
A Dentsu ügynökség bevállalós öniróniája azonnal puha testünk üregeibe lopta magát, hiszen mi mással lehetne promótálni egy közepesen mûmájer nevû Real Hiphop portált, mint szintetikus dísznégerekkel? Braziliában legalábbis megy az ilyesmi.
A New York-i Saatchi&Saatchi még látványosabb, de neccesebb koncepcióval állt elõ, amikor a gõzölgõ csatornafedõkre álmodta a Folgers kávéreklámját. A látvány elsõre élõben biztos megütné az embert, de ha túl közel menne az aszfaltba süppesztett plexicsészéhez, a szagok már nem feltétlenül a prezentációban megénekelt asszociációt eredményeznék.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.