Másnap persze remegõ térddel mentem vissza a boltba, hiszen tudtam, hogy ebben a történetben csak én veszthetek, hiszen hogyan a francba bizonyíthatnám be az igazamat?
A hatezer forintot mégsem hagyhattam ott. Ugyanaz az eladó fogadta a panaszomat, aki elõzõ nap átnyújtotta a dobozt, vakarta a fejét, hogy ilyet bizony még sohasem látott, pedig három éve dolgozik a Bluefishnél. Megbeszéltük, hogy az eszköz biztosan a szállítás közben, vagy még a gyárban, az ország határain kívül tûnt el, végül az eladó azt mondta, hogy visszafizetik a pénzt.
Inkább levásároltam, és ha már ilyen jó fejek voltak, vettem egy drágább, drótnélküli modellt, ami vibrálni is tud. A doboz tartalmát háromszor ellenõriztem.
Tanulság: az eladóval mindig, minden boltban vetessék ki a terméket, még akkor is, ha le van fóliázva a doboz. Sõt, fõleg akkor.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.