
A Virgin a Homár szívéhez kedves, egyrészt, mert nem szolgáltat hazánkban és így gyakorlatilag tiszta lappal indul, másrészt mert progresszíven szokott hirdetni. Õk voltak pl, akik elsõként újrahasznosították Kate Mosst a kokszos telefonos fotói után, a bevállalós imidzs pont jól jött a Virgin Mobilenak. Ez meg itt a fapados járatainak reklámja, a First Minute jegyrendelés.
Kicsit emlékmásos, ahogy a kisded kiemelkedik az anyjából, viszont cserébe úgy hirdetnek gyerekkel, hogy az igazából nem látszik. Mennyivel jobb lenne, ha politikusaink is ilyen diszkréten hirdetnének (például
ólomgolyónak ábrázolva). Eh, mindegy, már nem tart soká.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.