08.08. 15:37:27
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.08. 15:48:17
Tudom, hogy nem ez a lényeg, de ezen hangosan felnevettem.
Ez a poszt megint egy jó példa arra, hogy felnőtt emberek úgy utazgatnak külföldre, hogy nem tudnak külföldiül, aztán meg csodálkoznak, hogy ott senki nem beszél magyarul és ha helyzet van, akkor nehéz bármit is elintézni.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.08. 15:51:35
Black Bride 2016.08.08. 16:17:12
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.08. 16:46:04
és
"angliai utazásunkról utaztunk vissza "
azért utaztak odáig, hogy visszautazzanak, vagy vattafákk?
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.08. 16:56:28
Nem volt még elég panasz az érintett cégre? Mindig van egy okos, amelyik széllel szemben próbál pisálni, aztán jön panaszkodni, hogy átqrták. Sajnálom, nem tudok együtt érezni a pószterrel.
H3rold 2016.08.08. 17:38:11
Souky Sanjay 2016.08.08. 18:51:15
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2016.08.08. 18:57:10
"akiknek mindez életük első repülőútja volt (az odafele utat leszámítva nyilván)" - kit érdekel?
"így miután több, mint 2,5 órát vártunk a repülőtéren a 80 perc késéssel induló gépre"- kit érdekel?
"közölték az angolul amúgy egy hangot sem beszélő" - kit érdekel?
ki a faszt érdekel ez, bazmeg? az elsőnél benézett valamit LTN, de elutaztatok, nem? a másiknál meg van egy kisebb hiba, na, bumm, utazhattál a sleppel - kit érdekel?
Figyel Castro 2016.08.08. 19:36:17
Figyel Castro 2016.08.08. 19:41:50
bendeguz75 2016.08.08. 19:48:46
En Brusszelbol fogok veluk repulni nemsokara. 2 euro +8 euro admin fee. Ennyiert tudom mit fognaK szolgaltatni.
Amugy egyszer mar repultem Wizz-el, akkor Liverpoolba. Meg kell mondjam, a legkedvesebb staff volt eddigi repuleseim soran, peig nem evente egyszer repulok.
gabors 2016.08.08. 20:07:29
vagyis nem kell meg egy szarrago air-nek sem lenni hogy renccer hulyeseget csinaljon ....
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.08. 21:14:33
The Crazy One 3om 2016.08.09. 06:06:56
Hell-Ász 2016.08.09. 08:21:22
Manyecska. 2016.08.09. 08:45:08
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.09. 09:58:13
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.09. 09:59:53
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.09. 10:01:23
Hát nem tudom. Azt hallottam, az első osztályon előzékenyebb a kiszolgálás.
Manyecska. 2016.08.09. 10:19:10
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2016.08.09. 11:14:21
Hell-Ász 2016.08.09. 14:18:03
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.09. 15:26:28
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.08.09. 17:55:47
Lenyelik a meg nem jelenők pénzét, majd eladják a megvett helyet újra. Szép.
Mérgező Hulladék 2016.08.10. 08:14:25
Barbara Wagner 2017.07.24. 00:23:32