Egyik kedvenc műfajunk a trágár/felháborító álreklám. Ezt vagy a megrendelő csináltatja, hogy aztán álságosan tagadva az egészet besöpörje a pikáns érdeklődés gyümölcseit, vagy egy fiatal rendező/kreatív, hogy megmutassa, mit is tudna, ha szabadna neki. Hogy ki volt az úttörő, azt nehéz megmondani, talán a homárközeli Nick Denton gawker.com blogján lehozott diáklányos-spermás Puma poszter 2003 elején. Azóta végigsöpört a világ mailboxain az önrobbantó Volkswagen-tulajdonos, majd a magyar származású tojásos-leszbikusos sörreklámfilmecske. Most újabb darab terjed, bár ez azért közelebb áll a funpic kategóriához, mint a komolyan beszopható álreklámhoz.
No igen, a Matáv és csatolt részeinek átnevezése nem hagyta hidegen az internetezőket, az irodai alkalmazásokról pedig nem keveseknek jut eszébe ilyesmi, amit mi morálisan persze mélyen elítélünk, de hát ez kit érdekel?
A verbális fixációtól szenvedő Photoshop-művészeket is megpiszkálta a sok T, az ő kedvükért másoljuk ide ezt a logóalapú kis tréfát.
módosítás
Itt korábban egy mailt idéztem a Team Reklámügynökség egyik munkatársától, amibõl kiderült, hogy nincs közük a szopós képhez. Az imént levelet kaptam a Teamtõl, amiben kérik, szedjem le az idézetet, illetve hogy a hivatalos, cége állásfoglalás a következõ: „Nem mi készítettük ezt a reklámot.”
Tessék parancsolni.
Azt is megírták, hogy bár a cég dolgozott és dolgozik a Matáv-csoportnak, az a megfogalmazásunk, hogy "a T-Online mostani kampányát készítő Team Reklámügynökség", pontatlan. Merthogy nem õk a vállalat ügynöksége.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.