Tékozló Homár

Anyaghiány miatt hiába várják a netet a Digi leendő előfizetői

2015.10.13. 09:27 | Homár Hilda | 93 komment

264.jpg

Elfogyott a koax kábel? Vagy mi lehet a rejtélyes anyag, ami miatt állnak a bekötési munkák a Diginél? Bár végül is, ha szaki sincs elég hozzá, akkor tényleg nem kell több drót, az ügyfél meg csak nyugodjon le a picsába, mert kap kötbért. Kár, hogy a várakozás ideje alatt kényszerből használt mobilnet a többszörösébe kerül.

T. Homár!

Szeptember 4-én kötöttem a DIGI kft-vel szerződést internet, telefon és kábel TV szolgáltatásra, amit a szerződés szerint 15 napon belül bekötnek. A ház előző lakójának is DIGI előfizetése volt, ugyanezekre a szolgáltatásokra, így a vevőszolgálat biztosított, hogy nem lehet műszaki akadálya a bekötésnek.

Eltelt a 15 nap, de nem let bekötve a net, és nem is hívtak a késés miatt, illetve időpontot egyeztetni. Hívtam a céget 18-án, és bejelentettem a panaszom a telefonos ügyfélszolgálaton, valamint írásban is, 72 órán belüli visszahívást, és gyors megoldást ígértek. Nem jöttek, nem hívtak, úgyhogy 22-én megint telefonáltam, megnyugtattak (próbálták), hogy hamarosan jönnek, addig is türelem, kérésem továbbítják az illetékeseknek…

Ezt már nehezen fogadtam, úgyhogy elmentem a DIGI Etele úti ügyfélszolgálatára, ahol némi sorbanállás után megtudhattam, hogy nincs anyag, azért nem jönnek. Nem hatott meg a dolog, hiszen vállalták a 15 napon belüli bekötést, azt a választ kaptam, hogy túl sokan szerződtek, és nincs elég kapacitásuk és anyaguk a teljesítéshez, de fizetnek kötbért, ami napi 33 forint (vicc), és 72 órán belül megoldják. Biztos ami biztos, ott az irodában beírtam a történetet a panaszkönyvbe is, had legyen nyoma, hogy szóltam.

Kitalálhatják, nem jöttek és nem hívtak, de én türelmes vagyok, 25-én megint telefonáltam, és megint bejelentettem a panaszt, azonnali megoldást kérve, persze nem ígértek semmit, továbbítják a panaszt az illetékeseknek…

Eljött az Október, szerződés óta a 32-ik nap, ezt megünnepelendő hívtam a DIGI-t, hátha most sikerül. Megígérték, hogy most már tényleg megoldják, és 1-2 napon belül visszahívnak. Ma (Október 7.-én) ismeretlen számról hívott egy Úr, elmondása szerint a DIGI szerelője, nála landolt a panaszom, de nem tud segíteni, nincs anyag, és nem is tudja, mikor lesz. Ez már egy kicsit sok volt, megint hívtam a központot, és azzal búcsuztak, hogy nem tudják, mikor fognak tudni szolgáltatni, üljek vissza és várjak, hiszen sok ügyfelük van még így (!).

Azért megkérdeztem, hogy mégis mit kellene tenni, hogy komolyan vegyenek, vagy kit kell les***ni, hogy bekössék a netet? Közben persze fizetem a mobilnetet, amit az átmeneti időszakra vettem, de úgy látszik, ha a DIGI-n múlik, az marad végleg is.

Ja, hogy miért nem hagyom a francba, és keresek másik szolgáltatót? Sajnos a mi utcánkban nem elérhető másik szolgáltató, marad ez, ha rájöttem végre, hogy kit kell les***nom, hogy komolyan vegyenek.

Üdv,

Gergely

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.10.13. 09:33:29

Indexesek vagytok, és nincs egy jó díleretek? na tudod ki hiszi el...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.10.13. 09:42:25

Szerintem itt sokan felajánlják, hoyg lesz**phatod őket.

Manyecska 2015.10.13. 09:47:14

@batgirl: Nő létedre elég undorító vagy!! pff.

AtiSnatch 2015.10.13. 09:50:51

"Sajnos a mi utcánkban nem elérhető másik szolgáltató" szopd le a upct és a problémád megoldódik.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 10:08:29

"Sajnos a mi utcánkban nem elérhető másik szolgáltató"

:)) Ha telefon elérhető, és az esetek 99,999999%-ában az, akkor van száz másik internet szolgáltató, aki örömmel bekötné. Sírni könnyebb, mint megguglizni?

FDToth 2015.10.13. 10:11:12

Pl nalink is (bp florian ter kornyeke, tarsashaz) csak Telekom van, mar kerdeztem itt a upct, digit, invitelt de ok nem. Ennyit errol.
Mi az h nincsen anyag? Elmennek egy nagykerbe es vesznek par km-et. Kb 1 munkanap az egesz.
Persze h tojik bele a digi, mivel nincs hatosag aki kenyszeritene is barmire...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 10:12:42

Egyre nagyobb sebességgel táguló Univerzumunkban az adott térrészre eső anyag mennyisége is egyre jobban csökken. Ha már most anyaghiány van, akkor ez csak fokozódni fog. Keress másik, szerencsésebb térrészt.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 10:14:11

@FDToth: "csak Telekom van, mar kerdeztem itt a upct, digit, invitelt de ok nem."

Öööö... eqnet, enternet, és száz másik van még. Soha nem mondd, hogy soha!

uns97 2015.10.13. 10:15:25

"...úgyhogy 22-én megint telefonáltam..." "...de én türelmes vagyok, 25-én megint telefonáltam..." Nagyon turelmes tenyleg. Meg le sem telt a 72 ora joforman, de mar ujra telefonal. Azt kell megerteni, - meg akkor is, ha nehezere esik a "topfogyasztoknak" - hogy vannak esetek amikor tenyleg elofordul, hogy ilyen es olyan okok miatt egy ideig nem lehet megoldani a telepitest - meg akkor sem, ha "de nekem errol szerzodesem van". Igen, s akkor most mi legyen, jobb lenne ha felmondana a megkototott szerzodest a Digi, akkor lenne net ? Mellesleg gyanitom, ha az ominozus utcaban kismillio masik szolgaltato lenne se oket valasztana, hanem varunk inkabb a Digire (kozben panaszkodunk persze nagyokat) mert ugye az a franya havidij megiscsak szamit... (mint ahogy felemlegeti a draga mobilinternetet is) Mindenesetre furcsa egy kornyek lehet, ahol Digi van, de Tcom-os ADSL-re sincs opcio... ("nagyon" megerheti a Diginek ott szolgaltatni a kornyeken, ahol a meg a Tcomnak sem erte meg kihuzni a rezdrotot... ) Csodalom, hogy a mobilinternethez terero van arrafale.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.13. 10:20:47

"Nem hatott meg a dolog, hiszen vállalták a 15 napon belüli bekötést, azt a választ kaptam, hogy túl sokan szerződtek, és nincs elég kapacitásuk és anyaguk a teljesítéshez, de fizetnek kötbért, "
Hibás teljesítés, nem lehet ilyenkor arra hivatkozni, hogy a kötbér nem reális összegű?

Amúgy a Digi sem az a nagyon jótékony cég, de még mindig jobbak, mint a T, az tuti. Ha más nem, ár-érték arányban úgysincs jobb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.13. 10:21:55

@uns97: Azért egy ekkora szolgáltató esetén már hót nem érdekel senkit, miért nem tud megoldani egy bekötést egy hónapig. Nem kukutyin káefté, hanem egy több országban működő cég.

Rosszindulatú Vászka 2015.10.13. 10:23:47

Sztem ez burkolt szivárványpartner kereső hirdetés.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.13. 10:23:59

@atpijkamo: Azok a Telekom hálóját használják, és magadat szívatod vele, mert bármilyen ügyintézés sokkal lassabb. Nekünk annak idején az egyik ilyen cég ügyintézője mondta hogy ha jót akarunk, inkább a T-től vesszük a netet, mert ha ők kérnek egy bekötést, akkor a T még szarik is bele.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.13. 10:25:07

@atpijkamo: Meg mondjuk DSL-t tudod ki akar csillióért...

Illetve "A ház előző lakójának is DIGI előfizetése volt, ugyanezekre a szolgáltatásokra, így a vevőszolgálat biztosított, hogy nem lehet műszaki akadálya a bekötésnek."
Öööö, akkor már ott a káblosz, akkor milyen anyag kell még? Gondolom szaki nincs.

lacas65 2015.10.13. 10:26:37

Én is 2-3 hete kötöttem velük szerződést.
Otthagytam a telekomot, mert sokkal drágább minden szolgáltatásuk. Tök mindegy hogy nézem, közel a duplája a végösszeg. Pl. a setup box náluk 1 kerül annyiba havonta, mint a diginél 3...
Nekem a szerződés kötésnél szólt az ügyintéző, hogy olyan sokan jönnek át hozzájuk, hogy minimum 1 hónappal számoljak. Addig tartsam meg a másik előfizetésem. Szerintem sem anyaghiány van, hanem a kapacitásuk ennyire elég. mondjuk én 5-6 éve pont a telekommal szívtam meg így. Első nekifutásra a szerződésemet elfelejtették továbküldeni. Másodjára pedig hihetetlen, de azt mondták rossz telefonszámot adtam meg, pedig ők már kerestek... No ekkor bementem, és nem kicsit idegbeteg módon szépen felvetettem a panaszt. /beragadt megrendelés, kamu telefonszám/. Már hazafelé csörgött a mobilom, hogy a szerelő másnap reggel jönne bekötni mindent...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 10:27:24

@ColT: Pont az ügyintézés gyorsabb. A net lesz nagyon hasonló.

"DSL-t tudod ki akar csillióért..."

Aki nem akar mobilnetet zillióért. Hisz azért sírt.

uns97 2015.10.13. 10:32:06

@ColT: oke, persze. Gondolod ha meg lehetne oldani, akkor nem oldanak meg ? Szerinted a Diginek az elegedetlen ugyfel a jo, sot, jo nekik ha nem fizetik a havidijat ?

A lenyeg, ha azt mondjak 1 honappal ezelott "nem tudjuk megoldani" akkor biztos lesz mostanra net, nem ? Oruljon, hogy van egyaltalan Digire lehetoseg, mas osszeszarna magat oromebe ha mondjuik egy jo fel ev utan behuznak a Digit, itt a kornyeken 8000 korul mozog a kabeles 60 mbites net (ez a max sebesseg), s az elmult 5 evben a fejlesztes 0 volt. Alternativa a Tcomos es egyeb ADSL megoldas hasonlo aron, meg lassabb/instabilabb sebesseggel.

Arrol nem szolva, hogy mondom "nagyon frekventalt hely" lehet, ahhol senkinek sem eri meg szolgaltatni. Ha ilyen helyre koltozik valaki, akkor azert nem art tisztaba lenni a VALOS lehetosegekkel - pld alternativak keresese illetve hianyanak ismereteben nem biztos, hogy jo valasztas a kornyek. (foleg aki nem tud net nelkul elni, s a mobilnetet meg sokalja)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.13. 10:35:33

@atpijkamo: Ez is igaz. Amúgy az ügyintézés lassabb, mert ha bármi van, azt a T-vel kell lemeccselnie a szolgáltatódnak, a T meg ugye ezeknek nem ugrik túl gyorsan.
Nem a szerződéskötésről van szó, hanem bekötés, hibaelhárítás, stb.

melaena 2015.10.13. 10:36:23

"Azért megkérdeztem, hogy mégis mit kellene tenni, hogy komolyan vegyenek, vagy kit kell les***ni, hogy bekössék a netet?"

Fizesd ki a beszallitok tobb millios koveteleset,es akkor lesz alkatresz szerelni a diginel.

Mar 2006-ban is ezt csinaltak.
Volt olyan,aki 1-1.5 evet vart a muholdas bekotesre.
Mivel a Upc direkt akkoriban 2-3X annyiba kerult,sok valasztasa nem is volt,mint varni tovabb.

homar.blog.hu/2008/12/03/csod_szelen_a_digi

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.13. 10:37:45

@uns97: "A lenyeg, ha azt mondjak 1 honappal ezelott "nem tudjuk megoldani" akkor biztos lesz mostanra net, nem ?"
Akkor megoldja másképp? Így meg szívatták feleslegesen.

" Oruljon, hogy van egyaltalan Digire lehetoseg, "
Ez igaz lenne, de hát nincs, mert bacnak bekötni :D

" Ha ilyen helyre koltozik valaki, akkor azert nem art tisztaba lenni a VALOS lehetosegekkel"
Nekem a gázzal volt így. Úgy volt, hogy lehet gázfűtés a lakásban. Gázszerelő is mondta, hogy megoldható.
Aztán mire megvettük, beintett a gázszsolgáltató, és nem lehet. Maradt a rohadt drága, rohadt szar távfűtés.
A langyos vizüket viszont lemondtam, hehe :D

Rosszindulatú Vászka 2015.10.13. 10:42:05

Ha már homár:

miért ilyen kiszabott drága Agyarországon a mobilnet? Miért csak feltöltős mobil simmet lehet venni, rendes tabletba valót meg miért nem árulnak, mint ugyanezen szolgáltatók felvilágosultabb piacain?

hobbitroll 2015.10.13. 10:45:23

@lacas65: mive ide tudtál írni, így kiderül van neted. Ha nem vagy biztos egy eszköz/szolgáltatás idegen nevében, keress rá. Esetedben: set-top box. Persze írhatod magyarul is, igaz, úgy nem tűnsz menőnek (mondjuk, ha hibásan írod, akkor sem), beltéri egység, na, ma is tanultál valamit.

gergelynek pedig: jövőre is lesz "melegfront". Mellesleg, ha az előző lakónak is a diginél volt előfizetése, akkor a tyúkbél ott van lakáson belül. Kell egy eszköz a drót végére, és visz'hall. Kérdezd meg, van e "szereld magad" opció (a'la upc). Vagy verd az ügyfélszolgáknál kicsit az asztalt, hogy beltéri, modem, kisfaßom kell, nem pedig "anyag". Nincs mit szerelni, rá kell kötni a technikát a drót végére, és mindenki mehet dolgára.
Arra külön felhívnám a figyelmed, ha egy függő azt mondja "nincs anyag", az komoly gond. Ugyanis ilyen esetben nem tud semmi mással foglalkozni. Keress nekik egy megbízható dílert, vagy vigyél nekik egy kis anyagot. Rögtön lesz net, tv, kolbászból kerítés. Értem? ;)

Manyecska 2015.10.13. 10:48:30

@atpijkamo: Szőke nő hütttőgépet akar vásárolni, az eladó győzködi:Hölgyem, ez kiváló minőség, AA+ osztály, és még az ajtó is megfordítható!
-És miért jó nekem ha kívül van a tojástartó..?????/???/

uns97 2015.10.13. 10:53:18

@ColT: hat ja, lassan a lakaskeresenel nem a lakas maga hanem az elerheto szolgaltatasak (es azok alternativ megoldasa) lesz a fo szempont (sajnos) Optimalis vilagban ugye mindenkinek ugyanaz jar(na), hehe...

Ocsem tavaly koltozott videkre megyeszekhelyrol, mert a videki levego olyan jo, a haz vegeben ugralnak a nyulak, meg az ozek... szennyviz megoldas: egyedi (szennyvizelvezetes nincs), futes: egyedi (gaz nincs), kommunikacio: Telenor mobilnet (se Tcom drot, se semmi mas "vezetekes" a kornyeken) Azaz jo ez, a nyulak tenyleg futkosnak, az ozek most mar inkabb nyugok mert a kertbe bejarva leragjak a gyumolcsfak kerget (kerites meg nincs), a csond sem az igazi mar, mert a szomszed (akkor meg ures) telekre bekoltozott egy valodi foldmuves, aki egesz nap a gepeivel ugykodik... De az egyedi megoldasok miatt az eddigi varosi "kenyelmekrol" siman lemondhatott, minden "aranyarban", a haz joval tobbe kerult, de MÉG elvezik az "uj" videki eletet... :D

Manyecska 2015.10.13. 10:58:14

@uns97: ház végében ugrálnak a nyulak?? Valamelyik vadász-posztert ki köll küldeni hadd durranccsa már seggbe őket azt várják úgyis ON xd

KaTe 2015.10.13. 11:01:17

@lacas65: Szóval sikerült átmenned egy másik szolgáltatóhoz, ahol leginkább a szakembereken és az ügyfélszolgálaton spórolnak, hogy olcsón tudják adni az amúgy minden ember számára egyértelműen szükségszerű és kötelező 500 , illetve 1000 megabites internetet. Kíváncsi leszek, hogy az esetlegesen felmerülő technikai gondokat milyen gyorsan fogják orvosolni.
Amúgy meg a kontár is össze tudja dobni a házadat, feleannyiért. Maximum maga alá temet.

lcsaszar 2015.10.13. 11:04:25

Román cégtől mit vártál?

8lazo8 2015.10.13. 11:04:58

Ha lenne Digi szolgáltatás az utcánkban simán várnék rá egy hónapot, sőt kettőt is csak végül oldják meg :)

FDToth 2015.10.13. 11:05:25

@atpijkamo: persze, de ezeknél még több probléma van. Van ismerősöm nem is egy aki ennél az enternet-nél van és hát nem nagyon törik magukat a problémák megoldására...
és egyébként is a Telekomtól bérlik a cuccokat... :)
de megnéztem őket, aztán meglátjuk, köszi! :)

8lazo8 2015.10.13. 11:07:42

@lcsaszar: Attól a román cégtől két év alatt amikor az előfizetőjük voltam, stabil netet, gyorsan reagáló ügyfélszolgálatot és országos viszonylatban is nagyon jó áron nagyon gyors netkapcsolatot.
Te mit kapsz pl a T-től ezekből? :)

uns97 2015.10.13. 11:08:09

@Manyecska: majd egy ingatlanos postbol kikuldjuk, bar szerintem a telekvasarlok vadasz top 10-eben ocsem is igen elokelo helyet foglalhat el. :)

8lazo8 2015.10.13. 11:11:22

@lcsaszar: Ja és azt a román céget egy nagyváradi magyar vállalkozó indította annak idején, aki lehet, hogy nem annyira magyar mint te lehetsz, de az biztos hogy okosabb és sikeresebb nálad. :)

Olvass, okulj: hu.wikipedia.org/wiki/Tesz%C3%A1ri_Zolt%C3%A1n

Dezsike 2015.10.13. 11:11:50

A UPC se jobb, a cégem irodája költözött, költöztettük a szolgáltatást. Egyeztettünk időpontot amikor jön a szerelő bekötni, mi vigyük át a kábelmodemet az új helyre, amint bekötötte egyből menni fog. A szerelő ugyan kijött, de egy méter nem sok, annyi kábelt se húzott be, mert ő csak lakossági ügyfelekkel foglalkozik, fogalma sincs, miért ő kapta ezt a munkát. 5 perc múlva már bottal üthettük a nyomát. Tárcsáztuk az ügyfélszolgálatot, 2 nap múlvára kaptunk új időpontot. A szerelő ismét kijött a megbeszélt időpontban (egy másik), de egy méter nem sok, annyi kábelt se húzott be. Ezúttal az indok az volt, hogy fel kellene szerelni egy kapcsolószekrényt az épületre, amit engedélyeztetni kell, minimum 2 hét. Ezt 1 hét alatt elintézték, szerelő ismét kijön, 20 percig szerelte a kábelcsatornát az épület oldalán, majd nekiesett a falnak fúróval, hű de jó, itt a kábel. Rákötötte a kábelmodemet, az felcsatlakozott, szuper. De nincs net. Ő ezzel már nem tudott mit kezdeni, elment, mi ismét hívtuk az ügyfélszolgálatot. Háromszor kapcsoltak másik ügyintézőhöz mire eljutottunk odáig, hogy látják a modemet, ráküldenek egy frissítést, magától újra fog indulni és jó lesz. Újraindult, nem lett jó. Rendben, akkor modem reset, viszonylag hamar felállt, majd 3x újraindult még, végre van net, hurrá. Rákötöttem a hálózatot, minden működött, másnap kezdődhet a munka. Elkezdtük másnap a munkát, délután elment a net. Hívjuk az ügyfélszolgálatot, hát ott még a régi címünk van, valószínűleg azért dobta el a netünket a rendszer. Gyorsan átírták, modem újraindít, újra működött, de úgy nagyjából 25%-os csomagvesztést produkált. Azt mondták központi hiba, holnap már jó lesz. Hát nem lett jó még 3 napig. Szerencsére menet közben megrendeltünk egy mikrohullámú szolgáltatást is backup gyanánt, másnap már itt voltak, felszerelték az antennát, behúzták a kábelt, bedugtuk, egyből ment és megy azóta is stabilan.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 11:14:18

@FDToth: Pont azért ajánlottam, mert évekig nincs semmi probléma. De válaszd magadnak a legrokonszenvesebbet, van pár száz.

lacas65 2015.10.13. 11:14:28

@hobbitroll: Igen, tanultam. Neked pedig a magyar nyelvel kellene kicsit többet foglalkozni, ha már szükségét érzed, hogy idegen nyelvből oktass mester ; )
-mive ide tudtál írni, így kiderül, van neted.
Így kapásból három nyelvtani hibát sikerült összehoznod az első mondatodban :D
Ezzel nekem alapból nincs bajom, könnyen átsiklom ezek felett, de legalább ne lenne hozzá az a tudálékos, műintelligens, kekeckedő stílusod.

Manyecska 2015.10.13. 11:18:24

@uns97: kizárt.most mászom át mingyá a bátyám házának kerítésén xd amennyiben levennék már a gipszt a lábamról monnyuk el is kéne vezetni odaáig. Hosszú..xd

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 11:24:26

@lacas65: Nem szoktuk a kommentek helyesírását kritizálni. A tiedét se kritizálta, pedig bőven lett volna mit. A "beltéri egységet" javasolta használni, jobb magyarul, de mégjobb a hibás angol helyett.

Na, kekeckedett kicsit, visszakekeckedted, szerintem nincs harag.

Manyecska 2015.10.13. 11:31:05

@lacas65: há én találkoztam vele mer a biciklimet megvette oszt a párommal cseverésztek pár percet hidd el nem tudálékos pláne nem kekeckedő:)! csak kétszer köptem ki a vizet hirtelenjében egy-két passzusnál :P

hobbitroll 2015.10.13. 11:31:59

@lacas65: "Igen, tanultam."
Nem úgy tűnik. Nyugodtan add vissza a bizonyítványod/bizonyítványaid. Nem érnek egy kupac bélsárt (hogy te is megértsd: kalap ßart) sem.
"setup box", te túlképzett egysejtű.

CID 2015.10.13. 11:33:20

Olcsó húsnak híg a leve, szarból nem lehet várat építeni, stb. Egyébként, ha minden igaz a Diginek nincs szolgáltatási kötelezettsége, ha tájékoztatak miért nem tudják tartani a 15 napot, nem sok mindent tehetsz, esetleg ha vityát lepippantod, de az sem hivatalos;)

@atpijkamo: Mint írta, csak Digi van ( bár ezt elképzelhetetlennek tartom), ők meg nem kötelesek átengedni a hálózatukat alternatív net szolgáltatónak, ráadásul azon TV-t nem néznek.

Rosszindulatú Vászka 2015.10.13. 11:36:08

Mókás, hogy itten a szakértők a beltéri szettáppbokszon rugóznak. úgy hejessírássilag.

Ugyanis a Digi nagyrészt kábeles kábelen küldi házhoz a állatos pornót, mindenféle kütyü nélkül. Csak bedugom a falba a UTP-t és csak autentifikálni köll és gyün is a bitrengeteg. Ijen PPoP izé van nekik.

Manyecska 2015.10.13. 11:38:04

@Rosszindulatú Vászka: mi adnak hozzá popcornt is? Öcsém mekkora királyság már.

melaena 2015.10.13. 11:38:33

@lacas65:
Ne etesd.
Erre indul be.
Tipikusan az a fajata,akinek az alacsony iq melle magas onbizalom tarsul.
Keves rosszabb kombinacio van.

Egyebkent az is lehet, hogy a Digi valami nagyra keszul,mert utoljara,amikor kozel egy evig nem fizettek a partnereknek,beszallitoknak,akkor a bl kozvetites jogaira ment el a zseton.

hobbitroll 2015.10.13. 11:39:04

@atpijkamo: @Manyecska: tökjó ez a blogmoci (hogy rohadna el a pokolban a fejlesztője). Frissítek, semmi, küldök (ir)releváncs kommentet, erre megjelenik az enyém előtt 3 + utána 1. Elkövettem már eddig néhány hibát (kissebbet-nagyobbat 1aránt), de ilyet még nem sikerült.

hobbitroll 2015.10.13. 11:41:50

@Rosszindulatú Vászka: pppoe (point-to-point protocol over Ethernet), de ez a TV szempotyából közömpös ;)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 11:42:03

@hobbitroll: A blogmoci régi ismert hibája, hogy az utolsó kommentet nem mutatja. Ritkább hibája, hogy örökre meg is eszi. Lehet, hogy fejlesztettek rajta, mert utóbb már több komment is tud hiányozni a végéről.

Rosszindulatú Vászka 2015.10.13. 11:45:05

@hobbitroll: tom, mer ahhoz van feketedoboz. Nem ojan, mint a repcsiké, mer az nem fekete. Ez fekete. Van rajta egy perso varázsszem. Mikor BK-t nézek, akkor ződ. Bár a TV-hez se köll olyan fröccsönötött randaság, ha van nekije tűnelje vagy mi. Ojan DVBBCDHEUD izé. Szal Digi bokszmenetes.

hobbitroll 2015.10.13. 11:46:13

@atpijkamo: vazze, nem hiszem el. Valaki hibákat fejleszt a blogmociba, és ezért pénzt kap? Én feleannyi pénzért hozzá sem nyúlnék. Így nem rejtenék el új hibát (hübákat) benne. Mennyivel jobban járna mindenki? :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.10.13. 11:48:28

@hobbitroll: Nyugi, 9 évig hozzá se nyúltak. Most kicsit szarabb lett a tizeik évben, de ha szerencsénk lesz, megint jópár évig nem bántják.

Manyecska 2015.10.13. 11:49:05

@melaena: neked már csak a nikkneved vall magas IQ-ra nehogy valaki beírja a google-ba.. nem tűnik fel hogy nem egymásnak írogatnak??? :D Márbocs.:D

hobbitroll 2015.10.13. 11:49:39

@Rosszindulatú Vászka: azé' hidel, van előnye a boksznak ;) pölö nézek valamit a z anal planet-en, és közbe' fölveszi a cbs-ről a félreqrókat, így utána megnézem aztat is. Nem sok nembuta (szándékosan nem írok okosat :P) tv tuggya eztet.

Manyecska 2015.10.13. 11:50:11

@atpijkamo: De mostanában valóban töPPször fjordul elő!!

CID 2015.10.13. 11:53:30

@Rosszindulatú Vászka: Bedugtam az UTP csatlakozót a falba, igaz, nehezen adta magát a vasbeton, de semmi pornó, aztán találtam egy befalazott röfit, abba is beledugtam a dugót, most füstöl az ámítógépem. Számlát, hova küldhetem?

Rosszindulatú Vászka 2015.10.13. 11:57:28

@hobbitroll: én már nem gyűjtök semmit. Se filmet, se élményet. Amúgy is csak a Mezzo-t nézem. Meg a BK-t, de az6t élőbe kell az első adást, ha ismétlkésbe nézed, akko se ojan már.

@CID: azt nem mondtam, hogy csak akkor műxik, ha Digi van a házba?

2015.10.13. 11:59:56

@KaTe:
A Digi nem nagyobb kontár, mint a T vagy a UPC, sőt utóbbiaknál az ismerőseim nem reprezentatív mintája alapján több a gond, és a problémakezelésben is rosszabbak a Diginél. Az árkülönbség oka inkább az, hogy a Digi a piacra betörő új, és az olcsóbb, és nagyobb sebességű csomagjaival próbálja átcsábítani a népet, míg a régieknek rengeteg kizárólagos területük van, és ahol nem így van, ott sem vált a6 emberek egy része, tehát adott a helyzeti előnyük, nem viszik le az áraikat a Digihez.

Valószínűleg 10 év múlva a Digi sem lesz olcsóbb.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.10.13. 12:07:52

@Manyecska: Hát, arról lehetne beszélni, hoyg ki az undorító, de nem ártana ha el is olvasnád a posztot, ahol ellehetne olvasni, hoyg a poszter kétszer teszi fel a kérdést, hoyg kit szopjon le.

Szóval ne személyeskedj, mert nics kedvem hozzád. Amúgy is te lennél a vesztes, él még a nyúlkommandó.

Manyecska 2015.10.13. 12:08:53

@batgirl: már nyulakkal is?? Bleki hallod ezt??? :D

CsakMintTe 2015.10.13. 12:09:20

@lacas65: Hadd szálljak be!
Nyelvel = felesel.
A szó, amit te kerestél, a "nyelvvel".
Köszönöm a figyelmet.

Manyecska 2015.10.13. 12:10:16

@batgirl: idéznélek régebbről: "na, ribancka megjött" "hülye p@csa", stb.stb.. -ez lettem volna mind én.. :DDD Ennyit, kézcsók mama!

melaena 2015.10.13. 12:10:22

@Manyecska:
Most nincs energiam visszanezni,hogy te vagy-e a balfasz,vagy en.
Ha en,akkor ezzel tudok szolgalni :
"A székelycsalád vacsorázik, és a gyerek nagyon csámcsog. Megszólal az apa:
- Ne csámcsogj! - de a gyerek tovább csámcsog. - Ne csámcsogj, mert pofon lesz! - a gyerek azért is. Lendül az apa keze, de a gyerek lehúzza a fejét, és a pofon az asszonyt éri, hogy leesik a székről. A gyerek éktelenül elkezd röhögni, mire az apa: - Ne röhögj, anyád is csámcsogott."

Leadfoot 2015.10.13. 12:20:21

Minden digis posztnál leírom, hadd lássa más is:

Velem ugyanezt csinálták, csak már ügyfélként, a legutóbbi sebességnöveléskor. Bő fél évet vártam, aztán váltottam _kisebb_ csomagra, amitől _nőtt_ a netem sebessége (mert az alacsonyabb csomagban lévőknél csak beállítás kérdése volt, ők azonnal kapták a nagyobb sebességet).
Abszurdum. Közben pedig nem én voltam az egyetlen, a Facebook oldalunk tele volt az enyémhez hasonló sztorikkal, de sosem ismerték be a dolgot, csak a terelés ment.

Egyébként bajom nincs a szolgáltatásukkal, de annak biztos tudatában, hogy ők a legolcsóbbak, sok mindent megengednek maguknak.

Manyecska 2015.10.13. 12:21:34

ON aki ért a Viberhez dobjon már egy üzit itt, legyen szíves, köszönöm!! Nagyon érdekes a problémakör..:(!!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.10.13. 12:22:09

@Manyecska: és ezeket fenn is tartom, csak nincs kedvem fokozni. Annyira ostoba vagy, hoyg nem tudsz tovább lépni, és békességben maradni.

hobbitroll 2015.10.13. 12:22:54

@Manyecska: te manyecs, há' mé' nem hazsnálod a xűrés kompot? tök lyó, nem báncsa a szemem a sok iqbetyár belepöfögése. Igaz, így a sok 100 releváncs kommentbű' nem látok csak pár tucat irreleváncsot, de aszt lekalápp mekéri ó'vasni, értem? ;)

hobbitroll 2015.10.13. 12:24:08

@Manyecska: mi pajod fan a vibervel? (nagyon nem értek hozá, de nátha...)

Manyecska 2015.10.13. 12:25:03

@hobbitroll: használtam már de nem müxik, sajnos!! Akkó dobjál üzit mondom:(((( köszi!

zuhanorepulesss 2015.10.13. 13:15:01

Úgy tűnik DIGI döntéshozók nem olvassák a posztokat. Legalábbis eddig senki nem ajánlotta fel posztolónak a nemi szervét szájbavétel céljából :D
Csalódott vagyok :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.10.13. 13:19:41

@zuhanorepulesss: valószínű, a titka az aláírásban van. Nem Gergelyt kellet volna írni.

hobbitroll 2015.10.13. 13:25:13

@zuhanorepulesss: Szerintem Hildától már elkérték a poszter emil címét, hogy felvegyék vele a kapcsolatot e célból :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.13. 13:53:35

@uns97: Az már azért nagyon vidék, mert a legutolsó kis faluban is szokott lenni minimum T meg csatornázás. Tanyára kiköltözni az nekem is meredek, de egészségükre.

Drágább a ház mint városban? Hol a p!nában van ez? Mi nagyanyámét alig tudtuk eladni töredékáron, hogy legalább szívni ne kelljen vele.

Hogy élvezik-e? Ők tudják.

Amikor mi városban kerestünk lakást, az azért nem csak a netre épült. Örültünk, hogy van Digaj, de amúgy ez csak egy szempont; ugyanis normális lakást találni nem biztos, hogy lehet úgy, hogy minden klappoljon, én a netből mondjuk tudnék engedni, ha valami nem ADSL megoldás van.

Józsi, a migráns köcsög 2015.10.13. 14:02:56

@uns97:

szennyviz megoldas: egyedi: szuper, nics csatornadíj!!

futes: egyedi (gaz nincs): szuper, nincs gázszámla!!

kommunikacio: Telenor mobilnet (se Tcom drot, se semmi mas "vezetekes" a kornyeken) : szuper, nem fog a homárra írkálni a téves számlák miatt!

Azaz jo ez, a nyulak tenyleg futkosnak,: szuper, friss hús naponta!!

az ozek most mar inkabb nyugok mert a kertbe bejarva leragjak a gyumolcsfak kerget (kerites meg nincs), : mit máléznak, meg kell fogni éjjel, reggelre a fagyasztóban pihen a bambika bezacskózva.

a csond sem az igazi mar, mert a szomszed (akkor meg ures) telekre bekoltozott egy valodi foldmuves, aki egesz nap a gepeivel ugykodik... : van rá módszer, csak nem túl elegáns.

:D

lcsaszar 2015.10.13. 14:05:53

Ha a ház előző lakójának is DIGI előfizetése volt, és mégsem kötik be anyaghiányra hivatkozva, akkor az erős porhintésnek tűnik. Esetleg az elképzelhető, hogy elfogyott a modem vagy a "szetup boksz". Kapacitáshiány már hihetőbb lenne, vagyis nem ér rá a szerelő kijönni. Nincs szereld magad opció náluk?

uns97 2015.10.13. 14:35:36

@ColT: az a baj, ha veszel a vilagvegen egy ures telket attol a melosok meg ugyanolyan dragan epitik fel a hazat mint 40 km-rel odebb a varosban, mert az anyag ugyanannyi, a melos orabere detto, a szallitas videkre meg rosszabb. A telken, vagy egy regi hazon videken, na igen, azon lehet sprololni azt elfogadom. De maga az epitkezes koltsege ugyanaz sajnos.

Sot a speicalis kenyszeru dolgok miatt a haz alapban meg tobbe is faj, mint sokszor egy varosban epulo. Az megint mas kerdes, hogy aztan ezek a falvakban felepulo hazak par eve utan felet sem erik az ugyanakkor a varosban epulteknek, de ez mondjuk nem a kivitelezes es maganak a haznak a hiabaja, ez a trend, a nep varosba akar menni, a falu es videk meg elertektelenedik/elneptelenedik...

@Józsi, a migráns köcsög

hat csatornadij nincs, de azert idonkent csak kell szippantatni, no meg az egesz rendszer ahol gyujtik az "anyagot" sem annyiba kerul ilyen esetekben mint egy "sima" szennyviz rakotes...

futesnel igaz, hogy nincs gazszamla, de azert itt Mo-on csak kell futeni valami modon, azaz ezzel sincs sokkal beljebb, ara van a rendszernek, no meg a mukodes sem ingyenes, max nem az x es y gazcegnek fizet... raadasul ugye mostanaban a gaz/tavho "rezsicsokkentese" sem igazan a full videki emeberknek lett kitalalva - ahol gaz maximum palackban van, annak meg hol van mar a sokszori rezsicsokkentese, dragabb mint mikor elkezdtek csokkenteni... :)

Telenor mobilnettel amugy o is irhatna ide, mert a 2 ev husegbol meg talan 2 honap sem telt el mikor 500 Ft-tal megemelte a Telenor a havidijat, de nem akart osszetuzesbe keveredni a ceggel, ami minimalis lehetoseg van abbol meg ez a legkevessbe gazos ott, azaz vagy fizet 500-zal tobbet, vagy visszaadja a szerzodest es mehet a sohivatalba... maradt az emelt szamla kifizetese.

GQ 2015.10.13. 15:08:43

@uns97: jah, és ha én nem tudom fizetni a számlám, akkor ez van. majd mondom nekik, hogy nyugi, majd ki lesz fizetve. valamikor. majd ha lesz "anyagom" hozzá. vagy ez csak egy irányba nézhető el? jóhogynemmá'

Jimbo75 2015.10.13. 15:42:50

Ha esetleg valaha bekötik, azért szopasd meg őket a 30 forintos kötbérrel:)))

Gábor Juhász 2015.10.13. 17:51:43

Ember...Te és a többi ügyfél jó nagy marhák vagytok. Szerződés megszegése...többszörösen, durván...pereljetek már a faszba bazdmeg...nekik kutya kötelességük úgy intézni a dolgokat, hogy ilyen probléma ne lépjen fel...ha meg igen, akkor ne vállaljanak bekötést 15 napon belül...menj be, mond vissza a szerződést...kérdezd meg hajlandóak-e peren kívűl egy kisebb összeget fizetni és menj másik szolgáltatóhoz...ha meg nem fizetnek mehet a per. Esélyük nincs...főleg, ha többen perelnek.

eßemfaßom meg áll 2015.10.13. 18:37:26

de örülnék én ha 1 hónapig várni kellene a digire mire beköti ide a netet... de nem kell várni mert nem jönnek ide igy marad a fasza 10megabites tré-adsl amit 5 nap alatt bekötöttek. De jó nekem juhééé

dukeekud 2015.10.13. 19:19:35

"hogy miért nem hagyom a francba, és keresek másik szolgáltatót?:"

Szivas az egy honap, de azert ne szard mar ossze magad, ha egyebbkent van internet eleresed. A helyzet az, hogy DIGI a legjobb szolgaltato az orszagban, ezert nem igen tudnal jobbat valasztani. Kar hogy sok helyen nem elerhetok, sokan negyed akkora savszelesegnek is orulnenek, mint amit a digi ad.
4000 ft -ert mashol meg egy telefonos modemes kapcsolatot sem adnak, nem hogy gigabites internet elerest.

eßemfaßom meg áll 2015.10.13. 19:39:08

@dukeekud: én 5.500-at fizetek 10/0,5-ért :)

Aureliano Buendía 2015.10.13. 20:10:38

@AtiSnatch: az sem rossz megoldás.
De nehezen elhihető, hogy egy adott utcávan CSAK a didzsi szolgáltat.

A másik: ha az előző tulajnak is digije volt, akkor a kábelt csak nem szedték fel. Nye pányimájú.

Aureliano Buendía 2015.10.13. 20:14:44

@hobbitroll: egy férfi így csinálná, de Fergely épp most bizonyított, hogy ő más.:)

Aureliano Buendía 2015.10.13. 20:16:28

@lcsaszar: mondjuk a lovainkat épp visszaadhatnák. Meg a hegyeinket persze:)

alkatraz · http://jobbflashjatekok.blog.hu/ 2015.10.13. 20:57:38

@FDToth: en bp Flórián ter mellett lakom, es digim van. :D

uns97 2015.10.13. 21:15:35

@GQ: Miert, azt hiszed 2015-ben minden szolgaltatast igenybe vevo ugyfel minden szamlat pontosan befizet ?? Ha a szolgaltatok is teret kapnanak s elkezdenek az "ugyfeleik" trogerseget napvilagra hozni, lehet meglepodnel, hogy a kedves ugyfelek sem szentek... azaz lehet Te nem tartozol a notorius nemfizetok, a szolgaltatok kozt ugralok (mert eppen itt maskor meg ott tartozik a tisztelt ugyfel) koze, de van egy jelentos nemfizetesre vagy kesedelmes fizetesre hajlamos egyed. Kozben ok is "ugyfelek", nekik is "jogaik vannak" (a nemfizetes ellenere is persze :D). Azaz igen, jogod van nem fizetni, sokan meg is teszik, csak arrol teged a szolgaltato ITT ezen a feluleten nem ertesit, nem sirja tele a Homart, hogy ma a 10000 szamlabol csak 9100-at fizettek be idoben.

Black Hole 2015.10.13. 22:19:01

"Ó Gergely, miért vagy te Gergely..."
Ha Georgina lennél, tudnálak biztatni...
Mondjuk attól neted nem lenne, de talán élményed igen.

2015.10.13. 22:44:53

@uns97: TE efy totál idióta hibbant vagy. Az üffél mit tud csinálni? A szolgáltató figyelmeztet, aztán korlátoz, aztán lekapcsol, aztán szerződést bont és késedelmi kamatot meg mindeféle díjakat rádszámlázva ketyegteti a tartozást.

Én SZÁNDÉKOSAN egy hónappal fizetek késve a féreg szolgáltatónak, ebben az országban ennyit tudok csinálni.
Ezt megspórolom, és ha majd egyszer kivágom az ablakon a xarkjukat, akkor ezért kezdhetnek perelni sosem fogom befizetni nekik.

Egy 10-15 éves 100ezrekbe kerülő polgári per az én részemről teljesen értelmetlen, mikor rájuk van írva minden jogszabály, nekik bármit lehet, ha napokig nincs neted, tévéd, telefonod, elérhetetlen vagy, akkor igyjárás, naumm..neked kuss, ha napi 6* fagy szét a szarjuk, akkor annyiszor.

Egy maffia az egész, az állami oligarchisztikus maffiokrácia szélnyúlványa mind.

Ha nem így lenne, millió kis cég versengene az olcsónál olcsóbb és jobbnál jobb szolgáltatásokkal, mint kultúrországokban, ahol 3 üvegkábel van az ajtóban ezergigás sávszélel a legkisebb poros álmos kisvárosban is, minden parasztnak méteres tévé és kpl szórakoztatócentrum a nappalijában 1000km-re mindentől, rezzenéstelen tökéletes ezercsatornás adással, és nem is értik ezeket, miaz, hogy nemjött, miaz hogy bunkó, hát nem érted az ügyfélért van, nem belőled él?

joska61 2015.10.14. 08:33:38

Emlékszem, amikor elindultak itthon, akkor beltérijük nem volt, így volt, akinek fél év alatt kötöttek tányéros cuccot.

uns97 2015.10.14. 09:37:00

@mioporfeszosz: attol miert lenne jobb, gyorsabb, precizebb stb egy vallalkozas szolgaltatasa, ha az ugyfelek mind ugy gondolkodnanak ahogy Te ? Ha nincs modem vagy ember aki bekosse (jo esely van, hogy ez van itt a hatterben valojaban), akkor nincs modem, nincs ember. Ettol ha 1 millio ugyfel akar Digis lenni se lesz elobb. Viszont a notorius nemfizetok a helyzeten nemhogy nem javitanak, hanem rontanak.

Az pedig, hogy mi van Mo-on az ismert, szoktam volt mondani, hogy 4 evente a FULKEBEN kell ezen elgondolkozni 1-1 percre. Ja hogy oda el is kell menni. No meg azert a Fideszes 1 kulcsos ado, a csaladi kedvesseg, a csok, meg a tokom tudja meg mifele "joleti" atveres az jo "mindenkinek", de mellette mindenki nyomja a divatszoveget: "Egy maffia az egész, az állami oligarchisztikus maffiokrácia szélnyúlványa mind." Aha, mindenki ezt fujja, a vegen meg mindenki megszavazza UGYANAZT a maffiat, aki ezt az egesz szemetdombot fenntartja - tobbek kozt a sajat szavazoinak. Na pld nekem EZZEL van igazabol bajom, s majd ha ott rend lesz akkor ra lehet terni a Digi, UPC, stb "problemakra"...

Mindenesetre marha boldog lennek, ha a legnagyobb problemam az lenne, hogy egy szolgaltatas nem 1 nap alatt hanem 2 honap alatt kotodik be hozzam, foleg mondom ugy, hogy a lakossag x (x eleg nagy) szazaleka a Diginek a toredeke szintu szolgaltatast a Digienel joval magasabb dijert vehet csak igenybe. (ez meg nem a Digi hibaja csak, pld az elmult par ev torvenyei sem igazan tettek jot tobbek kozt a telekom szektornak, csak halkan szolok, no de ez is ugye mar a maffia tenykedese... oke, oke, tudom "ezen intezkedesek NELKUL mar csodben lennenk reg..." muhahaha)

Aureliano Buendía 2015.10.14. 17:53:42

@mioporfeszosz: nincs egy kicsit üldözési mániád?

Remélem, majd akkor is így fogsz gondolkodni, ha a munkahelyed egy-másfél hónappal később adja ki a fizetésed. Amúgy meg szopasd magad a késedelmi kamatokkal bátran. Mert a szolgáltatók rád fogják verni. Nyilván nem sok számlánként-szolgáltatónként a 10-15 ft, de majd egy év után add ezeket össze.

august 2015.10.16. 00:14:14

a 15 nap nalunk 30 volt. sejtettem, mert a regi adsl-t csak akkor mertem lemondani amikor mar egy hete mukodott.
süti beállítások módosítása