Szakszervizes, ügyfélszolgálatos, eladó: mindenkinek megvan a saját véleménye Lilláék hűtőajtó-szigeteléséről. A cserélhető, ám mégsem cserélhető szigetelés eközben nem tudja, mit is csináljon. Az élet tele van bizonytalanságokkal.
A mi kis történetünk egy költözéssel és a hozzá ajándékba kapott hűtőről szól, aminek cserélni szerettük volna a szigetelését. Az eredeti szigetelés kicsit szakadt és nagyon penészes volt, szóval tisztítás helyett az Electrolux webshopjából választottunk cserealkatrészt, ahol a hűtő PNC kódja alapján ellenőrizni lehet, hogy a cserealkatrész kompatibilis-e. Ez alapján minden jónak tűnt, így meg is rendeltünk a két szigetelést (hűtő/mélyhűtő), ami 2 nap különbséggel két csomagban meg is érkezett, de sebaj.
Kaptunk a csere menetéhez egy helyes kis útmutatót, de amikor megpróbáltuk a lerajzoltaknak megfelelően kifordítani a régi szigetelést, az nem jött. Mivel nem akartuk még jobban kiszakítani, az Electrolux honlapján ajánlott szakszerviztől érdeklődtünk, hogy megcsinálják-e ők. A válaszuk az volt, hogy nem valószínű, hogy ki tudják cserélni, mert ha nem fordul ki, akkor a régi ragasztva van (és tényleg, valami habos ragasztóval van rögzítve), ami nem fog úgy lejönni (és tényleg), hogy az új mágnesest a helyére lehessen illeszteni, de 12.000 Ft-ért szívesen kijönnek és elmondják ugyanezt a helyszínen. És hozzátették, hogy nem mi vagyunk az elsők, akik megvették a cserélhetetlen szigetelést.
Ezek után felhívtuk az ügyfélszolgálatot, hogy ezt mondta a szakszerviz, mi a megoldás? A hölgy utánanézett, hogy így az egész ajtót kéne cserélni, de olyat már nem árulnak, szóval megszívtuk.
Maradt a vásárlástól való elállás, az ügyfélszolgálatos tájékoztatása 8-ra visszavittük a szigeteléseket, csak a hölgy az elfelejtette mondani, hogy nem a mintaboltban, hanem az irodaházon belül kell leadni az alkatrészeket. Ezt nem tudtuk, csak 9-kor derült ki, amikor a bolt kinyitott, itt az úr továbbküldött az irodaház recepciójára (ide egyébként 9 előtt csak beléptetőkártyával lehet volna bejutni...) A recepciós hölgy többször próbálta sikertelenül telefonon elérni az ügyfélszolgálatot, erre visszamentünk a boltba, hogy legyen szíves felhívni valakit, mert a portásnak nem megy. Mint kiderült, nem szokták felvenni a telefont, úgyhogy az úr felment. Eddigre már elég paprikás hangulatban voltam, aminek hangot is adtam, ami láthatóan zavarta a boltos embert, de legalább hamar intézkedett. Bár közben ő is próbált meggyőzni, hogy mi vagyunk a hülyék, hogy nem tudjuk kicserélni a szigetelést (szolid 15.000 Ft-ért ő ki is jött volna megcsinálni. Arra azért kíváncsi lettem volna, hogy akkor is elkérte volna ezt a pénzt, ha meglátja, hogy a régi ragasztva van...)
Végre lejött az ügyfélszolgálat egyik rejtőzködő tagja, bár hamar egyértelművé tette, hogy visszaveszi az alkatrészeket és visszautalják a vételárat, még azért megpróbál meggyőzni, hogy cserélhető - mondtuk, hogy az ő általuk ajánlott szakszerviz szerint nem az, erre közölte, hogy biztos rossz alkatrészt rendeltünk - mondtuk, hogy az PNC kód alapján rendeltük azt, amit.
Kérte még, hogy küldjük majd el a kódot, hogy ellenőrizhesse, hogy hol a hiba a rendszerben. Ez megtörtént, viszont válasz mailben még tovább erősködött, hogy jó az alkatrész és cserélhető, szóval nem valószínű, hogy lesz változás. Remélem, utalni azért fognak.
Eddig még nem sikerült eldönteni, hogy átverni akartak a cserélhetetlen cserealkatrésszel, vagy ennyire hanyagok, hogy meg se nézik mi cserélhető és mi nem...
Sajnos vennünk kell egy másik hűtőt, de ezek után biztos nem Electrolux lesz :)
Tehetséges ugandai buzi 2019.09.09. 10:10:10
CsakLajosAz 2019.09.09. 10:55:57
nyúúúlacska 2019.09.09. 10:57:01
2019.09.09. 10:58:35
Ha pedig kihívod a szervizt és azt mondja, ezt ő nem tudja megjavítani, akkor megy a dolgára és nem fizetsz semmit. Nem kell a semmiért fizetni, főleg nem bedőlni a kiszállási díj marhaságnak amikor nem szolgáltat érte semmit.
Terézágyú 2019.09.09. 11:25:05
Tikakukac 2019.09.09. 11:45:09
"Ha pedig kihívod a szervizt és azt mondja, ezt ő nem tudja megjavítani, akkor megy a dolgára és nem fizetsz semmit. Nem kell a semmiért fizetni, főleg nem bedőlni a kiszállási díj marhaságnak amikor nem szolgáltat érte semmit."
Na, ha már ekkora marhára okos vagy, akkor áruld el hol dolgozol szervizesként. Nagyon érdekelne ez a nem javítunk, de kiszállunk, akkor nem fizetünk dolog, mert én egészen máshogy ismerem.
A károkozós fillérkefélés akkor lenne igaz, ha a szerviz/gyártó/support értene hozzá. Elárulom, a poszt éppen arról szól, hogy nem értenek hozzá. Tudod, hogy miért nincs jobbos kézifék a verdán? Mert nem akartam fillérkefélni és szakszervizbe le lett adva az autó, ahol a balos/jobbos kézifékkötelet felcserélték. Így fater garázsában az aknában majd megcsinálom én. Tudod, fillérkefélős módszerrel. Mert nekem legalább megy a left-right szavak értelmezése. És a sort végtelenségig tudom sorolni.
killerkaller 2019.09.09. 12:21:15
KaTe 2019.09.09. 12:22:06
" Bár közben ő is próbált meggyőzni, hogy mi vagyunk a hülyék, hogy nem tudjuk kicserélni a szigetelést (szolid 15.000 Ft-ért ő ki is jött volna megcsinálni."
- Azt nem értem, hogy ha ennyire ragaszkodott az igazához, akkor miért nem foglaltátok írásba a dolgot? Kijön, megcsinálja. Ha sikerül, 15.000, ha nem, akkor ez van.
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2019.09.09. 12:24:38
2019.09.09. 12:26:54
Nem kell megjavítani semmit, csak be kell állítani az ügyfélhez, kijelenteni hogy nem javítható az XY cucc, majd felmarni az ötezer kiszállási díjat. Napi kétszer megcsinálod és negyedmilliót kerestél. De ügyi ötletet adtál! Mondjuk aki annyira balfarok, hogy a semmiért is fizet, az megérdemli a lehúzást.
De látom te igazi jútúb szerelő vagy, aki a szakembereknél mindent jobban tud, mert azok ugye csak lehúznak a több évi szakmai tapasztalatukkal és aki egy jútúb videót megnézett, vagy kikuglizott valamit a neten, az már mindent mindenről jobban tud!
Nagyon ügyes gyerek vagy, taps!
2019.09.09. 12:28:35
Lásd előbbi kommentem eleje. Ebből fogok élni: kiszállási díjat szedek. Ennyi madár mellett tökéletes módszer.
KaTe 2019.09.09. 12:39:20
2019.09.09. 12:42:45
CsakLajosAz 2019.09.09. 12:49:13
KaTe 2019.09.09. 12:53:00
Attila F 2019.09.09. 12:54:37
A kiszállási díjat illetően pedig más világban élsz.
Terézágyú 2019.09.09. 12:54:58
Használni akartál tovább egy gépet, hogy ne legyen belőle szemét, és nem sikerült...
Esetleg még mindig meg lehetne raparálni a szigetelést, esetleg hipós vízzel átmosni, visszaragasztani...
KaTe 2019.09.09. 12:59:17
Nick-son 2019.09.09. 13:00:05
Azt még hozzátenném, hogy a szerelők is olyanok, hogy hamar rámondják valamire, hogy nem lehet megcsinálni, ha épp nincs kedvük tökölni vele, jobban fizető munkájuk van, várja épp a barátnője, vagy kihűl a kávéja miközben veled beszél.
Megtörtént eset, hogy egy szakembertől ajánlatot kértem, kijelentette hogy a munkát lehetetlen megcsinálni. Miközben ezt az információt átadta ellopták a motorom amivel kimentem a helyszínre. Jó drága kör volt nekem. Egy hónappal később másvalaki megcsinálta a lehetetlent.
juhaszvik 2019.09.09. 13:01:59
Terézágyú 2019.09.09. 13:02:11
"Én is nagyon sajnálom hogy idiótának neveztelek. Szép napot!"
Én azt sajnálom, hogy nem neveztem annak.
Attila F 2019.09.09. 13:06:18
Az útmutatót meg a gyártó webshopja küldte ki, nyilván tisztában voltak vele, hogy nem a saját szakszervizük rendelget a webshopon keresztül. Semmi köze a Youtube-videókhoz, bár erre hivatkozva tényleg könnyebb ekézni a posztolót.
KaTe 2019.09.09. 13:09:34
Snagal 2019.09.09. 13:22:27
jesszus... ezt egy 5 éves írta?
két kérdésem van csupán: ami gyárliga fel volt ragasztva, azt nem lehet leszedni és újat ragasztani a helyére???
Ha nem lehetett megoldani a fentiekkel vagy nem akarták, de a cuccot a neten rendelték akkor simán indoklás nélküli elállás oszt jónapot, nem kell vergődni.
szóval nem értem miért vesződtek a "boltos emberrel" ha úgy döntöttek elaállnak a vásárlástól.
Tikakukac 2019.09.09. 13:23:37
Fincsi ebéd volt, így van idő idióta trollok agymenéseit szétcincálgatni.
"Nem kell megjavítani semmit, csak be kell állítani az ügyfélhez, kijelenteni hogy nem javítható az XY cucc, majd felmarni az ötezer kiszállási díjat. Napi kétszer megcsinálod és negyedmilliót kerestél. De ügyi ötletet adtál! Mondjuk aki annyira balfarok, hogy a semmiért is fizet, az megérdemli a lehúzást."
Nem nagyon láttál még ilyet, ami fura, mert szerintem elmúltál már 10 éves. Én nem javítható cuccot még nem láttam. Semmit sem. Minden javítható. A kérdés mindig az, hogy egy alaplapon egy sima biztosítékot kell-e cserélni vagy egy egész hűtőajtót, mert nem létezik külön cikkszám egy tömítésre.
De basszus, miért nem csinálod ezt a bizniszt? Elmondom, mert a buta troll nem gondolkodik tovább, mint ameddig lát: mert nem lesz ügyfeled. Ezt el tudod játszani egy rövid ideig, utána jönnek az értékelések meg terjed a hír a környéken és akkor majd elkezdesz messzebb menni. Míg végül annyira kevés "ügyfeled" lesz és olyan messzire kell menned, hogy nem jön ki nullára sem a buli. Akkor most már ezt is tudod.
"De látom te igazi jútúb szerelő vagy, aki a szakembereknél mindent jobban tud, mert azok ugye csak lehúznak a több évi szakmai tapasztalatukkal és aki egy jútúb videót megnézett, vagy kikuglizott valamit a neten, az már mindent mindenről jobban tud!"
Rossz hírem van. Én egy igazi szerelő vagyok, 10 év munkatapasztalattal és 3 szakmával. Még ennél is rosszabb hír, hogy nem videókból dolgozunk, hanem HMM-okból és esetleges PC-n futtatott javítási útmutatókból. A szakemberek többsége pedig itthon, főleg keleten valóban csak lehúz.
"Nagyon ügyes gyerek vagy, taps!"
Köszönöm! Most pedig te is áruld el, hogy mivel foglalkozol, hogy ennyire magabiztosan osztod az észt. Nem, a trollkodás nem szakma :)
Bálintka. 2019.09.09. 13:32:31
Tueno 2019.09.09. 14:01:34
Ha pár éves gépre azt mondja a szerviz hogy nem lehet javítani, az egy pocsék gép és pocsék márka. Ráadásul a komplett gép eldobható emiatt és a tulajnak kell sufnituningolni, hogy ne kelljen újat venni? Felháborító.
Viszont mindegyik gyárnak vannak ilyen gagyi modelljei, csak nem mindegy, mennyiért.
Csikkszereda 2019.09.09. 14:28:25
CsakLajosAz 2019.09.09. 14:40:55
Sajnos nincs. A ragasztottaz ne úgy értsd,hogy be van kenve ragaccsal, meg odanyomva. Hanem úgy, hogy az ajtó előlapja, és belső oldala közé van szorítva, és kinyomva habbal, gyárban, egy szorító formában. Emiatt esélytelen megbontani, nem lehet csak roncsolással. Visszacsinálni meg kb. Sehogy...
juhaszvik 2019.09.09. 15:01:36
Nick-son 2019.09.09. 15:03:52
Mosógépszerelővel is jártam úgy, hogy kijelentette a mosógép elektronikája hibás, javíthatatlan, 5000 Ft a kiszállás.
Egy hét múlva egy másik megcsinálta nem sokkal többért.
Tulajdonképpen arra fizettem ki 5000 Ft -ot, hogy hazudjon nekem.
Vannak ilyenek.
Terézágyú 2019.09.09. 15:15:11
"A szerelő viszont lehet, hogy szerzett volna neki komplett ajtót máshonnan, bontott forrásból amivel csak ő találkozik szerelőként,"
A régi szerelők esetében ez igaz... De a maiak... hát nem tudom... én több helyről hallottam már olyat, hogy a szerelő "nem ócskás", ő nem tárolgat bontott cuccokat... :(
@Nick-son:
Elhiszem, én is hallottam már ilyet. Hozzáállás kérdése az egész. Vannak "szerelő típusú" emberek, akiknek ez öröm és kihívás, hogy azért is megbütykölnek mindent - és vannak olyanok, akiknek egyszerűbb rávágni, hogy "nem javítható"...
Kek Szerik 2019.09.09. 15:20:49
"Nagyjából 125 jobban tejelő munkánk van a hétre, úgyhogy nem éri meg vesződnünk egy nyomorult ajtómágnes kicserélésével Humbákpusztán. De azért rizsázunk valamit amivel elvesszük a kedved, hogy te magad mondd vissza a melót. A tömítést epoxitoliánötvözettel ragasztották és lehetetlen leszedni, pótolni, visszacsinálni és újratenni."
Bemondásra csak akkor javíthatatlan valami, amikor a benyaköltség, a beszerzési ár és a munkadíj nem adja ki a megfelelő számokat.
Lilla helyében fognám a durvább szerszámokat és lefejteném szépen a régi tömítést, majd beragasztanám fagyálló szilikonnal a másikat.
zdanee 2019.09.09. 15:32:32
Tehetséges ugandai buzi 2019.09.09. 16:33:31
Shazy 2019.09.09. 16:56:06
Írtam a gyárigazgatónak (akkor még a legendás vezetőjük volt), aki néhány napon belül intézkedett, visszakaptam a mosógépet, megjavítva, javítási költség fizetése nélkül.
Akkor szerencsésen végződött, de sütőt már eszembe sem jutott tőlük venni, váltottunk Miele-re.
Shazy 2019.09.09. 16:59:52
Haljon éhen az összes hazudozó szervizessel együtt az ilyen mocsári trollcsapat.
vizsla_barat 2019.09.09. 17:36:31
www.youtube.com/watch?v=wgG6z3A5SVg
Shazy 2019.09.09. 20:37:45
Teljesen más termékről tettél be videót és okoskodsz a 2 másodperces kereséseddel, de a kiinduló posztot elolvasni meg nem volt két perced, de azért oltod a posztolót.
Szállj magadba.
vizsla_barat 2019.09.09. 20:41:01
datam 2019.09.09. 22:37:16
Segítek, jó? Adott a hűtőajtó. Ez 3 rétegből áll. A külső, a középső, ami gyakorlatilag a purhabhoz hasonló ragasztó-szigetelő anyag, a harmadik pedig a belső oldala az ajtónak. Namost, ez úgy néz ki, hogy a külső rész szélei vissza vannak hajtva, ha leteszed a földre kb. egy teknőt látsz. Ebbe a teknőbe belenyomják a purhabhoz hasonló szigetelő- és ragasztóanyagot. Ebbe a habos cuccba belenyomják a kédergumit, majd a kédergumi belső peremére ráteszik a hűtőajtó belsejét. Ezek után ráperemezik a külső héjat a kédergumi hornyába, ami odaszorítja a az ajtó belső oldalát is. Magyarul, a kédergumi ebben a réteges szerkezetben középen helyezkedik el. Ezt te onnan nem szeded ki komolyabb roncsolás nélkül. Amit te belinkeltél, az pont nem ilyen felépítésű, azon patentos a kédergumi, ami egyszerűen cseréhető. Így már érted, miért nem lehet a poszt-toló hűtőjében szigetelést machinálni? Egyszer nekifutottam ugyanennek, gyakorlatilag lehetetlen szétszedni anélkül, hogy szétbarmolnád a hűtő ajtajának mindkét oldalát.
vizsla_barat 2019.09.09. 23:47:28
2019.09.10. 01:27:31
Csak az árak.... azok nem eldobhatósak.
ebella 2019.09.10. 03:35:50
ebella 2019.09.10. 03:41:30
halaloszto 2019.09.10. 08:01:38
nagy cégeknél nem ritka eset. a cég egyik fele abban a tudatban él, hogy ha két terméknek azonos a cikkszáma, akkor az a két termék azonos is. és ez 99,9% igaz.
de néha van egy módosítás, és ha új cikkszám lenne, az sok adminisztrációval, meg esetleg engedélyeztetéssel járna, ezért elsumákolják. a cég másik fele meg szív.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.09.10. 08:03:04
2019.09.10. 08:18:29
Dehogynem Ma egy átlagos hűtő a havi nettó átlagbér negyedébe kerül, azok a sokat dicsőített régi hűtők több havi bérbe kerültek anno.
igazi hős 2019.09.10. 08:50:04
Terézágyú 2019.09.10. 09:11:52
Megérted, hogy a a szerelő 50/70e forintot fizettetett volna veled olyasmiért, amit ti 10 forintért megcsináltatok??
"Ha nem ismered tökéletesen a gépet, akkor nem éri meg."
Ezek szerint a szerelő ("szerelő") nem ismeri tökéletesen ezt a gépet, te viszont igen...???
//VV\ 2019.09.10. 09:38:48
Nick-son 2019.09.10. 09:43:12
Club Sandwich 2019.09.10. 11:23:46
Ha a szakinak nem jon be a paneljavitas, mehet megint (ingyen), veheti a panelt stb. Arrol nem beszelve, ha a marka pl. eloirja mit hogyan kell javitani, es pl. a sufnituningra elveszik a markakepviseleti minositest... nem minden olyan egyszeru am mint amilyennek kivulrol latszik.
Terézágyú 2019.09.10. 11:29:57
"Ertelmezd amit irt. Megerti, hogy annak, akinek ebbol kell megelnie"
Értelmeztem. Ő megérti, én nem.
70000 Ft vs 10 Ft
Club Sandwich 2019.09.10. 11:44:29
Egri2 2019.09.10. 11:55:32
Tudod, mint amikor az ügyes fogorvos pillanatok alatt kihúzza a beteg tönkrement, fájó fogát, majd közli, hogy 10.000 Ft lesz, mire a beteg: 10.000 Ft egy 1 perces húzásért?? Mire az orvos: ha gondolja, legközelebb 20 percig fogom cibálni...
2019.09.10. 12:12:49
Terézágyú 2019.09.10. 12:18:23
Ebből is látszik, hogy te azon az oldalon állsz, ahol kevesebb munkával 70000-et kapsz, és nem 10-et.
Remélem fizetsz is mindig és mindenkinek 10 helyett 70000-et.
2019.09.10. 12:24:17
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.09.10. 12:55:04
Club Sandwich 2019.09.10. 13:33:02
Es nem fizetek senkinek semmit, leven mindent magamnak csinalok, az autojavitastol a zarjavitasig.
Ugyhogy rapacsaltal :P
Tehetséges ugandai buzi 2019.09.10. 13:37:04
:-D
Club Sandwich 2019.09.10. 13:37:11
Terézágyú 2019.09.10. 13:40:08
"Nem allok semmilyen oldalon, csak mernok vagyok es tudom, mirol beszelek - ellentetben veled. "
Annyit én is tudok, hogy inkább fizetek 10 forintot egy szerelésért mint 70000-et.
Mellesleg én tudok ékezetes betűket is írni. A mérnö KÚR meg nem.
"Es nem fizetek senkinek semmit, leven mindent magamnak csinalok, az autojavitastol a zarjavitasig. "
Akkor milyen jogon pof.... szólsz bele egy szerelő és megrendelő közti ügybe, ha egyik sem vagy???????????
Club Sandwich 2019.09.10. 13:51:48
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes
Mibe is szolok egyebkent bele? Nem mellesleg, te melyik voltal a kettobol az adott ugyben, ha mar igy feljogositva erzed magad a belepof... ja nem, a beleszolasba :)
Shazy 2019.09.10. 14:22:00
élhetetlen 2019.09.10. 15:59:59
Kiskos82 2019.09.11. 01:11:29
És igen van kiszállási díj! Tőlem is rendszeresen megkérdezik. A válaszom annyi rá:
Melyik a szimpatikusabb? Ha azt mondom, hogy nincs kiszállási díj, csak bevizsgálási díj, ami pl.: 6.000,- forint
Vagy az a szimpatikusabb, hogy van kiszállási díj 3.000,- és a bevizsgálási díj hozzá 3.000,-
Mindenki döntse el melyik nyugtatja meg a lelkét.
Permetező 2019.09.11. 16:18:11
Kiskos82 2019.09.11. 23:49:16
6000,- helyett csak 4000,-, de mivel emelkedett az üzemanyag ára, így már 5000,-, és mivel a péntek az már "kis szombat" ezért hétvégi felár megy rá ami 1000,-.
6000,- lett! Maradhat?
Kiskos82 2019.09.11. 23:57:55
peter3374 2019.09.12. 08:54:50
A szerelonek sem kell a balhe meg melyik ugyfel megy abba bele, hogy lehet, hogy olcsobban meg lehet javitani, de ha nem akkor dragadd lesz es sokkal tovabb tart?
bodi73 2020.10.21. 07:07:34
Nekem is Electrolux hűtőm van és az ajtótömítések elöregedése miatt a gyártó honlapjáról sorozatszám alapján rendeltem hozzá tömítést. (potom 28 eFT). A csomag meg is jött és míg nem voltam otthon a gyerekek ki is bontották. Azt nem tudom, hogy volt -e benne beépítési utasítás (gyanítom, hogy nem), a gyerekek esküdnek rá hogy nem volt. A neten keresgéltem információt a beépítés menetéről de nem igazán találtam, csak ezt a blog bejegyzést ami rendesen megrémített. Megvizsgálva hűtőmet, abban is ragasztott volt a tömítés. Hirtelen felindulásból, szitkozódva, rögtön írtam egy elállási nyilatkozatot. Mondjuk attól, hogy visszakapom az árát a hűtőm még nem lesz jó!
Műszaki ember lévén, gondoltam lesz ami lesz, valahogy megoldom a problémát. Feltűnt, hogy az új tömítés vékonyabb mint a régi, ha az eredeti felületre felragasztom az újat akkor az ajtó síkjáig se fog felérni, nem fog üzemszerűen működni. Egy szét hasadt résznél benézve a tömítés belsejébe megértettem a műszaki megoldás lényegét.
Azt kell mondanom, hogy téged az ú.n. "szak"-szervíz szívatott meg, mert a tömítés igenis cserélhető. Jobbik esetben csak nem akarták elvégezni a munkát, rosszabbik esetben Ők sem tudják hogyan kell.
A csere könnyen elvégezhető (kb. 1-1,5 óra), nem lesz szükséged másra mint egy csavarhúzóra az ajtók leszedéséhez és egy éles szikére.
1; Szereld le az ajtókat, könnyebben fogsz boldogulni.
2; A szikével a mágneses perem alatt vág körbe a tömítést. (Azért előtte ellenőrizd, hogy a te hűtőd is ilyen-e. A tömítés belsejében két műanyag peremet kell látnod, ide fog bepattani az új tömítés. A mágnes csíkokat mentsd meg jó lesz a gyerekeknek hűtőmágnest készíteni)
3; A műanyag perem külső széleinél vágd le a maradék tömítést.
4; Tisztísd le az ajtót.
5; A sarkoknál ahol a régi tömítés össze van hegesztve nézd meg hogy van-e műanyag olvadék, ha szükséges vágd ki. Így fogod tudni a sarkoknál is bepattintani az új tömítést.
6; Helyezd az ajtóra az új tömítést és kézzel nyomkod be helyére. Menet közben ellenőrizd, hogy rendesen a helyére ment-e.
7; Szereld vissza az ajtókat.
Remélem tudtam segíteni. Az Electrolux-nak üzenem, hogy egy kis bemutató videót igazán kirakhatnának Youtube-ra.