A sebesség ezekben a percekben is ~10K/s az 1,5 megabites elõfizetésen, de már napok óta. Amikor hétfõn elõször betelefonáltam, az automata közölte, hogy karbantartanak. Azóta egyszer visszatért a sebesség, aztán persze megint behalt. Az ügyfélszolgálat a várakozás perceiben megkérdezi, hogy tudtam-e, hogy augusztustól 2,5 megabitre növelik a sávszélességet. Kurvajó, a feltöltés marad 512k, és természetesen a forgalmi korlátot sem törlik el, a hajamra kenhetem egyébként.
A gyönyörû az egészben, nem is az általában 10-20 perc várakozás az ügyfélszolgálat munkatársára várva, minden egyes kollégának újra elölrõl elmondani minden adatot és jelenséget, hiába mondani, hogy most teszteltem le a sávszélességet, õ azért mindenképp megvárja, amíg újraindítok mindent, hanem az, hogy ez a cég elõre számláz.
A UPC talán az egyetlen ebben az országban, amely nem egy szolgáltatás teljesítése után kéri a pénzt, hanem elõre. Teszi ezt úgy, hogy semmi, de semmi garancia nincs arra, hogy a szerzõdésben vállaltaknak megfelelõen biztosítja a szolgáltatást. Azért csak fizesd ki. Majd ha feldolgozzák az írásos reklamációt, néhány hónappal késõbb talán elismerik a hibát és jóváírják a pénzt. Amivel ugye nem megyek semmire, dolgozni próbáltam, használni a kurva internetet, amiért fizetek.
(Az elõfizetésem napjai meg vannak számlálva. A szomszédba költözött a Tiger, akik a Victor Hugo utcából terjeszkednek sugáriránt, már csak a közös képviselõt kell rájuk uszítanom.)
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.