Sok emagos sztorit láttunk már, de a következő különösen jól szemlélteti, hogy mi a probléma abban, ha romániai székhelyű a cég, amitől vásárolunk.
Szia Hilda!
Az Emag-os garanciális javítással küszködők sorába beállva kérnék segítséget tőletek, esetleg a hivatalos szervektől, hogy hogyan tovább?
(Most már) két évvel ezelőtt hosszas válogatási szempontok alapján (fogyasztás, zajszint, a kamrában is tartható legyen, stb…) választottam ki a DBK386WD+ kombinált hűtőszerkényt, amit meg is vásároltam (sajnos) az EMAG-tól, mert ebben az időpontban ezt a készüléket csak náluk találtam meg.
A gép augusztus 29.-én reggelre elromlott, a motor beindult, majd kattanás után leállt, nem hűtött, és ekkorra minden leolvadt, és megromlott benne. Azonnal jeleztem az EMAG felé a hibát (a 2 éves garanciaidőn belül vagyunk), aki a szervizt kiküldte szeptember 02.-án, többszöri telefonálásom után. Kompresszormotor hibát állapítottak meg, a készüléket nem vitték el (ez fontos lesz a későbbiekben), mert a javítás nagy összegű, és ezt az EMAGnak jóvá kell hagynia, ha nem javíttat, akkor cseréli a készüléket.
Egészen 09.20.-ig szinte naponta telefonáltam, hogy most mi történik, senki nem keresett sem az EMAGtól, sem a szerviztől ezen idő alatt. Mindegyik ügyfélszolgálatos azt látta a gépben, hogy a szervizben pihen a gép, és nem kapnak onnan visszajelzést, amíg ugyanezen a napon végre egy kollégájuk rögzítette a rendszerben, hogy a gép nálunk van, a szerviz javításra el sem vitte, és mi nem a szerviz, hanem az EMAG válaszát várjuk.
09.23.-án már teljesen kiborulva telefonáltam, és írtam is az ügyfélszolgálatra, hogy a javítást ezek után nem kérem, és a cserét sem akkor, ha azt az EMAG akarja végrehajtani, egy hónapja hűtőszekrény nélkül vagyunk a legnagyobb melegben, és nem tudunk másikat venni, mert ebben benne áll a pénzünk, cserekészülék nincs. Az írásos panaszra az EMAG késő éjjel reagált, hogy sikerült a szervizzel egyezteti, az alkatrész 09. 23.-án, tehát aznap érkezik. Nem érkezett.
Ekkor már felvettem a BEKO magyarországi képviseletével is kapcsolatot, hogy segítsenek, legalább az alkatrész megszerzésében, a válasz: sajnos nem tudnak, a gépet az EMAG nem Magyarországon vásárolta. Az ezutáni e-mail- jeimre, és telefonhívásaimra az EMAG-tól a válasz: legyek türelemmel. Mindeközben az Emag egyszer sem vette a fáradságot, hogy engem bármiről tájékoztasson, a szervizhez az elérhetőségeket nem kaptam meg, mert nem én vagyok velük partneri viszonyban.
09.26.-án hívott a szerviz, hogy sikerült "valahonnan keríteni egy ilyen motort", pénteken (09.30.-án), jönnek a hűtőért, és egy nap alatt vissza is hozzák. Nem jöttek.
09.30. péntek helyett 10.03.án hétfőn vitte el a készüléket, szerdára ígérték, pénteken, 10.07.-én érkezett meg a készülék. Ez idő alatt sem tájékoztatott senki, hogy az ígéretekkel ellentétben késni fognak, és miért. A szerviz az elszállításkor szóban közölte, hogy eredeti, gyári alkatrész érkezett, ez kerül a készülékbe, a hazaszállításkor pedig azt, hogy Indesit motort raktak a hűtőszekrénybe, nem indokolva, hogy ez miért történt így.
A készüléket szombaton tettük a helyére (állnia kellett a fektetve szállítás miatt), amikor észrevettük, hogy az új kompresszorról a párologtató tálca hiányzik, lemaradt. A szervizzel egyeztetve hétfőn, aznapra ígérte a megtalált hiányzó alkatrész kihozását, és felszerelését, természetesen nem voltak, és nem jelentkeztek sem aznap, sem másnap, így a leolvadó víz a készülék hátulján szabadon távozott, és csak reméljük, hogy nem károsította azt. A készüléknek olyan hangja van, hogy a harmadik helyiségben is halljuk, amikor bekapcsol, és küszköve, erőlködve működik bekapcsoláskor, bár megfelelően hűt.
Gyakorlatilag van egy Beko hűtőnk, ami tulajdonképpen Indesit, hiszen a fő alkatrésze arra lett cserélve, és az eredeti tulajdonságait (zajszint, fogyasztás, energiatakarékosság, klímaosztály), amiért a választás erre a készülékre esett, talán már nem is hozza. Erről írásos tájékoztatást kértem, nem kaptam. A szerviz arról tájékoztatott, hogy erre a kompresszormotorra a garancia egy év, amelyet az Emag továbbít részünkre, ezt sem kaptuk meg. Az Emag viszont azt mondja, a szerviz ad garanciajegyet (akivel én nem állok szerződéses viszonyban). Az eredeti garancia a napokban lejárt.
Összességében a javítás 40 napot vett igénybe. Ezek után elmondható, hogy türelmes, kitartó ember vagyok, de ez a javítás idő, és a készülék jelenlegi állapota, valamint az egész garanciális ügyintézés folyamata számomra nem kielégítő, és nem megfelelő. Igazából már csak azt szeretném, hogy az egymásra mutogatás helyett az Emag, és a szerviz döntse el, ki adja ki a garancialapot, és a termék tulajdonságait igazoló adatlapot a továbblépéshez. Illetve a jövőre nézve mennyi időt vagyok köteles várni a javításra akkor, ha a garancialapon 15 napon belül szerepel, a honlapon pedig az, hogy ezen időtartamon belül törekedni kell a javításra? Kb. hetente írom ezzel a tartalommal (kérem a garanciajegyet, a motor adatlapját, mert ellenkező esetben a hatóságokhoz fordulok) az EMAG-nak a román és a magyar e-mail címekre is, az automata válaszon kívül semmi reakció.
Kis adalék: az Emag honlapján felkínálásra kerül a problémák rendezésére az EU-s Online vitarendező platform, erre rálépve kiderül, Romániában nem szolgáltatnak.
Merre tovább?
Minden építő jellegű hozzászólást köszönök:
Zsuzsa
UPDATE január 23.
Nem oldódott meg az ügy azóta sem. Az EMAG hallgat, nem válaszol már az üzeneteimre, az ügyfélszolgálat releváns választ nem ad, a szerviz számomra elérhetetlen. Mivel úgy érzem, elmentem a falig már, sőt, kicsit azon is túl, nem látom, hogyan tovább. Azért is írtam önöknek, hátha valakinek van még ötlete, merre induljak, vagy mit tudok még megtenni.
Zsuzsa
Kedves Olvasó!
A leveled alapján úgy tűnik, hogy a vállalkozás több ponton hibázott az igényérvényesítés során.
Először is, amikor a fogyasztó jelzi, hogy a vásárolt készülékkel kapcsolatban hibát észlelt, a vállalkozásnak kötelessége jegyzőkönyvet felvenni. A jegyzőkönyvnek többek között tartalmaznia kell a hiba leírását, illetve a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
Másodszor a vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Előfordulhat olyan körülmény, amely miatt (pl. külföldről rendelt alkatrész) a javítás több időt vesz igénybe, de az nem fogadható el, hogy több mint egy hónap teljen el javítás vagy csere nélkül.
Harmadszor a jótállásnak pont az a lényege, hogy ha ez idő alatt meghibásodik a készülék, akkor a vállalkozás a hiba előtti állapotot állítsa vissza a javítással, cserével. Tehát, ha a készülék a hiba és motor cserélése előtt nem volt olyan zajos, mint most, akkor a vállalkozás nem tett maradéktalanul eleget a jótállásból fakadó kötelezettségének.
Tehát a jogszabályi háttér értelmében a következő lépéseket teheted:
- A több mint egy hónapos javítási idő és a jegyzőkönyv felvételének az elmulasztása miatt bejelentést tehetsz a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.
- Az Emag-tól kérheted, hogy a jótállási kötelezettségüket maradéktalanul teljesítsék, és javítsák meg vagy cseréljék ki úgy a gépet, hogy az vásárláskori állapotban legyen. Mivel a hűtőgépet az Emag-tól vásároltad, vele állsz jogviszonyban, ezért neki kell kiállítania és átadnia a jótállási jegyet.
- Ha nem sikerül a problémát megoldani a vállalkozással, az Európai Fogyasztói Központhoz fordulhatsz, amely a határon átnyúló vásárlással összefüggő jogvitáknál tud segítséget nyújtani a jogérvényesítéséhez.
Felhasznált jogszabályok:
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
UPDATE jan.30.
Az alábbi levelet kaptuk az eMagtól:
CID.. 2017.01.25. 11:30:05
sarostehen 2017.01.25. 11:34:10
Ilyenkor érdemes kicsit olcsóbb, vagy kicsit drágább terméket választani de Magyar cégtől megvenni.
Most mehetsz romániába panaszkodni... sok sikert.
enrico palazzo 2017.01.25. 11:40:09
Terézágyú 2017.01.25. 11:42:26
Nem arról volt szó, hogy csak jótállás van, meg szavatossági idő, vagy mi...????
Rejtélyes 2017.01.25. 12:00:06
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:01:51
Mi a fasz az a Fogyasztóvédelmi Hatóság?
Terézágyú 2017.01.25. 12:06:01
és akkor mi a jótállás?
borso 2017.01.25. 12:06:58
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:10:33
Javaslom, hogy keress egy megbizható szervizt, és javíttassad meg a hűtőt saját költségeden! Ha a javítási költség összemérhető egy új készülék árával, akkor inkább vegyél egy újat! Olyan magyarországi cégtől vedd, aki nem a garanciális problémáiról híres. Olyan készüléket válasszál, amit több cég is forgalmaz, ismert, kapható hozzá pótalkatrész. A gyártó neve ne kezdődjön C betűvel, és ne végződjön andy-re. Legjobb, ha nem olasz és nem török.
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.25. 12:10:51
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:12:16
Terézágyú 2017.01.25. 12:20:49
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:26:46
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.25. 12:30:17
www.facebook.com/EMAG-v%C3%A9lem%C3%A9ny-f%C3%B3rum-%C3%A1tver%C3%A9sf%C3%A9lrevezet%C3%A9spanasz-626857244081695/
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:36:48
Víz a földre csöpög,
Vérszagra gyűl az éji vad:
Te tetted ezt, EMAG!
Terézágyú 2017.01.25. 12:37:59
frady endre?
Tehetséges ugandai buzi 2017.01.25. 12:39:25
Az emberek nem tanulnak.
A vótmámérő meg egyenesen kiakadt.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:39:27
Léptet fakó lován:
Hadd látom, úgymond, mennyér aggyák,
A hüttőt az EMAG-nál.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:40:48
Rongyosgárda 2017.01.25. 12:41:48
Nekem használt hűtőm van, ki akarták dobni nemrég és mivel már ketten vagyunk igy a pici Zanussi-Lehel atomcsapásbíró hűtőmet lecseréltem erre a nagyra. Asse tudom milyen márka, de megy, nem röföghörög, de nincs rajta garancia meg jótállás se. Tudom sikeres ember nem lehetek :(
Releválni nem tudok, emagról sose vásároltam ezért garanciás ügyet sem intéztem ottan soha.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:44:41
Válaszol nekem e-mail-t?
Ti szervizek!... ti velsz ebek!
Ne műköggyön a hüttőm?
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.25. 12:48:19
Ő az baja minek vásál' románba'
írta essz tamás verse...
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:49:43
Ikea, Mediamarkt, Euronics, Teszkó, Osan...
Olyat vegyél, amit sokan árulnak, sokan vesznek.
Használtba inkább mosógépet javaslok, de ezekszerint a hűtö is lehet jó.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:51:50
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal;
Orcáikon, mint félelem,
Sápadt el a harag.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:54:03
Szem-szájnak kellemes,
Azt látok én: de nincs itt
Egy kurva Beko kompresszor?
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:55:37
Lehellet megszegik. -
Ajtó megõl fehér galamb,
Idióta GVTI emelkedik.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:57:39
Hilda rettenetest:
Törlöm, ki ellenszegûl,
Minden Homár kommentest!
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 12:58:46
Lángsírba kommentes:
De egy se birta mondani
Hogy: éljen Hilda. -
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 13:00:42
Budapest utcáin ez?
Felköttetem a Tarlóst,
Ha bosszant bármi nesz!
Áll néma csend; légy szárnya bent,
Se künn, nem hallatik:
„Fejére szól, ki szót emel!
Hilda nem alhatik.”
Ha, ha! elõ síp, dob, zene!
Harsogjon harsona:
Fülembe zúgja átkait
Az offolók hada...
De túl zenén, túl síp-dobon,
Riadó kürtön át:
Ötszáz sírja vissza
A régi Homárt.
Cycmen 2017.01.25. 13:01:51
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 13:05:11
Halomba, mint kereszt,
Hogy sírva tallóz aki él:
Hilda, te tetted ezt!
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 13:08:21
Hiszek egy Istenben,
Hiszek egy hazában:
Hiszek egy isteni örök igazságban:
Hiszek a hüttő Magyarországra szállításásában!
Ámen.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 13:12:02
Megjavítja, mond az agg;
S szerszám csörög, haló hörög
Amint táskájára csap.
Cycmen 2017.01.25. 13:13:58
:Ötszáz sírja vissza
A régi Homárt.
A régi Homárra rengetegen néztek be a mostanára javarészt kitiltottak miatt, hogy röhögjenek a műsoron. A látogatók száma egyenesen arányos az oldal szórakoztatóértékével. Az oldal szórakoztatóértékét kisebb mértékben befolyásolja a poszt, illetve a releváns szakmai hozzászólások. Egy végtelenül pozitív változás a poszt utáni szakértői tanács amihez egy mezei kommentelő amúgy sem sokat tud hozzátenni ezért kezdődik a RAKENDROLLLLL!!!!!
Facelessbook · www.dont.think.so 2017.01.25. 13:21:59
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.25. 13:50:34
bit.do/votma
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.25. 13:52:26
Dikusz 2017.01.25. 13:56:01
herk 2017.01.25. 14:01:25
-Öcsi! Te vagy a szamár eleje?
-Nem.
-Te vagy a szamár hátulja?
-Nem!
-Akkor te vagy a szamár!
Mindenki nevet, kivéve Pistikét.
Másnap azért megint elmegy az EMAG-hoz. Ismét jön az EMAG, megint kiszúrja Pistikét:
-Öcsi! Te vagy a szamár eleje?
-Nem!
-Te vagy a szamár hátulja?
-Nem!
-Akkor te vagy a szamár!
Megint mindenki nevet. Pistike dühösen hazamegy és szól Feri bácsinak a frappáns válaszok nagymesterének, hogy segítsen neki visszavágni.
Pistike és Feri bácsi másnap elmennek az EMAG-hoz. Jön az EMAG a szamárral és megint Pistikét kérdi:
-Te vagy a szamár eleje?
-Nem!
-Te vagy a szamár hátulja?
-Nem!
-Akkor te vagy a szamár!
Mindenki nevet, mire Feri bácsi feláll és megszólal:
-Hé EMAG!
cmx85s 2017.01.25. 14:03:00
Manyecska. 2017.01.25. 14:03:03
s a vadász szóla..:
Subidubi, ...rókaprém!...
már a hüttőm is meleg, nem csak én!!
/OFF verse.../
cmx85s 2017.01.25. 14:05:00
Megnyugodtam, mindenki teszi a dolgát
Manyecska. 2017.01.25. 14:07:18
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.25. 14:09:30
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 14:12:47
Nolimpia, röhögős videó. Sírok.
Dikusz 2017.01.25. 14:13:19
Manyecska. 2017.01.25. 14:14:05
Manyecska. 2017.01.25. 14:19:15
Nem hiszünk a szerepjátékban de ezt már hiába magyaráznánk neki! :DD
Nekünk amúgy volt egy Bekónk még kaptuk mert vótmá' kettő sógornőméknek majd tíz évig bírta különösebb hiba nélkül. Bár, ha azt nézed MI tud benne elromlani :P...? a mosópor max.
Dikusz 2017.01.25. 14:19:57
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 14:24:32
A balfasz GVTI álszakértőkre gondolsz? Azok az esetek 90%-ban hülyeséget mondanak. Most is bedobtak egy nemlétező szervezetnevet, "Fogyasztóvédelmi Hatóság". Valszeg a megszűnt Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságra gondoltak.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 14:26:10
FDToth 2017.01.25. 14:31:00
Miert nem lobbizik vki/vkik normalis fogyastovedelemi hatosagert aki tehet es tesz is, nem tologatja az iratokat?
A posztiro meg szalljon ra az emagra, tapasztalatom szeritn mindig keszsegesek ha surgetik oket!
szelidorzo 2017.01.25. 14:35:57
Olyan cégtől nem vásárolok, ahol nincs személyes ügyfélkezelés, csak telefon és net, mert akkor nem tudom pofán rúgni, ha úgy alakul.
lula 2017.01.25. 14:37:53
Cycmen 2017.01.25. 14:38:50
vannak ilyen rohamaim, mikor homlokon csókol a múzsa.
Nem inkább fejbe rúgott egy pegazus. :D
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 14:40:25
Beerhead 2017.01.25. 14:43:25
Egy időben csak átfutottam a panaszokat, viszont minden hozzászólást végigolvastam. Azok voltak a szép idők. Aztán jött hilda...
Cycmen 2017.01.25. 14:58:03
Láttam ezer xszáz kommentes posztot is. Szilyék pár napig kitudja merre jártak, mert új poszt nem volt, mi meg elvoltunk mint a befőtt!
Manyecska. 2017.01.25. 15:07:01
Darth Revan 2017.01.25. 15:11:12
Juniusban rendeltem az amazonon egy olcso gaming egeret (ugyanolyen egeret hasznaltam elotte 2 evig).
A gorgoje el kezdett akadozni, igy jatekra teljesen alakalmatlanna valt. A chaten irtam az amazon ugyfelszolgalatnak, akik kozoltek, hogy sajnos nincs raktaron mar ilyen eger, ezert a vetalarat azonnal visszautaljak. Megkerdeztem, hova kuldjem a rossz egeret. A valasz tartsam meg vagy dobjam ki.
De evekkel ezelott egy dvd-vel jartam hasonloan, megvettem es csak hetekkel kesobb neztem meg: kiderult, hogy a lemez hibas. kuldtek egy ujat es nem kertek a hibas lemezt.
Egy alkalommal a szallitas kozben a dvd doboza serult meg (diszdobozos kiadas), 2 javaslatuk volt, 50%-os visszaterites vagy ha visszakuldom kuldenek egy masikat.
Az ebayen egyszer hasznalt, de felujitott fenykepezot vettem. sajnos csak egy honap mulva kezdtem el hasznalni (vizalatti fenykepezo, a nyaralashoz vettem) es kiderult, hogy ket gomb nem mukodik rajta. Az elado vallalta, hogy kijavitja, visszakuldtem, de a soha nem kaptam meg tole a javitott gepet. Panaszt tettem az ebayen es a paypalnal es es a paypal visszaadta a penzem.
The Good Boy 2017.01.25. 15:15:57
Inkább valami tanulságot is irok: "hosszas válogatási szempontok alapján (…) választottam ki a DBK386WD+ kombinált hűtőszerkényt (...) az EMAG-tól, mert ebben az időpontban ezt a készüléket csak náluk találtam meg."
Poszt toló!
ha valami már sehol sem kapható, csak romákoknál, az két dolog miatt van:
1./ olyan régi a termék, mint a románia történelme (na jó, az nem túl régi, de hűtő években számolva azért ez is jelentős), azaz már sehol máshol nem kapható,
2./ sz@r termék volt fénykorában, így a gyártó visszarendelte őket, a romákok meg "vas árban" megvették, poszt-toló (akinek farsangi jelkeze minden valószínűség szerint vadász), meg megvette.
Tényleg sajnálok mindenkit, aki fogyasztóként, vásárlóként megkárosítódik, de ez ügyben kivétel az emag, mall, edigital stb. ügyfelei, akik csak akkor éreznek késztetést a homár oldalán megjelenni, ha már baj van.
The Good Boy 2017.01.25. 15:17:51
sarostehen 2017.01.25. 15:18:01
Sztem az csak karácsonyi akció volt. Most is van amit ingyen hoznak.. de van amit nem.
KaTe 2017.01.25. 15:20:23
Én azt javasolom, hogy "hosszas válogatási szempontok alapján" ideje nézni egy új hűtőt és mielőtt megrendeli, győződjön meg arról, hogy nem román, szlovák stb. cégtől vásárol.
Persze ennél egyszerűbb, ha bemegy a legközelebbi Auchanba (X km távolságon belül ingyen házhoz is szállítják) és összehasonlítja a BEKOT mondjuk egy olcsóbb Zanussival. Még tapizásra is döbbenetes a különbség!
Sam Crow 2017.01.25. 15:59:56
Darth Revan 2017.01.25. 16:54:16
Nem akcio volt, ingyen kiszallitas jar 39 euro feletti vasarlaskor.
s24.postimg.org/b7r2h3ved/amazon_fre.png
fontos, hogy csak az amazon altal forgalmazott termekekre vonatkozik, a mas kereskedok eseten a kereskedotol fugg a szallitasi koltseg
Darth Revan 2017.01.25. 16:59:08
beko hutok az amazonon ingyenes magyarorszagi kiszallitassal.
Darth Revan 2017.01.25. 17:00:33
s28.postimg.org/8w2eyi1al/beko.png
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 17:20:30
Ennyire szar?
Dikusz 2017.01.25. 18:50:26
Dombon ülő juhászkutya legyek, ha nem hasonlót írtam volna, amit @Cycmen: írt.
Kicsit ugyan másképp, de a mondanivalója ugyanaz: biztos vagy benne, hogy a múzsa a homlokodon csókolt meg?:)
Cmg 2017.01.25. 19:12:32
Az Emag ilyen lassú, problémás cég. De még mindig tehetsz valamit. Add el a hűtőd, szabadulj meg tőle, ugyanis ahogy én látom, szeretni már sosem fogod. Vegyél egy másikat, ami nem Beko és hagyd magad mögött az egész problémát...
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 19:15:05
Nem szopott le, ha arra gondolsz. De mivel úrinő vagy, erre nem gondolhattál, csak nekem ilyen piszkos a fantáziám, ezért kivételesen most én kérek bocsánatot!
Dikusz 2017.01.25. 19:28:43
Nem arra gondoltam, elnézést.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.25. 19:41:21
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.25. 19:56:38
Dikusz 2017.01.25. 23:03:49
Nemrég belefutottam egy ilyenbe itt, az elnézéskéréssel. Tudom ki volt a harmadik fél, emlékszem az esetre. A blog olvasójaként a régi hozzászólók között, volt sértődés is, szintén a blogon, komoly szópárbaj alakult ki.
AntikJampó Sufnifeltörő 2017.01.26. 09:18:23
joska61 2017.01.26. 09:31:10
Nem magyar cégtől szürkeimportos cuccot vásárolni pár ezres rövidtávú előnyért nem jó ötlet.
megamen1 2017.01.26. 10:40:11
szsuzsanna 2017.01.26. 11:24:05
A Zanussi: -két héttel a garancia után megdöglött a kompressor...
-a műanyag zöldséges doboz eleje rövid idő alatt kitört, -jó, hogy a régi két leheles doboz betehető...
-a rácsos polcok szélei, hamar letöredeztek...
-a hűtőajtó felső gumija folyamatosan penészedik.
Még hosszan sorolhatnám, -legszívesebben kidobnám a francba...
Ja, -anyósomnak vettünk egy kisebb hűtőt, -valószínűleg "lomis", -több éve tökéletesen működik.
Kíváncsi leszek, hilda ezt is törli-e, mert, a régebbi Zanussit leszóló hozzászólásaimat törölte!
Chris Lamb 2017.01.27. 21:02:24