Tékozló Homár

Az eltûnõs csekken fizetett biztosítás

2006.05.11. 11:21 | jackyll | Szólj hozzá!

Olvasónk, Cosmo, magát ostorozza, amiért rossz biztosítónál kötötte meg a kötelezõt, pedig csak kifogta az összes dilettánst a cégen belül. Jó, lehet, hogy õt sorsolták ki 13. havi fizetés helyett bónusznak, ebben az esetben azt üzeni a Homár, hogy eddig, netovább, vagykülönben.

 

A történet ott kezdõdik (idõben 2005 eleje), hogy én állat, kötöttem egy kötelezõt az Uniquánál (nem kellett volna). A biztosítás megkötése úgy történik náluk, hogy a biztosítás rögtön az aláírástól él. Ez azért lényeges, mert ott azonnal kell fizetni. A lényeg: megkötöttem, megkötéskor fizettem az aktuális n.évet, majd mint a jóllakott kisiskolás örültem, hogy milyen gyorsak, kedvesek voltak, meg minden. Eltelt a n.év. Jön a csekk. (idáig ok). Én befizetem (idõben). 1 hónap múlva jön a levél, hogy fizessem be a csekket, mert megszüntetik a biztosítást.

 

Bemegyek a biztosítóhoz, bemutatom az összes bizonylatot (azt is, amit kötéskor fizettem). Õk elnézést kérnek, lefénymásolnak mindent (el is megy a fénymásolat faxon azonnal a központba, ott a szemem elõtt), nyugodjak meg, minden ok lesz. N.év végén (jönni kellene az aktuális csekknek), jön a levél: mivel nem fizettem be a felszólítás ellenére sem a csekket, ezért megszüntetik a biztosításomat. De azért nekik még jár 26 ezer Ft, az április 13.-tól június 12.-ig tartó idõszakra, amit fizessek be 8 napon belül (halkan megjegyzem, hogy a n.évi díjam, ami április 1-tõl júni 30-ig tart, 18 ezer).

 

Megyek be, kérdem: -ez mi? Mondják: -nem fizettem be, ez van. Mondom: -itt a csekk, már a múltkor is lemásolták, most is másolhatnak belõle (fax ment megint azonnal). Sûrû bocsánatkérés, rendezni fogják, nyugodjak meg. Közben eltelt egy jó pár hónap, az autó fémig szétszedve várja, hogy utolsó porcikájáig felújítsák, szóval nem igazán izgattam magam (pedig kellett volna). 2006 január: jön egy levél, meg egy csekk: nekik még mindig jár 26 ezer Ft, az április 13.-tól június 12.-ig tartó idõszakra, amit fizessek be 8 napon belül. Megyek megint be. Újból kérdem:- ez mi? Szokásos: -Nem fizettem be, ez van. Mutatom, itt van, Õk term. újra lemásolják (fax megy azonnal, még ott az orrom elõtt). Sûrû bocsánatkérés, és a biztosításomat is visszaállítják majd meg minden, ne aggódjak... Ma reggel jön egy levél a Városi bíróságtól, hogy fizetési meghagyást nyújtott be a biztosító a 26 ezer+ kamat+ 9 ezer ft-ra (a 9ezret elmagyarázták 6 ezer az ügyvéd, 3 ezer a bélyeg).

Néhány X-aktás dolog. A paksamétával (ami jött a bíróságtól), jött az eredeti kötvény fénymásolata, egy elszámolás, amin fel van tüntetve, hogy a kötéskor április 1.-ig rendezve van a biztosítás, továbbá tisztán látszik, hogy a n.éves díj 18 ezer Ft. Ami rejtély (ide sztem Mulder is kevés lenne) az az, hogy hogyan jött ki az április 13, és a júni 12. Továbbá hogy van az, hogy n.évre 18 ezer a biztosítás, két hónapra meg 26. Továbbá az is kiderült, -és ezt a biztosítós hölgy mondta (meglátogattam Õket ma is)- ha elseje az utolsó biztosított nap (márpedig határozatlan biztosításnál tuti az), akkor onnan nincs biztosításom (ergo a megszûnés is ott van az 1 hónap türelmi idõ lejárta után, visszamenõlegesen).

Amit tudok tenni (ezt sikerült kideríteni): bíróságnál ellentmondással megtámadni ezt az egészet. Felmenni a pesti központba (vidéki vagyok), és ráborítani az asztalt a biztosítástechnikai vezetõre. Amire kíváncsi leszek: visszaállítják-e a biztosításomat? Mert ezzel elismernék a hibájukat. ja, és a díjnemfizetés miatt ugrik a bonusz osztály :( A fejleményekrõl majd írok...

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása