Tékozló Homár

Mi szóltunk, hogy ezek kamu parfümök, szóval minden oké!

2020.04.17. 12:00 | Homár Rezső | 121 komment

premium_parfum_shop.png

Olvasónk egy olyan parfümös csalásba futott bele, ami azt mondja, hogy ők azért nem csaltak, mert előre szóltak, hogy csalni fognak. Szimpatikus üzleti modell.

A Premium Perfume Shop márkás parfümöket kínál kedvező áron, mármint ezt állítja magáról, ami eleve hogyan lehetséges, ugye. Már a kezdő oldalán egy nehezen értelmezhető szöveggel találjuk szembe magunkat: "Parfümünk hozzávalói Franciaország déli részeiről érkeznek hozzánk. A Provence-Alpes-Côte d’Azur régióból, a jól ismert Grasse-ból." De hogy mi, az összes?

Innen két irányba mehetünk tovább (a harmadik és az egyetlen helyes, ha azonnal bezárjuk az egészet): egy parfümök listája pdf, vagy a webshop. A webshopra kattintva hopp, micsoda url váltás, máris a kedvezoparfumok.xyz oldalra kerültünk. Itt márkás parfümös üvegek fotói és egységes 7600 Ft-os ár vár minden kedves érdeklődőt. És a felirat: "Univerzális csomagba csomagolva". 

Olvasson tovább!

Amikor hetek óta otthon ülsz a karanténban, de a futár szerint sosem voltál otthon

2020.04.16. 11:00 | Homár Rezső | 69 komment

via GIPHY

Azért a kijárási korlátozások és önkéntes karanténba vonulások idején azt mondani, hogy a csomag címzettje többször sem volt otthon, hát ehhez kell pofa. Az Express One futárja elvileg járt Dávidnál, de erről sem Dávid, sem a bejáratot figyelő kamera nem értesült. A csomag története elég zavaros, ráadásul sem a címzett, sem a feladó nem kapott értesítést semmiről, egyik lépés után sem.  A csomagot visszafordították a feladóhoz, Dávid teljesen tehetetlen.

Nem én vagyok az első, aki a remek Trans-o-flex hamvaiból feléledt Express One-ról ír, de úgy érzem nem is az utolsó. Március 25.-én feladtak nekem egy csomagot Németországban a Hermes nevű helyi csomagküldővel, aminek magyarországi partnere a cég. A csomag a mai napig nem érkezett meg. A jelenlegi karanténhelyzetnek  köszönhetően egész nap otthon voltam, így bátran vártam a futárt, mint utólag kiderült, hiába.

Olvasson tovább!

Olyan jogszabályra hivatkozik az eMAG, ami nem is létezik? Update!

2020.04.15. 10:00 | Homár Rezső | 50 komment

emag_1.png

Olvasónk úgy érzi, jogos elvárás egy villanyborotvától, hogy ha borotválkoznak vele, attól ne menjen tönkre. De sajnos az eMAG szerint éppen ez történt: a javítást és cserét azzal az indokkal utasították el, hogy a nem megfelelő használat következtében ment tönkre a egy hónapja használt Philips borotva. Olvasónk hiába próbálta bizonygatni, hogy ő bizony semmi mást nem csinált vele, mint amire a gyártó legyártotta, a kereskedőt ez nem hatotta meg. Szakértőinkhez fordultunk segítségért, válaszuk a poszt végén.

Update: Reagált az eMag, az ügy megnyugtató lezárása a poszt végén olvasható.

Az eMAG-nál rendeltem egy borotvát. Október 22-én kb. 31 napig jól tudtam vele borotválkozni, aztán hirtelen leállt és mint kiderült, elpattant az egyik körkés egyik mikroszála. Gondoltam semmi gond, kicserélik egy új borotvára, vagy kiegészítőre. De az eMag arra hivatkozva, hogy 30 napon túl nem cserélik, ezt nem akarta megtenni. Azt kérték, hogy küldjem vissza nekik és javítják. Gondoltam oké, semmi gond, 1 hónappal ezelőtt visszaküldtem. Most kaptam egy levelet tőlük, hogy nem cserélik ki a körkést, de nem is javítják, mivel én azt külső hatásra  törtem el (ha a külső hatás a borotválkozás, akkor OK, bevallom: ÉN TETTEM).

Olvasson tovább!

Egymás nyakában várnak a sorukra az OTP ügyfelei

2020.04.14. 14:00 | Homár Rezső | 122 komment

otp-bank-logo.jpg

Olvasónk kérdések hosszú sorát teszi fel a levele végén, teljes joggal. Az OTP ügyfeleként a babaváró hitel felvételéhez, időpontra érkezett családjával a fiók elé, ahol már 20-30 ember ácsorgott, maximum fél méterre egymástól. Messzebb senki nem mert menni, nehogy lemaradjon a bejutás lehetőségéről. A járvány miatt tele van az életünk szokatlan helyzetekkel és megoldásokkal, reméljük máshol, máskor ezt is jobban kezelik majd.

Gondoltam másoknak is érdekes lehet, hogy zajlik egy babaváró hitel szerződéskötés most, a kijárási korlátozások alatt az OTP-ben. Elöljáróban annyit, hogy szerintem ugyanolyan rosszul, mint békeidőben (erről is lenne mit írnom, csak akkor már nagyon-nagyon hosszú lenne), annyi, hogy az egyébként is iszonyatos minőségű ügyfélkommunikációt megfejelték még egy jó adag fejetlenséggel és szervezetlenséggel.  

Az időpontunk 9 órára szólt, semmilyen előzetes (online, sms) tájékoztatást nem kaptunk a fióknál majd ránk váró helyzetről (nyilván azt tudtuk, hogy nem lehet csak úgy bemenni majd). A rengeteg, érkezésünkkor már ott tömörülő emberből egy másik pár is babaváró hitelszerződéskötésre várt (fél órás ügyintézés), egy pár pedig igénylésre (két órás folyamat). Mindannyiunkat 9-re rendeltek oda, mert tömegben állni ilyenkor jó!

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása