Tékozló Homár

Tréfás hidegcipõ-reklámok az Adidastól

TBWA/Chiat/Day/Adidas Climacool spotok

2006.03.08. 14:29 | szily | Szólj hozzá!

Miért rak az ember edzõcipõt a halak közé? Hogy ne lehessen érezni a szagát? Az Adidas, pontosabban a San Franciscó-i TBWA/Chiat/Day ügynökség és Reginald Pike producer szerint nem, hanem azért, mert a Climacool cipõk legfontosabb tulajdonsága, hogy hûsek, sõt jegesen hidegek. Ez nem egy földhözvágó üzenet, de stílusosan és egész viccesen vezetik elõ.

A sorozat négy filmbõl áll, nekünk a halas a kedvencünk (jó, elfogultak vagyunk), második az ikres, harmadik a fogfájós, negyedik az égõ kaktuszos. Az egymást hallal csépelõ alkalmazottak a lazacos spotból igazán költõiek (már megint a Python - jack) és már megveszünk azért, hogy szükségünk legyen egy pár jó szellõzésû, hûs cipõre.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása