A Homár biztosan nem gondolja, hogy illúzióik lennének a nagy ünnepekhez kötött vagy spontán leértékelésekrõl. Az egyik esetben ugye ott van a rohadás elõtt álló termék, a kifutó széria vagy hibásan csomagolt termék, máskor viszont csak az árakkal van baj. Kristóf egy utóbbi esetet derített fel: egy Auchan áruházban háromféle áron látta kiszemelt porszívóját.
Sok cikket olvastam már a szegény vásárló akciókkal való megtévesztésérõl, és arra is vannak bizonyítékok, hogy a leárazásokat általában virtuális felárazások elõzik meg, hogy a kinézett terméket attraktívabbá tegyék. A múlt hétvégén magam is szemtanúja voltam egy furcsa esetnek.
A budaörsi Auchanban járva, miután már piacfelmértem a közeli elektronikai termékeket forgalmazó áruházakban, gondoltam megnézem, hogy mennyibe kerül a szívemnek oly kedves jövendõbeli porszívóm. Meg is láttam a porszívók között a csatolt kép tanúsága szerint 33590 forintért. Ez egyébként az általánosan tapasztalható árnál valamivel kevesebb. Miután megállapítottam, hogy ma nem veszek ilyet, továbbindultam, amikor megláttam az én kis porszívómat leértékelve! Mégpedig nem is kevéssel! Az ára a második kép tanúsága szerint 5000 forinttal, 39990 forintról 34990 forintra csökkent!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.