Olvasónk belefutott abba a helyzetbe, amikor egy kereskedő más áron kínál valamit, mint amennyiért adni szeretné. A vásárló fizet és vár, az Extreme Digital szerint viszont elírás történt, ezért nem tehetnek semmit.
2019.07.05-én rendeltem egy Asus Lyra mini 3 darabos mesh routert online. Nagyon megörültem Neki, mivel pont erre a termékre volt szükségem, hogy a lakásunkban megoldjam a jó wifi lefedettséget, továbbá egész kedvező áron volt kapható a termék. Mivel ennek a terméknek van 1 és 2 darabos kiszerelése is, ezért a rendelés után fel is hívtam a figyelmüket e-mailben, hogy nekem mindenképpen a rendelt 3 darabos kiszerelésre van szükségem. Az e-mailemre válasz nem érkezett, ugyanakkor a terméket a futárszolgálat 2019.07.09 kedden kiszállította. Feltételeztem, mivel nem jelezték, hogy nem a rendelt terméket kapom, akkor nem lehet probléma. Sajnos a csomag átvétele és kibontása után szembesültem, hogy nem a rendelt terméket kaptam meg, hanem az 1 darabos változatot.
A rendelés visszaigazolásán, a számlán sőt még a garancialevélen is a rendelt 3 darabos szerepel, ugyanakkor fizikailag az 1 darabos változat volt a csomagban. Világosan látszott, hogy a bolt hibásan teljesített, mivel nem a megrendelt és kiszámlázott terméket szállították ki, ugyanakkor jóhiszeműen arra gondoltam, hogy biztosan csak véletlen, amit nyilván javítani fognak.
Ezután még aznap, 2019.07.09 16:55 perckor felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy jelezzem a problémát, és kértem, hogy cseréljék ki a terméket. Az ügyintéző első körben nagyon segítőkész volt, biztosított róla, hogy utánanéznek és jelentkeznek a megoldási javaslattal, mivel így este már nem tud azonnal utána járni.
Erre másnap, 2019.07.10-én kaptam egy e-mailt, hogy a kollégájukkal folytatott beszélgetés alapján szeretnének felajánlani 20% kedvezményt a termék vételárából. Erre az e-mailre egyből válaszoltam is, hogy köszönöm, de Nekem a rendelt termékre van szükségem, azt szállítsák ki. Erre nem érkezett válasz, így délután 15:53-kor felhívtam Őket, hogy szóban is megerősítsem, a felajánlott megoldás számomra nem jó, mivel ez a termék nem alkalmas arra, amire szeretném használni és kértem a termék cseréjét az általam rendelt termékre. Azt is jeleztem, hogy gyorsan meg kellene oldani a problémát, mivel szombaton jön a szerelő beszerelni a rendelt terméket. Az ügyintéző most sem tudott segíteni, arra hivatkozva, hogy már nem tud senkit elérni és a cserét Neki jóvá kell hagyatnia, későbbi visszajelzést ígért.
Nem sokkal később kaptam egy e-mailt, miszerint a cserét nem hagyták jóvá, mivel elütés történt a weboldalon, így továbbra is csak a 20% árengedményt tudják biztosítani. Erre az e-mailre is tüstént visszaírtam, hogy nem tudom elfogadni a megoldási javaslatukat, kértem a rendelt és kifizetett 3 darabos változatot szállítsák ki.
