
Részvényeseink megkövetelik, hogy minden homáros matériát publikáljunk, így kanyarodtunk ismét az Adicolor-reklámsorozathoz. Eddig igazán a független mûvészek sem tudták meggyõzni a Homárt, miért is annyira kafa a sportmárka új színrebontott sorozata. Az értelmetlenül szexista
fehér, az uncsi ûrodüsszeiás
zöld, a lapos hájteküldözõs
sárga mellett az urbánus-flashzsonglõr
kék és a gyöngyházmátrixos
rózsaszín sem tudta kiütni a homárfaktor-biztosítékot, amit végre a
pirosnak sikerült.
Vagyis pontosabban a
Roman Coppola rendezte
Andy Bruntel animáció végre eredeti, karakteres és bónuszként viccesen genyó. Akkor is ezt írtuk volna, ha nem szerepel benne homár, hiszen a piros szín feltalálásának teljesen agyament, kartonkivágott története kishíján annyi geggel kedveskedik az ilyesmire fogékony publikumnak, mint egy átlagos South Park vagy Family Guy epizód.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.