Tékozló Homár

A MÁV ingyér berúgatja a megszopatott utast

MÁV/Kompenzálás

2005.11.08. 01:00 | szily | Szólj hozzá!

Mi is azt hittük elõször, hogy egy túlmozgásos bakter írta a levelet, de nem. A MÁV új policyja az, hogy akit tényleg nagyon durván átvertek, azt váratlan nagylelkûséggel megajándékozzák egy hétvégével. Tevan kolléga szerint, aki fõállású vasútbuzi a legszélsõségesebb fajtából, az új szelek azóta fújnak, amióta Devecz Miklós lett a szesza, vagyis személyszállítási fõigazgató. Hát ezek vannak, olvassák a tanmesét:

Kedves Homár!

A sok levélírótól eltérõen, én is kellemes élményeimrõl szeretnék beszámolni, mégpedig a MÁV-val kapcsolatban.

Történt ugyanis, hogy úgy egy hónapja jegyet rendeltem a MÁV központi jegyrendelõs számán egy nappal a tervezett utazásom elõtt. Pénteken, az indulás elõtt 3/4 órával végre sorrakerültem a Nyugati pu. egyik pénztáránál. A pénztáros hölgy a rendelési szám alapján megkereste a foglalásomat és ellenõrzésképp felolvasta, hogy melyik IC-re, milyen osztályra stb. szól a jegyem. Azt hittem, rosszul leszek, amikor meghallottam, hogy a jegyem az esti vonatra szól a délutáni helyett.

Kérdeztem a pénztárostól, hogy ugyan, van-e még jegy a du-i vonatra. Közölte, hogy sajnos nincs...Na, ettõl aztán majdnem agyérgörcsöt kaptam. Kérdeztem, hogy hol tudnék panaszt tenni az esettel kapcsolatban. Azt mondta, hogy õ nem tudja és különben se csapkodjak....Idegességemben ugyanis kiesett a toll a kezembõl, amellyel a bankkártyás fizetés blokkját írtam alá- mivel jobb híján az estire voltam kénytelen jegyet venni.

Ezek után rögtön felhívtam a jegyrendelõs számot és - önmagamnak is nagy meglepetést okozva - viszonylag higgadt hangnemben kipanaszkodtam magam. Azt is halálnyugodtan mondtam a hölgynek, hogy NAGYON IDEGES VAGYOK. Azt modta panaszfelvevõ, hogy 1-2 hét alatt kivizsgálják az ügyet. Tudtam, hogy nekem van igazam és errõl õk is könnyen bizonyosságot szerezhetnek, ha visszahallgatják a rendelésemet- mivel elvileg rögzítik ezeket...

Miután befejeztük a beszélgetést, kicsit megnyugodtam, de aztán -emlékezve a Homáron olvasott rémtörténetekre és egyéb MÁV-os sztorikra- ismét felhúztam magam, mert biztos voltam benne, hogy sohasem fognak visszahívni.

Három hét múlva -amikor már szinte teljesen kiment fejembõl az egész történet- felhívott egy kedves hölgy a MÁV-tól. Elsõ kérdése az volt, hogy mit csinálok hétvégén, mivel meghívnak engem (+ egy kísérõ) egy egy napos bortúrára. TÖK INGYEN!!! Elõször nem akartam elhinni. De a bortúra teljesen valódi volt Egerben. Ingyen utazás, ingyen borkóstolás, ingyen kaja, ingyen idegenvezetõs városnézés. Azt mondta, hogy a panasz miatt hívnak meg...

Ugye milyen hihetetlen? Mégis igaz... Úgy tûnik van még némi remény a fejlõdésre...

Üdv mindenkinek: L

u.i.Nem a MÁV megbízásából írok!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása