Érdekes reklámipari anomáliára hívta fel a Homár figyelmét Tanács alábbi levelével:
"Kb. két hete freemailen regisztrált ad hoc emailcímem létrejöttekor elfogadtam a felhasználói (?) szabályzatot, miszerint hozzájárulok ahhoz, hogy a t-mobil nagyobb testvére ( t- nemtommi) szabadon gazdálkodjon a ez aez tulajdonosi nevû friss-ropogós postafiókom adataival. Ma jött egy levél, ami a portans numeri nagyszerûségét taglalja baráti stílusban. Akkor ez most hogyan? A magyar telekom megkapja az adataimat, aztán eladja, és kézen-közön-közvetlenül a konkurenciához jut, aki felhasználja?"
A láblécbõl komolyabb nyomozás nélkül kiderül, hogy a reklámot a T-Online spammercége nyomta a freemaileseknek, tehát valójában nem adták el a címlistájukat, csak bedobták az aktuális megrendelõ hirdetését a közösbe.
"Ezt a levelet az optimail online direkt-marketing rendszeren keresztül küldtük a(z) ********@freemail.hu címre az Ön elõzetes hozzájárulásával, melyet az T-Online Magyarország Rt-nek tett a freemail.hu ingyenes rendszerébe történõ regisztrációja során. E szerint Ön marketingtartalmú célzott üzenetek fogadását vállalja."
A megrendelõ épp a T-Mobile konkurense volt, dehát ez ilyen.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.