Ezután sem aznap, sem másnap nem kaptam visszajelzést, ezért 2019.07.11 16:51-kor felhívtam Őket, hogy érdeklődjek, mi a helyzet a témában. Az ügyintéző elmondta, hogy nem kapott engedélyt a termékcserére a termék menedzsertől, mivel hibásan szerepelt az adat a weben és egyébként sincs az általam rendelt 3 darabos változat készleten. Kért egy kis türelmet, tartsam a vonalat, ismét megpróbálja elérni az illetékest. Miután egyeztetett az illetékessel, azzal tért vissza, hogy nem engedélyezték a cserét. Ekkor felhívtam a figyelmét, hogy míg tartottam a vonalat, megnéztem a weboldalukon, és az általam rendelt paraméterekkel rendelkező 3 darabos termék van készleten. Rávilágítottam, hogy néhány perccel ezelőtt hazudott Nekem, amikor azt állította, hogy nincs készlet belőle. Erre elismerte, hogy igen van készlet, de az 91.990 Ft-ba kerül. Elmondtam, hogy az engem nem kell érdekeljen, nem is érdekel, szeretném megkapni a rendelt és kifizetett terméket, és amennyiben hibázott a termékfelelős, akkor viselje annak a következményét. Nem a vásárlónak kell ellenőriznie, hogy jók-e az adatok az oldalukon. Kértem, hogy egyeztessen ismét az illetékesekkel, mivel nem tudom elfogadni ezt az álláspontot, illetve azt is jeleztem, hogy amennyiben nem kapom meg a rendelt terméket, abban az esetben fogyasztóvédelmi bejelentést fogok tenni, amire kb. annyi lekezelő választ kaptam, hogy rendben, Ők együttműködnek a hatóságokkal. Azzal váltunk el, hogy fut még egy kört és jelentkezik a fejleményekkel. Ismételten emlékeztettem Őket, hogy szombaton jön a szerelő és ma már csütörtök van, így gyors megoldásra van szükségem.
Sajnos ezután sem levélben sem telefonon nem kerestek, így pénteken, 2019.07.12 14:07-kor felhívtam Őket, hogy most végre pontot tegyünk az ügy végére. Az ügyintéző gyorsan utánanézett a rendszerben, majd tájékoztatott, hogy nem fogják kicserélni a terméket az általam rendelt 3 darabos termékre. Vagy fogadjam el a 20% kedvezményt, vagy akár el is állhatok a vásárlástól. Jeleztem, hogy ez számomra nem elfogadható, kértem, hogy kapcsoljon vezetőt, mivel ezt a megoldást nem tudom elfogadni. Ezt az ügyintéző megtagadta, mondván nem tud Nekem senkit kapcsolni. Kértem, hogy akkor kapcsolja a kereskedelmi igazgatót vagy ügyvezető igazgatót, amit megtagadott, mondván erre nincs engedélye. Jeleztem, hogy jogom van vezetővel beszélni. Ezután kértem, hogy akkor hívjon vissza egy vezető, aki felé tudom továbbítani panaszomat. Ezt is megtagadta az ügyintéző. Ezután jeleztem, hogy fogyasztóvédelmi bejelentést fogok tenni. A válasz az volt, hogy akkor tegyek. Kértem, hogy erősítse meg a rögzített vonalon, hogy nem az általam rendelt terméket szállították ki és hogy eszük ágában sincs azt kicserélni a rendelt és kifizetett termékre. Megerősítette. Majd kértem, hogy erősítse meg, hogy kértem vezető kapcsolását vagy visszahívást, amit megtagadott részemre. Ezt is megerősítette. Ezután bontottam a hívást.
Mondanom sem kell, hogy mélyen felháborított ez az ügymenet. Nem elég, hogy hibásan teljesítenek, amikor kezd számukra kellemetlen lenni a szituáció nem kommunikálnak az ügyféllel. Ha nem keresem Őket többször is telefonon, ahol hívásonként több mint 10 percet csak zenét hallgattam, míg ügyintézőt kapcsoltak, nem is kerestek volna. Hazudnak és megtévesztik az ügyfelet. Megtagadják a vezető kapcsolását és ami még felháborítóbb, még a kilátásba helyezett hatósági intézkedésre is nagy ívben tesznek. Álláspontom szerint ez egy jogállamban elképzelhetetlen.
Mivel láttam, hogy belátható időn belül nem fognak számomra is elfogadható megoldást javasolni arra a problémára, amit Ők okoztak, annak ellenére, hogy messzemenőkig nem értettem egyet a helyzettel, vasárnap elálltam a vásárlástól a Budaörsi üzletükben. Már nem akarok ettől a cégtől semmit, csak a pénzemet kapjam vissza, úgy voltam vele.
Ezután hétfőn bejelentettem a Fogyasztóvédelem felé is ezt a "Vásárlóbarát és jogkövető kereskedelmi magatartást". Remélem esetemből tanulva legközelebb mások is meggondolják, hogy akarjanak-e egy ilyen céggel üzletet kötni.
Szakértőnk szerint az Edigital köteles lett volna a teljesítésre, ám olvasónk mégis a legjobb megoldást választotta.
Kedves Olvasó!
Interneten történő vásárlás esetében a webshopban található hirdetések nem tekinthetőek a vállalkozás részéről a termék eladására vonatkozó ajánlattételnek, ezek ajánlattételre történő felhívásnak minősíthetőek.
A termék megvételére a fogyasztó tesz ajánlatot a megrendelés leadásával, az adásvételi szerződés pedig a megrendelés elfogadásával jön létre. A megrendelés elfogadása nem egyenlő a megrendelésnek a vállalkozáshoz történő beérkezéséről szóló automatikus visszaigazoló e-maillel. A megrendelés elfogadásáról a cég külön értesítést küld, általában a termék futárszolgálat részére történő átadásáról szóló tájékoztatással egyidejűleg.
A megrendeléssel és annak elfogadásával a felek között adásvételi szerződés jön létre, amelynek pontos tartalmát az említett e-mail üzenetek és a cég általános szerződési feltételei határozzák meg. A megkötött szerződés alapján a fogyasztó követelheti a termék leszállítását, a vállalkozás pedig annak az ellenértékét.
A megküldött dokumentumok alapján a megrendelés jelen esetben valóban a három darabos router csomagra vonatkozott, az ennek megfelelő vételár kifizetése is megtörtént, így valamennyi termék átadására vonatkozó igény érvényesítése jogszerűnek tűnt volna. A vállalkozásnak lehetősége lett volna a webshop tartalmában fellelhető esetleges tévedést kijavítani azzal, hogy a leadott megrendelést nem igazolja vissza és a megrendelést törli. A megrendelés visszaigazolását követően azonban már érvényesen létrejött az adásvételi szerződés, így annak teljesítésére lett volna köteles.
A vállalkozásnak azonban a szerződés megkötését követően annak megtámadására lett volna lehetősége, ha a termék vételára és annak értéke között feltűnő az értékaránytalanság.
Mindezek alapján úgy gondoljuk, hogy a kialakult helyzetre a legjobb megoldást választottad, amikor a jogszabályban meghatározott indokolás nélküli elállási jogodat gyakoroltad, hiszen ezzel elejét vetted egy esetleges elhúzódó és további költségekkel járó jogi procedúrának.
Felhasznált jogszabályok:
Lalikám 2019.07.22. 11:05:00
Lalikám 2019.07.22. 11:05:01
ptspts 2019.07.22. 11:12:39
Snagal 2019.07.22. 11:26:48
ugyanis most a 3db-os, ahogyan a posztoló is írta 91990. Viszont az 1db akciósan 25000, a 2db-os, szintén akciósan 40000. (Tehát most az ED 40+25 ezerért 3db-ot tudott volna biztosítani)
Azt mondjuk nem értem, hogy a 3db-os rendelést a poszter kívánsága szerint leszámlázta az ED de 1db-osat küld ki majd azt mondják, hogy kap rá 20%ot? Ha a számlán is 1db szerepelne még csak-csak de így teljesen nyilvánvaló az ED balfaszoskodása még is bohóckodtak itt a 20% kompenzációval ahelyett, hogy benyelték volna és örültek vona, hogy így derült ki a hiba és nem valami építési alvállalkozó rendelt letőlük 20db-ot ezen az áron.
"az esetben fogyasztóvédelmi bejelentést fogok tenni, amire kb. annyi lekezelő választ kaptam, hogy rendben, Ők együttműködnek a hatóságokkal."
a poszternek mondjuk itt már minden probléma volt... miért, erre mit kellett volna mondaniuk? "lécci neee"? Ők nem értenek egyet a te álláspontoddal, te meg az övékkel - te a fogy. védhez fordulsz akkor, hogy döntések el ők, az ED még azt mondta oké. Ebben nem látom a problémát.
"Jeleztem, hogy jogom van vezetővel beszélni."
szerintem erre sinics jogszabály... megfelelő elérhetőségeken lehet jelezni a problémát azt meg a vállalkozás eldönti, hogy ki a felelős vezető aki döntést hozhat és nem a vásárló mondja meg . szép is lenne ha nyűgöm van a Windows-szal és követelném, hogy nekem ne a supportot kapcsolják mert én a Bill Géccel akarok beszélni.
De gondolom a fenti balfaszoskodás után a poszternek is tele volt a hócipője és nem igazán foglalkozott már azzal mi racionális és mi nem csak azzal, hogy az ED kapja be (és nem tudom hibáztatni)
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.07.22. 11:43:54
Bombaló 2019.07.22. 11:45:39
WiZZu 2019.07.22. 12:08:39
ozur 2019.07.22. 12:13:54
szmoker (Homo Trollicus) 2019.07.22. 12:22:32
A kasszánál kérdeztem, ezt így? Mondták, hogy igen, ha ez volt ráírva akkor így.
MediaMarktban is vettem 2500 forintos fotópapírt 250-ért. Így.
ilab 2019.07.22. 12:35:04
Ha mondjuk a három darabos eredeti ár 80%-a volt az ár (ami mondjuk megfelel az említett "továbbá egész kedvező áron volt kapható a termék" megjegyzésnek), akkor megállja a helyét a poszt.
Ellenben - és valamiért úgy sejtem ehhez áll közel az igazi verzió - ha pl. az egy darabos verzió akciós árán volt hirdetve a három darabos, akkor annak ellenére hogy létrejött a szerződés, miután az ügyfélszolgálat (remélhetőleg korrekt módon és udvariasan) elnézést kért az elbénázott rendelésért, tájékoztatta a posztert hogy mi a helyzet, hogy nem fogják tudni ezen az áron odaadni, de felajánlanak az egy darabos árából még 20% kedvezményt, akkor a poszternek szerintem nem vernie kellett volna az asztalt, hanem elfogadni az ajánlatot, vagy különösebb problémázás nélkül elállni a vásárlástól.
Merthogy ha valóban irreális értékaránytalanság volt akkor szerintem nem tisztességes és egyáltalán nem elegáns a poszter hozzáállása, arról nem beszélve, hogy jog szerint is az ED-nek lenne igaza (igaz, feltehetőleg hosszúra nyúló eljárás után).
ilab 2019.07.22. 12:36:48
Terézágyú 2019.07.22. 12:45:26
Coyote82 2019.07.22. 12:57:18
GiaMarie 2019.07.22. 13:00:32
Keen25 2019.07.22. 13:50:22
Amugy az edigital szarjon sunt.
ilab 2019.07.22. 14:21:50
Simán el tudom képzelni, hogy tényleg csak akkor derült ki a problem, amikor a poszter reklamált (például mittomén ugyanaz a termékkód került a három daraboshoz a rendszerben, ezért ugyanaz lett az ára és a rendelés feldolgozásnál is ugyanazt vették elő mert a termékkódot nézik, nem a nevét - ez csak egy vízió, lehet hogy tök máshogy működnek).
De igazából mindegy is, a lényeg, hogy ha nyilvánvalóan azért lenne irreálisan olcsó valami mert hibázott az eladó fél és ezt nem szeretné benyelni, akkor nem menőség hisztizni és homár posztokat írogatni.
body_andras 2019.07.22. 14:26:11
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.07.22. 15:05:44
hát abban, ami történt. Inkább engedett az ügyfél, szóval ED nem bukott az üzleten.
@GiaMarie: te kurvára fordítva vagy bekötve.
Itt nem egy ember hibázott, hanem lendületből kettő, de inkább három és a negyedik az volt, aki a hatályos törvényekre is szarva nem javítja a hibás teljesítést, hanem baszakodik az ügyféllel.
Első, aki belistázta a három darabost annyiért.
Második, aki a három darabos rendelés ellenére berakta az egy darabost szállításra.
És neked van pofád kisemberezni? A munkád során törekedned kell a pontos munkavégzésre. Minden nem állami munkahelyen. Ha hibáztál, nem a termék árát fogod fizetni, hanem a jutalmad, prémiumod, mozgóbéred, akármid repül. Teljesen jogosan.
Kisember, persze.
@body_andras: te meg ennyire büszke vagy a hülyeségedre, hirdeted?
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.07.22. 15:08:27
body_andras 2019.07.22. 15:13:57
szóval nézőpont kérdése, hülye vagyok-e, de akár így van, akár nem, nem ezt hirdetem, hanem azt, Ők mennyire szeretik a pénzt, hisz az apróért is lehajolnak. még nem hallottak arról, hogy a korrektség ára (néhány ilyen piszlicsáré költség elengedése) többszörösen megtérül.
GiaMarie 2019.07.22. 15:15:08
Im just here for the comments 2019.07.22. 16:16:04
Ugyanakkor ezt a szarrágó posztert... Gyanítom, nem véletlenül nem tudjuk, mennyiért sikerült megvennie az egyébként közel 100 ezres terméket. Pontosan tudta, hogy elírták az árat, különben nem írt volna már aznap este levelet róla, hogy neki feltétlenül a 3 darabosat hozzák ki, még véletlenül sem azt, amelyiket az ár alapján kapnia kellene.
Call centeresként anno mindig röhögtünk az ilyen agresszív nyomikon, akik betelfonáltak és vezetőt kértek – mintha a vezető bármit megoldana.
2019.07.22. 17:05:27
Volt olyan poszt is, ahol lapostv-t vett volna a posztoló 20 Ft-ért, mert hibásan volt a webshopban, de itt nem ez történt, itt ki is számlázták.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.07.22. 18:25:21
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.07.22. 18:28:01
ROTFL Manó 2019.07.22. 21:12:57
Ez ugyan nem a posthoz tartozik, de végre megbaszhatnánk Birkabaszó Maxvalt a seggénél fogva:
index.hu/kulfold/2019/07/22/nyilvanos_az_osszes_bolgar_felnott_fizetese/
Neve, címe ott van!
a fekete krindusz 2019.07.22. 21:36:12
" egyrészt a vásárlók nem tűrik el az efféle viselkedést" Hápersze! Poszter is írja a végén, amit ilyenkor írni szokás. Aztán holnapután újra vásárol, ha ott talál valamit a legolcsóbban.
Amikor a Wizznél dolgoztam a supporton, a nem releváns panaszlevelek túlnyomó többsége Magyarországról érkezett, a 70 százaléka arról írt, hogy soha többet Wizz és az ismerőse, rokonai, barátai is bojkottálni fogják a ceget. Nos, az 80 százaléka a DC lejárata elott újra foglal. Kb. 30 százaléknál még le sem volt zárva a hibajegy, de már ki volt fizetve az ujabb repülőjegy.
Fogyvéd? Túl van gondolva az egész. Úgy kepzelik el ezt az intézményt, mint aki karddal beáll mögéd, mert a szociális allam megvéd. egynagylófaszt.
egyszer mi is elbasztuk az árazást, két oran keresztül az euró forint árfolyam 1,0 volt. Robotgép 110 forint, futópad 500 forint, ugyanaz újracsomagolva 470 ezer. Több, mint 3000 megrendelés érkezett, a legjobb volt a 30 biliárd asztal, 10 fekete porszívó, 10 fehér, 8 futópad, 9 kávéfőző. Összesen 22400, 990 forint szállítási költség. Mit tesz ilyenkor a kereskedő? Azonnal hívtuk a fogyasztóvédelmet, akkor még volt. Elmondták mit kell tenni, nem szabad visszaigazolni a megrendeléseket. Nincs törölve semmi, visszaigazolásra vár. Mennyi idő? Előreláthatólag 53-56 év.
Mi van, ha mégis megköttetett a szerződés? Nincs semmi pánik, hibás teljesítés esetén, ha a javítás/kicserélés aránytalan többletköltséget eredményez, úgy az eladó mondja fel a szerződést a hibás teljesítést nem vitatva.
mindenleben2kanal 2019.07.22. 22:25:01
2019.07.22. 22:29:04
"Ez annak az esetnek a párja, mikor leszakadt egy gomb a blúzról 5 hónappal a vásárlás után, és a kedves vásárlónak nem felel meg sem a kedvezmény, sem a kijavítás, hanem szeretne ragaszkodni a pénz visszafizetéséhez vagy új termékhez. "
Nem, ez nem annak az esetnek a párja, hanem annak, hogy rendelsz egy laptopot, és téglát küldenek ki, viszont ezután a webshop elismeri a hibát, de mégsem hajlandó kiküldeni a laptopot.
spulni 2019.07.23. 08:23:20
Megdobbent 2019.07.23. 08:29:15
Megdobbent 2019.07.23. 08:31:05
Kenderice 2019.07.23. 08:48:55
Ez nem a szarrágas kategória.
Nem volt olyan hihetetlenül alacsony az ár.
Feketepénteken bizonyos cuccokat (a reklámok szerint) akár 70 százalékos kedvezménnyel is meg lehet venni.
Ha én egy húszezres cuccot hatezer ért látok kiírva én is higgyen azt, hogy az elírás és ha én úgy gondolom, hogy megveszem akkor szarrágó vagyok?
A jogszabályok azokat a tévedéseket védik, amikor 1 forintért vagy irreálisan alacsony árért van meghirdetve valami.
Egy kilencvenezres cuccot megvenni harmincért nem fér bele a téves beárazásba, hiszen a nagy akciókban, mint pl. a black friday, simán előfordulhat.
A szarrágás az, amikor egy milliós kamera 1000 forintért van kiírva (teljesen egyértelmű a hibás beárazás) és a vevő ragaszkodik ahhoz, hogy azon az áron megvegye.
De ebben az esetben szó sem lehet szarrágásról vagy rosszindulatú nyerészkedésről...
2019.07.23. 09:22:46
Meg nem csak az, hogy most mennyi az ár. Hanem az is, hogy ha kiderül, nem stimmel az ár ami a webshopban volt, akkor nem igazolják vissza, hanem jeleznek, hogy bocsánat, tévedés volt. Miután visszaigazolta ember, már a termékkel számolhatott a posztoló, erre kiküldtek neki egy 1-es csomagot, tehát nem azt, vagy csak kevesebb terméket, miközben még ki is számlázták azt, amit ténylegesen rendelt. Ez szimplán hibás teljesítés és szerződés szegés. Már ezzel sok kellemetlenséget okoztak a posztolönak, de hogy ezek után nem voltak hajlandóak kiküldeni azt a terméket, amiről még számlát is küldtek, a pofátlanság teteje, arra játszottak rá, hogy a posztoló megunja, és eláll a vásárlástól, sajnos ez is történt...
Xezs7 2019.07.23. 09:56:33
Xezs7 2019.07.23. 09:59:21
Snagal 2019.07.23. 10:21:58
"Nem volt olyan hihetetlenül alacsony az ár."
miért, mennyi volt? honnan derült ki?
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.07.23. 10:25:32
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.07.23. 10:26:48
juhaszvik 2019.07.23. 10:35:08
Megérdemelte a posztoló, hogy így járjanak el vele? Véleményes. Ha a vásárló hibázik, és nincs törvényes módja a javításra, akkor a cég jó eséllyel be fog inteni (tisztelet a kivételnek), akkor fordítva miért ne lehetne? Ráadásul ahelyett, hogy elmondták volna elsőre az igazat, inkább hazudtak.
Vagy volt már olyan, hogy egy cég azzal keresett meg valakit, hogy "elnézést, de egy hiba folytán jóval drágábban adtuk el önnek ezt a terméket, és szeretnénk visszafizetni egy bizonyos összeget"?
Terézágyú 2019.07.23. 11:02:08
"Vagy volt már olyan, hogy egy cég azzal keresett meg valakit, hogy "elnézést, de egy hiba folytán jóval drágábban adtuk el önnek ezt a terméket, és szeretnénk visszafizetni egy bizonyos összeget"?"
Hát, itt a homáron a tisztelt kommentelők leszögezték, hogy ha a pénztárban kevesebbet kapnak vissza, akkor a rohattannyát a pénztárosnak, a cégnek, a mindennek, azonnal adják a pénzt - de ha véletlenül többet kapnak vissza (többet utal át egy cég), akkor elcseszteék, az a pénz már az enyém, már el is költöttem, a rohattannyát a cégnek, hogy visszaköveteli.
Xezs7 2019.07.23. 11:13:04
juhaszvik 2019.07.23. 11:14:44
Kenderice 2019.07.23. 11:25:31
Itt többen azt írták, hogy kb. harmadáron volt meghirdetve.
Szerintem a minden héten "szédületes" akciókat hirdető fősordatú webáruházak esetében nem meglepő egy 60-70%-os kedvezmény.
Volt már ilyen.
A posztoló teljesen jogosan gondolhatta azt, hogy épp egy ilyen akcióba szaladt bele.
Úgyhogy semmiféleképpen nem lehetett sem fillérb.szó, sem nyerészkedő.
Teljesen jóhiszemű volt.
Én is belefutottam már milliós műszaki cikkbe, ami egy ezresét volt kiírva de eszembe sem jutott, hogy megrendeljem és reklamáljak mert teljesen egyértelmű volt a hiba.
Egyértelműen hibásan feltüntetett ár, a jogszabályok szerint nem is köteles odaadni ennyiért.
De egy 60-70% körüli kedvezmény teljesen életszerű lehet...
chrisred 2019.07.23. 12:12:20
Vagy direkt csinálták, hogy forgalmat generáljanak maguknak, amit viszont tilt a jogszabály.
Visceroid 2019.07.23. 12:44:28
GiaMarie 2019.07.23. 13:00:35
VT Man 2019.07.23. 13:18:40
"Szóval meglátja irreálisan alacsony áron a 3 db-osat, ami ténylegesen az 1 db-os árszintjén van, majd bepróbálkozik. Ügyes."
Az nem baj, hogy beprobalkozik.
Beprobalkozott, nem jott be.
De utana nekiall telesirni az internetet, hogy neki JOGAI VANNAK.
VT Man 2019.07.23. 13:25:19
"Jó lenne tudni, hogy mennyi volt az annyi."
Igy van, es ez mar nem derul ki.
Ami van;
edigital.hu/search2?product%5Bsearch%5D=asus+lyra+mini
- 1 db-os 30 990 Ft helyett akciosan 24 990 Ft
- 2 db-os 50 990 Ft helyett akciosan 39 900 Ft
- 3 db-os 91 990 Ft (nincs akcios ar)
Gondolom a 3 db-osnal csesztek el az arat, es most kijavitottak. Igaz, a mostani ara dragabb, mint egy 1 + 2 db-os, mek az akcios ar elott is.
Ha tippelni kellene, akkor lehet, hogy az 1 db-os akcios arat irtak be veletlenul, azaz 24 990 Ft-ot??? Onnan gondolom, hogy ha a 2 db-os akcios arert vette volna, akkor hiszti lett volna, hogy miert 1 db-ot kap csak.
A posztolo ezt eszrevette, es lecsapott (volna) a tutira.
chrisred 2019.07.23. 13:38:10
igazi hős 2019.07.23. 13:46:23
igazi hős 2019.07.23. 13:53:11
chrisred 2019.07.23. 13:53:33
GiaMarie 2019.07.23. 13:56:08
chrisred 2019.07.23. 13:56:42
GiaMarie 2019.07.23. 14:00:23
chrisred 2019.07.23. 14:01:14
De élhet az elállási jogával, függetlenül attól, mit ajánlott fel a kereskedő.
GiaMarie 2019.07.23. 14:20:01
chrisred 2019.07.23. 14:38:38
ozur 2019.07.23. 14:44:13
Xezs7 2019.07.23. 14:46:26
élhetetlen 2019.07.23. 15:37:50
élhetetlen 2019.07.23. 16:24:16
encir 2019.07.23. 16:42:15
élhetetlen 2019.07.23. 16:43:37
élhetetlen 2019.07.23. 16:53:24
Etniez 2019.07.23. 17:40:51
Xezs7 2019.07.23. 19:51:52
élhetetlen 2019.07.23. 20:29:01
Zuzer78 2019.07.23. 21:02:55
FDToth 2019.07.24. 05:38:04
Mit vitatkozzak veluk, ha egy webshop ilyen hozzaalasal bir, miert vasaroljak naluk? Visszamondtam a rendelest.
Tettem bejelentest a korm hivatalnal, csatolva minden irasos ‘bizonyitekot’. 30 nap mulva jott mail h meghosszabbitjak aznugyintzest 30 nappal. Biztos bonyolult az ugy.
Na az 59. napon jott a mail h lezartak az ugyet, es koszonik a bejelentesemet, ennyi, semmit nem csinaltak 60 napig, csak 2 sablon jott.
Ugy meg jo h nincs felnivaloja egyik kereskedelmi egysegnek sem...
kopi1976 2019.07.24. 07:40:45
.::GAS::. 2019.07.24. 12:00:00
Nagyon sokat szoptam velük én is.
Nem egyszer előfordult, hogy használt és/vagy hiányos volt a termék amit vettem tőlük... Hát még ha hibás is (visszavitt szart adnak el újnak)
Ez egy sztenderd gyakorlat náluk.
Akármelyik üzletbe mész be, veszel 5 terméket, abból 2 garantál valamelyik ezen problémával extrázott...
Egy doboz gyufa nem kellene onnan, szerencsére már nem is szorulok rájuk mert ahova költöztem és melózok, ezer más lehetőség adott plusz Aliexpress.
Zoltán Petőfi 2019.07.24. 16:27:56
KaTe 2019.07.24. 18:46:29
Teréz_Pitykéz 2019.07.26. 11:00:54
"Nem egyszer előfordult, hogy használt és/vagy hiányos volt a termék amit vettem tőlük... "
:D Mesélj még! :D
Kondom Keselyű 2019.07.31. 14:42:55
valoban szarrago a pali,de azt fontos tudnod, hogy a kiseNberen nem tudja ezt leverni az ED.
Csak azt lehet raterhelni a munkavallalora,ami szandekos hibabol,torvenytelensegbol fakad.
Ha mondjuk targonca verseny kozben boritasz fel egy raklapot,annak radverhetik az arat, ha csak siman rosszul veszed le,es elborul,akkor nem.
Egy sima elutes eseten ilyen szo nem lehet,nem terhelto a dolgozora. Max. ha bizonyithato, hogy direkt irta el,es egy ismerose ,stromanja rendelte meg nyomott aron.
Az sem kozvetlen terhelessel,hanem felejelentessel kezelheto.
John Stoner 2023.02.12. 14:18:42