Tékozló Homár

mire jó a közterület?

Coca-Cola Magyarország/Fanta-kampány

2005.04.17. 21:55 | jackyll | 3 komment
A fiatalosan vidámbulis Fanta matricakampányának szigorú, maximum ötvenezres bírsággal feszül neki a Fõvárosi Közterület-felügyelet, írta az Index. A gyomorsaválló üdítõ kampánya a szokásos "szétszakadok annyirajóleautózniabalcsira"-életérzést ezúttal hawaii illegális bevándorlókkal adja el a kor követelményeinek megfelelõen az eddigieknél egy fokkal debilebb kivitelben. Az Ogilvy & Mather nevével szignált kreatív eredetileg német piacra készült, de a butaság nemzetek feletti létjogosultságát igazolva, régi csatlósállamként nálunk is csuklóból reciklálható volt.

A kampány nobudget része matricázásra hívta a fiatalokat, akik nem voltak rest mindenfelé kiragasztani a tarkabarka szlogent. A Coca-Cola legutóbb a hasonlóan maradandó 2003-as Chiwawa-kampány alkalmával plakátozta tele az utcákat illegálisan, és akkor sem történt semmi. A közterület õreiben fel sem merült, esetleg csomagokba szervezetten értékesítsék a felügyeletük alá tartozó (értsd: rendszeresen lekapargatott) felületeket. Úgy tûnik, a plakátozókon levert, a gyakorlatban 20 ezer forintos büntetés a legkevesebb ráfordítással elérhetõ legnagyobb haszon. Ezek után felesleges elkerekedett szemmel sopánkodni, ha egy multi ezt megjátssza.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása