Rengetegen írtak a tegnapi bankautomatás sztori kapcsán hasonló abúzusról, de amíg összejön a bõrkötetre való mennyiség, álljon itt inkább vmi hasaznos információ, ami szintén a leveleink közé keveredett. Titokzatos olvasónk ötlete a klasszikus feljelentés, hiszen a bankoknak is van saját felügyeleti szervük:
Van hova fordulnod ilyen esetben, érdemes szaftos panaszt tenni az illetõ bankokra, eljárásukra, illetve a panaszodra és pénzed visszaigénylésére tett "erõfeszítéseikre". Talán érdemesebb megvárni a procedúra végét, mert akkor minden kifogásolható pontot bele tudsz venni a panaszba.
Ahová panasszal kell fordulni az a Magyar Bankszövetség. Cím: 1051 Budapest, József nádor tér 5-6. • 1386 Budapest, Pf. 242 Telefon: 483-1866, -1867, -1910, -1913 • Fax: 266-1989 • bankszovetseg@bankszovetseg.hu
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.