Tékozló Homár

Always take a csokker with you

2006.03.27. 11:08 | jackyll | Szólj hozzá!

Egy klasszikus szívatás, ami mégcsak új köntöst se kapott, mégis gyakrabban ismétlõdik, mint a BBC. Az ember az ilyesmirõl azt hinné, csak amerikai tinihorrorban fordulhat elõ, pedig megtörténik nap mint nap. Vigyázz, mögötted John Lennon!

Felhívták a barátnõmet a "Vodafontól", hogy ha tudunk 12000 Ft-os Vodafon feltöltõ kártyát vásárolni 15 percen belül, akkor nyertünk 700ezer Ft-ot. Nagy rohanás kezdõdött. A Batthány térnél nem is találtunk ilyen kártyát. A Mammutba még pont elértünk (sportosan vezetve), és a Vodafonban megvettük a kártyát, vártuk a hívást, de azért meg is kérdeztük, hogy milyen ez az akció.

Az eladó nem tudott róla semmit, tehát a gyanú árnyéka - hogy átvertek - elnyomta a 700ezer forint vakító ragyogását. Mondtam is az eladónak, hogy akkor vegye vissza a kártyát. Õ ezt nem akarta, mivel idõközben lekapartuk, hogy a megvásárlást igazolandó, visszahíváskor minél gyorsabban be tudjuk olvasni a szükséges számot.

Miközben arról gyõzködtem az eladót, hogy az esetleges csalás csakis nekik állhatott az érdekükben, elkezdett csöngeni a telefon. A jó hír hozó volt a nyereményakciótól. Kérte a kódot, de nem csak az esetleges azonosításra szolgáló sokjegyû számot, hanem a plusz 4 jegyû biztonsági számot is.

- Azt nem adom meg, a 700ezeres nyereményhez elégnek kell lennie a vásárlást bizonyító sokjegyû kódnak, és ez nyilván átverés, és miért rejtett számról hív, meg errõl az egészrõl miért nem tudnak a boltban stb. stb. - mondtam. - Nem hétezer, hanem H É T S Z Á Z E Z E R, és az x,y paragrafus szerint nyereményakciónál így kell a kapcsolatot felvenni, és lehet, hogy a bemutatóteremben nem tudnak róla, mert ez a Vodafon központ akciója, stb. stb. - válaszolt.

...a beszélgetés közben bementem a Vodafon bolt igazgatójához és a kezébe nyomtam a frissen vett és lekapart kártyát meg a telefont (vonalban a nyereményessel). Eközben szörnyen sajnáltam, hogy ha mégis igazat beszélnek, akkor ezzel most elpuskázom a H É T S Z Á Z E Z E R forintot. Az Igazgatóval 5 percen keresztül beszélt, nem tette le, hanem minden kérdésre szépen válaszolt, látszott, hogy nem átverés...

...mikor az igazgató a felettesét kérte, "váratlanul" letette!

Az igazgató és azóta mások is mondták, hogy hallottak ilyenrõl az Interneten és minden mobilszolgáltatóval megcsinálják. De miért nincs a híradóban? Miért nincs feljelentés?

- Akitõl elszedik a 12000-et, az hiába jelenti fel õket, ezzel csak újabb kellemetlenségeknek teszi ki magát, miközben a pénzét már nem kaphatja vissza. - Akiktõl pedig nem szerzik meg az adatot - mint ahogy végül tõlünk sem sikerült - azok nem fognak feljelentést tenni. - A mobilszolgáltatók pedig csak szétteszik a kezüket. Õket végül is nem zavarja, ha valaki náluk költi el más pénzét!

Ádám.

Ui: A Vodafon mindenesetre velünk kivételt tett és visszaadta a lekapart kártya árát. Ennek a méltányos akciónak köszönhetõen tehát nyertünk 12000 Ft-ot! Köszönjük.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása