Tékozló Homár

Jó ötlethez nem kell pénz

Saatchi & Saatchi, Peru/Papa John's Pizza

2006.06.27. 14:39 | jackyll | Szólj hozzá!
Felesleges túlmagyarázni a képet, a lényeg, hogy ezzel a filléres megoldással is lehetett idén Cannesban nyerni. Ha jobban belegondol az ember, elég kicsi az esélye, hogy ez az ajtóra ragasztott pizzafutár-hirdetés a valóságban mûködjön (pl reggel munkábaindulás elõtt becsenget vki), de azért jópofa.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása