Szegény Zoltánt gondolom nem vigasztalja, de nem csak UPC, nem csak Magyarország, hanem egy igazi világprobléma: itt egy amerikai fórum, ahol ugyanez a helyzet, és nekik is most kezdődött. Ott arra tippelnek, hogy a Samsung szervereivel van valami baj.
Tisztelt Homár!
Mélységesen felháborít a Samsung és a UPC töketlenkedése, amit az emberrel művelnek.
Vásároltam egy 200 000 Ft-os "okos tévét" hogy internetes tartalmakat tudjak nézni rajta. Az egy dolog, hogy a kedves Samsung spórolásból a legkisebb memóriát rakta bele a tévébe, (ami nem bővíthető, és vásárlás előtt erről elfelejtettek szólni) így, ha youtubeon HD adást nézek, hiába a 30MB/s internet a film sok esetben szaggat, akadozik, élvezhetetlenné teszi a filmnézést. (Gratulálok a Samsungnak a fillérb..szóságán, legközelebb nem vásárolok ilyen terméket.)
Február 23-án hétfőn este még online tudtam filmet nézni a tévén, de feltehetőleg éjjel szoftverfrissítés történt Samsungéknál, mivel azóta sem én, sem számos Samsung tévé használó nem bír felcsatlakozni az internetes hálózatra. A UPC és a Samsung között már vagy 10 telefont lebonyolítottam, egymásra mutogat a két cég.
A UPC ügyfélszolgálatán elmondták, hogy semmit nem változtattak a hálózaton, a vonalat bevizsgálták, hibát nem találtak, továbbá ugyanerről a hálózatról zavartalanul tudok internetezni, tehát kimondható hogy az internettel nincs probléma! Jelezték továbbá, hogy a mai napon több samsung tv használó náluk veri az asztalt hálózati hiba miatt, mivel a Samsung mindenkit a UPC-hez küld.
A Samsung TV hálózati diagnosztikája viszont hálózati hibát, meg DNS hibát jelez. A TV és a Router között rendben találja a hálózatot (zöld pipa), viszont a router és a UPC központ (földgömb) között hibát jelez. ( A UPC kétszer is bevizsgálta a vonalat, semmi hibát nem talált, minden rendben működik) Érdekes módon egy ismételt szoftverfrissítést csináltam, és az működött a tévén, érthetetlen hogy szoftvert frissíteni lehet, de internetes tartalmakat elérni nem?
A Samsung kedves ügyfélszolgálatosai közölték, hogy márpedig a tévének nincs semmi baja, egyértelmű az internet szolgáltató hibája. Érdekes módon a Proharver - Samsung fórumában, valamint a Samsung facebook oldalán számos felhasználó panaszkodik, hogy nem érhető el kedd óta az internet, tehát feltehetőleg mégis a Samsungnál van probléma. Természetesen a régebbi szoftver visszatöltését nem tudják elvégezni, kb. sz..rnak az ember fejére, megoldást nem tud nyújtani ilyen esetben a Samsung.
Tisztelettel érdeklődnék kinek a fejéhez vághatom oda a tévét, ki a felelős ezért, hogy az ember egy 200 ezer Ft-s tévé plusz funkcióit nem tudja használni, meddig tarthat még az egymásra mutogatás??
Kérném írásom megjelentetését.
Köszönettel: K. Zoltán
UPDATE Zolitól: (Bár kicsit azt hiszem túlbecsüli a homárpowert.)
Tisztelt Homár!Nem tudom, hogy Önök hatására -e de befrissítették a tévét, és mától ismételten elérhető több ezer Samsung tévé használónak az internetes tartalom.Üdvözlettel: Zoli
Az utolsó 100 komment: