Tékozló Homár

A Pannonos nyúlpuska visszanyal

Pannon GSM/Telefonközpontos

2005.11.08. 16:23 | szily | Szólj hozzá!

A telefonközpontosok a fogyasztók kedvencei, akár automatákról, akár hús-vér emberekrõl legyen szó. Kin lehetne prímábban kitölteni a dühünket, mint azon a szerencsétlenen, aki felvette a telefont? Na de mi van akkor, ha a – hogy is mondják? – a nyúlpuska visszanyal? Fantomassóval ez történt, a Pannon ügyfélszolgálatosa ugyanis feljelentéssel fenyegette meg, ha el meri mesélni a Homárnak, mi történt köztük. Fantomasso viszont nem egy puhapöcsû gyerek – sõt valószínûleg felnõtt – így rögtön megírta. Mi most közöljük a cuccot, aztán izgatottan figyeljük, hogy olvasónkat elsöpri-e a mobilbosszú. Alant a levél.

STOKKer a Pannon ház õrzõje!

Valami elromlott a hangpostámnál, hiába van mondjuk öt üzenetem, a központ csak egyenként játssza le, és mindegyik után újra kell hívni a 170-et. A hibabejelentõnél stokker vette fel a kagylót aki nyilván terrier kiképzést kapott monopóliában, mert olyan jól megvédte tõlem az anyacégét, hogy el is ment a kedvem az üzenetrögzítõ további használatától, úgyhogy ezuton is kérek mindenkit, hogy ne üzenjetek, ha akartok valamit irjatok levelet!

Stokker szerint jelszóra van szükség ahhoz hogy segíteni tudjon, és miután én a jelszavamat elvesztettem még 98-ban egy fradi meccsen a B középen, így nem tud belenyúlni a rendszerbe, következésképp alkalmatlan vagyok arra, hogy a hangposta hibájára a figyelmet felhivjam.

Ellenvetésemre, hogy a jelszó csak akkor kell ha valamilyen adatszolgáltatásra lenne szükségem, de nekem adat nem kell, tartsák meg a kis titkaikat, csak annyit kérnék, hogy azt a kurva hangpostát javitsák meg, ne kelljen tízszer hívni, gondolom az sincs ingyen, meg fárasztó az idióta automatát ennyiszer meghallgatni, hüvösen reagált, oktatólag elmagyarázta, hogy nem rajta múlik, nem tud benyúlni és kész.

(…)

Mindenképpen beértem volna azzal, ha azt mondja, hogy utánanézünk, megpróbáljuk kijavítani, vagy valami hasonló, nem túl sokba kerülõ szöveggel, ahogy más kollégái már megtették, hiszen korábban se tudtam a jelszót, mégis 97 óta használom ezt a számot. De õ nem akarta hogy beérjem.

Az egész történet nem lenne érdekes, de mire idáig jutottunk elmondtam STokkernek, hogy beszélgetésünket megírom a Homárnak, mire õ azt mondta hogy akkor följelent, mert ez köztünk egy magánbeszélgetés, amit nem hozhatok nyilvánosságra mert az sérti a személyiségi jogait! Én ezt nagyon rendben lévõnek találom. Felhívom a szolgáltatót akinek havi jelentõs összeget fizetek, hogy rosszul szolgáltat, erre õ följelent, de nem tudja hogy én ezt megszoktam, mert baromi sokminden pont ugyanígy történik, azt hiszem már egyet is értek az eljárással, stokkernek meg üzenem, hogy amíg beszélgettünk, végig egy foxi járt az eszemben. A hangpostát meg kenjék a hajukra.

Fantomasso

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása