Érthetetlen, bár a hazai viszonyokat ismerve egyáltalán nem meglepő, ami Gáborékkal történt a lánya Junior bankkártyájának lejártakor. Vajon, ha egyébként minden más kártyát automatikusan postáznak, ezt miért nem? Miért nem hajlandóak elmondani a gondviselőnek, hogy miért hívják a gyerekét telefonon? Nem beszélve arról, hogy mi a ráció abban, hogy amikor aztán a gyerekkel beszélnek, csak annyit mondanank, másnap keresik majd a szüleit?
sziasztok!
A következő történet remélem mindenkit eltántorít attól, hogy a legnagyobb lakossági bankunkon keresztül ismertesse meg gyermekét a pénzügyekkel.
A lányomnak OTP Junior számlát nyitottunk, erre utaltuk a zsebpénzét és megtanulta használni a bankkártyáját is már évekkel ezelőtt.
Idén nyáron a kártya lejárt, ezért az automata "elnyelte".
Hetekkel később személyesen bementem a helyi OTP fiókba, hogy megkérdezzem, mikor postázzák az újat. Elmondták, hogy a lejárt kártyákat összegyűjtik, és a beérkezéstől függően általában 2 hét után
pótolják. Az új kártyát a számlavezető fiókba szállítják, csak ott lehet átvenni.Ekkor megkértem az ügyintézőt, hogy legyen szíves ellenőrizni, elkészült-e már, mert bőven letelt a 2 hét. Közölte, hogy nincs itt a kártya, a rendszerben nem tudja megnézni a státuszát, jöjjek vissza pár nap múlva érdeklődni.
Ha elkészül,
- nem küldik ki levélben , mint más bankok,
- nem értesítenek levélben, hogy mehetünk érte,
- nem tudnak telefonon értesíteni,
- nem tudnak SMS-t sem küldeni,
- és nem tudnal emailt sem kipréselni magukból.Személyesen érdeklődjünk, ja, és mind a ketten fáradjunk be, ha át akarjuk venni. Ez azért is kedves kérés, mert az általános iskolás lányom nem ér rá banki nyitvatartási időben.
2 hét múlva csörög a telefon, az OTP callcenteréből a lányomat keresik. Közlik velem, hogy mivel időközben betöltötte a 14. életévét, "elsősorban őt tudják tájékoztatni a hívás céljáról". Miután kis vitánk támadt az "elsősorban" szó jelentéséről, és felhúztak azzal, hogy semmit nem tudhatok arról , miért keresik, kértem, hogy hívják 4 óra után. Ez meg is történt. A hívásban elmondták neki, hogy azzal szeretnének igazából beszélni, aki a fiókban bent járt intézkedni, azaz velem, és másnap keresni fogják az illetőt (tehát engem).
A következő hívásban másnap megint előadták nekem, hogy a lányomat keresik, nem tájékoztathatnak arról, miért hívják. Adjam meg a számát. Miután közöltem, hogy iskolában van és nem szeretném, ha közben egy bank hívogatná, azt válaszolták, hogy így a hívás tárgytalan.
Kértem a ügyintézőt, hogy legyen szíves a monitorról leolvasni az eddigi hívások történetét, mert egy lépéssel sem kerültünk közelebb a kártyacseréhez, és kezd kiábrándító lenni a tevékenységük. Erre az volt a válasz, hogy ő a rendszerben semmilyen korábbi megkeresést nem lát.
Holnap megyünk a számlát megszüntetni az OTP-hez. Ezután az udvarunkon rituális tűzgyújtás keretében szabadulunk meg az összes OTP fejléccel elátott papírunktól.
üdv
Gábor
Az utolsó 100 komment: