Tékozló Homár

Drágán méri az OTP, ha mégsem kérjük a bejelentett nagy összegű kp-t

2017.05.26. 09:54 | Homár Hilda | 58 komment

shutterstock_65729047.jpg

The Good Boyék először készpézben akartak felvenni egy csomó pénzt a bankban, majd amikor meghallották, hogy mennyibe kerül ez a kis móka, inkább maradtak az utalásnál. Pechjükre, nem olvasták ezt a cikket, ami ugyan 2 éves, szóval az adatai valószínűleg nem okék, de szépen összefoglalja, hogy mi mindenre kell figyelni ilyen esetben.

Üdv Hilda!

Tanulságos esetet szeretnék leírni neked, igaz a megoldást nem tudom (vagyis de: váltsak bankot).

Bevallom OTP user vagyok a feleségemmel már vagy 20 éve. Igazából gondom velük nem volt, a havi 500 Ft-os számlavezetési díj sem zavar, nekem fontosabb, hogy szinte minden utcasarkon van automata, meg bankfiók, ha esetleg pénzt akarok kivenni, mint egy esetleges ingyenes számla, megyénként 1-2 automatával és a hozzá tartozó bankfiókkal.

Na ez a nézetem változott meg most kicsit:

Ezen a héten kellett volna egy nagyobb összeg, ezért a feleségem betért a lakhelyünkhöz közeli megyeszékhely bankfiókjába, hogy kivegyen a számlánkról 5 millió forintot. Ezután megbeszélték, hogy két nap múlva tudja felvenni a még szükséges 5 milliót, addigra lesz elérhető a bankfiókban. De mivel segítőkész volt az ügyintéző, így kiszámolta, hogy az összeg felvétele potom 42.000.- Ft.(!!!) pénzfelvételi költséggel jár.

Ezután otthon megbeszéltük a dolgokat és úgy döntöttünk, nem vesszük fel a pénzt, hanem inkább a szükséges összeget átutaljuk (a másik féllel is megbeszéltük, hogy inkább utalunk, nem kp-ban). Így is tettük, mi a dolgot ezzel letudtuk. Az OTP is, és köszöni szépen jól van! Ma megnéztem az egyenlegemet, és a telefonomat majdnem egy zöld bankfiók ablakába hajítottam egy féltéglára felerősítve (ős homár olvasók tudják miről beszélek).

"Kedves" OTP igazán tud élni, mivel az elmulasztott készpénzfelvétel költségeként csekély 12.500.- Ft-ot szedett le a számlánkról. Igaz hibásak voltunk, mert nem jeleztük nagyságuk felé, hogy mégse kérjük a pénzünket, de ezt az összeget azért erősnek érzem. Főleg úgy, hogy nem lopom, meg pályázatokon nyerem a pénzt. Tudom, olvasgatni kell az aszf-et meg mindent, az utalási díjakkal nem is foglalkozom, elfogadom, hogy nekik is kell élni valahogy, de egy nem teljesülő megbízásért ekkora összeg az elég súlyos szerintem. Büntessen meg pár ezerrel, mert nem mondtam le, de ez túlzás. Persze tudom, piac van, értem én ezt, majd megfelelő időben én is reagálni fogok erre (ha találok egy minden feltételnek, igényemnek megfelelő másik - kevésbé kapzsi - bankot).

Tisztelettel:

The Good Boy

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2017.05.26. 10:22:06

"Igaz hibásak voltunk, mert nem jeleztük nagyságuk felé, hogy mégse kérjük a pénzünket"

Jaaaaa..... bezonyám!

de ezt az összeget azért erősnek érzem. Főleg úgy, hogy nem lopom, meg pályázatokon nyerem a pénzt."

Miért, ha lopnád akkor nem lenne erős az összeg???

CID.. 2017.05.26. 10:41:54

Azért van pofájuk enmyit elkérni, ha fel akarom venni a saját pénzem....
No persze azt a kp-oda kell szállítani, aminek nyílván plusz költsége van. És hát egy soron kívüli értékszállítás 10ezer körül van :(

borso 2017.05.26. 10:57:34

Lakáseladás után én sem akartam a bankban hagyni a lovét, bejelentettem, felvettem, levontak 75.000.-Ft-ot, azt hittem rosszúl halok, de nem. Bassza meg az erste bank is ott ahol van. :-(

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 10:59:12

@borso: ilyen esetben miért nem készpénzben intézitek a fizetést? Meg miért jó ha milliók vannak a párnacihában?

Attila F 2017.05.26. 11:13:16

Ebben az esetben szerintem nincs igaza a posztlónak. Kértek egy szolgáltatást, aztán nem vették igénybe, miközben az OTP teljesített. Örüljenek, hogy nem az egészet vonták le. (Ha mozijegyet vettek volna, és nem mennek el végül, vajon mennyi pénzt kaptak volna vissza?)

Nem ide tartozik, de én sem értem, minek kell 5-10 millió Ft-os ügyleteket készpénzben intézni.

Uni1002 2017.05.26. 11:16:31

@Terézágyú: Erre mondták a parasztok, hogy könnyen gyütt, könnyen ment...

borso 2017.05.26. 11:22:03

@onlajnok: mert a lakást egy cég vette meg ami csak utalni tudott nem kp fizetett, viszont nekem meg kellett a lééé mert házfelújításban voltunk. Arról meg ugye ne beszéljünk, hogy az építőiparban, pláne magánfelújítóként mindenki kp kéri a zsét.......ja és persze 99%-ban számla nélkül......

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 11:29:56

@borso: Hát igen, ez egy ilyen dolog. Mondjuk a számla nélküliség nektek is jó, gondolom tudtak volna adni és akkor utalhatod is, de akkor neked többe kerül a mutatvány. De igen, ez mondjuk tényleg egy speciális eset, amikor kell...

Darth Revan 2017.05.26. 11:31:28

Ugyan húzós az összeg, de a banknak is meg kell élni valamiből, és a készpénz a banknak is pénzbe kerül, így joggal terhelte a számlát.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.26. 11:36:12

A szavazati jogot és a gyerekvállalást is vizsgához kötném. Ha nem tudja, hogyan működik a bank, BKV, szupermarket, stb., akkor csak magával baszik ki.

Terézágyú 2017.05.26. 11:55:43

@CID..:
"Azért van pofájuk enmyit elkérni, ha fel akarom venni a saját pénzem...."

Ne felejtsd el, hogy te magad sem kp-ben kaptad a pénzed, hanem csak átutalták...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.05.26. 11:59:08

Nem szoktam ész nélkül basztatni a posztert, de ez a pasi tényleg nem százas. A cipóboltban sem nézi meg az árcédulát, csak a kasszánál csodálkozik? Azzal a pénzzel plusz meló van, ki kell hozni, össze kell készíteni, majd ugyanez vissza. Még ahol ingyenes a kápé felvét, ott is van bünti, ha bejelented az igényedet, majd nem mondod le időben.

Drago Brutic1 2017.05.26. 12:01:50

Szerintem tartsd a dunyha alatt vagy kompótosüvegben a pénzt, az ingyér van.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.05.26. 12:03:09

@CID..: Az OTP a lószar és a veréb fordított esete. Kifejlesztették a szintetikus lószart, mert akkora igény van rá a verebek részéről. Láthatóan a poszter egyetlen szempontja a bankválasztásnál a havi számlavezetési díj volt, mással nem foglalkozott. Olyan ez, mint a reklámújságban az 5 Ft-os zsemle. A végén úgyis kifizeted azt is. Kétszer.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.05.26. 12:04:26

@Drago Brutic1: Ja, ja! Valamint "Nevet és címet a szerkesztőségbe kérünk!" (Betörők Lapja)

Nick-son 2017.05.26. 12:14:45

Röviden tömören vannak olcsó, meg ingyenes dolgok, viszont ha eltérsz a bejáratott rutintól akkor kasza.

Egyébként tényleg nem érdemes kp -ben szállítgatni, ha nem muszáj.

Dikusz 2017.05.26. 12:46:08

A többi bank nem ennyit von le ekkora összeg kifizetése után?

.Manyecska 2017.05.26. 12:56:09

@Dikusz: semennyit, utánaköpnek!:D

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 13:01:15

@Dikusz: hát ha nem is ennyi, de itt körül van. Biztos vannak erre összehasonlító oldalak. A fiókban készpénzt felvenni mindenhol költséges. Ha lehetett utalni (márpedig lehetett), nem is értem hogy jutott egyáltalán eszébe kp-ban intézni. Az utaláshoz a kisujjam kell csak mozdítani, nem milliókkal a zsebemben rohangálni, ami az álmoskönyvek szerint sem jelent sok jót.

The Good Boy 2017.05.26. 13:53:50

Üdv! itt a poszt-toló, személyesen! :D

Akkor néhány észrevétel a kommentekhez:

1./ mint írtam, értem, hogy költséggel jár egy ilyen "le nem mondott manőver", engem csak a nagysága lepett meg!
2./ nem én erőltettem a készpénzes bonyolítást, hanem a másik fél, aztán csak sikerült megbeszélni, hogy neki is jobb így, mint később ő is a bankba rakni vissza
3./ megnézte a feleségem, mennyibe kerül a cipő a cipőboltban (kp felvétel), sőt az 5 ft.-os zsemle árával is tisztában vagyunk (utalás díja), csak a nagy banki felvilágosítás nem tért ki rá, hogy mekkora költsége van, ha meghiúsul (oké, mi meg nem néztünk utána, de erről a banki ügyintéző is nagyvonalúan megfelejtkezett a mi számlánk terhére).
4./ amúgy nem csak a számlavezetés költségével vagyok tisztában, hanem a mindennapi rutinrészét képező dolgokkal is, amit rendszeresen végzek (normál összegű, pár százezres atm levételek, átutalások, netes fizetés, atm csekkbefizetés stb). ezen rutindolgok mellett ritka a nagy összegű pénzlevétel (érts több milliós). Bár ha itt tartunk, akkor mondhatnám, hogy egy egymillió feletti átutalásért sem kevés 3-4 ezret bevasalni, ott tényleg nincs kp mozgás, meg bankba cipelés, de tényleg nem akarok fillérbaszó szintre lemenni.

5./ a poszt-tolót természetesen szabad:)

Scipovicsné 2017.05.26. 13:58:42

Ki kellet volna vennem OTP-s számláról egy nagyobb összeget (18,5M).
270e-ért meg is kaptam volna.
Nyitottam egy másik bankban számlát, átutaltam oda az összes pénzt, ami az OTP-ben volt, és rögtön megszüntettem a számlát.
Az ügyintéző nem értette, mi a bajom...

FDToth 2017.05.26. 14:01:26

nem is tudtam h van ilyen szolgáltatás a bankoknak... mondjuk nem is értem mirét kell ilyet bejelneteni előre, több száz millió van a bankban úgy i s xd

Nebel 2017.05.26. 14:03:53

@Scipovicsné: rossz hírem van, az is sokba került neked. mikor a kocsim árát utaltam át a márkakereskedőnek az közel 50ezer forintomba került az otpnél.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 14:04:49

@The Good Boy: na akkor csak egy kérdés. Ha tudtad, hogy költséggel jár az, hogy nem mondod le az akciót, akkor miért nem mondtad le? Vagy miért nem nézted meg, hogy mennyibe kerül?

Akkor nem született volna meg a poszt és nem nézne itt mindenki hülyének....

Scipovicsné 2017.05.26. 14:05:33

@Nebel: Nem volt vészes, valami 5e körül megúsztam.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 14:07:30

Amúgy meg az OTP-nél is van olyan számlacsomag (Simple), ahol:

Eseti átutalás teljesülése – belföldi forint/ bankon belüli deviza: 0,3% maximum 6.000 Ft

Szóval még csak bankot se kell váltani, hogy alacsonyabbak legyenek a költségek.

McZozo 2017.05.26. 14:23:11

@Terézágyú: hat ha pl ugy hivnak hogy meszaros lorinc es minden pislogasod kb 100.000 forint akkor gondolom nem szamit az a 12.000

The Good Boy 2017.05.26. 14:23:46

@onlajnok: ha már megszólítottál: nem igazán érdekel, hogy te vagy valaki hülyének néz-e vagy sem: én csak fel akartam hívni a figyelmet arra, hogy szerintem irreális összegek vannak a bankszektorban. Értem én, hogy díjak, meg költségek vannak, csak az összeget gondolom túlzónak. Sőt sajnálni sem kell, szerencsére még így hó végén sem okoz ezen összeg elvesztése gondot, lesz mit enni, ne aggódj:D

Bár nem tartozik a sztorihoz, de ha már felvetetted: mivel nem a lakóhelyemen történt a pénzfelvétel kezdeményezése, ezért nem egy ötperces "odaugrok, visszamondom" történet lett volna, és erre a közbe eső napon egyszerűen nem volt időm, se módom...
Én értelmes gyerek vagyok, tanultam belőle, hidd el, nem fog ilyen még egyszer megtörténni. És ha már csak egy embernek is segítettem ezzel a levéllel, már nem hiába nyeltem be ezt az összeget!

The Good Boy 2017.05.26. 14:26:22

@onlajnok: ja, és ahogy fentebb írtam, a banki ügymeneteim során nem gyakori a nagy összegű pénzlevétel, ezért nem fogok egy külön erre szóló csomagra áttérni. De amúgy kösz, megjegyzem, ha gyakrabban kell hasonló banki manővereket végeznem, akkor áttérek rá (amúgy én is úgy emlékeztem alapvetően, hogy van egy 6-8 ezer ft-os összeghatár pénzfelvételnél, azért volt már az alap 42 ezres díj is mellbevágó)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 14:28:46

@The Good Boy: nem aggódom, örülök neki, hogy egy vállrándítással el tudod intézni 12ezer forint felesleges elvesztését. Nem a lakóhelyeden történt: telefonálni is lehet. De üsse kő én még akkor is visszaautóznék, ha csak személyesen lehet.

Ok, ha te ennyire könnyedén veszed, akkor minden rendben. Van akinek hasznos volt, ebben is biztos vagyok. Én ugyan továbbra is azt gondolom, hogy eléggé nemtörődöm vagy, de mivel ez nem zavar se téged se engem, akkor végül is mindenki nyugodtan fekhet le :).

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 14:31:42

@The Good Boy: ez a csomag nem kifejezetten erre van. Ettől függetlenül is érdemes megnézni, mert egy átlag felhasználónak, mint én is vagyok, vagy amilyennek te is tűnsz, szerintem a legalacsonyabb költséggel járó csomag. Nekem is ilyen van, úgyhogy tapasztalatból beszélek. Sokan szidják az OTP-t, de ez szerintem elég jó találmányuk, az egyéb előnyeik mellett (sok fiók, rengeteg automata, sok terminál) így már nem hülyeség őket választani.

The Good Boy 2017.05.26. 14:41:51

@onlajnok: azzal kezdtem a levelemet, hogy igazából korábban gondom nem volt velük, a jelenlegi számlacsomagom is a napi rutinnak megfelelőként került kiválasztásra. Köszi, majd most szétnézek.
nem vagyok nem törődöm, ne aggódj emiatt, elég rendesen megdolgozom minden fillérért, de ezzel már nem tudok mit tenni, siránkozni napokig nincs értelme. ettől függetlenül igyekszem nagyvonalúan átlépni felette, tanulok belőle, úgy fogom fel, mint az üzletmenetben egy be nem tervezett váratlan kiadás, majd máshol visszajön (most mondjam azt, hogy fél órája hozott a postás egy levelet, hogy egy üzleti szerződésben 30 ezres túlfizetésem van, utalnának vissza?). gyorsan jön, gyorsan megy. ma fordítva lett. ami gyorsan elment, az hamar (és nem várt módon) visszajön máshol. Pozitívan kell megélni ezeket a dolgokat. meg úgy általában az életet:D

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 14:43:26

@The Good Boy: hát jó, mondom én nyugodtan fogok aludni, nem az én pénzem folyt el :D.

Serivor 2017.05.26. 14:50:26

Én nyolc évvel ezelőtt jártam már egyszer a bankfiókomban, mikor hitelt akartam felvenni (sőt, kétszer, mert a kitöltött papírokat vissza kellett vinni, és egyúttal az egyik bankossal átsétáltunk a szemközti közjegyzőhöz).

Készpénzt (amennyi elég fagyira egy hónapig) havonta egyszer veszek ki annál az automatánál, ami egy parkoló mellett van a fagyizótól ötven méterre. (Pedig kétszer is vehetnék ki díjmentesen.)

Miért jó a sok automata meg a sok bankfiók?

Bluemotion 2017.05.26. 14:50:31

@onlajnok: Én szerintem már 10 évvel ezelőtt is kb. ennyi volt díja, de mindig van 1-2 évente olyan valaki, aki erre rácsodálkozik, és küld egy posztot a Homárra.

Bluemotion 2017.05.26. 14:51:40

@Bluemotion: Szerintem én sem fogom sehol sem elolvasni mostantól a szerződési feltételeket, aztán legalább nekem is lesz anyagom a Homárra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.26. 15:00:25

@The Good Boy: "a poszt-tolót természetesen szabad"

Tőlem már az engedély kibocsátása előtt megkaptad.

Azt kiveséztük, hogy te voltál a hülye, nem mondtad le időben a megrendelt szolgáltatást. De mivel itt a homáron jókat szoktál írni, ezért megbocsátjuk ezt a ballépésedet. :))

Azt nem mondom, hogy az Országos Takarékpénztár már évtizedek óta nem az egyedüli bank Magyarországon, mert tudod. Én az első adandó alkalommal megpattantam tőlük.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.26. 15:06:33

@McZozo: "meszaros lorinc es minden pislogasod kb 100.000 forint "

Kábé jól mondod. Ha 2 méterenként ledobnék a földre egy húszezrest, Pénztáros Lőrinc nem tudná olyan gyorsan felkapkodni, mint amilyen gyorsan gazdagodik. (Kb. 1,6 másodpercenként húszezer forint.) Tehát ha 8 másodpercenként pislog, akkor pont megvan neki a százezer.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.26. 17:15:12

1,44 másodpercenként 20000 Ft

100000000/50/5/8/3600*1.44=20000

kozkozkoz 2017.05.26. 17:22:35

A Kinizsi Banknál max. 12.200 Ft a pénzfelvétel, lakossági szàmlacsomag. Nyitsz egy szàmlát ès átutalod ide másik bankból.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.26. 18:03:45

@Serivor: van akinek ez is szempont és ebben az OTP vitán felül verhetetlen. Én egyszer voltam az idén benn, ne tudd meg hányan fizettek be, utaltak meg csináltak hasonló, netbankon amúgy ingyen elintézhető dolgokat. Van az a korosztály, akik már nem fognak netbankolni, na nekik szempont a sok fiók. A sok ATM most már nem játszik, mert bárhol vehetsz ki pénzt, de amíg nem így volt addig nagyon jól jött, hogy minden sarkon van OTP-s ATM. Az már csak az én dilim, hogy örülök ha OTP-s terminálnál fizetek, olyankor ugyanis azonnal megjön az értesítő SMS, nem saját bankos terminálnál ez órák/napok kérdése. Gyakorlatilag értelmét veszti az SMS kontroll nem OTP-s kártyáknál, ha csak órákkal később értesülsz egy terhelésről.

abrakradabra 2017.05.26. 18:31:44

Sose értettem a "minden sarkon OTP ATM meg bankfiók" előnyként felsorolását. Pártunk és kormányunk (áldott legyen az életük) hős harca eredményeként, az összes ATM-ből ugyanúgy ingyen veszel fel 2x egy hónapban. (mármint akkor is, ha olyan szarrágó banknál van az ember számlája, hogy pénzt kér a kártyahasználatért)
Az OTP meg híres arról, hogy a "számlavezető" fiókon kívül kb sehol máshol nem lehet semmit sem elintézni.

Bankotsu Mester 2017.05.26. 18:50:19

@Terézágyú: Szerintem Pénztáros Lőrire gondolt "a jó fiú", mert neki egy gyors kufirc alatt már megtermelték a cégei az 5 misit :D

Szerintem itt nincs igaza a poszternek. Bement a bankba, kért egy szolgáltatást, elkezdték intézni az ügyét (a bankban nem tűnt fel, hogy a 42k 42000 ft-t takar???) és ebbe nyílván az ő beleegyezése is kellett (ilyenkor kell valami hivatalos papírt kitölteni? az végképp perdöntő).
Aztán hazamegy, meggondolja magát, a bank meg intézi azt amit lebeszéltek az ügyintézővel, mert gondolom nem csörgött rájuk, hogy nem kell (bár ha elindult a szállítmány akkor szerintem már késő és ráverték volna a díjat akkor is).

Amúgy is nagyon gyanús ez az 5 milla kp :D

pengusz 2017.05.26. 21:07:52

Az élet nagy problémái. Bárcsak az lenne az elkövetkezendő 10 évben a legnagyobb problémám, hogy kiveszek 10 milliót a számlámról, és vonjon le tőlem 50 ezret a bank. Kívánok sok egészséget, szerencsét a poszt írójának, és hogy az elkövetkezendő években ez legyen a legnagyobb problémája.

pengusz 2017.05.26. 21:09:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Te dolgozol valamit, hogy ráérsz egész nap ilyeneket számolgatni? Vagy ez a munkád?

Dikusz 2017.05.26. 21:11:02

@stakeholder Manyecs: de én elugrok:))

Amúgy állami cégnél is előre be kell jelenteni, ha nagyobb összegű készpénzt kell kihozni/átutalni. Még visszaigazolást is kérnek.

VT Man 2017.05.26. 21:23:47

@The Good Boy:
"mivel nem a lakóhelyemen történt a pénzfelvétel kezdeményezése, ezért nem egy ötperces "odaugrok, visszamondom" történet lett volna, és erre a közbe eső napon egyszerűen nem volt időm, se módom..."

Tehát mindjárt kiderül, hogy többe lett volna szabadságot kivenni, odamenni, sorbanállni, visszamenni, mint 12 ezer Forint...

Akkor meg mi a gond?

Jogos, hogy figyelmeztetni akarsz másokat, a bank ügyintézője is szólhatott volna esetleg, hogy figyelj oda, mert ha nem veszed fel, akkor 12 ezer bukta.

De ismételten: ennek ennyi az ára, nem volt időd lemondani, vagy azt gondoltad, hátha a bank jófej lesz és nem számlázza ki (haha).

Válts bankot.

The Good Boy 2017.05.26. 23:15:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Köszi! Maxi respekt!
@Bankotsu Mester: Jaj ne! nem szeretném elképzelni méhrtszaros urat kufirc közben. így is fáj, amikor azt az "értelmes" ábrázatát meglátom.
@pengusz: ámen! úgy legyen!

ebella 2017.05.27. 04:00:30

Én egy hasonló eset miatt hagytam ott az OTP-t lassan tíz éve. A megtakarításom, csak a magánszámlámon, minimum olyan jó negyedmillió forint azóta összesen. Aki szívesen ad ennyi pénzt egy banknak ajándékba, az tegye azt! (Mert hogy van az, hogy vannak bankok, ahol nem kerül a csak az elhanyagolható töredékébe a pénzkezelés, mint az OTP-nél? És mégis prosperálnak, sőt az évi, számlatulajdonosra eső nyereség egy százalékát a számlatulajdonos mondja meg melyik közösségi, támogató szervezetnek adják ajándékba.) Aki szerint meg jobb, ha ez a pénz a saját zsebében marad, az váltson!

ebella 2017.05.27. 04:04:10

@pengusz: Ha nem is a legnagyobb, de azért ki szereti, ha lehúzzák, csak mert nem itta meg az egész pénzét? Te igen? Akkor válaszd az OTP-t! Szegények azok úgy is, nekik jobban kell az ötvenezer mint neked.

ebella 2017.05.27. 04:15:37

@Serivor: Ahogy mondod. Én például az utolsó két évben egyszer voltam a bankfiókban, mikor egy sérült ötezrest váltottam át sérülésmentesre. Ingyen. Pedig elméletileg azért is kérhettek volna némi pénzt. Mégsem tették. És mégis több mint ezer forint volt az én forgalmam után keletkező hasznuk, egy százaléka, amit én mondhattam meg melyik szervezetnek adjanak! Ha belegondol az ember, hogy szinte költségmentes számlavezetésnél, ennyi hasznot tud egy bank egy kuncsafton generálni évente, akkor mit szakíthat le egy rablóbank, mint az OTP? És még vannak, akik tömik őket pénzzel. Biztos túl soknak érzik a jövedelmüket az adózás után, elajándékoznak még belőle bankoknak is.

melaena 2017.05.28. 16:39:34

@Csokis:
Ha tenyleg nem szoltak,akkor jogos a dij.
Viszont velem is rendszerese elofordul,hogy a kapott informacio csak orakkal kesobb,jobban atgondolva bassza ki a biztositekot.
Szerencses az,akivel ilyen soha nem fordul elo,bar ketlem, hogy letezne.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.05.29. 08:23:16

@melaena: Nekem a posztból az jött le.
"Ezután otthon megbeszéltük a dolgokat és úgy döntöttünk, nem vesszük fel a pénzt, hanem inkább a szükséges összeget átutaljuk (a másik féllel is megbeszéltük, hogy inkább utalunk, nem kp-ban). Így is tettük, mi a dolgot ezzel letudtuk."

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.05.30. 20:45:31

@The Good Boy: Hivatkozva az 5./ pontodra élnék a felkínált lehetőséggel:
Végigolvastam mindent, csak a hsz-ekből derült ki számomra, hogy te inkább a nagyságrendre domborítanád a történetedet. Viszont nem bírok elmenni amellett, hogy te (az előéleteddel), aki tisztában van a szokásos ügymenetei költségviszonyaival, hogy a pékben nem voltál képes egy rendkívüli helyzet kellő felmérésére. Pont ilyenkor szokik az ember körültekintőbb üzemmódba kapcsolni.
És itt te (asszonyodat felelősségi körödbe vonom) kétszer (3x) voltál hanyag:
(- nem tudtad, hogy milyen összeghatárnál kell előre szólni)
- nem néztél utána, mennyibe kerül a kp-felvét (pénztárostól/automatából/átutalva máshol felvéve), csak a banki ember elmondására hagyatkoztál
- nem gondoltál arra, hogy kikértél egy szolgáltatást és nem mondtad le

Viszont te a történetet a mértékre domborítod, így azt kell mondjam, dehát az is benne van a kondíciós listában ám!
Na mindegy. A múltkoriban több anyag volt, lesz majd jobb posztod is. :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.05.30. 20:47:07

@abrakradabra: "Az OTP meg híres arról, hogy a "számlavezető" fiókon kívül kb sehol máshol nem lehet semmit sem elintézni."
Hát, ebből kiválóan látszik, hogy jó régen voltál a ződek közelében... Azért ezt a szintet már legalább 10 éve kigyógyulták.

The Good Boy 2017.05.30. 20:56:58

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: kösz az alapvetően pozitív és kulturált véleménynyilvánítást! Nagyon jól látod a szitut. Felelőtlen voltam, egyet értek, és igazából a nagyságrend zavar(t).
süti beállítások módosítása