Tékozló Homár

A Magyar Posta megint alkotott

2019.04.05. 13:32 | Homár Hilda | 136 komment

magyar_posta_1_1_1_1.JPG

Szegény Magyar Postát annyit szidjuk, már szinte én szégyellem magam miatta, de mit lehet tenni, ha újra és újra kiérdemlik az egészen elképesztő eseteikkel? Most például, hogy sikerült vajon egy másik VÁROSBA kézbesíteni valaki csomagját? 

Üdv!

A helyzet a következő lenne. Rendeltünk egy csomagot január 29.-én kínából 30 dollárt fizettünk érte előre utalásban. A csomagot ezután, 2-3 naponta csekkolva, végig követtük az útján. Minden rendben ment addig, amíg Székesfehérvári postára nem ért, ahol ugyanis a beérkezés napján(febr 19) valaki átvette a csomagunkat, még a címhez történő kiszállítás előtt, ugyanis a posta oldalán azt írták, hogy csak sikertelen kiszállítás után vehető át a csomag a postán.

A posta oldalán is megnéztük a csomag számot, ahol azt láttuk, hogy kézbesítve van a csomagunk ezért február 26.-án bementünk, ahol közölték, hogy az átvétel megtörtént. Rend szerint írtunk egy panaszt és a posta "belső vizsgálatot indított", hogy kiderítse mi történhetett.

Olvasson tovább!

Az öntudatos viselkedés és a tájékozottság nem mindig jár kéz a kézben

2019.04.03. 10:33 | Homár Hilda | 160 komment

1.png"A vásárlónak mindig igaza van!" - mondja az ősi kereskedőparancsolat, amit a vevők egy része előszeretettel értelmez úgy, hogy az eladónak a deal érdekében mindig, mindenhez jó képet kell vágnia. Pedig nem. Persze az abszolút elvárható, hogy a kereskedő vagy szolgáltató  udvariasan és megoldáscentrikusan foglalkozzon az ügyfele igényeivel és problémáival. De a nehezen ellenőrizhető valóságtartalmú Fb-posztok és Foursquare-értékelések korában még inkább érdemes észben tartani, hogy a vevőnek egyáltalán nincs mindig igaza, mert az öntudatos viselkedés és a tájékozottság nem mindig jár kéz a kézben.

Kedves Tékozló Homár!

Adott egy peches nap! Anyósomnak szülinapjára elhatároztuk, hogy veszünk egy tv-t. Ki is szemeltünk egyet a Media Marktban, amit meg is vettünk. Tudni kell, hogy a Digivel új szerződéskötés is történt, amivel azt mondták, adnak majd egy kártyát... mondván, a tvbe kell bedugni, csak kell hozzá vennünk egy adaptert. A tv vásárlásakor megkérdeztük az eladót, hogy ez a tv alkalmas-e egy ilyen kártya fogadására, és ha igen, akkor adaptert lehet -e kapni hozzá. Válasz, igen, alkalmas. Viszont ilyen adapter az üzeltben jelenleg nincs. Semmi gond! Megvettük a tv-t, felcsaptuk az internetet, hol lehet ilyet kapni. Ki is dobdta, hogy Euronics (a soroksári Auchan -bevásárló kupacban jártunk, onnan egy köpés a Buy Way üzletsoron lévő Euronics) 

Olvasson tovább!