A posztba betettem szegény Homár-olvasónk levelét is, de valójában teljesen elég lett volna a fenti kép a webshopon még csodálatos és meggyőző Slimming belt fogyasztó öv helyett a korcs kis szürke gumiszorítót postázó XLO.hu oldalának linkjével.
Kedves Homár!
Őszintén megmondom, nem tudom hova forduljak, úgyhogy téged hívlak segítségül.
Édesanyám születésnapjára kinézett magának egy fogyasztó övet. Én meg gondoltam meglepem vele. Az XLO.hu oldalon találtuk meg fergeteges áron, 1490 Ft+ 990 futárköltség. Január 14-én le is adtam a rendelést,bankkártyával azonnal ki is fizettem. No,és itt jött a bonyodalom.... Jött egy e-mail hogy megérkezett a pénz,és ez után pedig nagy kuss. Se egy email, se semmi arról,hogy feldolgozták a rendelést, vagy valami.
Írtam emailt, semmi reakció. Telefonáltam. Az ügyfélszolgálat egy rakás kaka, napokig nem tudtam őket elérni, mire aztán végül január 23-án vagy 24-én (sajna a vezetékes telefon nem jelzi a dátumot :( ) el tudtam érni őket. Az ügyfélszolgálatos kollegina tájékoztatott, hogy másnap érkezik be a raktárba a termék, ami mihamarabb futárhoz kerül,így azon a héten megérkezik hozzám. Szupi. Közben jött egy válaszemail is tőlük,hogy nemsokára raktáron lesz a termék.
Aztán megint kuss. Nem jött a futár.
30-án hétfőn telefonáltam újra, hogy mi a helyzet. Ügyfélszolgálatos: hát, nemhogy raktárban nincs a termék, de még KÉSZLETEN SEM, és valószínű hónapokig nem is lesz. Nem kaptam emailt erről? BAAAAAH.. Nem. Sőt a másik csajszi azt mondta megkapom a terméket a múlt héten. Panaszt nem lehet telefonon tenni, gondoltam azért nem normális dolog,hogy egy webáruház ügyfélszolgálata hazudozik az ügyfélnek... Panaszt tegyek emailben. Jó. Közben azért megkérdeztem az ügyfélszolgálatost, hogy ha nincs készleten, akkor miért írja azt a honlap,hogy még mindig rendelhető,és raktárban van?.... Válasz: karbantartás van,a kollegák intézik.. (Hozzáteszem azóta a mai napig (február 3. még mindig rendelhető és raktáron lévőnek írja a honlap.)
Na de mi lesz a megrendelt termékkel? Felajánlottak egy helyettesítő terméket,amiről mindent el tudtak mondani,csak a méreteit nem,ami azért elég fontos tényező. Visszahívást ígért az ügyfélszolgálatos, utánanéz.. Aztán pár órával később kaptam egy emailt, hogy a termék amit megrendeltem nincs készleten, helyettesítő termék tekintetében küldjek válasz emailt.. Időben..... Visszahívás nem érkezett.
31-én telefonáltam, hogy na, megvannak a méretek? Mert Február 1-jén esedékes az ajándékozás.. A csajszi először bemondott valami blődséget, hogy 30*15 centi, majd amikor közöltem vele,hogy egy ÖVről beszélünk, amit embereknek találtak ki,akkor hívta a kollégáit segítségül és együtt keresték a megoldást. Megoldódott a probléma,szupi, kértem a cserét.
Most van Február 3-a. Megjött a várva várt termék. Kibontjuk a csomagot, újabb sokk: nem az van dobozban aminek kéne. Valami gagyi hamisítvány, se logo se semmi, még csak nem is hasonló mint a képen. (Csatoltam a képet) Plusz a vicces mellé,hogy mintha rosszul lenne kiszabva az anyagból az öv, ugyanis hosszában nem nyúlik, csak keresztbe, ennek meg az lenne a lényege,hogy hosszában legyen rugalmas,hogy kényelmes legyen viselni.....
Telefon elő,ugyanaz a csaj veszi fel. Most már erőteljesebb hangnemben kértem ki magamnak,hogy velem ne szórakozzanak, ez nem az a termék,blablabla. Elállhatok a vásárlástól persze, küldjem vissza és visszafizetik a termék árát. Aha, tehát 990 volt hogy idehozza a futár, én kifizetek 990-et hogy visszavigye, és elutalják nekem az 1490 Ftot ami a termék ára :) Vicc. Kértem a telefonhoz felettesét, azt mondta itt nincs ilyen. Csak emailben tehetek panaszt.
Nem lehet tenni ezekkel valamit? Nem az a 2500 Ft bánt amit elbuktam, hanem az egész folyamat, hogy mindennek nekem kell utána járni, 5000-szer telefonálgatni, hogy átvertek hamis információval kétszer is, utána átvertek a termékkel is. Ötlet esetleg?
Előre is köszi,
EsztiKépek: a termékről és a dobozáról
Illetve az először rendelt termék, hogy még mindig elérhető a mai napig a honlapon.
Az utolsó 100 komment: