Egyre nagyobb keletje van mostanában az enyelgésnek, ráadásul a fõváros számos pontja szintje kiprovokálja az efféle magatartást. Vannak azonban, akiknek semmi se szent, mindenáron felül akarnak kerekedni a városlakók primer ingerein. Vikinek például sikerült annyira megütni az ingerküszöbét, hogy billentyûzetet ragadjon:
Ugye azt már megszoktuk, hogy úton-útfélen, falon, járdán, újságban, tévében reklámokkal bombáznak. Na de hogy romantikus esti Duna-parti andalgásunkban is reklámot nyomjanak a becses pofánkba ötszörötös kijelzõrõl, hajóról? Ez az a történelmi pont, ahol Pest népének fel kell kelnie, kaszát, egeret ragadnia, s kijelentenie: eddig és ne tovább!
A hajóról kivetített – egyébként megkerülhetetlenül vakító, szembemászó kép önelégülten hirdeti: Visual Power, s esküszöm, erõs a gyanúm, hogy direkt a padokon üldögélõ párocskákat célozza meg bútor, áruház és kutyaszar (a fõvárosi Önkormányzat által támogatott!) reklámjaival.
Vagy lehet, hogy ez a 2010-es kulturális fõvárosra tervezett eseménysorozat egy része? Egyfajta performance, ami egészen egyedi a nagyvilágban? Hiszen melyik más világváros adna engedélyt egy cégnek, hogy elrondítsa a hõn szeretett, hangulatos esti Palota-Gellért-hegy-Lánchíd képet? Talán követi ezt a Parlamentre vetített Coca-Colás kupak? Esetleg a Budai Várra OB tampon? Citadellára szivacsos melltartó?
Kinek lenne kedve ezek után – miután hajóval vetítik pofán – még tovább enyelegnie? Mi is felkerekedtünk, és ezúton kérjük a nyilvánosság segítségét. Vannak-é még Búvár Kundok, kik megoldanák ezt a problémát?
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.