Tékozló Homár

Varázslatos időutazás a Digi ügyfélszolgálatán

2020.04.03. 11:00 | Homár Rezső | 32 komment

via GIPHY

Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a helyzet attól sem lett volna jobb. A 72 órák újra és újra eltelnek, a letöltési sebesség pedig még mindig harmatos.264_1.jpg

Az van, hogy a Digivel 1 hónapja ádáz harcot vívok, mivel az ígért 300 mb/s-os letöltés helyett kapok maximum 20 mb/s-ot. Ezzel nincs probléma, először a mi routerünket hibáztatták, vettem újat, azzal se volt jó, megint azzal jöttek, hogy a mi roterünk a szar. Oké, végül meggyőztem őket, hogy nem, azt mondták, hogy 72 órán belül javítják a hibát, mivel akkor már fél mb/s-os letöltési sebességgel rendelkeztünk (aki nem tudná, az 20 éve volt menő, konkrétan Vissza a Jövőbe effektus). Ez volt 17-én.

Olvasson tovább!

Habot ugyan nem csinál, de legalább penészedik

2020.04.02. 10:00 | Homár Rezső | 71 komment

via GIPHY

Judit az alza.hu-n vásárolt menő Krups kávovarja sajnos egy hét után vadný. Az ember joggal várja el egy ilyen géptől, hogy az atomvillanás után is rendes habot készítsen, és ha ez mégsem megy, irány a szerviz. Juditék így is tettek, újra és újra, pontosan háromszor. A visszaérkező rossz géppel és hozzá mellékelt cseh papírokkal sem mentek sokra, végül ráadásnak jött a szupermeglepetés, némi penész formájában.alzaponthu.jpg

2019. november 19-én vásároltam az alza.hu-n 117 690 Ft-ért egy Krups Latt’Espress automata kávéfőzőt. A capuccino készítő része 1 hét után nem készített megfelelő minőségű habot, ezért december 10-én leadtuk az alza.hu-nál szervizelésre szinte új állapotban, kitisztítva, minden tartozékkal együtt (Gödöllőről bevittük a Róbert Károly körúti boltjukba). A készüléket futárral küldték ki nekünk január 7-én, cseh nyelvű dokumentumokat és rajzokat mellékelve, amiből nem volt egyszerű kitalálni, hogy mi lehetett a hiba.

Olvasson tovább!

Eltörött az alkatrész, nem pótolható, viszlát!

2020.04.01. 14:15 | Homár Rezső | 66 komment

dogs-animals-pets-pug.jpg

Zoltán garanciális mikrofonja továbbra is jól működik, ám a hozzá tartozó, azzal együtt használt állvány már kevésbé. A kereskedő segítőkész, de a nagyker szervize nem tud mit kezdeni a problémával. Sőt, szerintük a törésre nincs garancia sem, úgyhogy továbbküldtük a levelet a fogyasztóvédelmi szakembereknek, mit lehet ilyen helyzetben tenni. Pláne, hogy kiderült: másnál is tört már az állvány.

2019 szeptemberében vásároltam egy középkategóriás gamer mikrofont, asztalra szerelhető állvánnyal a fiam születésnapjára, egy Budapest belvárosi hangszerboltban. (Ár: 19.900.- Ft) A mikrofon mind a mai napig tökéletesen működik, elégedettek vagyunk vele, de a mikrofonnal egybe csomagolt (!) állvány anyagfáradás miatt a rendeltetésszerű használat ellenére is hamar eltört.

A bolttal a mai napon email-ben felvettem a kapcsolatot, leírtam az esetet és becsatoltam nekik az itt is látható fényképeket, vásárlást igazoló nyugtát és garancialevelet is. 

Olvasson tovább!

Duzzogott az üzletvezető, most meg mosogathatok kézzel

2020.03.31. 11:00 | Homár Rezső | 70 komment

img_20200321_113933.jpg

Azért az megnyugtató, hogy vannak jelenségek, amiket egy világjárvány sem tud eltörölni. Ilyen a tévesen kiírt ár, na meg probléma idegesítő kezelése. Olvasónk a 48 darabos, citrom illatú Finish mosogatógép tablettát szerette volna megvenni a termék alatt feltüntetett 2399 Ft-os áron, ám a pénztárnál egy egész más összeg fogadta. Jogosan reklamált, erre az üzletvezető sértett óvodásként elviharzott. (A webshopban egyébként még olcsóbb, és ott tuti nem fog duzzogni senki.)

Sajnos többször tapasztaltam már különböző áruházláncokban vásárolva, hogy a termékek alatt/felett szereplő ár nem a ténylegesen fizetendő árat mutatja. Legtöbbször másik termék akciós ára van odatéve, természetesen véletlenül. Volt már olyan is más áruházban (Lidl), hogy bár az akciós ár a termékhez tartozott, lecsippantáskor az eredeti ár került a gépbe. Ebben az esetben szólás után az üzletvezetővel együtt szemrevételeztük a helyzetet és bár a címke eltávolításra került, az árut végül a kitett áron vihettem haza. Ez meglepően pozitív tapasztalat volt. Ezzel szemben a mai nap egy ártatlan mosogatógép tabletta vásárláskor lettem meghurcolva (Spar), mert a termék alatt szereplő és egyértelműen a termékhez tartozó akciós ár (2399 Ft) helyett a pénztárba 3999 Ft került beütésre.

Olvasson tovább!

Nem adott képet a Mac Mini, pedig kellett volna neki

2020.03.30. 11:00 | Homár Rezső | 250 komment

via GIPHY

Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajándékként egy átbökött borítást.

wg9257_isty_1_1.png

2019 márciusában vásároltam egy 2018-as Mac Mini-t, közel félmillió volt. Van egy DVI-os LG monitorom ami DVI-HDMI kábellel kötöttem a géphez. Egy darabig jó volt, aztán egyszer csak kép helyett teljes sötétséget látok a monitoron. Ha a kábelt kihúztam és újra bedugtam, akkor következő ki és be bekapcsolásig volt kép átmenetileg, de a konvencionális gyógymódok hatástalanok voltak (PRAM reset and stuff...) Egy kábelcsere sem oldotta meg. Az Apple hivatalos doksija szerint a DVI-os monitorok adaptálhatóak a gép HDMI jére. 

Ráírtam az iStyle FB oldalára, ahol eddig rendes választ kaptam a stafftól, de azóta bedobták az unalmast és egy automatizált chatbotot állítottak be, ami bár megígérte nekem, hogy dob majd egy munkatársat, ez második próbálkozásra sem történt meg. 

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása