Tékozló Homár

Amerikai ügyfélszolgálat közkívánatra

2006.01.16. 10:11 | jackyll | Szólj hozzá!

Megy a picsogás a Homáron, hogy Amerikában bezzeg kinyalják az ügyfél seggét, bármi sérelem érje. Nos, levelesládánkba pottyant egy amerikai ügyfélszolgálatos sztori, melyben a vásárló két nap alatt leharcolt Ray-Ban szemüvegét próbálja megjavíttatni:

Valahogy soha nem volt szívem $10-$12-nál többet költeni napszemüvegre, mert nem láttam túl sok különbséget a $10-os és a $100-os napszemüveg között. Hosszas unszolásra, (jobb minõség stb stb) az év végi vakáción vásároltam egy Ray Ban napszemüveget $120-ért. Vakációról visszatérve, már a második nap leesett a napszemüveg gumi fülresze és egy éles vasdarab meredezett a helyén.

Telefon a vásárlás helyére: sajnos õk nem tudják viszavenni, nézzem meg a Luxotica Group (Italy, a Ray-Ban márka tulajdonosa) website-ját vagy a szemüveghez adott garanciafüzetket, azon rajta vannak a kondíciók. (Azzal egyetértettek, hogy 2 nap használat után nem szabadna szétesnie.)

Website-on közölt garanciafeltételek: - adjam fel ajánlott küldeményként a New York-i központjukba - mellékeljem a vásárlást bizonyító számlát - mellékljek egy $12.50 csekket úgymond eljárási díjként

Telefon a Luxotica Group amerikai ügyfélszolgálatának: a hölgy megerõsítette, hogy a 2 napig hordott $120-os napszemüvegre még $21.40 postai költséget kell fizetnem plusz $12.50 eljárási költséget. (Ez felnyomja a szemüveg árát $153.90-re.) Ezután optikusaik megvizsgálják, hogy a meghibásodás anyaghiba és nem rendeltetésellenes használat miatt következett be, majd ha ez bizonyítást nyert, megjavítják a napszemüveget.

Rövid habozas után úgy döntöttem, hogy azt a 2 mm ragasztóréteget én is rá tudom tenni és nem kell $33.90 extra költséget fizetnem, továbbá - ezek utan - valoszínûleg több hónapot várni a napszemüvegre. Ja és semmiféle felelõsséget nem vállalnak, ha valami történik postázás közben, ami egy újabbal növelné a színjáték szereplõinek számát.

Visszasírom a $10-os napszemüveget, ami kb 3 évig hibátlanul mûködik és ha valami hiba van vele, szó nélkül, ingyen visszacserélik bármelyik CVS vagy Walgreens patikában.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása