Tékozló Homár

Lokális garancia

2005.09.30. 13:11 | jackyll | Szólj hozzá!

Lassacskán tudatosul az emberekben, hogy az ár mellett egyéb szempontokat sem árt figyelembe venni elektronikai termékek vásárlásánál. Pandora digitális fényképezõje által szerzett pótolható élettapasztalatokat:

Röviden vázolva a helyzetet: márciusban vásároltam a budaörsi Electro Worldben egy digitális fényképezõgépet, melynek egy (!) hónap múlva elromlott az akkumulátor töltõje. Kreatívan felkerestem az Olympus szervízét, ahol közölték, hogy a gépnek nincs magyarországi szervízkártyája, tehát nem az Olympuson keresztül hozták hazánkban forgalomba, ezért a vásárlás helyszínére szíveskedjek menni a garanciapapírral együtt. Budaörsön rövid üvöltözés és egy hét után ki is cserélték az akksit (tudom, ez nem is rossz), kaptunk szép újat szép új garanciapapírral.

Az évek óta vágyott nyaralásunk kellõs közepén azonban az új töltõ is felmondta a szolgálatot. Más megoldás nem lévén, vásároltunk egy töltõt 35 euroért. Augusztus 5-én pedig, hazaérkezésünk másnapján befáradtunk az áruházba újabb cserét kérni, ill. a kényszerbõl vásárolt akksi árát visszaszerezni. (Ez egy újabb történet lehetne, ugyanis az ügyfélszolgálat vezetõje közölte, hogy õ nem érti, miért nem vittük el egy garanciális szervízbe Törökországban, bizonyára ott is van olyan. Persze, õ biztos visz magával garanciapapírt a nyaralásra. Amúgy meg majd kifizeti az utamat, hogy ha elkészül a gép visszamehessek, de addig is mivel fotózzak? Na mindegy is.)

Elvették tehát tõlünk a töltõt, átvettük a papírokat, majd hetekig nem is hallottunk felõlük, míg egyszercsak úgy 3 hét után telefonon közölték, hogy vigyük be az akkumulátort is, a szerviz üzeni, anélkül nem megy (meg se kérdeztem, hogy eddig mégis mit csináltak?). Elmagyaráztam a hölgynek, hogy remélem, egy szervízben van akkumulátor ha ki akarják próbálni a töltõt, ha nincs, akkor meg mérjenek rá mûszerrel. Ha beviszem az akksit, akkor nem tudom használni a gépemet, márpedig itt minden olyan szuper lassan mûködik, hogy kösz, de ezt nem vállalom be. Ügyfélszolgálatos belenyugodott, mi több megértett.

Ismét két hétig nem történt semmi. Ezt megunva felhívtuk õket, megkaptuk a szerviz számát, ahol közölték, hogy náluk nem is járt a gépünk, ugyanis nincs is róla munkalap. Szuper. Üvöltözés EW-vel, a fõnök fõnökének a fõnökével (aki egyébként elnézést kért, de az ügyfélszolgálatosok képzetlenek! – szép, és erre én fizetek rá???), megígértek már mindent a végén, hogy másnapra elintéznek mindent és visszahívnak, és az egész gépet mindenestül kicserélik egy kategóriával jobbra stb. stb. Nem árulok el nagy titkot, ez 3 hete volt. Azóta sajnos nem volt idõnk kimenni Budaörsre. Õszintén szólva, már nincs is kedvem…

Az a szomorú, hogy ezeknek a rohadt multiknak bõven elég, ha ebben az életemben egyszer bemegyek hozzájuk vásárolni. Nem akarnak õk belõlem törzsvásárlót csinálni. Remélem, van kivétel, netán én vagyok csak ilyen peches, de nekem már elég sok rossz tapasztalatom volt a többivel is.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.