Érzésem szerint ez az a poszt, ahol a posztolónak nincs igaza, de lássuk, mit mond a köz, olvasás után szavazzon: elvárható, hogy a hotel személyzete kilogikázza vagy legalább gyanítsa a vendégszámból az elhelyezkedési problémákat, vagy a vendégnek kell ilyen esetben plusz köröket futni?
Hello!
A gyulai Hunguest Hotel Erkelbe foglaltunk szállást. Mivel öten vagyunk (két felnőtt plusz három kisgyerek - 2, 6 és 8 évesek), ezért egy sima szobában már nem férünk el (nem lehet három pótágyat berakni), így vagy apartmanszobában szoktunk lenni vagy összenyitott két szobában.
Megérkeztünk, felmentünk, és meglepődve tapasztaltuk, hogy a két egymás melletti szoba nem összenyitható...
Lementünk a recepcióra, hogy valami tévedés történt, erre kiderült, hogy nem, az okos értékesítő kolléga azt gondolta, hogy majd két kisgyerek külön szobában alszik (vagy az általuk javasolt B opció: egyik szülő egyik gyerekkel, másik a másik kettővel... Köszi, igazi családi nyaralás).
Szobát cserélni persze nem tudtak, teltház van (illetve az ötből két éjszakára igen, tehát költözhettünk volna az összes cuccunkal kétszer...), kompenzációt ajánlottak: kapunk ebédet a félpanzió mellé. Azt köszönettel nem kértünk, mivel leves és főzelék egyébként is van az árban, és az bőven elég. Akkor a vacsorához kapunk italt. Köszi, de az nem oldja meg azt, hogy macerásabb így az élet, folyamatosan két kulcskártyával rohangálunk egyik szobából a másikba, és a gyerekeket se hagyom nyugodtan egyedül éjszakára egy szobában. Kérünk inkább árcsökkentést, ha már nem azt kaptuk, amire számítottunk.
Erre már előkapta a vezető az adu ászt: de hiszen nem jeleztük külön a foglalásnál, hogy összenyitható szobát kérünk... "Szobák száma és típusa: 2/kétágyas standard szoba 1 pótággyal Dürer**** szárny (keleti fekvésű)" Tehát abban igazuk van, hogy ezt igazolták vissza, és tényleg nem jeleztük külön az összenyithatóságot, de mivel úgy kértük a foglalást, hogy 2 felnőtt és 3 kisgyerek, nem pedig úgy, hogy két szoba, eszünkbe se jutott, hogy ezt külön kéne jelezni, hiszen ha egy picit is elgondolkodott volna az értékesítő, legalább megkérdezte volna (másik szállodáknál így történt...).
Hát ja, ha tudtuk volna, hogy debilek dolgoznak az értékesítésen, akik nem láttak még gyerekeket, akkor tuti jeleztük volna, ezt más szállodáknál ki tudták találni segítség nélkül is. De persze, megkérdezi az igazgatót. Megkérdezte, aki azt mondta, hogy elfogadtuk a visszaigazolásukat, úgyhogy ez van. Hát gratulálok.
Persze, ha szigorúan a tényeket nézzük, semmiben sem hibáztak. De ha azt nézzük, hogy végezte a munkáját az értékesítő (nem gondolkodott) és az igazgató (pár tízezer forint fontosabb neki, mint a vendégek elégedettsége), akkor igen. Adna 10% kedvezményt, az egy ekkora szállodának semmi, viszont mi jó szájízzel hagynánk itt a őket és ezt a posztot se írtam volna meg.
dinyus
update:
Hazaérkezésünk után jött egy automata email, hogy értékeljük a szállást. Leírtam, hogy minden jó volt, de azért összefoglaltam a problémánkat. Pár nap múlva jött rá egy reakció az igazgatótól. A problémánkra ezt írta : " Az értékesítés által április 23-án adott ajánlat 2 külön szobára volt érvényes, sehol nem szerepel az összenyitható kifejezés. Ennek oka, hogy összenyitható szobáink csak korlátozott számban érhetők el (összesen 10 pár van), és már ekkor le volt foglalva az összes, így nem tudtuk Önnek azt ajánlani. Ön a foglaláskor sem jelezte felénk, hogy családi szobára tart igényt, hanem elfogadta az általunk felajánlott 2 db szobát, melyet így is igazoltunk vissza. Mi azt biztosítjuk a vendégnek, ami a visszaigazolásban szerepel, jelen esetben ez 2 külön szobát jelent."
Tehát továbbra is ragaszkodnak ahhoz, hogy mi vagyunk a hülyék, el nem ismernék a hibájukat. Válaszoltunk nekik persze, de úgy sincs értelme, aki kisstílű, az is marad.
Az utolsó 100 komment: