Tékozló Homár

A soha meg nem érkező nyereménybútor

2019.12.12. 10:00 | Homár Rezső | 9 komment

sad_dog.jpg

Tamás kitartó, lassan egy éve várja a tévés játékon nyert bútort, ami csak nem akar megérkezni. Egy részét állítólag még gyártják, de ami raktáron van, az sem bír felkerülni egy teherautóra. Pedig ami jár, az jár.

2019. elején édesanyám valamelyik TV csatorna telefonos játékán nyert egy 25.000,- Ft értékű bútorvásárlási utalványt, melyet a FROSHOP.hu oldalon tud érvényesíteni. 2019. február 1-én választottunk egy TV állványt és egy egyszerű puffot. Kicsivel több volt az érték, de ráfizetéssel ment a dolog. Utánvételes rendelés lett volna.

Rendelés

(02.01.)--Függőben lévő
(02.02.)--Rendelés továbbítva a gyártó felé

Ez sajnos a mai napig is ilyen állapotban van. 

Az oldalon lévő telefonszámot (mobil) többször is felhívtam az elmúlt időszakban. Egy hölgy vette fel, és amikor közöltem, hogy internetes rendeléssel kapcsolatos információkat kérek minden esetben "nem hozzám tartozik az ügy, mindjárt adom a kollégámat" volt a válasz.

A kollégája készségesen átvette a telefont, és azt mondta, hogy "a puff még nem készült el, ezért nem szállították". Ez volt a válasz a 3. és 4. telefonáláskor, de  ez már a rendelés után több hónappal volt. (Hozzáteszem, a TV állvány raktáron volt.)

Kb. 6 hónap múlva mondtam a "kollégának", hogy a puffot töröljék a rendelésből és küldjék csak a TV állványt, hisz az raktáron van. A puffot ha kész lesz majd küldik, vagy nem?! Bele is mentek. Azt mondák: "Mindjárt szól a szállítóknak, hogy vigyék és pár nap múlva megérkezik". (Ez nyáron volt).

Nem érkezett meg azóta sem, a TV állván és a puff sem. 

Még egy telefont megengedek az webshopnak, de ez lesz az utolsó harcot feladó telefon. A bútort nem sajnálom, csak a 25.000,- elveszett nyereményt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2019.12.12. 10:06:08

Esetleg a tévének is kéne jelezni, hogy milyen tré a partner, nem?

juhaszvik1 2019.12.12. 10:21:09

"ez lesz az utolsó harcot feladó telefon"

Lehetne az a címe a posztnak, hogy "Még egy vásárló, aki a panaszkodás miatt ír posztot, de egyébként nem áll ki az igazáért".

Kedves posztoló, az nem "harc", ha ugyanazzal az emberrel telefonálgatsz. Mivel nem teljesítenek, ezért meg is károsítanak. Attól, hogy az a 25 ezer forint egy ajándék, attól még a tiéd, és ugyanannyi jogod van felette, mint a valódi pénz felett. Követelőzz, zargasd őket, fogják fel, hogy komolyan gondolod.

Drago Brutic1 2019.12.12. 11:21:35

"a puff még nem készült el, ezért nem szállították" az ilyen mondatok miatt imádom a homár blogot.

KaTe 2019.12.12. 11:33:17

Elsősorban a "valamelyik" TV csatornának kellene jelezni, hogy az utalványt nem tudta beváltani, mert a cég gyakorlatilag megtagadta a teljesítést.

Mellesleg, nevezzük nevén a sz@rt: Fáraó Bútor. Van üzletük Veszprémben, Zalaegerszegen és Ajkán. Ha esetleg a posztolónak valamelyik útba esik.

Opportunista mikroba 2019.12.12. 12:29:15

@juhaszvik1: A sokadik telefon vagy a fenyegetőzés helyett könnyen lehet, hogy a nyilvánosság elé tárás hozza el a gyors megoldást. Hadd tudja meg más is, milyen megbízható cég... Már a középkorban is a nyilvános megszégyenítés volt az egyik leghatékonyabb büntetés.

juhaszvik1 2019.12.12. 13:32:13

@Opportunista mikroba: nyilvánvalóan igazad van. Én csak annyit akartam mondani, hogy ne hagyja annyiban, ne lehajtott fejjel bandukoljon hazafelé, hanem csapjon oda az asztalra. Hogy mit is értünk asztal alatt, az már más kérdés. A nyilvánosság lehet jó terep, de ne így, ahogy a posztoló csinálja.

"Még egy telefont megengedek az webshopnak, de ez lesz az utolsó harcot feladó telefon."

Ez mi? Miért nem azután írta meg a posztot, hogy "megengedte" azt a telefont? Félt, hogy addig elfelejti, amit írni akart?
Nem tudom, hogy a láma szó, mint sértés pontosan mit jelent, de úgy sejtem, hogy nagyjából leírja a posztoló viselkedését.

És lehet a kommentelőket támadni amiatt, hogy beszólnak a posztolónak, de ez a blog egyértelmű bizonyítéka nem csak annak, hogy milyen fogyasztóvédelmi sunyiságokat követnek el a cégek/szolgáltatók/stb., hanem hogy a magyar átlagember mennyire nem képes a saját érdekeit érvényesíteni.

Permetező 2019.12.12. 16:28:54

Na puff.... Én hivogatnám őket hetente a céges telóról.

Paeonia 2019.12.12. 17:50:15

Kedves posztoló, hallottad-e már azt a mondást, hogy a szó elszáll, az írás megmarad?
Írásban, levélben, e-mailben tettél-e már panaszt bárkinél? A cégnél, a tévénél, a fogyasztóvédelemnél?
És miért nincs benne a posztban a cég neve?

Permetező 2019.12.12. 19:16:18

@Paeonia: FROSHOP.hu-nak a neve nincs benne?