Tékozló Homár

Az alkudozó biztosító

2006.02.09. 10:35 | jackyll | Szólj hozzá!

Mi van olyankor, ha egy ütközésnél a vétkes autós elismeri ugyan felelõsségét, de a biztosítója meg nem? Olvasónk egy ilyen sztoriba futott bele, és a tanácsukat kéri:

Fater utóját vezettem Budán, 2x2 plusz busz sávban a délutáni csúcsban. Kanyarodtam balra, a szembejövõ két sávban toporgó autók beengedtek. Én gyökkettõvel fordultam, mikor a buszsávban megjelent egy vezetõtárs ( a róla kialakított véleményemet nem közölném...) aki természetesen nem 30al jött... Én meg tudtam álni, kb 20 cenit belógott a buszsávba, amit õ el is kapott. Na fasza, kocsim megtört, talán nem nagy a baj, ürge elismeri a vétségét, papírt kitöltjük, az õ kötelezõje a MÁV biztosítónál van.

Itt kezdett kicsit gyanús lenni, hogy nem lesz egy fáklyás menet, de mindegy, hiszen minden egyértelmû. Kocsimat bevittük a saját szervizünkbe, megtörtént a kárfelmérés, majd két hétre rá bementem a MÁVosokhoz egy garancialevélre, hogy az õ ügyfelük fizetõképes.

Ekkor mondták, hogy ácsi, nem úgy van az, szerintük 50-50-be vagyunk hibásak és az semmit nem számít, hogy az ügyfelük beismerte a helyszínen a hibáját. Közben a kárfelmérõk megállapították, hogy a verdám elöl teljesen deformálódott, lehet totálkár lesz belõle. Na itt vagyok most.

Kérdés, én vagyok ennyire naiv vagy a MÁVosok ennyire pofátlanok? Egyáltalán, õk nem is hatóság, akik megállapítják, hogy ki a hibás. Az ügyfelük beismerte, azt csókolom. Van valakinek ötlete, hogy ezeket hogyan lehetne kezelni??? Na itt tartok most, várom a további érdekes fejleményeket...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása