Tékozló Homár

Optikai csalódás-variációk feketére

Dentsu, Brazil/Real Hiphop

2006.04.26. 14:52 | jackyll | Szólj hozzá!
Üdvözítõ, hogy nem mindenki annyira agyhalott, mint mi, azt meg külön szeretjük, amikor ez a kifogyhatatlan kreativitás az utca térelemeinek reklámba dolgozásában teljesedik ki. Alább két interaktív hirdetést figyelhet meg, ha el nem ugrik.

A Dentsu ügynökség bevállalós öniróniája azonnal puha testünk üregeibe lopta magát, hiszen mi mással lehetne promótálni egy közepesen mûmájer nevû Real Hiphop portált, mint szintetikus dísznégerekkel? Braziliában legalábbis megy az ilyesmi.

A New York-i Saatchi&Saatchi még látványosabb, de neccesebb koncepcióval állt elõ, amikor a gõzölgõ csatornafedõkre álmodta a Folgers kávéreklámját. A látvány elsõre élõben biztos megütné az embert, de ha túl közel menne az aszfaltba süppesztett plexicsészéhez, a szagok már nem feltétlenül a prezentációban megénekelt asszociációt eredményeznék.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása