Tékozló Homár

Terméktámogatás letöltött szoftverre

2F Kft./F-Secure-terméktámogatás

2006.04.11. 12:34 | jackyll | 1 komment

A szoftvervásárlás mindig is az egyik legneccesebb fogyasztási jav marad, hiszen itt olyan alapvetõ jogai sincsenek az embernek, minthogy visszavigye (-küldje) a programot, ha az éppen hibás. György történetébõl nem egészen világlik ki, mi baja volt a vírusirtójával, de az biztos, hogy terméktámogatást nem kapott online vásárlása mellé.

Az ingyenes programok sikertelensége miatt a neten keresztül megvásároltam az F-Secure Internet Security 2006 programot. Elkövettem ezt a hibát, hogy nem a magyar forgalmazójától vettem meg, nem is váratott a büntetés. Mivel a program lerobban, amint gyanús file-hoz ér, felhívtam a 2F Kft.-t, akik forgalmazzák is a terméket. Közölték, hogy mivel nem tõlük vettem, a szoftver árának 50%-ért köthetünk terméktámogatási szerzõdést, és akkor esetleg hajlandóak segíteni, bár hogy a probléma meg is fog oldódni, erre garanciát nem vállaltak.

Közölték, a telepítõ CD-rõl lehet bootolni, és akkor az ellenõriz mindent. A neten vásároltam, tehát nincs telepítõ CD-m. Kértem, küldjenek egyet - a termékkel ugye legálisan rendelkezem. Ím, a válasz :)

"Tisztelt Uram!

Ön pénteken az F-Secure Internet Security termékkel kapcsolatban keresett meg bennünket.

A mi cégünk - mint az F-Secure magyarországi hivatalos disztribútora és nem leányvállalata - kizárólag csak érvényes terméktámogatással rendelkezõ saját ügyfelei részére nyújt technikai segítséget természetesen magyar nyelven.

Mivel Ön ezt a szoftvert Interneten keresztül, közvetlenül az finnországi központból vásárolta, ezért sajnos mi nem tudunk segíteni.

Ha technikai jellegû problémái vannak a termékkel kapcsolatban, kérem forduljon közvetlenül az F-Secure szakembereihez, elérhetõségeiket az Ön által is jól ismert címen találhatja meg (www.f-secure.com)

Amikor Ön a közvetlen internetes vásárlás mellett döntött és nem a korábbi években jól bejáratott értékesítési csatornán keresztül vásárolta meg a terméket bizonyára tisztába volt a váltás kockázataival.

Sajnálom, hogy nem tudtam kedvezõbb hírekkel szolgálni."

........

Ezek után egy kérdésem van: minek alapján állítják magukról, hogy "jól bejáratott" értékesítési csatornák lennének? Én a lejáratottat gondolom, és ezzel egy jó nevû cég hírének ártanak szerintem, azt járatják le...

Mivel nem Budapesten lakom, éltem a XX. század végének lehetõségével, az internettel... Nem gondoltam, ezért büntetés jár. Azt hittem, az Kínában van. Azt mondtam nekik, nem tudok angolul, azért nem tudok neten kérni segítséget - ettõl sajnos rögtön nyeregben érezték magukat:)

Természetesen a történtek után nem érdekel a terméktámogatásuk. Egyébként meg természetesen elég jól kommunikálok angolul. Innentõl e cégnek az elkerülését nyomatékosan tanácsolom mindenkinek - akár tud angolul, akár nem :) Egyébként informatikai cég vezetõje vagyok, és ezzel a hozzáállással még egyszer sem találkoztam, még a sokat szidott Microsoftnál se...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proprorporporpo 2010.12.13. 10:14:03

Informatikai cég vezetője és a 2F-től kér segítséget:D
ha olyan jól beszél angolul, nyugottan fordukhat az internet segítségével oda ahonnan vásárolta a termélet. Tapasztalatból mondom az ilyen online supportok nagyon is korrektek és gyorsabbak is, kétségtelenül jobban is értenek a saját termékükhöz mint a 2F
süti beállítások módosítása