Tékozló Homár

Biztosító vs vizeskanna

2006.05.08. 08:16 | jackyll | Szólj hozzá!

A Homár kedvencei a biztosítós történetek. Nincs is annál szebb, mintamikor a mélygarázsban parkoló Viperbe belefut egy kamion, aztán a biztosító csak megpróbál kifarolni a sztoriból fizetés nélkül. Spori esete hasonló, bár õt egy IFÁ-ról lepottyant vizeskanna támadta meg:

Tavaly augusztus 10-én este fél kilenckor Nyíregyházán szép nyugodtan autóztam hazafelé a feleségemmel, amikor a felüljáróról lefelé jövet azon veszem magam észre, hogy a belsõ sávban elõttem haladó autó elõl egy nagy kanna elém kerül amin természetesen fékezés nélkül - a rövid reakcióidõ miatt - áthajtottam. Ahogy tudtam megálltam és kipattantam az autómból, s szörnyülködve láttam, hogy leszakadt az alsó spoiler, eltört a lökhárítóm, a kocsi kereke meg becsuklott. A kanna ugyanis tele volt vízzel. Egy szép nagydarab fiatalember - aki az ottani cég biztonsági alkalmazottja - meg mutogat nekem, hogy a szembejövõ sávban épp a felüljáróra hajt fel egy pótkocsis ponyvás IFA. Arról esett le a kanna és jött át a túloldalra. No feleségem kiraktam, maradjon a helyszínen, én meg hajtottam az IFA után, miközben lepotyogtak róla a még lekívánkozó alkatrészek.

Kb. 2km után utólértem és Hollywoodi filmeken látott módszer alapján leállítottam az ipsét. Elmondom neki, hogy mi a problémám. Kiszáll, odamegy a vizeskannához, -illetve ahol volt- és káromkodik egy egézségeset, hogy már megint leesett, pedig mondta a Józsinak, hogy most már jól drótozza oda. Na baszd meg most mit csináljak. Írtunk gyorsan egy papírt, hogy mi történt - természetesen elismerte vétkességét - és õ balra én jobbra el. Visszamentem a feleségemért, a biztonsági õr címét telefonszámát is felkarcoltam, meg magamhoz vettem a kannát mint fõ bizonyítékot. Bosszankodtam, de nem tudtam mit tenni. Tudtam, hogy az autót két héten belül úgyis megcsinálják a biztosító (itt ARGOSZ vagy K&H a fene se tudja már ki kibe olvad bele) meg rendezi a kárt.

Másnap elvittem az én kis verdámat - a szívem szakadt meg, hogy beteg lett - az ismerõs szervizbe. Na ott kitöltöttük a szükséges papírokat, majd otthagytam az autót, hogy majd jön a kárszakértõ és lefényképezi az autót. A szervizvezetõ szólt, hogy figyeljek oda a kárfelmérésnél mert nagyon kutyák szokták lenni. Ott is voltam az ürge sarkában, nem hagytam, hogy valamit lefelejtsen.

Ez megvolt én meg nyugodt voltam. Szervizbõl egy hét után telefonáltak, ogy kész az autóm mehetek érte. Nagyon örültem neki. A javítás költsége 270.000HuF volt, és hogy elhozhassam az autót 100.000-et le kellett tennem amíg a biztosító nem rendezi a kárt. Hát nem rendezte!

Egy hónap után kaptam egy levelet, hogy nem tudják beazonosítani a kárt, ezért rendezzem a Cascomra. ??? Ezt nem igazán értettem ezért telefonon rákérdeztem, hogy komolyan gondolták-e ezt? Na fasza. Mehetek a bíróságra. Fizetési meghagyásra nem reagáltak. Jöhetett a polgári per. Tárgyaláson megjelent a sofõr, a tanú, de a köcsögölõ biztosító nem. Mindenki elmondta egyöntetûen hogy mi történt.

A biztosító szakértõt kért az ügy kivizsgálására a saját költségükre. Meg is kapták az árajánlatot. A szakértõi díj 250.000HuF. Mondom ezek hülyék ha ezt kifizetik, és ha levesztik a pert akkor még az én költségemet is. De figyelmeztettek, hogy a biztosító az egy külön állatfaj. Hát nem is fizették, hanem elálltak a pertõl, és most május 4-én kifizették az okozott kárt. Utolsó levelük végén az állt, hogy "a további sikeres együttmûködés reményében". Hát anyátok.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása