Tékozló Homár

Folyékony gabona rajongóknak

Provamel/Soya Mini

2005.08.26. 12:25 | szily | Szólj hozzá!
Milyen íze van egy kulturális szimbólumnak? A szójatej a tofuval, a Birkenstock szandállal és a gumival összefogott kis lófarokkal együtt a környezettudatos vízöntõisták jelvénye, ugyanakkor mégiscsak egy egyszerû folyékony termék, úgyhogy beleittunk egy véletlenszerûen kiválasztott példányba. A Provamel csokis itala a várt módon tobzódik a természetes hangzású összetevõkben. Nyers nádcukor - suttogtam magamban és máris óriásit javult az anyagcserém. Tengeri alga kivonat - búgtam kívánósan és beleittam. Elõször nagyon jó volt. Sûrû, érezhetõen igazi csokoládéból mixelt kakaószerûség. Aztán bejött az elsöprõen gabonaszerû utóíz. Mintha tátott szájjal zuhantam volna bele egy silóba, tele zsenge gabonamagvakkal. Nem rossz gondolat, bár kissé felzaklató egy egyszerû kakaózáshoz, fõleg ha az ember nem tagja a Búza Terméktanácsnak. Aki nem csípi az übernövényes ízeket, kerülje továbbra is, az elkötelezett csírahívõk szempontjait viszont minden eddiginél jobban értem.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása