Tékozló Homár

Jó reggelt kíván a számlatartozás

2006.02.17. 09:52 | jackyll | Szólj hozzá!

Olvasónkat, Istvánt csütörtök reggel a szokásosnál kicsit korábban ébresztette a T-com, hogy közölhessen vele egy életbevágó információt:

Hajnali 04:11-kor sms érkezett a vezetékes telefonomra. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy kicsörög a telefon és egy automata jelentkezik be, ami felolvassa az sms-t. Nem keltem fel az ágyból, csak az alvásból.... meg se próbáltam a telefonhoz menni, egy idõ után abbamaradt a csörgés, majd 8 óra után a hívás megismétlõdött, ekkor már felvettem és megtudtam, hogy már 4 órakor is emiatt csörgött a telefon. Az sms feladójának a telefonszáma: 1212 és arról tájékoztat, hogy számlatartozásom van.

Az is nyilván van tartva, hogy a számlák reklamáció alatt állnak ugyanott, az ügyfélszolgálatnál 2005.12.12. óta, azaz 66! napja, miközben az ügyintézési határidejük - és ez önmagában is pofátlanság - 30 nap (elõször még 15 napról tájékoztattak), de ezt valahogy figyelmen kívül hagyták, automatikusan.

Felháborodottan telefonáltam délelõtt nekik, mire az ügyintézõ kedvesen csak annyit mondott, hogy csak tájékoztatni kívántak, tehát a megbánás legcsekélyebb jelét sem mutatta. Úgyhogy vigyázzanak a kedves elõfizetõk, nehogy számlatartozást hozzanak össze, mert akkor kedves sms-tõl fog csörreni hajnalonként a telefonjuk. Kártérítési igényem elbírálásáról majd tájékoztatnak, remélhetõleg más módon... addig is röhögnek egy sort a szerencsétlen elõfizetõn. Ha másról lenne szó, ezt legalább egy 4-es szintû szívatásként értékelném.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása