Soha nem fogjuk megtudni, hogy az outlet, a gyártó vagy a vásárló hibájából vált használhatatlanná Olvasónk levelében megénekelt farmernadrág, de ez mindegy is, hiszen a lényeg, hogy ismét lehet anyázni, csuhéj!
Vásároltam egy Levi's nadrágot a Törökbálinti Outlet centerben. Mielõtt kifizettem volna a nadrágomat, megkérdeztem az eladótól, hogy megtartja-e a formáját. A válasz természetesen igen volt, "mert ez egy minõségi nadrág". Másnap felvettem és az persze megnyúlt. A derekamról lecsúszik, az öklöm befér. Egyszerûen hatalmas lett. Gondoltam ha kimosom majd összemegy hiszen volt már farmerom. Nem így lett, a nadrág hatalmas maradt.
Visszevittem a 14,000.- forintér vásárolt nadrágomat "hiába". Az üzletvezetõ közölte velem "a nadrág természetes, hogy nyúlik hiszen 2% elasztánt tartalmaz". A tanács az volt, hogy mossam ki forró vízben. Miközben a problémámat próbáltam orvosolni éppen vásároltak mellettem egy nadrágot. Az eladó azt mondta 40C-ban kell mosni. Vajon mi az igazság? Én nem kaptam "használati utasítást" hogy a 2% elasztán csodákra képes.Kértem a vásárlók könyvét amiben leírtam a történteket. Egy hét után küldték is választ. "Sajnáljuk de a nadrágot nem áll módunkban kicserélni, mert már használták". Ez mind szép és jó lenne de ha nem hordom és a szekrényben tárolom kideül a hibája?
2008.03.26. 13:41:33