Egy közepesen erõltetetten bevállalós reklámra figyelt fel homár molla a Nestlé oldalán. A KitKat kiválóan targetáltan "lazulásra" invítálja potenciális vásárlóit a zöldbe:
"Szívesen lazulnál egy nagyot a zöldben? Nem kell mást tenned, csak dõlj hátra, helyezd magad kényelembe és kattints! Egy pillanat alatt a zöldben találod magad, sõt, ha elég ügyes vagy, egyszerûen zöldövezetet varázsolhatsz az egész szobádból... és azonnal érezni fogod, hogy egyre lazább és lazább vagy..."
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.